Dodaj do ulubionych

ATJ Lingwista

15.06.13, 12:57
Witam , z całego serca pragnę odradzić Państwu wybór biura które mieści się przy ulicy Nowolipki wyjazd mojego syna odbył się co prawda w tamtym roku ale podobną przygodę w tym roku miał również syn mojej koleżanki , niekompetentni pracownicy , tzw spychologia my nie wiemy my się nie interesujemy a pieniądze chcemy , pracownik podczas rozmowy zadawał mnóstwo pytań tylko nie do mnie a do innej osoby ( kto dba o kontakt z klientem skoro o niczym nie wie ? ) dużo można by pisać
Edytor zaawansowany
  • monika.kost 05.03.14, 15:37
    Witam serdecznie,
    Jestem dyrektorem firmy przy Nowolipkach i jest nam bardzo przykro, że jest Pani nie zadowolona z obsługi i że trafiła Pani na stażystę, który się wdrażał w oferty naszej firmy. Stażyści mają polecenie pytac się jak nie znają odpowiedzi na pytania klientów.

    pozdrawiam
  • podroznik462 09.04.14, 10:20
    Szanowna Pani Dyrektor a może tak kurs polskiej ortografii? Niezadowolona pisze się razem. Z interpukcją również chyba ma Pani problem. Ponadto żenujące jest podpieranie się niekompetencją stażysty. Każdy stażysta winien wszakże mieć swojego opiekuna, który zawsze może wybrnąć z niekomfortowej sytuacji. Niedobry to pracodawca, który 'wyciera' brudy firmy niekompetencją pracowników czy stażystów.
  • monika.kost 09.04.14, 11:16
    Dziękuję za rady i poprawki językowe.
    Corocznie staramy się wyszkolić praktykantów (15-18 latków) i stażystów (studentów), prosząc ich jednocześnie aby zawsze przedstawiali się jak odbierają telefon.
    W tej chwili mogę tylko przeprosić i zapewnić, że tegoroczny zespół naszego działu turystycznego jest kompetentny.
  • cotymowisz0 29.04.14, 11:30
    Oddajcie pieniądzę ! gdzie nasze stażowe ? firma upada nie polecam

    monika.kost napisał(a):

    > Dziękuję za rady i poprawki językowe.
    > Corocznie staramy się wyszkolić praktykantów (15-18 latków) i stażystów (studen
    > tów), prosząc ich jednocześnie aby zawsze przedstawiali się jak odbierają telef
    > on.
    > W tej chwili mogę tylko przeprosić i zapewnić, że tegoroczny zespół naszego dzi
    > ału turystycznego jest kompetentny.
  • marcin_blah 12.09.14, 14:09
    Zabawna dyskusja w tym temacie, jednak ja chciałbym wspomnieć o sendie sprawy, to znaczy iż subiektywnie rzecz biorąć wybierają konkurencję byłem bardziej zadowolony , nie będe wypisywał którą bo to łatwo znaleźć jednak Podroznik462 trafnie chyba określił stan rzeczy..

    ukłony
  • tadeuszkrol 12.07.16, 15:27
    Nasze dzieci pojechały z ATJ LINGWISTA na obóz językowy na Cypr! w 2016 !
    KATASTROFA !!! Inny hotel, fatalne jedzenie, dzieci z innych krajów to jedynie Ukraińcy. Do plaży z piaskiem kilometr ! Oczywiście nikt nie chce wziąć odpowiedzialności. UCIEKAJCIE z tego biura !!!

    Dzieci dzwonią i płaczą !!!
    p.s. Więcej informacji na priv - tadeusz44@onet.eu

  • monika.kost 17.07.16, 10:50
    Witam,
    Chciałabym sprostować Państwa komentarz. Dzieci zostały zakwaterowane w innym obiekcie z winy hotelu, który dokonał overbooking. Nasza firma dokonała rezerwacji już w kwietniu, ale niestety mimo to część uczestników z Polski (7osób) i kilkoro z innych krajów jak również turystów Rosyjskich i Brytyjskich zakwaterowano w innych hotelach. Hotel apartamentowy, w którym zostały zakwaterowane był wykorzystywany przez ostatnie 4 lata jako rezydencja szkoły i przeszło tysiąc osób tej szkoły językowej mieszkało i nie było skarg. Pokoje, w których mieszkali uczestnicy to studio i obszerne apartamenty z klimatyzacją, aneksem kuchennym i lodówką. Dzieci po kilku dniach zostały przekwaterowane do obiektu opisanego w ofercie. Hotel apartamentowy znajdował się 15 minut na piechotę od plaży oraz ok 30 minut na piechotę od szkoły, ale dzieci były dowożone.
    Została zaproponowana refundacja części kosztów przez szkołę oraz obiady w hotelu 3*, na co dzieci się nie zgodziły. Dzieci pojechały też na dodatkową całodniową wycieczkę za darmo. Opiekunowie na miejscu cały czas nadzorowali sytuację. Program był realizowany zgodnie z planem.
    Nie prawdą jest, że w szkole były tylko dzieci z Ukrainy, gdyż była grupa z Włoch 15 osób, z Francji 24 osoby, ok. 10 osób z Ukrainy, z 5 z Rosji, kilka dzieci ze Słowacji i Litwy.
    Właściciel firmy osobiście obdzwoniła wszystkich rodziców w celu wyjaśnienia sytuacji, i nasza firma była cały czas na łączach z opiekunem, szkołą i hotelem.
  • monika.kost 17.07.16, 11:10
    przepraszam, sytuacja odnosi się 9 osób
  • ammeliee 14.06.18, 08:39
    Jestem w szoku tą opinią. Moje dziecko było w zeszłym roku na Cyprze z koleżanką i przedłużyliśmy im wyjazd o dodatkowy tydzień, bo nie chciały wyjechać... Moje dziecko stwierdziło, że to był najlepszy obóz na jakim dotychczas była. Porównując oferty, cena Cypru była dużo niższa od innych krajów i konkurencji - warunki jakto kampus, proste pokoje, ale jest klimatyzacja i basen, co przy tym klimacie jest ważne. W tym roku też zapisaliśmy dziecko na obóz z ATJ Lingwista
  • tadeuszkrol 12.07.16, 15:30
    KATASTROFA ! Pani Dyrektor Monika Kostecka (zreszta pisze na tym forum) nie kontaktuje się trudnych przypadkach. Nikt nie oddzwania. Totalna ignorancja. Nawet w przypadku gdy ofiarą nieudolności ATJ LINGWISTA są dzieci. OMIJAJCIE Z DALEKA !!!
  • ewakk68 13.07.16, 05:33
    Faktycznie koszmar mam ten sam problem i dwoje dzieci na Cyprze , jak można zabrać dzieci i wysłać na obóz nie mając rezerwacji hotelu , poza tym wyjazd jest krótszy od zaplanowanego od 2 dni pierwszego dnia wylot o 22.30 i powrót o godz 3 nad ranem ostatniego , test piszą dzieci po nieprzespanej nocy , angielskiego mnie niż mówią , dzieci w Polski mieszkają z polskimi , jedzenie koszmar , nikt nie odbiera telefonów albo nic nie może , warunki skandaliczne , jedzeni fatalne , komentarze niekorzystne na facebooku usuwają , dramat i nic nie można zrobić .Odradzam tym co jeszcze coś mogą zmienić .
  • monika.kost 17.07.16, 11:06
    Szanowni Państwo,
    Dzieci zostały zakwaterowane w innym obiekcie z winy hotelu, który dokonał overbooking ze względu na błąd personelu hotelu, a nie z winy ATJ Lingwista. Nasza firma dokonała rezerwacji 3 miesiące wcześniej, ale niestety mimo to, część uczestników z Polski (9osób) i kilkoro z innych krajów zakwaterowano w innych hotelach, o czym dowiedzieliśmy się niestety w dniu przyjazdu od szkoły. Hotel apartamentowy, w którym zostały zakwaterowane był wykorzystywany przez ostatnie 4 lata jako rezydencja szkoły i przeszło tysiąc osób tej szkoły językowej mieszkało i nie było skarg. Pokoje, w których mieszkali uczestnicy przez kilka pierwszych dni to studio i obszerne apartamenty z klimatyzacją, aneksem kuchennym i lodówką. Dzieci po kilku dniach zostały przekwaterowane do obiektu opisanego w ofercie. Hotel apartamentowy znajdował się 15 minut na piechotę od plaży oraz ok 30 minut na piechotę od szkoły, ale dzieci były dowożone.
    Osobiście spałam kilka razy w hotelu Valana jak również właściciel firmy na początku sezony, i nie miałyśmy zastrzeżeń.

    Została zaproponowana refundacja części kosztów przez szkołę oraz obiady w hotelu 3*, na co dzieci się nie zgodziły. Dzieci pojechały też na dodatkową całodniową wycieczkę za darmo. Opiekunowie na miejscu cały czas nadzorowali sytuację. Program był realizowany zgodnie z planem.
    Opiekunowie codziennie rozmawiali z Państwem, czyli rodzicami tych 9 dzieci, jak również właściciel firmy obdzwonił rodziców w celu wyjaśnienia sprawy.

    Jeśli chodzi o godziny lotów, u nas na stronie internetowej widnieje ta informacja już od grudnia 2015 w treści oferty, jak również ta sama informacja znajduje się w katalogu drukowanym i ofertach PDF, które wysyłamy klientom. Link do oferty: www.lingwista.com.pl/offer_758_183.html

    Co roku mamy młodzież na Cyprze, która chce zostać dłużej i często przedłużają swój pobyt o 1 tydzień oraz wracają po raz kolejny w następnych latach po 2-3 razy, a nawet mieliśmy chłopca, który był na tym obozie aż 4 razy. Chętnie udostępnimy kontakty do rodziców tych dzieci jeśli ktoś z Państwa sobie życzy.
    Uczestnicy mają tyle lekcji angielskiego jak w ofercie czyli 22 lekcje 45 minutowe, które są podzielone na 3 sekwencje:
    1 godzina i 10 minut + przerwa, 1 godzina i 10 minut + przerwa, 1 godzina
    W tym roku młodzież też ma więcej atrakcji w programie popołudniowym w porównaniu do poprzednich lat jak np. Escape room.
    Jeśli chodzi o jedzenie, została zaproponowana możliwość jedzenia obiadów w hotelu 3*, ale młodzież odmówiła.
  • monika.kost 17.07.16, 11:07
    Wyjaśnienia poniżej
  • mare-ksy 14.07.16, 22:46
    Ich profil ich prawo ;)

    Swoją drogą dziwię się że jeszcze są chętni na te wyjazdy
  • klarysa10 08.03.17, 11:49
    Witam,
    moja córka była rok temu w Londynie na wyjeździe z Harrym Potterem, wróciła bardzo zadowolona, śniadania u rodzin angielskich mogły być lepsze, ale taka ich kultura ;/ jajecznicy z bekonem nie doświadczy ani omletu;/ Wszystko poza tym był ok, nie byly to typowe zajęcia w szkole, tylko warsztaty prowadzone przez opiekuna. Program intensywny, ale naprawdę dużo zobaczyli.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka