Dodaj do ulubionych

Batalia o zmianę trasy autobusu linii 507

IP: *.chello.pl 09.10.04, 08:37
Ciekawe co na to mieszkańcy okolicy, którędy teraz przejeżdża 507?
Jak studenci chcą skrótu to niech przesiądą się do tramwaju albo na rower.
Edytor zaawansowany
  • Gość: mtm IP: *.chello.pl 09.10.04, 09:05
    Zamiast zmieniać trasę autobusów trzeba poszerzyć tą cholerną órczewską i nie
    będzie korków, a na Koło i tak jest dobry dojazd.
  • Gość: Bastian IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.10.04, 17:10
    Fakt, że dokończenie przebudowy Górczewskiej jest rzeczą pilną. A ja jeszcze
    przypomnę, że jeszcze do niedawna planowano na niej także tramwaj...
  • Gość: Kazik IP: 193.41.113.* 11.10.04, 14:57
    Tu nie chodzi o dojazd na Koło tylko na Bemowo.
  • Gość: Partyzant IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.10.04, 09:41
    Dziemieszczyka wykopać!!!!! Dawno już powinno coś pośpiesznego jechać tym
    wiaduktem. Ale czy 507 to właściwe rozwiązanie? Przecież na Centralny mamy 12 i
    24.
  • Gość: V IP: *.acn.waw.pl 09.10.04, 10:21
    Utrudniloby to w miare szybki dojazd do Centralnego. Tramwaje wcale nie sa lepsze.
  • Gość: Bastian IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.10.04, 10:51
    Mają sporo innych linii. Choćby 171, 109, 501, 310, 523 i E-2. I tramwaje też
    mają. Wystarczy. Linie bemowskie i tak są zatłoczone, nawet bez mieszkańców
    Górc. Jedną z nich można przyspieszyć.
  • swinka_morska 09.10.04, 12:25
    a cos ty taki madry.. sam sie nie mozesz przesiasc na rower albo do tramwaju??
    a jak sie tramwaje popsuja to co? azsuwaj na piechote?
    popieram studentow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: ELA z Bemowa IP: *.crowley.pl 12.10.04, 14:56
    Popieram studentów
    Tylko trasę 507 proponuję poprowadzić ul.Dywizjonu 303,Obozową
    przynajmniej do ul.Płockiej.
    Już nieraz rano i po południu jak jest awaria tramwaju lub wypadek
    to z Obozowej nie ma innej możliwości dostania się do Centrum
    lub na Bemowo jak pieszo ,ewentualnie pokornie czekać,aż
    wszystko wróci "do normy",czyli zaczną jeździć tramwaje.
    A jeśli chodzi o rower to owszem można by jeździć,bo to izdrowo i taniej,
    ale tylko wtedy , gdy ścieżki rowerowe będą w miejscach dostępnych dla
    wszystkich tzn.nie trzeba będzie dojeżdżać do takiej ścieżki
    niewiadomo czym np.przez wiadukt na Dywizjonu 303 itp.
    nie wspomnę już o tym,że owe ścieżki potrafią się kończyć na płocie,
    na murzelub innym niewybrednym miejscu.
    Serdecznie pozdrawiam całe Forum.
    lubię czytać wasze opinie.
    Ela
  • Gość: marteczka IP: *.aster.pl 09.10.04, 12:25
    na pewno sie spodoba. bu ha ha!!!
  • Gość: aga IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.10.04, 12:36
    mieszkam na DERBACH na zmienili autobusy 132 i 120 tak że prawie nikomu nie
    pasują za to wszyscy mają świetny dojaz do centrów handlowych położonych wzdłuż
    Trasy Toruńskiej, ale do gazet MZA podaje że to dla dobra nas.
  • jerzy-j 09.10.04, 13:06
    507 nie zyska pasażerów, będzie tylko większym muchowozem. Ponieważ jedzie "do
    nikąd", nie jest alternatywą dla 12 na Centralny z uwagi na kiepską
    częstotliwość.
    A stracą pasażerowie na Górczeskiej, tam i tak jest duży tłok, a 507 przejmuje
    część ruchu lokalnego, bez rekompensaty w postaci wydłużenia 410 na Os.
    Górczewska taka zmiana to kpina z mieszkańców Górców...

    --
    Skazany na 108...
  • Gość: pasażerka IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.10.04, 14:23
    Zgadzam się. Pomysł jest do niczego! Znacznie pogorszy się sytuacja na Górcach,
    gdzie i tak często nie da rady zmieścić się do autobusów! Poza tym 507
    zatrzymuje się przy Dywizjonu 303, które omija 523 (chociaż nie wiadomo
    dlaczego). Do tego studenci wsiadający przy Konarskiego w 507 stracą dobre
    połączenie z centrum (E-2 przy Konarskiego się nie zatrzymuje). Studenci-
    autorzy projektu niech się może jeszcze trochę poduczą tego transportu, zamiast
    pchać linię na Koło, gdzie są tramwaje, które często jeżdżą i nie stoją w
    korkach.
  • Gość: Bemowo IP: *.acn.waw.pl 09.10.04, 14:51
    Zostawić 507 w spokoju ,ja np bardzo czesto jeżdżę z Bemmowa na Górce do
    dziewczyny i w godzinach wieczornych miałbym tylko 171 do dyspozycji to
    zdecydowanie za mało.A jak ktos chce jeżdzić przez koło to niech jedzie 167 i
    sie na gorczewskiej przesiadzie na to samo mu wyjdzie.
  • zubil 09.10.04, 16:07
    Czy masz jeszcze jakiś argument za utrzymaniem starej trasy poza swoim
    związkiem? A może ktoś mieszka na Bemowie i ma partnera przy Centralnym i chce
    do niego jak najszybciej dojechać? 171 ma naprawdę niezłą częstotliwość, lepszą
    niż większość stołecznych linii... A jak ktoś chce, może wysiąść z 507 na
    Górczewskiej i przesiąść się w 171/190/E-2
  • Gość: 7690 IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 09.10.04, 15:26
    1. Skoro nie może się Pani wcisnąć do autobusów, to proszę skorzystać z 8, 10,
    26 (i wkrótce 46). A może jednak nie, bo naokoło?
    2. Na Dywizjonu 303 nie wsiada PRAWIE NIKT i stamtąd powinny zniknąć WSZYSTKIE
    linie czerwone.
    3. Pewien przykład:

    Jak dojechać z Wrocławskiej na Dw. Centralny o godzinie 7:30?

    12 -> 30 minut
    105 -> 41 minut
    507 -> 34 minuty

    W praktyce 105 jest pomijalne.

    Jak dojechać z Górc na Dw. Centralny o tej samej godzinie?

    8 -> 30 minut
    10 -> 30 minut
    109 -> 29 minut
    501 -> 26 minut
    507 -> 25 minut
    523 -> 30 minut

    W czym Górce są lepsze, skoro musi mieć aż 6 linii do DWC? Czy to zazdrość? Czy
    przyzwyczajenie do luksusu?
  • Gość: V IP: *.acn.waw.pl 11.10.04, 19:40
    nieprawda, wsiadaja ludzie jadacy rano do pracy/szkoly i to dosc tlumnie
  • Gość: 7690 IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 09.10.04, 14:40
    Po pierwsze, linia 507 od zawsze byla linia laczaca odlegle Bemowo z Centrum.
    Po drugie, jest to linia czerwona, a wiec w miare szybko ma laczyc odlegle
    osiedle z centrum, a nie obslugiwac ruch lokalny - od tego sa linie 1xx. Po
    trzecie, do nowego 507 przesiadzie sie wiekszosc pasazerow jadacych na Nowe
    Bemowo, tym samym w linii 171 bedzie luzniej. Po czwarte, po dokonaniu zmiany
    raz, ze 507 mialoby wieksza czestotliwosc (sa szanse nawet na 10 minut w
    szczycie), dwa, ze mozna wzmocnic 171. Madrzejsi od Pana robili te obliczenia,
    wiec opinie, ze ta linia bedzie muchowozem, moze Pan sobie wsadzic... miedzy
    ksiazki :) Milego dnia zycze i wiecej optymizmu.

    Pozdrawiam
  • zubil 09.10.04, 16:01
    jakiego ruchu lokalnego? dowozówka z Górców i Dywizjonu do Wola Parku i KFC
    przy Ciołka? no rzeczywiście, to argument za utrzymaniem tej linii na starej
    trasie...
  • Gość: gosc IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 09.10.04, 23:04
    bez rekompenstaty... a co jeszcze ci malo???
    no to w takim razie ja mam takie postulaty: w zamian za NIE-zmienienie trasy
    lini 507 na taka z przystankiem przy petli tramwajowej na kole zadam, aby:
    1) 520 zatrzymywalo sie na przystanku Andersena w obu kierunkach, tak samo E-1
    i 409 na przystanku Przybyszewskiego
    2) zwiekszenie kursow lini 184, 508, 510 i 515 bo sa za ciasne
    3) wycofania 110 z kranca Cmentarz Polnocny i puszczenie na taka trase jaka
    mial dawniej, tzn z petla na obrzezach Puszczy Kampinowskiej
    4) powroty lini 508 i 701 na trasy jakie obowiazywaly przed rozpoczeciem
    wykopkow na Slowackiego, czyli przywrocenie ich na przystanek Potocka

