Dodaj do ulubionych

Multimedia - uwaga na oszusta!

IP: *.warszawa.vectranet.pl 27.10.15, 16:56
Ostrzegajcie wszystkie starsze osoby! Po domach chodzi przedstawiciel tej firmy, podając się za przedstawiciela RWE i podtyka pod nos "aneks do umowy" i w konsekwencji obniżenie opłat za prąd. Po dokładnym przeczytaniu umowy okazuje się, że jest to umowa z firmą Multimedia i skutkuje wypowiedzeniem umowy z RWE.

Pan Mateusz Z... z firmy Multimedia Energia, uwaga na niego. Bezczelnie oszukał mojego dziadka który ma ponad 80 lat i niedowidzi, więc nie był w stanie przeczytać co podpisuje i uwierzył "przemiłemu" panu, który kilkakrotnie zapewniał, że jest przedstawicielem RWE!
Edytor zaawansowany
  • Gość: Kasia1710 IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 04.11.15, 13:42
    Ta sama sytuacja miała miejsce w Świętochłowicach woj. Śląskie przy czym pan zapewniał że jest z firmy Tauron i przyszedł na kontrolę liczników a aneks do umowy jest bo Tauron zmienia nazwę firmy która wysyła faktury ze względu na podatki. Oszuści tylko problemy robią ludziom.
  • Gość: semko IP: 31.179.222.* 10.11.15, 12:51
    Niestety jest takich przedstawicieli więcej m.in. pan Hubert B..., który także oszukuje starszych ludzi przedstawiając się jako przedstawiciel RWE - w ten sposób namówił mojego 84-letniego ojca do podpisania umowy z Multimediami na 4 lata wraz z wyrażeniem zgody na automatyczne przedłużenie umowy na czas nieokreślony. Najwyższy czas, żeby zajął się tym procederem UOKiK
  • Gość: Ewi123 IP: *.leczyca.vectranet.pl 06.03.16, 21:35
    Nas spotkała taka sama sytuacja. Zostaliśmy oszukani przez przedstawiciela. Jakby to było możliwe z waszej strony. Proponuje zebrać się jako pokrzywdzeni przez przedstawiciela i to zgłosić np. na interwencji. Chciałabym by nie było już krzywdzonych ludzi. Pomóżmy i zbierzmy się oraz zgłośmy to jak najszybciej. Kto jest ze mną ?!
  • Gość: Ewi123 IP: *.leczyca.vectranet.pl 06.03.16, 21:50
    Posłuchajcie jeżeli chcielibyscie się zebrać i zgłosić to napiszcie mi na ten e-mail ewelina.andrysiak@onet.pl zależy nam byśmy pozbyli się tych oszustów w tym sensie żeby nie było wiecej ludzi pokrzywdzonych a przede wszystkim ludzi już w swoim wieku. My podpisalismy umowe z Multimedia. Jedynie dlatego, że zapewniali nas że beda mniejsze rachunki, bedzie obnizka cen i wszystkie możliwe wygody dla klienta. Nam jest przykro z tego powodu gdy dowiadujemy się ze nie tylko my zostalismy oszukani i że inni są krzywdzeni. Pomóżcie i napiszcie pod ten adres zalezy nam na tym by inni ludzie a przede wszystkim ci ludzie w swoim wieku nie byli krzywdzeni. Pomózcie i napiszcie czekam na wasze wpisy pod adres.
  • Gość: MaryMak IP: *.centertel.pl 10.11.15, 18:19
    To samo miało miejsce w Warszawie, przyszła pewna pani i pan z MultiMedia Polska Energia, zapewniając moją babcię że podpisali umowę z RWE na obniżkę cen prądu o 8%! Ale na szczęście sprawdziłyśmy czy coś takiego istnieje, ale z tego co znalazłam, nie! Po dokładniejszym przejrzeniu ich strony, wszędzie dudnią o zmianie prądu z innych firm na ich! Na szczęście uniknęłyśmy oszukania nas!
    Więc lepiej ostrzegać starszych ludzi...
