Dodaj do ulubionych

Lepszy dojazd do Wesołej i na Tarchomin

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.09.04, 01:15
ja jezdze z mojego ekskluzywnego zamknientego osiedla taryfa i nie
narzekam ... polecam tez innym ...
Edytor zaawansowany
  • Gość: error 404 IP: *.mcnet.pl / *.mcnet.pl 30.09.04, 08:27
    "Po odstaniu w korku na Modlińskiej autobusy dość szybko dotrą Trasą AK w
    okolice Dworca Zachodniego".. gdzie w godzinach porannych utkna w jeszcze
    wiekszym i praktycznie tradycyjnym korku zaczynajacym sie od pierwszych
    wiaduktow na wysokosci Woli, a pozniejszym popoludniem zmierzajac w kierunku
    polnocnym utkna przed mostem Grota. a odnosnie odciazenia 508, z tej linii
    korzystac beda raczej tylko ci ktorzy planowali dojazd do Dworca Zachodniego..
    jesli nie zrazi ich doslowne stanie w wyjatkowo niewdziecznym korku.
  • Gość: Jakub IP: *.crowley.pl 30.09.04, 08:30
    Aż się prosi uruchomienie komunikacji szynowej na Tarchomin - pociąg, lub
    tramwaj bo o metrze nie ma nawet co marzyć...
  • Gość: meresanch IP: 195.94.207.* 30.09.04, 09:21
    ale i tak nikt nie pamieta o osiedlach peryferyjnych np o Dabrówce Wislanej tam
    juz zostaje tylko komunikacja podmiejska - i zadnego autobusu kotry wjeżdza na
    Tarchomin ...... gdzie jest przychodnia poczta itp
  • Gość: ab IP: *.crowley.pl 30.09.04, 09:39
    Przywrócenie stanu z czerwca, to rzeczywiście osiągnięcie!! Tak jakby w czerwcu
    było porażająco lepiej.
  • Gość: a.g. IP: *.BPTNet.PL / *.telbank.pl 30.09.04, 10:01
    Samo zwiększenie liczby autobusów przyczyni się do powstania strat - więcej
    autobusów będzie stać w korkach. Tylko wydzielony pas dla autobusów (lub tramwaj
    na własnym torowisku) _naprawdę_ poprawi komunikację publiczną, przy okazji
    zmniejszając jej koszty.
  • Gość: Waldek IP: 5.2.* / *.chello.pl 30.09.04, 14:10
    Dojazd na Tarchomin poprawi się dopiero za kilka lat, kiedy wybudowany zostanie
    most północny wraz z linią tramwajową i kiedy ukończone zostanie metro. Tramwaj
    z Tarchomina będzie dojeżdzał wtedy do huty, gdzie mieszkańcy tarchomina
    przesiadą się w metro. Doraźnie wszyscy mieszkańcy tej dzielnicy czekaja
    na "bus-pasy" w ul. Modlińskiej
  • Gość: anty-szyna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.09.04, 17:23
    pierdu, pierdu... E-4 jadace buspasem bedzie szybsze niz wlekacy sie 30 km/h
    tramwaj, potem przesiadka i wcale nie taka krotka podroz metrem (20 min)
  • Gość: modlinskaa IP: *.enformatic.pl 30.09.04, 12:42
    a ja 16 letnim Fso 1500 i mam w d... tlok w busach auto kupilem bardzo tanio a gazie jest ekonomiczny
  • Gość: Jojo IP: *.pzuzycie.com.pl 30.09.04, 14:53
    Czy ktos może w końcu popatrzy na autobus 509,jedyny jadący z Tarchomina na
    Pragę(101 jeździ co 20-30 min, więc i tak nie wiadomo do czego i komu ma
    śłużyć).509 jeżdżę codziennie i wysiadając na ulicy Targowej (po 40 min jazdy,
    mimo że to podobno autobus pośpieszny, a trasa nie aż tak daleka)jestem tak
    zmęczona i wytłamszona,że już nie mam ochoty do życia nie mówiąc o pracy.Kiedyś
    była propozycju zamiany 509 na E..., który może przynajmniej przez szybszy
    przejazd skróciłby męki jechania tak długo i w takim tłoku.
  • Gość: flesz.info IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.09.04, 16:58
    1. 509 nie miało być zamienione na E6, tylko połączone ze 101 i dodatkowo
    uruchomione E6.
    2. Tak jednak nie będzie. ZTM doszedł do wiosku, że na Pragę nikt nie jeździ i
    zamiast E6 będzie 404. Natomiast 101 zostanie połączone z 509 w jedną linię
    zwykłą 101, kursującą tak jak obecnie 509. Dodatkowo 302 ma zostać
    przekształcone w 166, nie jest jeszcze jasne czy na dotychczasowej trasie, czy
    na skrócoenej - do Żerania FSO. Tak czy innaczje, komunikacja z Pragą nie
    poprawi się, a raczej pogorszy. Warto by jednak zbadać zapełnienie 509, bo z
    własnych obsderwacji i przeżyć wiem, że nie da się tam czasami wsiąść, fatalnie
    jest też w weekendy.
  • Gość: zakorkowany IP: 193.111.166.* 30.09.04, 15:11
    Miasto ma korzystać ze środków europejskich na budowę tramwaju z Bemowa na
    Młociny, gdie ruch pasażerów jest żaden, albo rozważa tramwaj do Wilanowa ,
    zamiat czym prędzej przedłużyć linię z Żerania na Tarchomin.Ale i małymi
    środkami można coś zrobić
    1/ Usankcjonować odpowiednio malując pasy na jezdni wjazd 2 pasów z Modlińskiej
    na Most oraz przejazd 2pasami z Tarchomina przez "dolne" rondo na skrzżowaniu
    Modlińska/Płochocińska
    2/Dobudowanie dodatkowego pasa ( a nie zabranie distniejącego dla autobusów) na
    moście nad Kanałem Żerańskim
    3/Absolutnie konieczne jest puszczenie codziennej linii z Dąbrówki przez
    Modlińską do końcowj stacji Metra ( obecnie Dw. Gdański, a wkrótce Pl.
    Wilsona). Nie można mieszkańców Warszawy traktować jak jakiejś wiochy i zmuszać
    do korzystania z prywatnych autobusów z Chotomowa, tylko dlatego że sąsiedni
    Tarchomin ma z woli władz miasta mają najgorszą komunikację w W-wie. My płacimy
    podatki w stolicy, a nie w Chotomowie.
  • 30.09.04, 15:40
    Gość portalu: zakorkowany napisał(a):

    > Miasto ma korzystać ze środków europejskich na budowę tramwaju z Bemowa na
    > Młociny, gdie ruch pasażerów jest żaden, albo rozważa tramwaj do Wilanowa ,
    > zamiat czym prędzej przedłużyć linię z Żerania na Tarchomin.Ale i małymi
    > środkami można coś zrobić
    > 1/ Usankcjonować odpowiednio malując pasy na jezdni wjazd 2 pasów z
    > Modlińskiej na Most

    Bez poszerzenie wjazdu na most (jego "ujścia"), co pociąga za sobą
    przeniesienie wielkiej latarni oświetleniowej - to słup żelazny o średnicy 70
    cm pomiędzy wjazdami na most z Modlińskiej i Jagiellońskiej się nie da zrobić
    dwóch pasów. Koszt: góra 100.000 zł

    > oraz przejazd 2pasami z Tarchomina przez "dolne" rondo na skrzżowaniu
    > Modlińska/Płochocińska

    Niewykonalne bez zamonotwania świateł. Zauważ, że po wybudowaniu estakad ul.
    Modlińskiej nad ul. Płochocińską, "dolne" skrzyżowanie uprzywilejowuje ruch z
    Płochocińskiej. Wszelkie drogi, które wpadają w zakręt Płochocińskiej są
    wyznaczone jako jednopasmowe. Musi tak być, bo przy uprzywilejowaniu
    Modlińskiej z Płochocińskiej nikt by nie wyjechał.

    > 2/Dobudowanie dodatkowego pasa ( a nie zabranie distniejącego dla autobusów)
    > na moście nad Kanałem Żerańskim

    Bezwzgledne tak dla pasa tylko dla KM na Modlińskiej; koszt wymalowania pasa:
    góra 100.000 zł; koszt dobudowy pasa: chyba w 1.500.000 zł się zmieści.

    > 3/Absolutnie konieczne jest puszczenie codziennej linii z Dąbrówki przez
    > Modlińską do końcowj stacji Metra ( obecnie Dw. Gdański, a wkrótce Pl.
    > Wilsona). Nie można mieszkańców Warszawy traktować jak jakiejś wiochy i
    > zmuszać do korzystania z prywatnych autobusów z Chotomowa, tylko dlatego że
    > sąsiedni Tarchomin ma z woli władz miasta mają najgorszą komunikację w W-wie.
    > My płacimy podatki w stolicy, a nie w Chotomowie.

    Tak, ale autobus do Żerań FSO w zupełności wystarczy.
    --
    "Kto pod kim dołki kopie, ten ma łopatę"
    =====...//\\.....|../
    .....|.......===....|./
    .....|......//.....\\...|\
  • Gość: - IP: *.aster.pl 30.09.04, 19:46
    "To teraz bodaj najbardziej poszkodowana część miasta - autobusy jeżdżą tu
    bardzo zatłoczone. Na szczęście w poniedziałek po raz pierwszy na ulice wyruszy
    stąd na Ochotę nowa linia 404."

    Przecież to kpina z czytelników. Nie rozumiem dlaczego ktoś tak pozbawiony
    obiektywimu jak autor powyższego tekstu jest "drukowany".

    Jaka poszkodowana ??? Jakie szczęście ???

    Panu Śmietanie polecam zapoznanie się z sytuacją komunikacji miejskiej w
    Warszawie przed napisaniem kolejnego news'a albo powstrzymanie się od pisania.
    Bo wykazywanie się niewiedzą dziennikarzowi (jak i nikomu) nie uchodzi...
    Czy Pan wie chociaż, które linie mają utrzymany tzw. wakacyjny rozkład lub nie
    przywrócony w całości rozkład z maja aby utowrzyć nowe połączenia ???
    Czy Pan wie ile dzielnic ucierpiało tym razem zgodnie z zasadą "aby dać jednym
    trzeba zabrać innym" praktykowaną od lat przez ZTM ???
  • Gość: Rowerzysta IP: *.crowley.pl 30.09.04, 22:00
    Ostatnio niestety musiałem jechac autobusem 508 z Nowodworów do CEntrum -
    tragedia 16km w godzinę (Korek kolejno na: Porajów, Myśliborskiej, Modlińskiej
    już od Ekspresowej, Andersa - wszystkie dzięki samochodom, a nie autobusom!!!).
    Rowerem robię taki dystans w 35 minut i bardzo to sobie chwalę.
  • Gość: ** IP: 193.128.202.* 06.10.04, 18:29
    proponuje w takim razie pozostac przy rowerze - po co pchasz sie do autobusow?
    jednego klienta ZTM mniej
  • Gość: gość IP: *.aster.pl 01.10.04, 12:06
    Na Tarchominie lepszym rozwiązaniem byłby chyba tramwaj, albo inny pojazd,
    który porusza się po torach a nie po ulicy.Co z tego,że będzie jeżdzić jeszcze
    dodatkowo jakiś autobus.Wpłynie to zapewne na komfort jazdy, ale dojazd do
    centrum będzie trwał tyle samo.Więcej pojazdów na ulicy = większe
    korki.Pozdrawiam wszystkich z Tarchomina
  • Gość: nowobogacki IP: *.unimedia.pl 10.10.04, 09:07
    maybacha.
    polecam innym
  • Gość: gość_x IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.04, 22:56
    jest połowa października - nic się nie poprawiło ...

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.