    a to wcale duzo nie jest i kazdy na tym zyska ( a oporni to buraki wiec niech
    jada do siebie na wiec i tam glosuja...)
  • Gość: Qba54 - kierowcaR9 IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.10.04, 18:47
    Moim zdaniem problem się rozwiąże sam jak rozbuduje się górczewska. Teraz ta
    linia jest potrzebna na Górcach tak jak E-2. Z moich obserwacji wynika że spod
    ratusza wsiada b. dużo osób a zlikwidowanie 507 z tamtego rejonu spowodowało by
    jeszcze większe przepełnienie E-2, które i tak ledwo zipie. Jestem przeciw
    Qba54 kier. 54.
  • Gość: Rocco IP: *.chello.pl 09.10.04, 22:02
    Niech sie studenci złożą w trójkę na starego kaszlaka za 3 tysiące i po
    problemie. Jak dołożą na fotele lotnicze to jeszcze rotacyjnie jakąś pannę
    przebzykają przy Lasku na Kole buhhahahaha
  • hernandez 09.10.04, 23:09
    Niezadowoleni ze zmian moga policzyc ile osob wsiada na przystanku Gorce i
    KOnarskiego zeby sie przekonac ze masy ludzi to nie sa!

    --
    LEGIA MISTRZ MISTRZ MISTRZ!!
  • Gość: Staszek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.04, 00:56
    Stoję w korku na Górcach jak idiota. Czy to jadąc samochodem, czy to
    niby "ekspresowym" E-2. ZTM mógłby coś zrobić, ale nie robi...

    Załamka totalna z tym 507... Po co czekać - zmienić tę trasę.

    A Górce niech nie płaczą - niech ZTM poprawi częstotliwość 501 albo 109 i
    będzie po kłopocie. Wilk syty, owca cała.

    Pozdrawiam.
  • Gość: Franz IP: *.ustronie.pw.edu.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 10.10.04, 05:38
    Mieszkam w akademiku na Księcia Janusza od 4 lat, dodatkowo interesuję się
    komunikacją miejskę i na podstawie obserwacji mogę wyciągnąć następujące wnioski:
    - Jest możliwość przyspieszenia dojazdu z Bemowa w stronę Centrum ze względu na
    odcinek Dywizjonu 303 - Koło i mnogości lini łączących Bemowo z Centrum przez
    Górce i dlatego trzeba dokonać zmiany.
    - Optymalnym rozwiązaniem jest puszczenie przez Koło lini E-2. Dlaczego:
    * jest to linia ekspresowa czyli jej największym piorytetem jest minimalizacja
    czasu przejazdu między przystankami krańcowymi, a nie obsługa lokalnych
    przystanków jednej dzielnicy.
    * E-2 kursuje w godzinach szczytu, czyli do nadmiarowych kilometrow dochodzi
    czas zużyty na korki
    * wielokrotnie przejezdzam tą trasą i obserwuje, że ze wzgledu na korki i
    mnogość sygnalizatorów świetlnych czas przejazdu E-2 do Jana Olbrachta niewiele
    się różni od 171.
    * od Jana Olbrachta w kierunku Centrum (lub okolic) najszybciej dojechać
    trasą: Górczewkska -> AL. Solidarności -> Pl. Bankowy -> Marszałkowska. Na tej
    trasie (do Bankowego, gdzie jest wiele lini jadacych do Centrum) kursuje E-2 -
    trasa doskonale sprawdzona przez studentów wydz. Elektroniki i Technik
    Informacyjnych PW z mojego akademika i zdecydowanie szybsza niż trasa 507.
    * największe znaczenie przyspieszenia połączenia jest dla osób często
    jeżdzących komunikacją, czyli mających bilet długookresowy. Dla nich
    przesiadanie nie robi dużego problemu, stąd przystanek Jana Olbrachta może być
    punktem dokonywania przesiadek w innych kierunkach niż Centrum.
    - W celu zachowania szybszego połączenia w godzinach pozaszczytowych należałoby
    poprowadzić linię 167 trasą Księcia Janusza a nie jak dotąd Ciołka aby była
    możliwość przesiadki na przystanku Jana Olbrachta.

    Jeszcze jedna uwaga - ZTM układając schematy lini powinien się głównie kierować
    interesem pasażerów najczęsciej korzystających z komunikacji miejskiej dla
    ktorych przesiadanie nie jest problemem (bilety długookresowe). Czyli drogami
    najkrótszymi i najrzadziej obleganymi przez samochody powinny jeździć szybkie
    przelotowe linie zasilane dopływami zwykłych lokalnych lini a zwykłe linie o
    długich trasach powinny zostać zredukowane do minimum (dla jednorazowiczów
    rzadko jeżdzących). Zachęciłoby to ludzi do kupowania biletów długookersowych i
    ograniczyłoby liczbe gapowiczów, utrudniłoby dublowanie się lini i
    przyjeżdzaniu na przystanek "na raz" kilku podobnych autobusow.
    Pozdro dla wszystkich
    Franz.
  • Gość: :/ IP: *.chello.pl 10.10.04, 09:00
    Ty jestes jakis ....... nienormalny ty chcesz zeby 507 i E2 jechalo przez
    dywizjonow hahaha najlepiej to woule przniesc tak: 109 zamiast jechac lazurowa
    niech pojedzie radiowa do dywizjonu zeby bylo szybciej. 171 tez skrocic
    dywizjonow zeby ludzie z bemowa (nie mowie o górcach, jelonkach) jezdzili bez
    tloku. 501 najlepiej niech jedzie polczynska i kasprzaka zeby górce omijal z
    daleka. I w ten sposob gorcom by zostalo 154 310 i 190 pasuje?? a ty bys mial
    panie dobry i szybki dojazd byle gdzie z pod tego swojego akademiku :/. A co do
    niejakiego hermandeza niech sobie przyjdzie PRZYNAJMNIEJ na przystanek
    konarskiego w godzinach rannych i niech zobaczy ile osob czeka. Ja sie zgadzam
    zeby 507 jezdzilo krocej ale : E2 musi sie zatrzymywac na przystanku
    konarskiego i zeby jezdzilo przynajmniej w godzinach 6.30 - 10 i 13-19,20
  • Gość: kasia IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.10.04, 13:11
    a nikomu z piszących nie przyszło do głowy, że ul.Księcia Janusza jest po
    prostu za wąska na puszczenie tamtędy autobusów?? już w tej chwili , przy
    samochodach parkujących po obydwóch stromnach dwa osobowe jadące ciężko się
    mieszczą a jeszcze miałyby tamtędy jeździć autobusy?? paranoja...
  • Gość: 7690 IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 11.10.04, 11:12
    Nie jest za wąska. Czemu tak uważam? Jeśli tam mieszkasz to pewnie zauważyłaś,
    że tą ulicą realizowane są wyjazdy z R-6 na Bielany, chociaż powinny jeździć
    właśnie przez Górce (bo szerzej). Wniosek - kierowcy autobusów już dawno
    odkryli, którędy jedzie się szybciej na północ, omijając fatalne skrzyżowanie
    pod Ratuszem. Po drugie, na równoległej ulicy E. Ciołka również samochody
    parkują po obu stronach, a kierowcy autobusów muszą nieźle główkować, jeśli
    chcą się wyminąć. Mimo to jeżdżą tam 3 linie. Zawsze można skierować 507 w
    jedną stronę Ks. Janusza (na Bemowo), a do Centrum przez Ciołka. Czemu tak?
    Dzięki temu 507 w obie strony zatrzyma się na Górczewskiej, a ludzie będą mogli
    wygodnie się przesiąść. Kiedyś 167 zatrzymywało się na przystanku przed
    Elekcyjną i dziwnym trafem z przesiadki korzystało nieporównywalnie więcej
    ludzi, niż dzisiaj. Zobaczcie, ile ludzi jedzie z Ciołka na Bemowo Lotnisko. Po
    zmianie trasy 507 właśnie o tylu ludzi będzie luźniej w 171 i E-2...
  • Gość: Franz IP: *.ustronie.pw.edu.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 10.10.04, 13:31
    > najlepiej to woule przniesc tak: 109 zamiast jechac lazurowa
    > niech pojedzie radiowa do dywizjonu zeby bylo szybciej. 171 tez skrocic
    > dywizjonow zeby ludzie z bemowa (nie mowie o górcach, jelonkach) jezdzili bez
    > tloku. 501 najlepiej niech jedzie polczynska i kasprzaka zeby górce omijal z
    > daleka. I w ten sposob gorcom by zostalo 154 310 i 190 pasuje?? a ty bys mial
    > panie dobry i szybki dojazd byle gdzie z pod tego swojego akademiku
    Ja pisałem wyraźnie o puszczeniu tym skrótem lini E-2 a nic nie wspominalem o
    zmianach lini 109,171,501. Jak widze, że pan tu chce je zmieniać więc
    konsekwentnie proszę siebie nazwać "NIENORMALNYM". Dla mnie to jest bez
    znaczenia poniewaz nie przewiduje przystankow na Ksiecia Janusza a z perspektywy
    Jana Olbrachta nic sie nie zmienia (za wyjatkiem 167).
    > E2 musi sie zatrzymywac na przystanku konarskiego
    To jest niepoprawne ze względu na charakter lini E-2 - proszę przeczytać moją
    argumentacje uważnie. Prosze nie przedkładać swojego interesu nad dobrem ogółu.
    Pan ma i tak wystarczająco dużo lini (109,154,171(jeździ co 10 min), 190 (jeździ
    co 15 min), 310, 501, 523) jeżeli nie będzie sobie ich Pan zmieniał jak chce :)
    A ten skrót znacznie by poprawił czas przejazdu z Bemowa do Centrum.
    Licze na odpowiedz.
    Pozdrawiam
  • Gość: Franz IP: *.ustronie.pw.edu.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 10.10.04, 13:32
    > najlepiej to woule przniesc tak: 109 zamiast jechac lazurowa
    > niech pojedzie radiowa do dywizjonu zeby bylo szybciej. 171 tez skrocic
    > dywizjonow zeby ludzie z bemowa (nie mowie o górcach, jelonkach) jezdzili bez
    > tloku. 501 najlepiej niech jedzie polczynska i kasprzaka zeby górce omijal z
    > daleka. I w ten sposob gorcom by zostalo 154 310 i 190 pasuje?? a ty bys mial
    > panie dobry i szybki dojazd byle gdzie z pod tego swojego akademiku
    Ja pisałem wyraźnie o puszczeniu tym skrótem lini E-2 a nic nie wspominalem o
    zmianach lini 109,171,501. Jak widze, że pan tu chce je zmieniać więc
    konsekwentnie proszę siebie nazwać "NIENORMALNYM". Dla mnie to jest bez
    znaczenia poniewaz nie przewiduje przystankow na Ksiecia Janusza a z perspektywy
    Jana Olbrachta nic sie nie zmienia (za wyjatkiem 167).
    > E2 musi sie zatrzymywac na przystanku konarskiego
    To jest niepoprawne ze względu na charakter lini E-2 - proszę przeczytać moją
    argumentacje uważnie. Prosze nie przedkładać swojego interesu nad dobrem ogółu.
    Pan ma i tak wystarczająco dużo lini (109,154,171(jeździ co 10 min), 190 (jeździ
    co 15 min), 310, 501, 523) jeżeli nie będzie sobie ich Pan zmieniał jak chce :)
    A ten skrót znacznie by poprawił czas przejazdu z Bemowa do Centrum.
    Licze na odpowiedz.
    Pozdrawiam
  • Gość: :/ IP: *.chello.pl 10.10.04, 13:57
    Ok fakt przesadzilem z tym nie normalnym ok soryy ale wkurza mnie to czytaj tu
    i na forum ztm ze E2 i 507 powinno jezdzic dywizjonu. Moim zdaniem albo to albo
    to. hmmm do lini ktore pan wymienil to: 109 - rzadko jezdzi i akurat tą linią
    jezdze tylko po to aby przesiasc sie na jana olbrachta, 154 - co 30 min i juz
    wogule ta linia to badziewie, 171 - i co z tego ze jezdzi co 10 min skoro w 80%
    jego kursach nie mozna wejsc do srodka, 190 - fakt dobra linia do niej nic nie
    mam tylko jakby nie przyjezdzalo razem z 171 i 310 byloby ok, 310 - to samo co
    190 i mogloby jezdzic gdzies dalej a nie tylko do pl. bankowego, 501 i 523
    skoro nie bedzie 507 powinno jezdzic czesciej hmmm teraz prosze o krytyke z
    pana strony ;)
  • Gość: Franz IP: *.babilon.ds.pw.edu.pl 10.10.04, 18:05
    Szczerze mowiąc to nie jestem za zmianą lini 507.
    Ma na tyle lokalny charakter, że nie odgrywa większej
    roli w dojazdach do reszty miasta - nie wiem dlaczego
    skoncentrowali się akurat na 507, a nie na E-2.
    Wymienił Pan kilka lini przejeżdzających przez Konarskiego
    i z tego co Pan mowił wyłaniają się następujące problemy:
    - dublowanie się lini
    - zatłoczone autobusy
    Pierwsze pojawia się ze względu na źle dopasowane rozkłady.
    Drugie najprosciej w wyniku nie dopasowania taboru do popytu.
    Pański oproblem należy rozwiązać rozwiązując powyższe problemy,
    ale nie należy chwytać się za linie ekspresowe, które nie powinny
    się martwić lokalnością.
    Propozycja rozwiązania problemu: dążenie do ograniczenia różnorodności
    lini z jednoczesnym zwiekszeniem częstotliwości kursowania, wprowadzenie
    architektury zespołów lini na wzór dopływów do rzek, czyli linie lokalne
    stanowią "dopływ" pasażerów do lini ekspresowych, uprzywilejowanych, jeżdzących
    najkrótszymi i najmniej obleganymi drogami.
    Sądze ze obecna architektura lini komunikacyjnych jest po prostu przestażała,
    dużo lini sięga swoją historia lat 50 i 60, a przeciez miasto sie rozsrasta.
    Protesty pasażerów można rozwiązać wprowadzajac większą atrakcyjnosc biletow
    długookresowych.
    Czekam na pańskie sugestie.
    Pozdrowienia
    Franz
  • Gość: MisiekK IP: *.pwpw.pj / 217.168.193.* 11.10.04, 09:46
    i rozsadna. Na proponowanej trasie 507 bedzie lepiej wykorzystane niz
    dotychczas i bedzie jechalo o wiele szybciej.
  • gacus2 11.10.04, 11:07
    Zmiana warta zachodu. 109 i 507- nierozerwalna para a czasy przejazu 507
    obecnie to raptem 5 minut dłuzej. I to ma być pośpiech?
    Górce mają bdb 171,E2, na Nowe Bemowo. Wiec o co chodzi? Żal sie podzielić.
    Takie typowo polskie: Panie Boże, nie chce żeby mnie było lepiej- chce tylko
    zeby sąsiadowi wszystkie krowy zdechły.....


    --
    Młode dupy kiedyś mnie zgubią.

    gg 562625
  • Gość: Kazimierz IP: 193.41.113.* 11.10.04, 14:55
    Mieszkańcy Bemowa chcąc dojechać do Śródmieścia muszą przjezdżać przez Wolę
    (cała Górczewska) i nie mają ani jednego dobrego i szybkiego połączenia.
    Mieszkańcy Górczewskiej mają bardzo dużo linii, ponieważ tamtędy idą trasy
    autobusów obsługujacych zarówno Bemowo-lotnisko, jak i os. Górczewska (za
    Powstańców Śl.), jak i Jelonki. Jezeli ubędzie im jedna linia nic się nie
    stanie, po prostu z 10 linii będą mieli do dyspozycji 9. Wielka szkoda, że z
    Bemowa nie idzie do Śródmieścia żadna linia autobusowa ul Maczka - to jest
    najszybsze połączenie.
  • Gość: Patrycja IP: 193.41.113.* 11.10.04, 15:05
    i w zwiazku z tym mieszkańcy Górc i Górczewskiej beda niedlugo biec za
    przepełnionymi 507 i E-2, bo po prostu do nich nie wsiadą. Słuszna jest
    koncepcja, aby jeden z ww. autobusów puscić przez Koło, albo Maczka.
  • artek610 11.10.04, 17:22
    To ja tylko przypomnę, że przez Maczka jeździ już 406.
  • Gość: 7690 IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 11.10.04, 23:55
    406 i 307. Tylko co z tego, skoro 406 od paru lat nie jeździ w soboty, o 307
    nie wspomnę? Maczka wieczorami i w weekend jest komunikacyjnie martwa...
  • Gość: Kamilek IP: 193.41.113.* 13.10.04, 12:23
    To ja tez przypomnę: 406 nie jeżdzi do Śródmieścia, ani 307. Poza tym są to
    linie jedynie powszednie szczytowe.
  • Gość: gecko IP: *.ptp.waw.pl 12.10.04, 13:00
    Trzeba puścić Księcia Janusza! Niech 10 tysięcy mieszkańców bloków położonych
    wzdłuż Górczewskiej tłoczy się w 109 (raz na kwadrans), 154 (raz na pół godziny)
    i 501 (raz na kwadrans).