  • Gość: PH IP: *.play-internet.pl 29.11.15, 20:15
    Hmmm... Ja jestem przedstawicielem handlowym tej firmy. I nigdy pukając do drzwi nie przedstawiłem się jako przedstawiciel RWE. Więc proszę nie pisać o wszystkich że są oszustami. Ludzie, od niedawna z prądem jest tak samo jak np z kablówką, telefonem... Firmy konkurują ze sobą, sprzedawcy mogą sie zmieniać, i to wcale nie jest na waszą niekorzyść. Więc proszę pisać wątpliwości jakie mają państwo do oferty, postaram sie odpisać, opowiedzieć, wyjaśnić...
    maniek2016@vp.pl
  • aleeksandra1995 21.04.16, 16:20
    U mojej babci tez byl i podal sie za pracownika RWE.. a co gorsza jako swoj telefon kontaktowy podal numer synowej mojej babci. Podczas podpisywania umowy zadzwonil dzwonek babcia wyszla, a w tym czasie przedtsawiciel musial wkrasc sie do telefonu mojej babci. Co za bezczelnosc !!!!
  • Gość: sytka IP: *.dynamic.chello.pl 04.09.16, 21:48
    Panie Marianie nie przeczę że, jest Pan uczciwym przedstawicielem handlowym tej firmy, ale Pańscy koledzy w rozmowie z Panem zaprzeczą jakimkolwiek zarzutom oszustwa ich strony bo niema możliwości skonfrontowania z klientem. Więc proszę mnie poinformować jak rozwiązać umowę którą dziś znalazłam podpisaną 12.07.2016 r. przez moją bardzo chorą 88 letnią ciocię (która ma 100% demencję i do tego niedowidzi, więc nie jest w stanie przeczytać co podpisuje a tym bardziej ją zrozumieć) z Pańskim pracodawcą na czas 48 m-cy.
    Od lutego 2016 r jestem prawną właścicielką tego mieszkania Ciocia tylko zamieszkuje w tym mieszkaniu. Z braku czasu nie zdążyłam tylko dokonać zmian w mediach i mam kłopot na głowie. A co do przedstawiciela waszej firmy Pana Oktawiana D...........,który podał się za przedstawiciela RWE i podłożył pod nos umowę która, ma na celu obniżenie opłat za prąd, ale nie poinformował że, abonament jest droższy itp.. Czy tak wygląda uczciwe pozyskiwanie klientów ?
  • mazbor 01.12.15, 16:36
    Jestem w podobnej sytuacji. 30 listopada oszust z Multimedia Maciej Kuskowski w identycxny sposob przerobil mnie. Po przeczyta niu dokladniejszym okazalo sie ze podpisalam umowe z Multimedi ale chyba nie zostalam wypisana z RWE. Kontuktu z"handloecem" oszusta nir mozna nawiazac. To jest Praga Poludnie. Co dalej...
  • Gość: mk IP: *.siedlce.domtel.com.pl 02.12.15, 21:35
    To samo miało miejsce w dniu dzisiejszym w Siedlcach. Pan Artur P. chciał w taki sam sposób oszukać moją mamę, na szczęście zdążyłam przyjść i kazałam mu wykreślać podpisy. Co za tupet mają Ci ludzie.
  • gosc545 03.12.15, 11:07
    O rany
  • Gość: nie lubie naciągac IP: *.toya.net.pl 16.12.15, 10:46
    W łodzi to samo przyszedł pan przedstwiciel podsunął żonie (nieuleczalnie chorej,ledwo chodzącej) papiery,powiedział że taniej ale nie powiedział że abonament droższy.Zużywamy miesięcznie ok 200 Kwh żeby to się opłacało powinniśmy zużywać więcej niż 1200!!!!! Uważajcie na tych oszustów!!!!!!W dodatku w umowie na stałą cenę jest punkt mówiący że multimedia może podnieść cenę z przyczyn niezależnych czyli jak regionalny operator podniesie cenę to oni też mogą podnieść a kara za zerwanie umowy to 25 pln za każdy miesiąc umowy!!!!!!!!
