Dodaj do ulubionych

Nowy konkurent dla Allegro

28.12.06, 13:24
Witam,

Znalazłem serwis Subasta.pl (www.subasta.pl).
Wydaję mi się że kiedyś może być prawdziwym konkurentem dla Allegro i eBay.
Edytor zaawansowany
  • elmek 28.12.06, 15:48
    Heheh przypadkiem go znalazłeś i przypadkiem Twój nick brzmi jak nazwa serwisu
    ;-) Na reklamie w internecie choć troszkę wypada się znać, tak jak i na
    wklejaniu linków! :-P

    --
    Serdecznie zapraszam na Forum Złotów - Forum mieszkańców północnej Wielkopolski
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=461
  • elmek 28.12.06, 15:51
    Z góry sorry za drugiego posta, ale nie mogę się powstrzymać.
    Procesu ze strony Allegro się nie boicie? Bo ten serwis to toczka w toczkę
    Allegro, w konkursie "znajdź 10 różnic" byłoby ciężko je znaleźć.

    --
    Serdecznie zapraszam na Forum Złotów - Forum mieszkańców północnej Wielkopolski
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=461
  • profes79 28.12.06, 17:05
    Faktycznie - gdyby usunac loga bylby problem z rozpoznaniem. Ktos sie nie
    popisal wyobraznia.
    --
    Jestem badziewiakiem, lumpen-liberalem i lze-elita.
    I jestem z tego dumny.
  • profes79 03.01.07, 09:02
    Najwyrazniej ktos sie zainteresowal: serwis juz nie dziala :)

    --
    Jeszcze dwa lata i Polacy osiagna czego nie udalo sie osiagnac ani Napoleonowi
    ani Hitlerowi: podbija Anglie.
  • jk 28.12.06, 21:32
    Śmiech na sali :)))

    --
    eBay czy Allegro?
  • dragon_fruit 29.12.06, 09:22
    uhahaha
    --
    Milenka
  • 5aga5 03.01.07, 14:52
    Przed chwilą chciałam zobaczyć co tam jest i wszystko działa.
  • profes79 04.01.07, 10:38
    Faktycznie - moze jakas zwiecha byla.
    Generalnie jednak coraz mniej mi sie to podoba.
    1. Podobienstwo szaty graficznej - te dwa serwisy wygladaja jakby robil je
    jeden grafik
    2. Mozliwosc IMPORTU AUKCJI z Allegro! Znaczy ktos zhakowal Allegro i wlamal im
    sie do bazy danych, czy to za zgoda Allegro?
    3. Import komentarzy - jak wyzej.
    Generalnie cos tu smierdzi i serwis zamierzam omijac szerokim lukiem. Allegro
    zreszta na razie tez omijam na korzysc e-baya :)
    --
    Jeszcze dwa lata i Polacy osiagna czego nie udalo sie osiagnac ani Napoleonowi
    ani Hitlerowi: podbija Anglie.
  • grenka1 04.01.07, 20:13
    JUŻ NIE DZIAŁA.
    --
    Marzenia miej takie, jakbyś miała żyć wiecznie.
    Żyj tak, jakbyś miała umrzeć jeszcze dziś.
    (James Dean)
  • 5aga5 04.01.07, 22:03
    Bo u mnie działa.
  • opus0 24.01.07, 21:23
    Juz sie wypowiadalem wiec tylko nadmienie ze jedyną liczącą sie alternatywa
    wobec aledrogo i ebay jest swistak.pl..
    Ma tyle samo aukcji co ebay, tylko mniej ludzi o nim wie, bo nie maja tyle kasy
    na reklamy..
    A dlatego nie maja bo nie sciagaja haraczu od sprzedawcow! :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.