Dodaj do ulubionych

Obsługa klienta w Allegro

11.07.13, 13:31
Cześć wszystkim,
Powiedzcie mi, bo na tej nowej stronie Allegro nie mogę tego znaleźć, gdzie jest ten cały formularz kontaktowy do Allegro? Ktoś w ogóle kiedyś korzystał z niego? Jaka jest tam obsługa?
Z góry dzięki za pomoc!
Pzdr!
Edytor zaawansowany
  • shaxu 22.07.13, 00:26
    Obsługa klienta w allegro jest tragiczna, traktuja chyba kazdego jakby musial korzystać z ich usług nie podoba sie to nie musisz sprzedawac albo kupowac u nich, tylko problem ze nie ma alternatywy i dlatego nie wroze poprawy podejscia do klienta...
  • micchaleq 14.01.14, 19:50
    kazikwiatek83 napisał(a):

    > Cześć wszystkim,
    > Powiedzcie mi, bo na tej nowej stronie Allegro nie mogę tego znaleźć, gdzie jes
    > t ten cały formularz kontaktowy do Allegro? Ktoś w ogóle kiedyś korzystał z nie
    > go? Jaka jest tam obsługa?
    > Z góry dzięki za pomoc!
    > Pzdr!

    1. kupujesz
    2. przy płatnościach wybieraż raty pay-u
    3. dalsze kroki wydają się być oczywiste
    ( prościej się tego nie da zrobić )

    Ja raz korzystałem i poza tym, że kilkukrotnie trzeba wpisywać te same dane to wszystko ok.

    --
    Strony internetowe Częstochowa
    Szablony Allegro
    Strony internetowe
  • poszkodowanaprzezallegro 27.04.15, 18:46
    Allegro własnie zostałam przez nich oszukana. Kupiłam produkt na allegro. P tygodniu wysłałam meila do sprzedawcy czy przesyłka została już wysłana Sprzedawczyni obrzuciła mnie stosem meili, iż mam sobie czytać regulamin a nie zadawać jej pyania i chamsko odesłałą mnie na jej stronę po czym jako pierwsza wystawiła mi komentarz negatywny , że pisze do niej meile. Towaru nie otrzymałam dopiero po intwrwencji i kilku kolejnyc dniach towar przyszedł. Napisałam jej komentarz również negaywny po czym został usunięty. Napisałam do allegro, że o to nie prosiłam a oni..jakbym z dziećmi z przedszkola pisała, iż usunęli komentarz i nie mozna wystawić go ponownie. Pytam ! Na jakiej postawie go usunęli ??? Czy ta sprzedawczyni to pracownica allegro? O co chodzi, że mój komentarz negatywny usunęli na niczyją prośbę !!!! Ma meile potwierdzające do nich co pisałam a sprawę przedkładamdo swjego prawnika i rzecznika praw konumenta. Jakieś kpiny. Kolejne meile od i do allegro znów ta sama śpiewka. !!!
  • pan_garet 01.10.15, 07:22
    Ludzie coraz cześciej są oszukiwanie nie przez kupujących ale samą spółkę Grupa Allegro
    To zwykli oszusci. Odradzam!
  • czarnaplyta 22.11.15, 18:52
    Obsluga jest ogólnie do d.... Na pierwsze pytanie odpowiedzą po ludzku, ale jeśli kontynuujesz dyskusje to od razku kopiuj wklej regulaminy mają cię daleko i głęboko...
  • seba6969 31.12.18, 01:20
    Odpowiem jak działa ebay.
    Konkurencja ku przestrodze lub dla reklamy jak kto woli.
    Próbowałem zakupić coś przez ebay.
    Nie wskoczyło w listę zakupów tzw koszyka i tu zaczęla się gehenna.
    Bo ani z koszyka wtedy zakupu się nie usunie, ani zakup nie może być sfinalizowany.
    Zaczęła się jednak lawina wielu ponagleń z ebay o dokończenie zakupu, płatność itp.
    Podali nawet link do koszyka- który wyświetlał ,,strona nieosiągalna"
    W żaden sposób nie było to możliwe zrobić tego z konta bo lista zakupów pusta??
    Zgłoszenie do ebay dało tyle że zbyli mnie że nie znam jakiegoś kodu towaru ??? Tego nr nie było ani przy zakupie ani na moim koncie, a ponaglenia z ebay szły dalej.
    Uparłem się odpisałem dokładniej sprawę myśląc że nie rozumieją co się dzieje, że moze problem techniczny, przesłałem kopie ich ponagelnia, zrzut z konta że nie ma transakcji.
    Odpowiedź szok stwierdzili dosłownie, że ponowne email w tej samej sprawie zaśmieca im skrzynkę zgłoszeniową,
    postępowanie moje jest naganne niezgodne z regulaminem i nadal przysyłali te ponaglenia spam o zapłatę, której nawet nie dało się opłacić, bo transakcja nie istniała.
    Napisałem kolejny raz na ogólny formularz ze skargą na BOK że nie chcą pomóc.
    Tu się zaczęło, odpowiedzi że sprawdzili konto ponieśli przez to koszty, ponaglenia to zapewne sprawa hakerska. A TO BYŁY ICH MAILE - logo, wszystkie linki ich strony otwierały tylko ten mój koszyk zakupów źle działał dalej- nie działał.
    Potem kolejne emaile,że stanowię zagrożenie dla ich systemu i innych użytkowników, bo sprawa jest podejrzana.
    Kolejny e-mail że blokują mi konto i możliwość założenia konta w przyszłości.
    Podsumowując Allegro to aniołki przy zgłoszeniach problemów techn. Nawet potrafili kontaktować się na tel. po dokładnym opisaniu problemu, znaj nawet słowa ubolewanie, przepraszamy.
    Pierwszy raz po zgłoszeniu w tym e...cośtam, dostałem za grzeczne i logiczne zgłoszenie sprawy BUTEM W ZĘBY..I SKOPANY NA KONIEC.

    OSTATNI email z ebay- że wszystkie płatności są natychmiat wymagalne i ściągną je za pośrednictwem systemu, a nic w życiu prze nich nie kupiłem i nie sprzedałem, oglądałem tylko ceny.
    Nie napisali jakie należności, może jeszcze ich nie wymyślili lub nie mogą znaleźć.
    Jak ktoś lubi adrenalinę to polecam e-bay.

    Na szczęście skopiowałem konto i jego stan przed zamknięciem karnym za reklamację.
    Trzeba się dobrze 2 razy puknąć w czoło zanim poda się dane osobowe h g w komu, nawet jak to popularne zjawisko.


  • luks13 18.03.19, 10:45
    Sporo praktycznych porad na temat e-handlu na Allegro, można przeczytać/obejrzeć na video:

    www.youtube.com/watch?v=HCYoZFBYf2U&t=1s

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka