Dodaj do ulubionych

GRECOS HOLIDAY

23.04.07, 21:23
Witam. Czy ktoś może jechał do Grecji z biurem podrózy Grecos Holiday? Mają w
swojej ofercie dwie wyspy Krete i Rodos. Zupełnie nie znam tego biura, a mają
ciekawą ofertę.
Edytor zaawansowany
  • 24.04.07, 20:07
    Też interesowalam się wakacjami z tym biurem podróży,naprawdę mają fajne
    oferty ,szukałam informacji o nich na forum i niestety opinie nie były dobre
    więc zrezygnowałam.Jestem ciekawa co teraz napiszą.Pozdrawiam.
  • 05.07.07, 22:38
    Nie wiem czy moja opinia jeszcze się Wam przyda, ale może komuś innemu... Właśnie wróciłam z Krety z hotelu Mistral. Wyjazd był organizowany przez Grecos Holiday. Wszystko było w porządku. Kontakt z biurem bardzo dobry. Rezerwację załatwiliśmy telefonicznie i drogą internetową. Miła obsługa. Rezydent sympatyczny. Nie mieliśmy potrzeby korzystania z jego pomocy, więc na temat kompetencji nie będę się wypowiadać. Towarzyszył nam zarówno podczas transferu do, jak i z hotelu na lotnisko. Hotel zgodny z opisem. Pokoje nawet ładniejsze niż na zdjęciach na stronie GH. Nie było żadnych opóźnień, ani zmian. Wszystko odbyło się zgodnie z planem. Byłam mile zaskoczona. Polecam to biuro.
  • 08.07.07, 23:12
    jw rodos sunrise hotel wszystko ok polecam
  • 09.10.09, 08:58
    Słusznie zrobiłaś to Grecos Holiday najgorsze biuro z jakim spędziliśmy
    wakacje.Człowiek tylko co i rusz się denerwuje że hotel brudny, że
    obsługa hotelu niegrzeczna i arogancka,że nie działa prysznic i
    klimatyzator w pokoju.Reklamacji wycieczki oczywiście nie uznali,nie
    mam czasu na sądy ale może się zdecyduje
  • 03.08.12, 18:57
    Właśnie wróciliśmy z Rodos. Grecos jest o.k. Bardzo zorganizowani, punktualni, obsługa rezydentów fachowa i miła. Szczególnie pani Ola!!!!!!! Animatorki się starały - nasze dziecko zachwycone.Hotel zgodny z opisem. Jesteśmy bardzo zadowoleni.
  • 29.08.07, 20:32
    hej, pracuję w biurze podróży w Poznaniu i sprzedaję ofertę Grecosa - na ok. 30
    osób wysłanych w zeszłym roku nie było żadnych niezadowolonych klientów:)
    przyszły 2 pochwały (za organizację oraz dla rezydentów), a jedna rodzina
    pojechała drugi raz do innego hotelu (Kreta, Mistral a potem Forum Beach). W tym
    roku wyjechało z Grecosem już ponad 40 naszych klientów (w tym jedna para do
    tego samego hotelu co w zeszłym roku - Rodos, Illysion) i też nie ma żadnych
    reklamacji. jedni z klientów w Gouves Park stwierdzili, że klienci Grecosa mieli
    lepsze pokoje niż klienci np. Itaki.
    może przydadzą Ci się takie informacje:) Pozdrowienia
  • 07.10.07, 23:48
    ogolnie biuro grecos holiday jest ok,wszystko zgodne z oferta.Biuro
    samo w sobie godne polecenia ALE przestrzegamy przed rezydentami-
    naciagaczami.Bylismy na rodos i wykupilismy dwie wycieczki
    fakultatywne z grecos.Piloci prowadzacy to zwykli naciagacze,
    zdobywaja nasze zaufanie(bo komu mamay ufac jak nie opiekunom z tego
    samego biura) a nastepnie prowadza do najdrozszych sklepow i
    restauracji(za przyprowadzenie turystow do tych miejsc oni dostaja
    kase).Taka sytuacja zdarzyla sie na wyspie Symi(wyspa piekna,ale
    zamiast 4 h czasu wolnego mielismy 1 h, poszlismy cos zjesc z
    pilotami a okazalo sie ze ludzie w barze byli na to
    przygotowani,jedzenie bylo niedobre i drogie a nasi piloci jedli za
    to za darmo).To sie nazywa oszustwo.Duzo ludzi bylo niezadowolonych-
    uwaga na wycieczke do turcji.Byly rowniez klotnie.PRZESTRZEGAM
    WSZYSTKICH- NIE WYKUPUJCIE WYCIECZEK NA MIEJSCU U TYCH NACIAGACZY!!!!