    Boże chroń nas przed studentami komunikacji!
  • Gość: 7690 IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 12.10.04, 19:56
    Takie zestawienia robi się trochę uczciwiej, jeśli się chce zachować resztki
    wiarygodności:

    Górce, przedział godzinowy 7-8, kierunek zachód (bardzo chcesz liczyć 154):
    8 - 4 kursy na godzinę
    10 - 7/h
    26 - 8/h
    109 - 3/h
    154 - 3/h
    171 - 7/h
    190 - 6/h
    310 - 4/h
    501 - 6/h
    507 - 3/h
    523 - 3/h
    E-2 - 8/h
    razem: 62 pojazdy na godzinę;
    udział 507: 4,8%

    To samo wyliczenie dla Góralskiej:
    109 - 3/h
    154 - 3/h
    171 - 7/h
    190 - 6/h
    310 - 4/h
    410 - 5/h
    501 - 6/h
    507 - 3/h
    523 - 3/h
    razem: 40 kursów;
    udział 507: 7,5%

    Dla porównania - czas przejazdu 507 - 35 minut. 7 minut to 20%. Przy założeniu,
    że autobus stoi 5 minut w korku, 12/40=30%.

    Czy 3 kursy 507 robią Ci taką różnicę, jak 7 minut krótszy dojazd do centrum
    dla mieszkańców Bemowa? Czy zdajesz sobie sprawę, że ile ludzi przesiądzie się
    do szybkiego 507, tyle ludzi odciąży Górczewską? Próbujesz sobie to liczyć po
    swojemu, czy po prostu starasz się udowodnić, że wszyscy Polacy są
    specjalistami od prawa, medycyny i transportu? :)
  • Gość: Wasyl IP: 193.41.113.* 13.10.04, 12:20
    Mieszkancy Górczewskiej po prostu przyzwyczaili się do bardzo dużej liczby
    linii autobusowych na tej ulicy. ZTM zaś zdaje się nie dostrzegać, że od kilku
    lat Górczewska nie jest jedyna trasą, jaką mozna dojechac na Bemowo-lotnisko.
    Jest to na pewno trasa najwolniejsza. Bemowo -lotnisko ma właściwie tylko 2
    linie autobusowe całodniowe i calotygodniowe docierajace do Śródmieścia. Jest
    to 171 (zgroza, jeżeli chodzi o czas przejazdu) oraz 507. Proponuje zostawić
    linie 171 dla mieszkanców ulicy Górczewskiej.
  • Gość: gecko IP: *.ptp.waw.pl 13.10.04, 14:25
    Widzisz, ja po prostu bardzo długi czas mieszkałem na odcinku Górczewskiej
    między Lazurową a Powstańców i twoje wyliczenia mogę skonforntować z
    rzeczywistością. Po pierwsze proponuję wybrać inne godziny, niż porannego
    szczytu, bo wbrew pozorom to podróżowanie poza nimi jest najupierdliwsze. I nie
    brac pod uwagę 154, bo nie komunikuje niczego z niczym (chyba, że komus spieszno
    na MDL Cargo).

    A 3 kursy 507 na godzinę (kiedyś jeżdziło co 10-15 minut... ech...) naprawdę
    ROBIŁY mi różnicę, i często szedłem na przystanek na Górcach, bo jest to jedyny
    nieślimaczący się autobus, docierający z tamtej części gminy Bemowo do
    Śródmieścia!!!
  • Gość: kateo1 IP: *.ustronie.pw.edu.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 12.10.04, 15:29
    Tak,tak,przez księcia Janusza,w D.S.Ustronie mieszka rzesza studentów z
    Elektroniki.Dlaczego my nie mielibyśmy mieć wygodnego przejazdu na uczelnię?
    Dlaczego my jesteśmy mniej ważni,niż rodowici mieszkańcy Warszawy? Nam tez
    nalezy się uwaga ze strony ZTM-u.
  • Gość: bemo IP: *.aster.pl / *.aster.pl 13.10.04, 11:07
    A co z mieszkańcami Bemowa 3 w rejonie skrzyżowania Radiowa/Powstańców
    Śląskich. Dlaczego chcecie zabrać im jedną linię? Pozostałe jeżdżą dość rzadko,
    a pozatym tabunami. 105 na Kasprzaka przez Stare Bemowo, Jelonki to trochę za
    długo. 507 przez Koło tak, ale z jednoczesną korektą trasy: Dywizjonu 303,
    Radiowa, Powstańców Śląskich, Wrocławska....
    A tak w ogóle to muszą poszerzyć Górczewską przy Ratuszu
  • Gość: gecko IP: *.ptp.waw.pl 13.10.04, 14:32
    Zaproponuję, żeby 507 zostawić, gdzie jest i zamiast zmieniac mu trasę, puścić
    przez Xięcia Ianusza całkiem nową linię, np. E-6, albo 526, z Chomiczówki, przez
    Bemowo na Centralny.
  • Gość: mieszkanka bemowa IP: *.bemo.waw.pl / *.waw.pl 13.10.04, 21:18
    Studenci....wielka mi wyrocznia... ja też chce aby nastąpiło wiele zmian, a czy
    kogoś to OBCHODZI????
    K***a z buta niech zasuwają jak im nie pasuje!