  • giewont1987 20.01.16, 19:15
    Mnie zrobiono na wymianę liczników. Panowie, którzy do mnie przyszli przedstawili się mojemu mężowi jako pracownicy firmy Tauron, którzy przyszli w sprawie wyrażenia zgody na wymianę licznika starego typu na nowy. Po czym poprosili z właścicielem licznika. Spisali pomiar licznika i poprosili o ostatnia fakturę i dowód tożsamości aby sprawdzić czy faktycznie mają do czynienia z właścicielem. Potem podsunęli do podpisu protokół ze spisanym stanem licznika oraz pod spodem niby to zlecenie na jego wymiane i zgode na przetwarzanie danych osobowych. Oczywiście wszystko działo sie w piątek wieczorem więc nie ogłam sprawdzić w Tauronie. Zadzwoniłam do Tauronu w poniedziałek i dowiedziałam sie na infolini ze nie wykluczają takiego działania ze swojej strony. Wszystko działo się Mysłowicach 11.12.2015. Wczoraj otrzymałam z Tauronu informację iż jakaś firma posiada pełnomocnictwo do wypowiedzenia umowy wmoim imieniu. Jak sie okazało była to firma MUltomedia Energia, która pod przykrywką wymiany licznika na jednym z podpisanych przeze mnie dokumentów wyłudziła pełnomocnictwo do wypowiedzenia umowy z Tauronem. Oczywiście to jaka to była firma dowiedziałam sie dopiero z firmy Tauron. Nie mam ani egzemplarza swojej umowy ani żadnego dokumentu na , który mogłabym sie powołać oprócz tego co przesłał mi Tauron. Dzisiajn dzwoniłam do tych oszustów i pani przyjęła moją reklamację informując mnie iż na 99% uzyskam anulowanie tak zawartej umowy. Coś mi sie nie chce wierzyć bo coś za łatwo poszło. Ale ja im tego nie odpuszczą nawet gdybym miała im wytoczyć proces. W końcu mam 2 bezstronnych swiadków całego zdarzenia no i przecież zyjemy w państwie prawa.
  • menago123 26.01.16, 00:52
    a jest tu osoba która dostaje rachunek z multimedi? Bo wszyscy że ,,oszuści oszuści'' ale mogę się założyć że nikt z wypowiadających się osób nie przekonał się czy jednak się opłaca czy też nie
  • Gość: jp IP: *.146.9.53.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 18.02.16, 12:35
    Uwaga to oszuści. Moja mama płaci w tej chwili za energię w firmie Energa(u starego dostawcy) i do tego zawarła umowę z Multimedia ( bo Pani która chodziła po domach powiedziała jej że jest to ta sama firma, ale jak podpisze dokumenty to będzie 30zł taniej) i teraz musi płacić jeszcze faktury w m\ultimedia, bo grożą karą 1200zł za zerwanie umowy i jeszcze mogą naliczyć sobie jakieś straty . Wychodzi na to że biedna emerytka płaci 2 faktury .Co robić, jak pomóc takim ludziom?
  • Gość: Krzysiek IP: *.dynamic.chello.pl 18.03.16, 03:38
    Otóż droga Pani jestem przedstawicielem tej firmy i sam przeszedłem na ofertę Multimedii. Z dniem dostarczenia nowych blankietów stare wyrzucamy i płacimy tylko te z Multimedii. Umowa jest JEDNA i tylko jedną się płaci. Przy czym stara umowa nie może mieć ważności dłużej niż pól roku. Dodam, że żaden znany mi przedstawiciel nie powie "jestem z tauronu lub podobne" gdyż wiążą się z tym ogromne konsekwencje prawne. Ludzie slysza prad/energetyka i samoczynnie sobie wpajaja bledne informacje chociaż wszędzie jest logo Multimedii i informujemy o tym, ze jestesmy firma MULTIMEDIA fakturująca DLA DOSTAWCY (TAURON, PGE, RWE, ENERGA...). Oferta w 95% osób jest korzystna i mamy 14 dni na odstąpienie bez podania przyczyny.
  • Gość: Maria IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 26.03.16, 18:51
    Witam,
    Multimedia to oszuści i krętacze!!!! Bandyctwo, mafia i jeszcze wiele bym mogła epitetów napisać, ale po co!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????
    Moja mama została oszukana w Łodzi! Wcześniej płaciła ok 80 zł miesięcznie teraz przyszły jej rachunki na 350 zł miesięcznie! Jak mi w takim razie Pan to wytłumaczy!
  • Gość: wroblusia IP: *.static.ip.netia.com.pl 24.06.17, 17:12
    Nie opłaca się. Jest drożej o ok.20 zł miesięcznie niż w RWE. Moja mama też została w ten sam sposób oszukana-na aneks do umowy RWE o tańszy o 8 procent rachunek. Zorientowała się dopiero niedawno. Umowa na 4 lata. Na dodatek przysłali nakaz pisemnego potwierdzenia chęci dalszego korzystania z ich usług w ciągu tygodnia,a wobec niepodpisania -mama była nieobecna w domu w tym czasie-przysłali pismo o zerwaniu umowy z karą 25 zł za każdy miesiąc. Alei tak się opłaca zerwać umowę. Tańsze jest np PGE.
  • menago123 26.01.16, 00:54
    W sumie to obecni dostawcy bardziej oszukują robiąc podwyżki co roku a wszyscy się ich tak trzymają
  • Gość: tomasz IP: *.adsl.inetia.pl 15.03.16, 08:29
    bo obecni dostawcy przysyłaja jeden rachunek a nie dwa a multimedia sie podpieła jak pijawka
  • Gość: Jan IP: *.viavox.com.pl 10.05.16, 17:55
    ja mam umowę w multimedii i przychodzi jedna faktura. z tego co wynika z umowy jest ona umową kompleksową i tak też to wygląda w rzeczywistości. najlepiej zrobić raban zanim się czegokolwiek dowiemy. jest okres na odstąpienie 14 dni od daty podpisania jest ładnie druczek załączony ja zostałem o wszystkim poinformowany i na wstępie Pan zaznaczył że jest z multimedii okazał legitymację ba strzeżonego Pan Bóg strzeże zadzwoniłem na infolinie nr jest na stronie 345 345 345 i tam potwierdzili tożsamość pracownika. nie można wrzucać wszystkich do jednego wora bo jak w warszawie jest złodziej to wszystkie warszawiaki to złodzieje? panikarze zamiast słuchać i czytać to lepiej robić raban dla lektury na pokrzepienie serc i spiętych tyłków enerad.pl/aktualnosci/6-porad-ktore-uchronia-cie-przed-nieuczciwymi-sprzedawcami-pradu-i-oszustami-energetycznymi/
  • menago123 26.01.16, 01:02
    W 2008 roku 1 MWh kosztowała 125zł a w 2015r 300zł więc gwarancja stałej ceny nie jest taka zła w multimedia szczególnie że jest to umowa kompleksowa i otrzymuje się jeden rachunek a nie dwa jak u innych konkurencyjnych sprzedawców
  • carycka0 26.01.16, 18:00
    Podpisałam umowę z Multimedia Energia we lipcu. Od czasu podpisania umowy nie otrzymaliśmy żadnej faktury. Czy ktoś już tak miał? nie wiemy co mamy robić. Dzwonimy codziennie i ciągle nas zbywają. codziennie inne informacje. Jest ktoś w takiej samej sytuacji ?
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.16, 16:56
    Dzień dobry. My również czekamy na fakturę za prąd od października i nic. Dzwonie pytam się i słyszę to samo że w połowi miesiąca będzie minęły miesiące a faktury za prąd nadal nie ma. Chodzą po domach w Chojnicach i podają się za ENEA i ludzie podpisują umowy i jest wtedy zonk.
  • tabaza36 01.02.16, 09:38
    Witam, jestem w podobnej sytuacji, umowa powinna obowiązywać już od 01.08 i cisza. przyszła faktura zaliczkowa i na tym koniec...Dzwonię, piszę pisma i nic z tego nie wynika.
    Przesyłają przepraszalniki co z tego?. Nadal dostaje faktury z Energa Obrót, których juz otrzymywać nie powinnam. Nic na nich nie działa, a ja od pół roku nie reguluję rachunków za prąd, bo z kim ?