  • 08.04.08, 13:01
    Witam!!!Podzielcie sie infomacjami jak spisuje sie to biuro??A moze
    byscie polecili jakis hotel w opcja HB,niechcemy brac opcji ALL gdyz
    nietylko chcemy pojechac poleniuchowac ale i rowniez zwiedzic:-)
  • 21.04.08, 23:42
    Dokładnie, zgadzam się, tak samo pewnie jest jeśli chodzi o te
    sklepiki na Symi z gabkami, przyprawami...tylko tam i nigdzie
    indziej, a przeciez jest tyle róznych innych miejsc gdzie mozna
    kupic to samo! My akurat nie poszlismy na obiad razem z cała grupą,
    ale duzo osób poszło tam właśnie z rezydentami. Zjedlismy sami,
    spokojnie owoce morza w tawernie i było super;)) Więc zgadzam sie
    jeśli chodzi o rezydentów, ale taka juz ich praca. Samo biuro jak
    najbardziej OK i POLECAM! W tym roku, w lipcu lecimy z nimi na
    Kretę, ale juz nauczeni doświadczeniem z ubiegłego roku zdecydujemy
    się na wykupienie wyciczki fakultatywnej tylko w miejsca gdzie sami
    nie damy rady dotrzeć w miare łatwo (a nie mamy prawa jazdy wiec
    autobusami bedziemy zwiedzac). Naprawdę nie warto tracic kasy, bo
    ceny tych wycieczek sa naprawdę wysokie, i dużo czasu spędza sie w
    autokarze jezdzac po hotelach, itd..
  • 08.05.08, 22:59
    wróciliśmy właśnie z krety jeśli ma ktoś pytania zapraszam
  • 22.05.08, 15:16
    Witam!!
    Jak wygląda zgodność oferty w realu z katalogową(standard hotelu i
    jego otoczenie, posiłki, opieka rezydenta itp.) Czy musieliście
    ponosić jakieś dodatkowe opłaty?? I jake wrażenia całokształtu
    wycieczki.A i czy trzeba być przygotowanym na jakieś miłe czy nie
    miłe niespodzianki?? :))
  • 09.10.09, 09:05
    Jest duża niezgodnośc,hotel ten sam na zdjęciach ale brudny,opieka
    fatalna,rezydentka praktycznie nic nie zrobiła aby pomóc nam zmienic
    pokój ze sprawnym prysznicem i klimatyzatorem.Bardzo niemili greccy
    kelnerzy zabraniający dostępu do wysprzątanych stolików,jedliśmy w
    towarzystwie brudych ,pozostawionych naczyń.Przy dróżkach hotelowych
    plątanina kabli elektrycznych-niebezpieczne dla dzieci.Basen hotelowy
    brudny,drinki wodniste i bardzo marne.Odradzam Grecos Holiday
  • 08.02.15, 20:36
    większość zarzutów masz do hotelu więc ... jedź po hotelu do jakiego nie jechać a nie po biurze bo ja oczekuję konkretnych info a tu szukam a tu wylewanie złości na wszystkich dookoła
    ok rezydentka minus że nie pomogła a reszta to hotel ... pewnie już go w ofercie nie ma... czy jest?
  • 11.03.10, 22:29
    witam=wlaśnie chcemy polecieć na Kretę,kolega polecił mi to
    biuro.Mimo tego warto poczytać opinię kogos kto tam już był.Bylbym
    wdzięczny za garść informacji.Pozdrawiam
  • 29.07.14, 17:05
    Nie byłam na wycieczce z tym biurem. 3 lata temu byłam na Krecie z innym biurem (urlop na ostatnią chwilę), ale wszystkie wycieczki załatwialiśmy sobie "na mieście" sami, wystarczy tylko trochę fatygi i znajomość angielskiego, ceny średnio 1/3 niższe od tego co proponują rezydenci. Od tamtych wakacji organizujemy sobie wyjazdy sami od A do Z, trochę to zajmuje, ale jest o wiele taniej, jest "prawdziwiej", zobaczyć można więcej. Nie lubię się dostosowywać do grupy, nie lubię gdy ktoś mi mówi o której mam jeść i chodzić do toalety.
  • 19.06.08, 10:26
    dziwne te statystyki ciekawe kto je robi???? ja juz wiem ze
    conajmniej 6 osob ktore mialam okazje poznac w tym ja jest
    niezadowolonych z wyjazdu na Rodos
  • 19.06.08, 10:19
    Wlasnie wrocilam z Rodos Coralli Beach Pefki. No i czuje sie jak
    frajerka. Jak przegladalam oferty szczegolna uwage zwracalam na
    klime i basen. na miejscu okazalo sie ze klima jest owszem ale nie
    dziala jest wylaczona a jak chce sie skorzystac z takiego luksusu to
    trzeba sobie zaplacic 50 euro na tydz. Co wiecej greckie babsko z
    recepcji nie chcialo mi wystawic rachunku tlumaczac ze to strasznie
    skomplikowana sprawa biznes brata a nie jej itp itd.
    Skusilam sie z mezem na jednodniowa wycieczke do Turcji. W
    zachecajaco brzmacym planie bylo zwiedzanie fabryki zlota, fabryki
    skor, fabryki slodyczy z degustacja... co sie okazalo?? zakupy w
    turcji: sklep jubilerski sklep ze skorami i sklep ze slodyczami
    (zjadlam jednego kesa halwy) - a kosztowalo nas to 75 euro za osobe -
    gdybym wiedziala pojechalabym na wlasna reke i taniej. No wlasnie
    jesli chodzi o wynajecie samochodu to tez bron boze nie korzystac z
    oferty grecos holiday ktora zeruje na tych co nie mowia po
    angielsku. Oferowali cinqueciento 35 euro za dzien a my w budynku
    obok znalazlismy oferte 20 euro za dzien za nowa toyote. Znajomi
    wybrali sie na kurs windsurfingu i tez wrocili oburzeni i
    zawiedzeni .... nigdy wiecej z grecos na wakacje - naciagacze!!
  • 19.06.08, 16:13
    witam.Wybieram się z Grecos 14 lipca na Rodos.Wybralismy hotel
    4*.Mam więc przed soba ich katalog i jesli chodzi o hotel w którym
    Pani była to jest napisane,że klimatyzacja jest dodatkowo płatna 6,5
    euro/dzień. Od zawsze wiadomo jest,że nie kupuje sie wycieczek
    fakultatywnych od biura podróży.Przeecież oni musza na tym
    zarobić.Dlatego ceny są większe niz w biurach na mieście.Lepiej
    wybierac samemu takie wycieczki na jakie mamy ochotę.Mam nadzieję,że
    nastepne Pani wakacje będą udane.
  • 15.07.08, 12:57
    Byłyśmy w czerwcu z koleżanką na wakacjach z Grecosem - zwiedzanie
    antycznej Grecji + wczasy na wyspie Korfu. Objazd po Grecji był
    udany (z wyjątkiem hotelu w Atenach w slumsach), za to pobyt na
    Korfu obfitował w problemy. RADZĘ UNIKAĆ hotelu Corfu Garden Village
    w Acharavi - jest sprzedawany jako 4-gwiazdkowy, a na prawdę
    kwalifikuje się ledwie na 3 i to jak ma się szczęście i wykłuci o
    lepszy pokój (bez grzyba i mrowiska, z działającą klimatyzacją), w
    Niemczech jest oferowany jako 3-gwiazdkowy i taniej niż u nas (!).
    Woda z kranu leci ruda i farbuje ubrania, po wyjściu z basenu ma się
    na skórze tłusty niebieski osad – farba ze ścian basenu, All
    Inclusive poza głównymi posiłkami (jedzenie monotonne i niezbyt
    smaczne, praktycznie żadnych potraw greckich) to porażka, wszystko
    znikało w ciągu 5 minut, alkohol w barze kończył się ok. 10:15.
    Rezydent fatalny - nic nie wie, nic nie potrafi załatwić, w niczym
    nie pomoże, umie tylko sprzedawać wycieczki fakultatywne w chorych
    cenach (wycieczka do Korfu Town 25 euro - autokar zawozi Cię do
    miasta, rezydent opowiada pięć zdań, które można przeczytać w
    katalogu, potem masz czas wolny ok. 4 godz. i powrót, lokalny
    autobus w dwie strony kosztuje 6,60 euro). Samolot powrotny był o
    4:35 rano, o 12:00 w południe musiałyśmy zwolnić pokój, siedziałyśmy
    na walizkach 13,5 godziny (o 1:30 w nocy przyjeżdżał po nas
    autokar). Oczywiście to wszystko dało się przeżyć, ale nie za takie
    warunki zapłaciłyśmy (niemałe) pieniądze. Więcej z tym biurem
    nigdzie się nie wybiorę i nie polecę go nikomu.
  • 10.08.08, 10:31
    Witam

    czytając wypowiedzi jestem przerażona tym co moze mnie spotkać.
    Prosze o więcej informacji na temat Hotelu Corfu Garden Village. Czy
    faktycznie jest aż tak źle?
  • 20.08.08, 20:35
    Witajcie
    przestroga dla wszystkich. Właśnie wróciłam z "wakacji"
    organizowanych przez Grecos Holiday. Korfu hotel Corfu Garden
    Village. To, co mają na folderach reklamowych czy na stronie
    internetowej odbiega daleko od rzeczywistości. Po pierwsze cztery
    gwiazdki dla tego hotelu to przesada. Ja bym nawet zastanawiała się
    czy zasługują na dwie. Warunki fatalne nie wspomnę już o jedzeniu i
    obsłudze. W pokojach brudno a łazienki bardzo małe i oczywiście też
    brudne. Jak zobaczyłam to zastanawiałam się w jaki sposób mam się
    umyć bo bałam sie ze złapię jakiegoś grzyba. A o umyciu dziecka
    można zapomnieć. Wg mnie jak na 4 gwiazdkowy pokój to pościel i
    ręczniki powinny być wymieniane codziennie tez tak nie było i nie
    było też do dyspozycji ręczników plażowych. Jednym słowem masakra.
    Jedzenie faktycznie jak już inni wspomnieli monotonne, mało
    urozmaicone (chyba w dużej mierze zależy to od humoru kucharza,)
    ciągle tylko jakieś mięso duszone i walka o jakieś lepsze kawałki.
    Owoców prawie w ogólne nie było a o cieście można zapomnieć, to jak
    komuś udało się dorwać kawałek to miał szczęście. To samo mięso
    mogło być jednego i drugiego dnia, ryba tez była chyba codziennie ta
    sama, bo każdego dnia coraz bardziej sucha Kelnerzy może i
    sympatyczni, ale to tez uzależnione od pory. Wszystko było
    wydzielana, nawet serwetki. Dużo opowiadać co się tam działo. Jak
    ktoś chce dowiedzieć się o szczegóły to pls. o kontakt z wielką
    chęcią opowiem. Klimatyzacja miała być sterowana indywidualnie tak
    nie było. W pokojach miała być telewizja satelitarna tez nie było
    tylko lokalna - cztery kanały. Plaża niby miała być piaszczysta była
    oczywiście kamienista. Mieliśmy pokój z dostawką i tu przestroga to
    nie jest normalne łóżko jednoosobowe o mniejszym standardzie - to
    rozpadająca się polówka. Łóżeczko dla dziecka niby za darmo, ale
    chyba przedpotopowe w wystającymi metalowymi elementami. A
    zapomniałabym o grzybie na ścianie –niby hotel odnowiony w 2007
    roku – to śmieszne. Wszystko nastawiona jest na Niemców.
    A chcieliśmy tez dokonać zamiany pokoju, bo byliśmy z rocznym
    dzieckiem, a dali nam pokój na drugim piętrze bez windy – nie udało
    się nawet rezydent nie pomógł.
    To chyba tyle>
  • 03.02.09, 13:48
    Hannah - w 95% obiektów i jeszcze klima jest odpłatna. Sam przeglądam oferty
    teraz i mam w Coralli Beach Pefki napisane w katalogu: klimatyzacja płatna ok
    7euro / doba min 3 dni. Naprawdę w tej cenie noclegu klima w Grecji jest prawie
    wszędzie dodatkowo płatna.

    Co do wynajęcia samochodu to oczywiście masz rację, trzeba tylko uważać na
    ubezpieczenia bo te się różnią, najlepiej jest wynająć samochód via internet w
    Polsce z odbiorem na miejscu. Mamy wtedy wszystko ładnie opisane i ubezpieczenie
    OK. Cena niższa niż u rezydentów.

    Wycieczki fakultatywne to zawsze jest zmora, dlatego my jeździmy tylko tam gdzie
    już sami dojechać nie możemy. Warto naprawdę wcześniej rezydenta dopytać o
    szczegóły takiej wycieczki. Większość takich wycieczek można sobie też na
    miejscu wykupić - wychodzą średnio 30 % taniej niż u rezydenta, ale to dla tych,
    którzy są w miarę samodzielni i komunikatywni przynajmniej w anielskim lub
    niemieckim.
  • 27.08.08, 15:30
    Byłem z Rodziną z Grecos na Rodos. Plusy: są w miarę tani, nie
    zmieniają cen w ostatniej chwili, sympatyczni i z dużą wiedzą
    rezydenci i mają bardzo fajną formułę 7+7 (naprawdę warto ją
    wziąść). Minusy: wycieczki tak skofigurowane, że przez 2h jeżdzi się
    i zbiera ludzi z hoteli, rezydenci dorabiają sobie poprzez
    zawiezienie do najlepszej bimbrowni, knajpy czy innych atrakcji z
    których mogą czerpać prowizje. Wycieczki ogólnie oceniam średnio.
    Wyspa Symi jest trochę przereklamowana i nie zdąży się dojść do
    twierdzy. Dookoła wyspy - nie dojeżdza się do Monolith, bo
    ważniejsza bimbrownia kilka km wcześniej. Lindos warto - zwiedzać z
    południa, pozostałe tylko z północy. Rodos lepiej zwiedzać samemu.
    Na wieczory greckie nie jeździć z południa. Co do jeszcze Grecos -
    rezydentom nie chce się przyjeżdzać po ludzi do hotelów (na
    wycieczki) ani pomagać im w meldunkach przy ich rozwożeniu, w czasie
    pożaru w Lardos wykazali się wg mnie niekompetencją. Królował brak
    informacji i chaos. Nie należę do ludzi nadzwyczajnie wybrednych i
    polecę to biuro, bo wcale nie jest złe w stosunku do konkurecji. A
    ma ciekawe ceny. Konkurencja też sobie dorabia i też jeździ po
    hotelach przed wycieczkami. Powiem szczerze, że nie wykluczam, że
    jeszcze kiedyś polecę z nimi na wczasy
  • 13.09.08, 14:51
    MOja siostra była z nimi na Krecie i na Rodos wszystko super,
    zgodnie z ofertą, bez zastrzeżeń. Ona poleca. i wybiera się z nimi w
    przyszłym roku.
  • 16.09.08, 11:53
    Przestrzegam przed korzystaniem z usług tego biura.Katalog to czysta
    manipulacja.Grecos ma wykupione miejsca w hotelach-gettach gdzie
    Polacy są traktowani jak klienci 3 kategorii. Innymi słowy nie
    spotkasz tam innej nacji niż nasi rodacy - najczęściej wściekli, że
    dali się nabrać na standard np. *** i plus itd. który jest tak
    naprawdę = garkuchnia,stołówka i pokoje jak z czasów FWP. Po 4
    miesiącach walki grecos zaproponował mi 180 PLN zadośćuczynienia za
    wysłanie mnie na plac budowy = hotel Marmin Bay. Firma nastawiona
    jest na szybki zysk, nie na budowanie swojej marki i pozycji na
    rynku.Warto się zastanowić czy zaoszczędzienie 200-300 PLN w
    porównaniu z ofertami innego biura jest warte Państwa nerwów i
    zepsutego urlopu.