    Ps. 167 jeździ- tak więc o co chodzi ?!?!?! ($%^&#@%%^#2$@%$@#%)
  • guenterek 14.10.04, 12:03
    to jest egoistyczna inicjatywa reprezentujaca interesy jedynie pewnej grupy.
    mieszkam na Gorcach i korzystam z tej linii. Nie jest prawda, ze podane w
    artykule line linie maja pokrywajace sie trasy. Jedynie linia 109 ma podobna
    trase, lecz nie jest linia pospieszna i podroz ta linia trwa znacznie dluzej.
    Szybkie polaczenie ze Srodmiesciem a dokladnie z Dworcem Centralnym jest bardzo
    wazne takze dla mieszkancow Gorc i Jelonek.
  • Gość: kalash IP: *.aster.pl / *.aster.pl 16.10.04, 12:12
    jakie mloty z tych naszych studentow. niech sobie wsiada w tramwaj z pentli na
    bemowie, wysiada przy ks. janusza, przejda z buta przez ks. janusza i pojda na
    przystanek jana olbrachta, anie ludziom, ktorzy mieszkaja na gorcach itp beda
    autobus zabierac. co za wygodnickie prostaki...
  • Gość: joe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.04, 14:02
    Pomysl z zalozenia jest bardzo dobry i logiczny. Ja, jezeli mam okazje, jezdze
    samochodem wlasnie Dywizjonu, potem w Olbrachta. Przez mysl by mi nie przeszlo,
    zeby te trase pokonywac przez Gorce. Czemu ludziom z Bemowa ma sie nie nalezec
    troche wygody? Przeciez z Gorc prawie wszystkie autobusy jezdza optymalna
    trasa, a z Bemowa tylko 167, ale ono nie jedzie do centrum!! Zdecydowanie
    bardzo dobry pomysl, nie bardzo jest sie nad czym zastanawiac. A Gorce tak duzo
    by nie stracily, wystarczyloby kilka dodatkowych kursow innych linii. Chyba
    ludzie stamtad na sile bronia czegos bo im sie chce to "zabrac", mimo, ze
    konsekwencje tego beda raczej znikome. Wiecej rozumu zycze...
  • shalai 19.10.04, 10:03
    Właściwie wszystkie głosy krytyczne zdaja sie pochodzic od mieszkańców okolic
    ul Górczewskiej... I chyba dużo w tym krzykactwa, ludzie po prostu nie chcą,
    żeby im cokolwiek odbierać, choćby z tego niegdy nie korzystali... takie
    poczucie straty... syndrom psa ogrodnika tak powszechny w Polsce..

    No ale: Ja osobiście uważam pomysł puszczenia JAKIEGOKOLWIEK przyśpieszonego
    (expresowego) autobusu Dywizjonu 303 za świetny pomysł. Proponuję też aby ZTM
    rozważyło zmianę linii 406 na 50X z uwagi na to, iż paranoją jest obecny stan,
    kiedy to do NAJBLIŻSZEJ stacji metra, NAJKRÓTSZĄ droga można dojechać tylko
    rano lub po południu w dni powszednie.....

    Czy nikt tego nie widzi?? Ale mnie wkurza ta niereformowalność... Kiedyś
    Górczewska była jedyną droga prowadzącą z BMW do Centrum, teraz to się
    zmieniło.. Są inne, ewidentnie krótsze... i co z tego..
  • Gość: zxcvbnm IP: *.aster.pl / *.aster.pl 22.10.04, 18:02
    Pomysł może i dobry, ale chciałbym zobaczyć jak wymijają się dwa autobusy na
    ul.Księcia Janusza.
  • Gość: mieszk Bemowa III IP: *.de.deuba.com 29.10.04, 14:32
    ...i dzieki temu mieszkancy Bemowa III beda mieli kolejny autobus mniej. W tej
    chwili ul. Powstancow Slaskich jezdza tylko 184 i 105. Linia 523 do niczego sie
    nie nadaje. Ale w zasadzie pomysl jest niezly...
  • Gość: Kalesony IP: *.aster.pl / *.aster.pl 04.11.04, 13:19
    W dupie mam trzech studentow. Chcą sobie ustawić dojazd na uczelnie, a mi zabrać
    spod okna 507, ktorym jezdze codziennie niemal :-)

    Panowie .... na rowery ! :P

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka