Dodaj do ulubionych

samolotem z warszawy do tirany

06.01.08, 17:21
znacie moze strone jakiegos biura lub linii lotniczych ktore
sprzedaja l;oty do tirany z warszawy
Edytor zaawansowany
  • amorek.0 06.01.08, 17:45
    cześć! no to jak chcesz lecieć bezpośrednio to się rozczarujesz bo
    takich lotów nie ma!!! jest tylko możliwość z przesiadką ale to
    musisz sobie poszukać w necie. ja osobiście chcę jechać autobusem do
    Skopje w Macedonii i tam po mnie przyjadą.

    pozdrawiam.
  • kris.79 06.01.08, 18:43
    Do Tirany lataja linie: Malev, Alitalia, Lufthansa, Adria, Austrian
    Airlines:
    www.alitalia.com/en_en/home/index.aspx?no
    www.malev.com/bp/eng/index.asp
    www.lufthansa.com/online/portal/LH_COM
    www.adria.si/en/index.cp2
    www.aua.com/pl/pol/
    Mozesz tez rezerwowac w biurach podrozy ktore sprzedaja bilety
    lotnicze, np.
    First Class
    www.firstclass.com.pl/bilety-1.mhtml
    Carlson Wagonlit Travel
    carlsonwagonlit.com/pl/countries/pl/individual_traveller/bilety_lotnicze.html
    Jest wiecej takich biur, na ich stronie mozesz wyszukac dostepne
    polaczenia wraz z cenami.
    pozdrawiam
  • szkodra 06.01.08, 19:24
    dzieki za info.
    ja zawsze latam bezposrednio z Londynu bo tu mieszkamy.
    ale chcemy zrobic wycieczke do polski a potem do albanii
  • kris.79 06.01.08, 19:53
    sa jeszcze tanie linie ktore leca do tirany, niedawno sie o nich
    dowiedzialam od Nertili i sprawdzam ta opcje 21 stycznia - napisze
    wrazenia po podrozy wink
    1. do Mediolanu - linie Volareweb lub Ryanair:
    buy.volareweb.com/jsp/en/web/index/index.jsp
    www.ryanair.com/site/PL/
    z Warszawy nie ma wylotow ale np.z Lodzi,Wroclawia,Krakowa - wiec
    jak robicie wycieczke po Polsce to nie powinien byc problem smile
    2.Mediolan-Tirana -> linie BelleAir:
    www.belleair.it/default.aspx?lang=en
  • deshmoret 10.01.08, 16:04
    Dodatkowo polaczenia liniami
    www.clubair.it
    Strona internetowa lotniska miedzynarodowego w Rinas (kolo Tirany)
    www.tirana-airport.com.al/
    Mozna przejzec tabele lotow i lotniska docelowe z Tirana a nastepnie
    pokobinowac tanimi liniam z Polski do lotnisk z przesiadkami. Uwaga
    na Milan !!! Tam sa 3 lotniska - Malpensa, Linate i Bergamo !!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka