Dodaj do ulubionych

Opinie o CEBIT dostawcy internetu na Gocławku

21.09.05, 22:55
Czy ktoś z was jest lub był klientem firmy CEBIT z Gocławka?
Jaka jest wasza opinia o firmie ? Jak jest jakość jej usług?
Pozdrawiam,
Piotr
Edytor zaawansowany
  • tatko66 04.10.05, 20:36
    Korzystamy z ich usług od może 2 tygodni. Raz nie mieliśmy dostępu do sieci z
    ich winy. Zgłosiłem to przez GG i od razu miałem odp. kiedy usterka zostanie
    usunięta. Od czasu pojawienia się w domu oferty konkurencji, CEBIT spadł z
    cenami i pobiera 1 zł za instalacje. Nie jestem informatykiem a komputera po
    porstu używam, więc nie mogę napisać więcej o walorach/słabych punktach od
    strony technicznej.
    Aleksander
  • Gość: k IP: 217.17.38.* 04.10.05, 23:09
    staraja sie chlopaki, chociaz instalacja im za dobrze nie szla. Ale teraz jest ok.
  • Gość: Kasia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.05, 22:07
    Znajoma korzysta od 2 lat i jest jak narazie zadowolona.Serwisuje u nich
    rowniez sprzęt w Geancie gdzie mają też sklep komputerowy,

Pozdrawiam
    K
  • awk0 16.10.05, 08:18
    Mamy od nich siec w Czechowickiej. Dziala bardzo dobrze. W razie przerw mozna
    zadzwonic i pogonic kogo trzeba.

Co do jakosci sieci to od czasu jak maja usluge od ATMAN'a to wszystko gra az
    milo. Teraz mamy konkurencje z UPC wiec zwiekszyli pasmo nie zmieniajac kwoty.

Przy wszystkich sieciach osiedlowych ktore widzialem albo budowalem ta dziala
    naprawde ok!
  • Gość: ziaja IP: *.cebit.com.pl 09.03.15, 18:38
    Jeśli masz możliwość korzystania z jakieś innej sieci, to z pewnością bym się nie zastanawiał, tylko przeszedł do konkurencji. niestety, nie mam dobrych wspomnień z tą siecią. Pan (właściciel, serwisant?) odnosi się bardzo arogancko do swoich klientów, nie próbując wyjaśnić problemu a tylko pouczać. Internet potrafi zniknąć raz na jakiś czas i wtedy ma się spory problem.
  • Gość: inga IP: *.cebit.com.pl 17.01.18, 07:34