20.05.05, 16:59
Byłam w Tunezji-to był ich pierwszy rok(poprzedni) w wozeniu
turystów "detalicznych".(chć mieli wczesniej do czynienia z "grupami" typu
konferencje)
Troszkę "bałaganu"-zle vouchery hotelowe kilku osób-ale to można obciazyć złą
praca rezydenta na miejscu.
Wydaja sie tani-ale uwaga-na poczatku jest "promocja" po czy ..schodzą z ceny-
robiąc coraz niższe "last minute"-tak że nie wiadomo na czym sie skończy.
Porównuję ceny na 25 czerca-już drugi rok z rzędu mają "najtaniej "choc w
wakacje jest juz bardzo trudno upolowac coś ciekawego-bo mają wykupione.
Ogólnie-POLECAM.
Edytor zaawansowany
  • blizejslonca 16.06.05, 19:00
    8000 klientów i 20 reklamacji. W tym jeden spóźniony samolot. Całkiem nieźle.
  • rainii 17.07.05, 18:39
    bylam z tym biurem w egipcie, hotel Empire 3*, wszystko w jak najlepszym
    porzadku,zadnych zastrzezen, ogolnie polecam a hotel jak dla mnie super..w
    centrum miasteczka i jak na 3* to obsluga, jedzonko i warunki extra !!!!!
  • reichea 11.09.05, 23:48
    Ja bylam z tym biurem w Tunezji i polecam. Rezydent bardzo fajny (Mateusz
    pozdrowienia!), transfer z lotniska fachowy - klimatyzowane busiki, pokoje takie
    jakie mialy być, cena naprawde dogodna. POLECAM.
  • alex359 15.09.05, 12:50
    ja natomiast nie polecam tego biura, zła organizacja i kłamstwo na każdym kroku.
    BP było nam bardzo polecane, było... bo juz nie jest i my też nie będziemy go
    polecać. Szkoda mi tylko Pani Kasi, która pracuje w Sharm, od niej powinni się
    wszyscy uczyć jak wygląda praca rezydenta...
    od 18 sierpnia czekam na odpowiedź w sprawie reklamacji, jak nie odpowiedzą
    będzie to oznaczało, że była ona uzasadniona i została przyjęta :)
    Sun&Fun udowodniło, że tak jak inne BP poszły w tym roku na ilość a nie na
    jakość obsługi klienta...
  • fanaberyczka 17.09.05, 11:30
    Biuro Sun&Fun o zmianie hotelu z Dana Beach na Grand Azur popoinformowało nas
    na lotnisku mimo tego,że wiedziało, iż już tydzień wcześniej rezerwacje w tym
    hotelu zostały odwołane.Postawiło nas przed faktem dokonanym.
    Poza tym nie mam zastrzeżeń do rezydentki ani organizacji wakacji.
  • alex359 21.11.05, 16:59
    czy ktoś składał reklamacje w tym biurze? jaką dostaliście odpowiedź?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka