Dodaj do ulubionych

HSBC - czy ktos ma tam konto?

19.07.09, 18:08

Postanowilam przeniesc swoje konto z jednego banku do HSBC - troche bedzie
zamieszania bo bede robic transfer wszystkiego - rachunkow, wyplat, kart
kredytowych i ISA - dlatego zalezy mi na dobrej obsludze. Z tego co czytalam
ten bank cieszy sie dobra opinia i to wsrod polskich jak i angielskich
klientow - czy ktoras z was moze to potwierdzic? Glownie interesuje mnie
obsluga konta przez internet i customer service w oddzialach bo produkty moge
sama sobie porownac.
Edytor zaawansowany
  • minisufka 19.07.09, 18:32
    ja mam i uwazam ten bank za najlepszy z jakim mialam do czynienia w
    calej mojej bankowej karierze.
    *obsluga zawsze bardzo pomocna - zarowno na zywo, przez telefon jak
    i w banku
    *internet banking jak dla mnie niezawodne (chyba, ze cos pchrzanisz
    z kodem dostepu, wtedy trzeba dzwonic i odblokowywac, ale tez trwa
    to bardzo krotko); przelewy na inne konto HSBC w czasie
    natychmiastowym
    *darmowe prowadzenie konta i wszystkiego innego i w przypadku konta
    Premier darmowe wyplaty z bankomatow za granica
    *trzeba ich zawsze informowac o wyjezdzie z kraju, bo sa bardzo
    przezorni i blokuja karty gdy cos wydaje im sie podejrzane (np.
    wyciaganie kasy w innym kraju wlasnie lub transakcje internetowe w
    innym kraju - mnie dzieki tej przezornosci wlasnie ocalili jedna
    karte)

    moj maz jest u nich od zawsze i bardzo sobie chwali, ja nie
    zamienilabym go na zaden inny i nie moge sie doczekac jak beda
    normalnie funkcjonowac w PL (w tej chwili chyba tylko konta business
    sa?) zeby i tam do nich przeniesc swoje konto.

    --
    Take it easy, life is peaches.
  • gypsi 19.07.09, 21:41
    Ja mam (i wszyscy u mnie w chacie tez, lacznie z nieletnimi dziecmi) konto od 4
    lat i jestem zadowolona. W oddziale pojawiam sie bardzo rzadko - glownie jesli
    zalezy mi na dobrym zrozumieniu co do mnie mowia, bo "call centre" wiadomo,
    Bangalore;) Wszyscy mili i kompetentni, poza tym maja automaty do pobierania i
    wplat gotowki oraz wplat czekow, wiec nie trzeba stac w kolejkach.
    Wszystko zalatwiamy przez internet, a przelewy miedzy kontami wewnatrz banku sa
    dokonywane w czasie rzeczywistym, kilka sekund i juz. Przelewy do Polski
    dokonane przed 15.00 wchodza na polskie konto najpozniej nastepnego dnia rano
    (oplata £9).
    Przy wyjazdach zagranicznych trzeba zadzwonic i podac kraj i czas pobytu,
    inaczej karty nie dzialaja. A na nietypowe transakcje bank reaguje natychmiast -
    ktos przechwycil nr mojej karty i placil na Florydzie, natychmiast mialam tel z
    banku i zablokowali karte. A potem oddali mi wszystko ukradzione, musialam tylko
    wypelnic prosty formularz.
    Ostatnio karty debetowe zamienili z Maestro na Visa.

    Nie zamienilanbym na inny bank w zyciu.
  • management_fidelity 31.08.18, 15:58
    Szukam osoby która ma konto w HSBC w Niemczech
  • formaprzetrwalnikowa 19.07.09, 22:15
    jeszcze jeden glos zadowolonego klienta hsbc - mam tam konato od
    poczatku czyli od 4 lat. oddzialow nie lubie - kilka razy musialm
    pojsc na samym poczatku jeszcze, myslalam ze mnie szlag trafi z
    zapisywaniem sie do kolejki, wiec staram sie jak tylko moge ich
    unikac. zalatwiam niemal wszystko przez internet, czasem korzystam z
    obslugi telefonicznej (na moje szczescie moje centrum telefoniczne
    jest gdzies w szkocji, a szkocki to moj ulubiony akcent, wiec nie
    musze sie matrwic ze nie zrozumie). ostatnio musialam sie wybrac
    fizycznie do oddzialu, zeby wplacic jakies czeki - niestety,
    bankomat hsbc w moim miasteczku nie ma funckji wplaty :-(
    wlasnie dostalam nowa karte Visa zamiast Maestro
    --
    Świata stan psychiczny
  • gypsi 19.07.09, 22:39
    Prosze pani Formy, u nasz w Starej Szynce tez czeki i gotowke wplaca sie w
    maszynach w oddziale, zreszta bankomaty HSBC sa - z tego co zauwazylam - tylko w
    oddzialach. W centrum Mcr byl punkt osobny, nie w budynku banka, ale juz nie ma.
  • realistka2008 19.07.09, 22:56
    ja i mój mamy/mieliśmy konta łącznie w następujących:
    HSBC
    Halifax
    Barclays
    A&L
    Lloyds

