Dodaj do ulubionych

Viki Travel z Kwidzynia

20.02.13, 15:00
Chcialam ostrzec wszystkich przed posrednikiem turystycznym Viki Travel. Jest to najgorsza firma z jaka sie spotkalam. Aby to dokladnie zrozumiec musze opisac cala sytuacje. Jako grupa 12-osobowa skorzystalismy z posrednictwa Viki Travel w sprawie kupna biletow czarterowych na trasie Katowice-Ferteventura-Katowice na dzien 27.01.2013r. 26.01 otrzymalismy informacje o przesunieciu lotu na 28-go.01 na godz 14. Gdy we wskazanym czasie stawilismy sie na lotnisku okazalo sie, ze lot odlecial o godz 9.30. Viki Travel zapewnilo nas, ze zawinily tu linie lotnicze ale proponuja nam lot 30.01 z Krakowa oraz rekompensate 100euro. Do 30-go stycznia nieustannie kontaktowalismy sie z p. Beata Wawryniuk, a to w sprawie przelewu, a to otrzymania biletow itd. 29-go stycznia otrzymalismy rzekome bilety, jednak, jak sie szybko okazalo byly one po pierwsze na 31-go, po drugie nie oplacone. Walka telefoniczna trwala, a nasze nadzieje na wakacje byly coraz mniejsze. Po wielu niesprawdzonych informacjach i zapewnieniach Viki Travel okazalo sie, ze nie ma dla nas zadnych biletow. Po co wiec przetrzymywano nas w nadziejach przez dwa dni? Wnieslismy wniosek do Viki Travel o zwrot kosztow biletow oraz rekompensate za oplacony hoetel na Fuerteventurze. Poza obiecanym poczatkowo 100euro nie dostalismy nic. Viki Travel mialo dwa tygodnie by oddac nam pieniadze za bilety lotnicze, oczywiscie nawet teogo nie dostalismy. Zamiast wakacji spotkal nas ogromny stres, rozczarowanie i koszta finansowe, a najgorsze byly ciagle zapewnienie i kolejne obietnice. Obecnie sprawa bedzie kierowana do sadu.
Edytor zaawansowany
  • zofiazz0 21.02.13, 21:34
    Wszystko na pierwszy rzut oka wygląda dobrze. Firma ma profesjonalna stronę. Pani Beata jest wyjątkowo miała, oferty mają w miarę przystępne ceny, ale nie są porażająco niskie (co od razu nasuwało by podejrzenie o oszustwo) ... itd. Schody pojawiają się dopiero w momencie, gdy Pani Beata rzeczywiście musi podjąć jakieś działanie. Czyli np. powiadomić klienta o zmianie terminu wylotu lub przesłać informacje o numerze lotu lub poprostu przesłać potwierdzenie dokonanej transakcji. Wtedy dopiero wychodzi prawdziwe oblicze Viki Travel - chaotyczne, niekompetentne, a nawet czasem zagubione, żeby nie powiedzieć nierozgarnięte. A teraz moja historia w dużym skrócie. Pod koniec stycznia miałam ,,wyruszyć na podbój świata z viki travel". Kupiłam za pośrednictwem tego wspaniałego biura bilet na Fuertę. Na Fuertę jednak nigdy nie dotarłam. Lot został przełożony na inną godzinę, a Pani Beata nie sprawdziła dobrze na którą i podała mi oczywiście złą (pomyliła się -- uwaga, uwaga o niecałe 4 godziny!!). Mimo nawet szczerych (chce w to wierzyć) chęci Pani Beata nie potrafi ani rzetelnie poinformować klienta nawet o zmianie terminu wylotu, a co dopiero załatwić lot zastępczy! Chciałabym Państwu teraz napisać jak się czułam, gdy przez dwa dni byłam oszukiwana i mamiona nieprawdziwa, coraz to nowszą wersją zastępczego planu wylotu przez moją koleżankę viki, ale napiszę tylko... SZKODA GADAĆ! P.S Moja nowa koleżanka Viki ma na stronie baner ,,rzetelna firma" - szkoda tylko, że w rzetelnej o żadnej Viki nie słyszeli.
  • agnieszka77001 06.03.13, 15:05
    Ja również wszystkich ostrzegam. Ta pani ma od pol roku , albo moze i dłuzej, olbrzymie problemy finansowe. W listopadzie 2012 kupilam u niej 6 biletów do Indonezji, za łaczną kwote okolo 18.000 zł. W styczniu okazało się ze nie zostały wystawione tzw E-tickety czyli bilety elektroniczne. Powinny byc wystawione numery E-ticket od razu po zaplacie! Po groźbach, pismach od prawnika, udalo nam sie odzyskac spowrotem pieniądze. Ale rezerwacji nie mamy. Mielismy juz poczynione rezerwacje na wewnętrzne przeloty, na Singapur, na Bali, na Jawie..... Musielismy kupic nowe bilety za dużo większą sumę pieniędzy.
