Lepszy dojazd do Wesołej i na Tarchomin Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • ja jezdze z mojego ekskluzywnego zamknientego osiedla taryfa i nie
    narzekam ... polecam tez innym ...
    • Gość: error 404 IP: *.mcnet.pl / *.mcnet.pl 30.09.04, 08:27
      "Po odstaniu w korku na Modlińskiej autobusy dość szybko dotrą Trasą AK w
      okolice Dworca Zachodniego".. gdzie w godzinach porannych utkna w jeszcze
      wiekszym i praktycznie tradycyjnym korku zaczynajacym sie od pierwszych
      wiaduktow na wysokosci Woli, a pozniejszym popoludniem zmierzajac w kierunku
      polnocnym utkna przed mostem Grota. a odnosnie odciazenia 508, z tej linii
      korzystac beda raczej tylko ci ktorzy planowali dojazd do Dworca Zachodniego..
      jesli nie zrazi ich doslowne stanie w wyjatkowo niewdziecznym korku.
    • Gość: ab IP: *.crowley.pl 30.09.04, 09:39
      Przywrócenie stanu z czerwca, to rzeczywiście osiągnięcie!! Tak jakby w czerwcu
      było porażająco lepiej.
    • Gość: a.g. IP: *.BPTNet.PL / *.telbank.pl 30.09.04, 10:01
      Samo zwiększenie liczby autobusów przyczyni się do powstania strat - więcej
      autobusów będzie stać w korkach. Tylko wydzielony pas dla autobusów (lub tramwaj
      na własnym torowisku) _naprawdę_ poprawi komunikację publiczną, przy okazji
      zmniejszając jej koszty.
      • Gość: Waldek IP: 5.2.* / *.chello.pl 30.09.04, 14:10
        Dojazd na Tarchomin poprawi się dopiero za kilka lat, kiedy wybudowany zostanie
        most północny wraz z linią tramwajową i kiedy ukończone zostanie metro. Tramwaj
        z Tarchomina będzie dojeżdzał wtedy do huty, gdzie mieszkańcy tarchomina
        przesiadą się w metro. Doraźnie wszyscy mieszkańcy tej dzielnicy czekaja
        na "bus-pasy" w ul. Modlińskiej
        • Gość: anty-szyna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.09.04, 17:23
          pierdu, pierdu... E-4 jadace buspasem bedzie szybsze niz wlekacy sie 30 km/h
          tramwaj, potem przesiadka i wcale nie taka krotka podroz metrem (20 min)
    • Gość: modlinskaa IP: *.enformatic.pl 30.09.04, 12:42
      a ja 16 letnim Fso 1500 i mam w d... tlok w busach auto kupilem bardzo tanio a gazie jest ekonomiczny
    • Gość: Jojo IP: *.pzuzycie.com.pl 30.09.04, 14:53
      Czy ktos może w końcu popatrzy na autobus 509,jedyny jadący z Tarchomina na
      Pragę(101 jeździ co 20-30 min, więc i tak nie wiadomo do czego i komu ma
      śłużyć).509 jeżdżę codziennie i wysiadając na ulicy Targowej (po 40 min jazdy,
      mimo że to podobno autobus pośpieszny, a trasa nie aż tak daleka)jestem tak
      zmęczona i wytłamszona,że już nie mam ochoty do życia nie mówiąc o pracy.Kiedyś
      była propozycju zamiany 509 na E..., który może przynajmniej przez szybszy
      przejazd skróciłby męki jechania tak długo i w takim tłoku.
      • Gość: flesz.info IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.09.04, 16:58
        1. 509 nie miało być zamienione na E6, tylko połączone ze 101 i dodatkowo
        uruchomione E6.
        2. Tak jednak nie będzie. ZTM doszedł do wiosku, że na Pragę nikt nie jeździ i
        zamiast E6 będzie 404. Natomiast 101 zostanie połączone z 509 w jedną linię
        zwykłą 101, kursującą tak jak obecnie 509. Dodatkowo 302 ma zostać
        przekształcone w 166, nie jest jeszcze jasne czy na dotychczasowej trasie, czy
        na skrócoenej - do Żerania FSO. Tak czy innaczje, komunikacja z Pragą nie
        poprawi się, a raczej pogorszy. Warto by jednak zbadać zapełnienie 509, bo z
        własnych obsderwacji i przeżyć wiem, że nie da się tam czasami wsiąść, fatalnie
        jest też w weekendy.
    • Gość: zakorkowany IP: 193.111.166.* 30.09.04, 15:11
      Miasto ma korzystać ze środków europejskich na budowę tramwaju z Bemowa na
      Młociny, gdie ruch pasażerów jest żaden, albo rozważa tramwaj do Wilanowa ,
      zamiat czym prędzej przedłużyć linię z Żerania na Tarchomin.Ale i małymi
      środkami można coś zrobić
      1/ Usankcjonować odpowiednio malując pasy na jezdni wjazd 2 pasów z Modlińskiej
      na Most oraz przejazd 2pasami z Tarchomina przez "dolne" rondo na skrzżowaniu
      Modlińska/Płochocińska
      2/Dobudowanie dodatkowego pasa ( a nie zabranie distniejącego dla autobusów) na
      moście nad Kanałem Żerańskim
      3/Absolutnie konieczne jest puszczenie codziennej linii z Dąbrówki przez
      Modlińską do końcowj stacji Metra ( obecnie Dw. Gdański, a wkrótce Pl.
      Wilsona). Nie można mieszkańców Warszawy traktować jak jakiejś wiochy i zmuszać
      do korzystania z prywatnych autobusów z Chotomowa, tylko dlatego że sąsiedni
      Tarchomin ma z woli władz miasta mają najgorszą komunikację w W-wie. My płacimy
      podatki w stolicy, a nie w Chotomowie.
      • Gość portalu: zakorkowany napisał(a):