    i w sumie wszędzie jest to samo
    darmowe konta, internet banking- to wszystko jest standardem

    konto w HSBC mam od 9 lat ale tylko i wyłącznie z lenistwa go nie zmieniam,
    przyzwyczaiłam się do ukłau ich strony, wreszcie udało mi się zapamiętać mój login (a do takich rzeczy pamięci nie mam zupełnie!)
    owszem, było parę incydentów ale nic poważnego

    konto w A&L otworzyłam bo mieli wysokie oprocentowanie na current accounts i była promocja na 8% savings account, więc tam wpływa moja pensja

    joint account mamy w Halifax bo tam też jest nasza mortage

    mój ma konto w Barclays "od zawsze", w Lloyds otworzył bo też była jakaś fajna oferta dla nowych klientów

    ale tak jak mówię, nie widzę jakiś szczególnych różnic ani też żaden z tych banków jakoś szczególnie się nie wyróżnia moim zdaniem

    --
    jak się nie obrócić to dupa z tyłu
  • szczur.w.sosie 20.07.09, 11:47
    Ja mam ale likwiduję, bo czasem potrzeba pójść do siedziby banku i choćby czeki
    zrealizować, czy większą kasę wypłacić a nie mam ich na przestrzeni 200 mil.
    A tak poza tym, to nie mam zastrzeżeń.
  • szczur.w.sosie 20.07.09, 11:51
    Gypsi napisała, że karty za granicą nie działają, jak się banku nie powiadomi.
    Ja nigdy nie powiadamiałam i zawsze działały... I płaciłam nią i z bankomatu
    korzystałam... Nie wiem, może coś zmienili.
  • dru.ga 20.07.09, 12:02
    Troche obawialam sie trafic z deszczu pod rynne no ale widze ze sporo
    zadowolonych klientow wiec warto sprobowac.Dzieki sliczne.
  • gypsi 20.07.09, 12:39
    Wczesniej tez nie musialam powiadamiac, od jakichs 2 lat dopiero.
    Karta mi nie dzialala w Polsce, wiec zadzwonilam i odblokowali, a potem
    powiedzieli, zeby powiadamiac przed wyjazdem, bo moga automatycznie blokowac
    majac probe nietypowej transakcji.
  • formaprzetrwalnikowa 20.07.09, 18:43
    zapomnialam powiadomic przed wyjazdem i balam sie, ze mi zablokuja,
    ale nic sie nie stalo.
    z drugiej jednak strony, czy NI, chociaz overseas to zagranica?
    ;-)
    --
    Świata stan psychiczny
  • fragaria_xyz 20.07.09, 19:23
    piszecie, ze nie placicie nic za prowadzenie rachunku. jakie w takim
    razie macie konta w HSBC? moj maz ma konto plus i placi ponad 12
    miesiecznie...:/
  • d.hassenpflug 20.07.09, 20:34
    normalne Current Account. mielismy plusa ale zrezygnowalismy.
    --
    I'll try being nicer if you try being smarter.
  • gypsi 20.07.09, 21:06
    Za Current i Premiere (ale do Premiere trzeba miec zarobki odpowiednie i albo
    wysokie oszczednosci albo duzy kredyt w HSBC) sie nie placi, za Plusa prawie £13
    miesiecznie.
    Ale w Plusie za te pieniadze jest:
    -Worldwide travel insurance for you and your family
    -Roadside breakdown assistance 24 hours a day
    -ID theft assistance and Personal safety assistance with red24
    -Life cover with £3000 benefit
  • formaprzetrwalnikowa 20.07.09, 21:25
    a w Premiere dodatkowo jeszcze atrakcyjne oprocentowanie kredytow i
    oszczednosci i innych produktow, super obsluge przez telefon - zadne
    tam czekanie pol godziny na polaczenie z Bangalore.
    --
    Świata stan psychiczny
  • fragaria_xyz 20.07.09, 22:27
    dzieki za info dziewczyny
  • gypsi 21.07.09, 00:44
    No ba, ale to trzeba byc Consultantem (a i to nie kazdej specjalnosci), a nie
    belejakim GP;)))
  • pyza_uk 22.07.09, 16:53
    Ja mam konto w HSBC (6 lat) i w LLoyds (9 lat) i uwazam ze oba banki sa ok. W
    HSBC mam Maestro ktorej dobra strona jest brak oplat manipulacyjnych w
    transakcjach zagranicznych, w przeciwienstwie do karty VISA - jak sie robi
    zakupy (nie pisze o korzystaniu z bankomatu za granica) to visa pobiera £1 od
    transakcji, mastro - £0. Ale piszecie dziewczyny ze wymieniaja mastro na visa??
    buuuuu, nie chce.
    Rzeczywiscie raz mi sie przytrafilo, ze HSBC do mnie dzwonil jak bylam w Polsce
    aby potwierdzic, ze uzywam karty za granica. Zdarzylo sie to tylko raz, ale
    faktycznie byl to dluzszy pobyt, duzo pieniedzy wydalam na lekarzy, jestem im
    wdzieczna, ze czuwali. jesli chodzi o krotkie wyjazdy wakacyjne - nigdy nie
    mialam problemu. Acha - nie wiem jak teraz, ale 2 lata temu maestro moje nie
    dzialalo w Australii (nie wiem, czy dlatego, ze nie powiadomilam banku, czy
    dlatego, ze w OZ nie mieli systemu czipowego? nie znam sie, na szczescie mialam
    karte visa z lloyds).
    Jeli chodzi o fraud - z hsbc nie mam doswiadczen, na szczescie; w lloyds karta
    mojego meza zostala 2x sklonowana - pieniadze po reklamacji zostaly zwrocone na
    konto blyskawicznie.
    Tyle moich doswiadczen.
  • beesok 23.07.09, 21:30
    nie wiem jak funkcjonuje "standardowe" konto ale premier jest na
    bardzo wysokim poziomie choc odkad obnizyli "bariere" to troche
    ucierpiala na tym obsluga moim zdaniem :)
    my jestesmy zadowoleni szczegolnie, ze doradca czsto nam wykonuje
    rozne uslugi przez email/fax a kiedys nawet sama sie pofatygowala do
    nas do domu zeby dostarczyc pilne papiery wiec do oddzialu banku
    zagladam bardzo rzadko :)
    nie mam problemw z dozwonieniem sie do customer services i
    faktycznie blokuja karty ale w 2 min odblokowuja (po zgloszeniu).

    ogolnie polecam - mamy porownanie do citi i jest o niebo lepiej,
    reszty typu lloyds barclays nie probowalismy

    aha i wreszcie otworzyli premier w PL wiec mam tam tez konta w zl i
    £ bezplatne z cala obsluga jak tutaj (doradca itp) co bardzo ulatwia
    sprawy finansowe i przelewy etc

  • aotearoa 24.07.09, 17:13
    Ja sie kiedys strasznie wkurzylam na moj stary bank (Lloyds) i
    jeszcze w nerwach zadzwonilam do HSBC (bo pierwszy mi przyszedl do
    glowy), zeby otworzyc konto i mily pan (o dziwo tubylec, ale to 4
    lata temu bylo:) wzial ode mnie wszelkie informacje zeby wypelnic
    papiery i przygotowac wszystko do podpisu. Na nastepny dzien
    pojawilam sie tylko w oddziale banku zeby przedstawic paszport i
    potwierdzenie adresu i wszystko podpisac. Dodatkowo bank wzial na
    siebie wszelkie formalnosci z Lloydsem i przeniosl wszelkie direct
    debits i standing orders automatycznie na nowe konto a po uplywie
    statusowych trzech tygodni, ktore sa/byly wymagane przy tego typu
    operacjach, zamknal moje stare konto i przetrasnferowal pozostale
    pieniadze na nowe konto w HSBC. Wszystko w ramach standardowej i
    bezplatnej obslugi (Current account) a ja bylam bardzo szczesliwa ze
    juz wiecej z Lloydsem nie musze miec do czynienia:)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.