    Mam pomysł na tą Panią dla osob, ktore nie mogą odzyskac swoich pieniędzy. Jesli ktos jest zainteresowany moze się ze mną mailowo skontaktować.
    Uwaga - Beata Wawryniuk viki travel nie jest licencjonowanym agentem IATA, kupuje bilety w innych biurach podrozy, ktorym po prostu nie płaci. Dlatego nie są wystawiane bilety E tickety.
  • zofiazz0 06.03.13, 20:52
    Witam agnieszka77001 .
    Mój mail to katarzynazwolinska@gmail.com
    Proszę o kontakt w sprawie viki travel.

  • komana 14.03.13, 17:43
    Proszę o poradę ws odzyskania pieniędzy od Viki - komana@gazeta.pl
  • wespar 15.03.13, 15:55
    Dzień dobry,
    Pani Agnieszko proszę o radę jak mozna odzyskać pieniądze od Pani Beaty Wawryniuk. I proszę o wyjasnienie jak odróżnić bilet już opłacony od niezapłaconego.
    Mój email to wespar23@tlen.pl
    Ewa
  • komana 16.03.13, 10:47
    Ja nie Agnieszka, ale pomogę. Proszę wejść na stronę linii lotniczych i wpisać numer rezerwacji, potem wejść w szczegóły. Powinien wyświetlić się numer biletu.
    Albo po prostu zadzwonić do linii i spytać- tak najkrócej.
    A jeszcze krócej- pani beata wawryniuk na pewno nie kupiła biletów, tylko wciąż przedłuża rezerwacje i terminy płatności za bilety.
    A opisaną procedurą może Pani tylko sama się w tym upewnić.
  • anko112 24.03.13, 16:42
    mam podobne z tym biurem problemy
    co zrobic jak kasa juz poszla?
    pozdrawiam
  • amira110 27.03.13, 15:24
    WItam również zostałam oszukana proszę o maila bo nteresuje mnie sposób jak odzyskać od VIki pieniądze.
    Podobno wyzbyła sięmajatku czy poprzepisywała na rodzine
  • julka_79 02.04.13, 23:13
    Hej,ja też się dopiszę z tych poszkodowanych i może też uściślijmy,ze firma jest zarejestrowana w Kwidzynie,a funkcjonuje w Gdańsku.
    Ja zrobiłam mały wywiad w światku turystycznym i p.Beata W. jest niebyt mile wspominana przez innych właścicieli biur podróży-każdy kto ją znał osobiście był zdziwiony,ze ona w ogóle jeszcze funkcjonuje na rynku?!Coś trzeba z tym zrobić,bo takich osób poszkodowanych jest więcej-mój wlasny przypadek to nie jedyny przypadek a wszystkie były okraszone niezłym stresem!!! Za zapłacone bilety do Singapuru odzyskaliśmy kasę po 4 miesiącach od zakupu!! Rezerwacja faktycznie byla przedłużana-bez podstawnie,a bilety w ogóle nie wykupione!!! Ja zadzwoniłam do linii lotniczych aby to usłyszeć sama i się przeraziłam. Dzięki zwartej grupie udało nam się odzyskac kasę,ale co z tego jak musielismy niezle dopłacic aby kupic kolejne gdzie indziej-nikt nam róznicy nie zwróci,ale sprawę warto tej babie założyć choćby miało się to ciągnąć...tak dłużej być nie może!!
  • anko112 03.04.13, 07:21
    witam
    ma Pani jakis pomysł na ten temat?
    Pozdrawiam
  • julka_79 03.04.13, 21:33
    Pani Agnieszka ma pomysł-tak jak prosiła,napisać należy do niej maila lub podać swojego. My się już kontaktowałyśmy-rozumie Pani,że czytają forum różne osoby i szczegóły trzeba załatwiać na privie;-)
  • anko112 03.04.13, 21:39
    A JAKI JEST DO NIEJ MAIL,BO NIE MOGE ZNALEZC NIGDZIE?
  • anko112 03.04.13, 22:01
    a jaki jest do pani agnieszki mail bo nigdzie nie moge go znalezc?
    pozdrawiam
  • julka_79 06.04.13, 11:39
    agnieszka77001@gazeta.pl
  • anko112 06.04.13, 12:20
    SORRY
    KILKA RAZY PROBOWALEM
    NA TEN ADRES NIE MOZNA WYSLAC WIADOMOSCI
    MOJ MAIL ANDY7@WP.PL
    TEL 604106800
    PROSZE O KONTAKT
  • anko112 06.04.13, 14:22
    TEN MAIL JEST NIECZYNNY
    agnieszka77001@gazeta.pl
  • julka_79 09.04.13, 15:58
    To przekażę jej telefonicznie bo mam z nią kontakt,bo nie chcę nieupoważniona podawać jej telefonu tutaj:)
  • louis66 10.04.13, 06:33
    Witam,
    z tego wynika że nie jestem jedyną osobą z takim kłopotem.....dzięki Viki Travel z żoną utknąłem na kilka dni w Bangkoku, bo na lotnisku okazało się że bilety powrotne nie są wykuopine przez biuro podróży. Historia jak w pozostałych przypadkach- najpierw dostaje sms'a, że lot został przesunięty o 15 godzin (musiałem wykupić dodatkową dobę w hotelu). Na lotnisku okazało się że bilety nie są wykupione. Szybki telefon do Viki Travel, a tam opowiedziana mi została historia, że to wina linii lotniczej i najlepiej żebym sam wykupił sobie bilety a oni zwrócą pieniądze i będą się kłócić z linią lotniczą. Niestety teraz nie może nic zrobić bo jest z dzieckiem w szpitalu na chemioterapii. Po takim argumencie rzeczywiście przejąłem sprawę w swoje ręcę i wykupiłem bilety, a na zwrot dodatkowych kosztów nie mogę się doczekać. Będę zobowoiązany za podpowiedź jak inni poradzili sobie z tym problemem.
  • anko112 10.04.13, 18:41
    ja juz na nic nie czekam. skonczylo sie. sprawa jest w rekach odpowiednich instytucji panstwowych . niestety
  • monika310575 25.04.13, 20:45
    witam

    spotkała nas podobna historia do wszystkich tutaj opisanych.
    Kupiliśmy bilety lotnicze w biurze Viki Travel na Jamajkę, już na lotnisku we Frankfurcie mieliśmy problemy z naszymi biletami,krótko mówiąc prawie nie polecieliśmy-na początku wydawało się, że to wina linii lotniczych i bałaganu w rezerwacjach (tak twierdziła Pani Beata), ale jakie było nasze zdziwienie kiedy po planowanych 17 dniach pobytu na Jamajce nasz powrót został przełożony po raz pierwszy, po raz drugi i wreszcie po raz trzeci!!!
    Pani Beata oczywiście winę zrzuciła na linie lotnicze i kazała nam rezerwować hotel, twierdząc że te koszty poniosą oczywiście linie lotnicze - na osobę do 100 euro, tak zrobiliśmy.
    I tutaj nasza historia się nieco różni- po wielu wielu interwencjach bo w zasadzie zaangażowana była w tę historię cała nasza rodzina w Polsce - Pani Beata kupiła nam bilety w innej linii lotniczej - dużo dużo droższe na dodatek za nie zapłaciła!, tyle że do Londynu i dopiero potem do Frankfurtu.
    Spędziliśmy na Jamajce dodatkowo ponad tydzień, ponieśliśmy poważne dodatkowe koszty o które upomnieliśmy się po powrocie, ale odzewu oczywiście nie ma, chociaż Pani Beata obiecywała, w mailu że do 30 dni zwróci należne nam pieniądze.
    Sprawę przekazaliśmy prawnikowi, ale jestem ciekawa czy komuś z Państwa udało się odzyskać poniesione wydatki, będę wdzięczna za informacje w tej sprawie.
    Moim zdaniem cała ta sprawa powinna zostać zgłoszona do Prokuratury, ponieważ to co działo się w biurze Viki Travel to zwykłe oszustwo.
  • anko112 25.04.13, 20:58
    MOJA SPRAWA JUZ JEST W PROKURATURZE
  • monika310575 26.04.13, 09:16
    chciałabym poznać więcej szczegółów, bardzo proszę o kontakt na maila
    mgalczynska1@wp.pl
    pozdrawiam
  • dan_max 25.01.18, 20:34
    Witam wszystkich .Chciałabym ostrzec przed przewoźnikiem VikiTravel. Nigdy nie zostałam potraktowana w ten sposób. Firma nie szanuje klienta. Umówiłam się prawie tydzień wcześniej z ową firmą na 26.01.2018r. na godz 18:00 wyjazd z Belgii do Polski. Koło południa dostałam tel. czy mam możliwość przygotowania się wcześniej ,ale odmówiłam, bo w tych godzinach pracuję . Udało mi się być gotową na 17,więc zadzwoniłam do nich mówiąc ,że jestem gotowa. Usłyszałam od przewoźnika "zaraz oddzwonię" ,nie odzywał się do godz.18:30 ,aż wykonałam kolejny telefon... Powiedziano mi ,że bus odjechał o 13:00. Zrobiono sobie jakieś jaja. Człowiek ma zaplanowane spotkanie, na które wydał ponad 600zł za rezerwację i nagle firma transportowa robi go w balona. Pozwałabym ich ,gdyby było to warte latania po sądach. Gdy zadzwoniłam znów do tej firmy - już zdenerwowana ,nie spotkałam się z rekompensatą czy przeprosinami chociażby ,a jedynie z nerwami i kpiną. Nigdy więcej VikiTravel. Uważajcie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.