  • Gość: Ewi123 IP: *.leczyca.vectranet.pl 06.03.16, 21:32
    i co dalej jak to zgłosic
  • Gość: lllllllll IP: *.dynamic-ww-1.vectranet.pl 16.02.16, 19:43
    u nas było to samo, bezszczelnie podał się za przedstawiciela firmy RWE, posiadał nawet identyfikator. I oszukując zawarł umowę na 4 lata, przy odstąpienui trzeba bd zapłacić 1200 zł , bordzo wygodnie. Takie firmy od razu powinno się usuwać z rynku. Nie tak należy pozyskiwać klientów. Oszuści. Ta sprawa nadaje się do telewizj, na policję. Uwaga na Macieja S..
  • garry.0977 01.03.16, 00:50
    Akurat na dostawcy z RWE multimedia ma największą różnice więc nie mówmy że firma która ponad 20 lat (czyli dłużej niż te wasze RWE, PGE ENERGA I TAURONY) jest na rynku oszukuje
  • garry.0977 01.03.16, 01:10
    zapłaćcie księgowej, prawnikowi komukolwiek (koszt 20-30zł) żeby sprawdził czy rzeczywiście się opłaca a dopiero później na forach się wypowiadajcie, a nie zobaczycie inne logo niż na fakturze za prąd i odrazu panika bo oszukać chcą o ja biedny/a. PRĄD TO TOWAR i są tańsi sprzedawcy. Tak samo jak ze sklepami, jeśli w biedronce są tańsze produkty niż w Tesco to co mamy nie iść do biedry. Ten sam produkt i ta sama hurtownia ale według niektórych mam tam nie iść bo to na pewno jakiś przekręt i koniecznie policja, sąd i sanepid tym musi się zająć bo nie możliwe żeby ktoś tą samą rzecz miał taniej
  • Gość: Maria IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 26.03.16, 18:55
    Oszuści i krętacze! Wystarczy zobaczyć faktury, więc proszę nie wygadywać głupot! To jest mafia. I w każdy możliwy sposób będę na wszystkich forach o tym mówić!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: ANDERS IP: *.dynamic.chello.pl 08.03.16, 21:45
    Po pierwsze to na każdej z umowy jest jak wół, Multimedia Polska, rozumiem ze podszywanie się pod firmę inną firmę nie jest ok, ale nie zwalajcie winy na Multimedie to pracownicy oszukują ludzi.
    A oferta jest bardziej korzystna niż RWE !! Stawki można sprawdzić w internecie. I czy nie pamiętacie po 14 dniowym okresie wypowiedzenia, umowę zawieracie poza lokalem !!!
  • Gość: Maria IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 26.03.16, 19:05
    Czy ktokolwiek ma tu z broniących rozum?????
    To jest jakaś kpina! Ta firma powinna znaleźć się w telewizji z dopiskiem: "Śmiechu warte".....
    Moja mama została ewidentnie oszukana, wprowadzona w błąd i wmanewrowana w jak widać celowe działanie firmy, mające na wyłudzanie pieniędzy!!!!!!
    Dowody? Umowa została podpisana w domu w grudniu!!!!!! Rachunki, które miały być 10% tańsze są w rzeczywistości 3 razy większe! Szok i chamstwo! Ta sprawa będzie na pewno na policji! A co dalej? Zobaczymy!
  • rose654 23.03.16, 11:05
    Nie tylko starsze osoby daja sie nabrac!!! Ta zalosna firma jaka jest multiMedia energia zatrudnia samych oszustow!!!! Jak nisko upadli skoro nie umieja uczciwie pozyskac klientow! Opowiadaja bajki o tauronie ze sa ich przedstawicielami podstawiaja pod nos 2 umowy (kopia, oryginal) o zupelnie innych tresciach tylko kto czyta 2 umowy?! podpisujesz i juz jestes ich klientem! Osobiscie odradzam wspolprace z takimi lichwiarzami!!!!
  • oszukany2016 08.04.16, 12:23
    20132015372417726330000001 JACEK RUDA WOŁOSATE 34 38-714 WOŁOSATE UWAGA OSZUST NIE WYSYŁA NIC gdzie-kupic-bron-palna-bez-zezwolenia.com bronpalna@zaufani.com
  • Gość: Ora IP: *.centertel.pl 20.04.16, 13:36
    Witam u mnie multimedia podpisała sobie umowę z moją mamą która zmarła 2013 roku a w 2015 podpisała umowę z nimi nie wiedziałam o czymś takim dopiero jak teraz w kwietniu w skrzynce otworzyła list wezwanie do zapłaty z grożbą odcięcia prądu czy ktoś może mi powiedzieć co mam z tym zrobić
  • aleeksandra1995 21.04.16, 16:16
    Prosze odezwac sie do mnie na maila aleeksandra1995@gmail.com mozemy wspolnie zglosic sprawe do telewizji, moja babcie tez oszukali
  • aleeksandra1995 21.04.16, 16:15
    Witam moja babcie tak samo oszukali. Przedstawiciel podal sie za firme RWE. Chcemy zglosic to do telewizji. Czy ktos z oszukanych chce sie dolaczac? Prosze napisac do mnie na maila - aleeksandra1995@gmail.com
  • Gość: Uwaga Oszuści IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.04.16, 20:27
    I jeszcze jeden oszust Damian Duda przychodzi z identyfikatorem na szyi województwo Podlaskie
  • Gość: Bartosz IP: 193.238.180.* 26.04.16, 19:47
    W Warszawie chodził dziś taki goguś i próbował mi wmówić, że jest z RWE Multimedia i firmy się połączyły :D
    jako, że jestem na etapie budowy przyłącza na działce z ciekawości zapytałem o stawki dla taryfy G12, ale ja też mu wciskam kit, że kupiłem mieszkanie, ale jeszcze mi prądu nie podłączyli hehehe
  • kde42 28.04.16, 21:13
    obliczylam na podstawie rozliczenia z RWE za 6 mcy i roznica miedzy Multimedia aRWE wychodzi prawie na 0: +10zl energia -40zl oplata z tytulu niezmiennosci ceny od 13 miesiaca to 12zl/mc, oplata sieciowa zm. +17zl, stala +8 zl, razem oszczednosc ca.5zl/6mcy...czy warto zmieniac operatora [+niepewnosc po przeczytaniu forum]? ja skorzystam z 14 dni na odstapienie. Pozdr.
  • Gość: barti IP: *.viavox.com.pl 11.05.16, 08:22
    pod numerem 345 345 345 można zweryfikować czy to jest pracownik multimedii numer jest na ich oficjalnej stronie. mi się przedstawił pan jako pracownik tejże firmy i cierpliwie wyjaśnił wszystko poczekał aż zapoznam się z umową (takie zboczenie ale prawidłowe) i o dziwo mam jedną fakturę. poza tym pan okazał legitymację z tej firmy więc ludzie jak macie wątpliwość wystarczy zadzwonić do siedziby żeby potwierdzili czy taka osoba u nich pracuje czy nie i mamy sprawę jasną w mojej branży również są czarne owce ale to nie znaczy że każdy warsztat oszukuje ludzi a z prądem teraz jak z telefonem można iść tam gdzie lepiej ;) uprzedźcie starszych rodziców czy babcie żeby np załatwiali takie rzeczy przy was jak ja to zrobiłem i święty spokój
  • Gość: Nieznajomaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.16, 17:42
    Dziś był u mnie Pan z Multimedii i namawila do podpisania umowy. Mamy prąd z Energii, i facet twierdził że po przejściu do ich firmy prąd dalej bd z Energii tylko za miast dwóch pośredników bd tylko jeden Multimedia. No i ze rachunek bd nizszy co miesiac o jakies 50 zl. Nie wiem czy to prawda. Umowy nie podpisaliśmy.
  • Gość: xxx IP: *.elblag.vectranet.pl 19.07.16, 14:58
    Miałam taką samą sytuację. Umowy nie podpisałam jak zobaczyłam logo Multimedia, wcześniej Pani dała mi do zrozumienia, że jest pracownikiem Energii. Niemniej jednak jestem ciekawa jak wygląda to w praktyce, czy rachunki faktycznie są niższe z powodu wyeliminowania dwóch pośredników. Czy ktoś podpisał taką umowę i może się wypowiedzieć?
  • Gość: bobo IP: *.dynamic.chello.pl 09.08.16, 19:19
    Był u mnie dzisiaj przedstawiciel Multi Media z propozycją umowy na 4 lata. Przeanalizowałem -zysk przez te 48 miesięcy - 396,00 - strata 432,00. Pozdrowienia

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.