        > Miasto ma korzystać ze środków europejskich na budowę tramwaju z Bemowa na
        > Młociny, gdie ruch pasażerów jest żaden, albo rozważa tramwaj do Wilanowa ,
        > zamiat czym prędzej przedłużyć linię z Żerania na Tarchomin.Ale i małymi
        > środkami można coś zrobić
        > 1/ Usankcjonować odpowiednio malując pasy na jezdni wjazd 2 pasów z
        > Modlińskiej na Most

        Bez poszerzenie wjazdu na most (jego "ujścia"), co pociąga za sobą
        przeniesienie wielkiej latarni oświetleniowej - to słup żelazny o średnicy 70
        cm pomiędzy wjazdami na most z Modlińskiej i Jagiellońskiej się nie da zrobić
        dwóch pasów. Koszt: góra 100.000 zł

        > oraz przejazd 2pasami z Tarchomina przez "dolne" rondo na skrzżowaniu
        > Modlińska/Płochocińska

        Niewykonalne bez zamonotwania świateł. Zauważ, że po wybudowaniu estakad ul.
        Modlińskiej nad ul. Płochocińską, "dolne" skrzyżowanie uprzywilejowuje ruch z
        Płochocińskiej. Wszelkie drogi, które wpadają w zakręt Płochocińskiej są
        wyznaczone jako jednopasmowe. Musi tak być, bo przy uprzywilejowaniu
        Modlińskiej z Płochocińskiej nikt by nie wyjechał.

        > 2/Dobudowanie dodatkowego pasa ( a nie zabranie distniejącego dla autobusów)
        > na moście nad Kanałem Żerańskim

        Bezwzgledne tak dla pasa tylko dla KM na Modlińskiej; koszt wymalowania pasa:
        góra 100.000 zł; koszt dobudowy pasa: chyba w 1.500.000 zł się zmieści.

        > 3/Absolutnie konieczne jest puszczenie codziennej linii z Dąbrówki przez
        > Modlińską do końcowj stacji Metra ( obecnie Dw. Gdański, a wkrótce Pl.
        > Wilsona). Nie można mieszkańców Warszawy traktować jak jakiejś wiochy i
        > zmuszać do korzystania z prywatnych autobusów z Chotomowa, tylko dlatego że
        > sąsiedni Tarchomin ma z woli władz miasta mają najgorszą komunikację w W-wie.
        > My płacimy podatki w stolicy, a nie w Chotomowie.

        Tak, ale autobus do Żerań FSO w zupełności wystarczy.
        --
        "Kto pod kim dołki kopie, ten ma łopatę"
        =====...//\\.....|../
        .....|.......===....|./
        .....|......//.....\\...|\
        • Gość: - IP: *.aster.pl 30.09.04, 19:46
          "To teraz bodaj najbardziej poszkodowana część miasta - autobusy jeżdżą tu
          bardzo zatłoczone. Na szczęście w poniedziałek po raz pierwszy na ulice wyruszy
          stąd na Ochotę nowa linia 404."

          Przecież to kpina z czytelników. Nie rozumiem dlaczego ktoś tak pozbawiony
          obiektywimu jak autor powyższego tekstu jest "drukowany".

          Jaka poszkodowana ??? Jakie szczęście ???

          Panu Śmietanie polecam zapoznanie się z sytuacją komunikacji miejskiej w
          Warszawie przed napisaniem kolejnego news'a albo powstrzymanie się od pisania.
          Bo wykazywanie się niewiedzą dziennikarzowi (jak i nikomu) nie uchodzi...
          Czy Pan wie chociaż, które linie mają utrzymany tzw. wakacyjny rozkład lub nie
          przywrócony w całości rozkład z maja aby utowrzyć nowe połączenia ???
          Czy Pan wie ile dzielnic ucierpiało tym razem zgodnie z zasadą "aby dać jednym
          trzeba zabrać innym" praktykowaną od lat przez ZTM ???
    • Gość: Rowerzysta IP: *.crowley.pl 30.09.04, 22:00
      Ostatnio niestety musiałem jechac autobusem 508 z Nowodworów do CEntrum -
      tragedia 16km w godzinę (Korek kolejno na: Porajów, Myśliborskiej, Modlińskiej
      już od Ekspresowej, Andersa - wszystkie dzięki samochodom, a nie autobusom!!!).
      Rowerem robię taki dystans w 35 minut i bardzo to sobie chwalę.
    • Gość: gość IP: *.aster.pl 01.10.04, 12:06
      Na Tarchominie lepszym rozwiązaniem byłby chyba tramwaj, albo inny pojazd,
      który porusza się po torach a nie po ulicy.Co z tego,że będzie jeżdzić jeszcze
      dodatkowo jakiś autobus.Wpłynie to zapewne na komfort jazdy, ale dojazd do
      centrum będzie trwał tyle samo.Więcej pojazdów na ulicy = większe
      korki.Pozdrawiam wszystkich z Tarchomina
    • Gość: nowobogacki IP: *.unimedia.pl 10.10.04, 09:07
      maybacha.
      polecam innym
    • Gość: gość_x IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.04, 22:56
      jest połowa października - nic się nie poprawiło ...

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.