  • 16.07.09, 15:02
    Witam wszystkich.Ja powiem tak-byłam z Grecosem w zeszłym roku na rodos w hotelu
    Montemar Main (3 i pół gwiazdki)......i naprawdę wszystko było w jak najlepszym
    porządku! Lot przebiegł spokojnie---a odrazu po opuszczeniu lotniska na Rodos
    wsiedliśmy do podstawionego autokaru który odwoził nas do hotelu.W autokarze
    rezydent odrazu rozpoczął opowiadania na temat wyspy i panujących tam
    zwyczajów--i umilał nam tym podróż do hotelu;-) Natomiast na miejscu w hotelu
    Pani rezydent zaprowadziła nas do recepcji gdzie dalej już sami poradziliśmy
    sobie z dopełnieniem reszty formalności........a pokoje.......powiem że my
    mieliśmy akurat fajny pokój z widokiem na ogródek i basen i klima była na
    szczęscie w cenie wakacji;-)tak więc nie mamy w żadnym wypadku na co narzekać;-)
    A na koniec parę słów ogólnie o hotelu--myślę że spokojnie zasługiwał na swoje
    3 i pół gwiazdki----pokoje były czyste i schludne, ręczniki wymieniane
    codziennie,,,pokoje były również codziennie sprzątane przez miłe Panie......a
    jedzienie jak dla mnie bardzo wporządku;-)można powiedzieć że na kolację też był
    obiad(dużo mięs i frytki;-)) Więc podsumowując my jesteśmy bardzo zadowoleni z
    wczasów z Grecosem i myślę że je kiedyś ponowimy.............ah zapomniałabym w
    hotelu o którym piszę był również bardzo fajny program animacyjny;-)ciekawie
    zajmował nam czas i w ciagu dnia i wieczorami;-)pozdrawiam wszystkich i polecam
    hotel Montemar;-)
  • 16.07.09, 15:07
    A jak ktoś ma więcej pytań na temat opisanego przezemnie hotelu-to proszę śmiało
    pytać-chętnie udzielę informacji i podziele się doświadczeniami
  • 19.08.09, 12:01
    Ja się bardzo zraziłam do biura, ponieważ nie tylko nie pomogli mi w
    załatwieniu sprawy z liniami lotniczymi, które zniszczyły mój bagaż,
    ale też nie raczyli ze mną rozmawiać, gdy dzwoniłam i nie
    odpowiadali na moje mejle (nawet wysyłane bezpośrednio do
    właścicieli).
    UWAGA: linie lotnicze, z którymi współpracują (np. Corendon do
    Turcji), w razie zniszczenia bagażu wymagają milonów dokumentów poza
    zaświadczeniem z lotniska: opini autoryzowanego eksperta (ale nie
    potrafią powiedzieć, który jest przez nich autoryzowany ;-) ) ,
    zaświadczenie z biura podróży o cenie biletu w jedną strone (której
    biuro nie chciało mi podać).
    Po 2 miesiącach i dostarczeniu wszystkich bzdurnych papierków
    Corendon napisał, że zwóci mi połowę wartości, bo nie mam faktury
    (mimo wyceny ekspertów autoryzowanych przez PLL Lot). Tak mają w
    regulaminie.
    Więc z biura Grecos Holiday już z pewnością nie skorzystam.



  • 18.09.09, 16:25
    HOTEL VERA LINDITA TURCJA - NIEMIŁA OBSŁUGA NASTAWIONA NEGATYWNIE DO POLAKÓW -MOZNA TO ODCZUC NA KAZDYM KROKU, szeptali za plecami tak ze dało się słyszec -mysleli ze nie rozumiemy???POKOJE ŻENADA 3M2 POWIEZCHNI GORĄCO – KLIMA NIE DZAIŁAŁA WOGOLE - KLIMA TO ZWYKŁY WIATRAK! DANO NAM DLA DZIECKA ZEPSUTE ŁÓŻECZKO -OKAZAŁO SIĘ TO PIERWSZEJ NOCY JAK SIĘ POŁOZYŁO DZIECKO PODŁOZE UZECZKA ZAPADŁO SIĘ -DZIECKO 2 LETNIE 13 KILO! -PO ZGŁOSZENIU STWIERDZILI ZE POPSULISMY JE!!! KAZALI ZAPŁACIC 100EURO!!!! MELISA REZYDENTKA PRZYJECHALA NA 5 MINUT I TYLE POWIEDZIALA ZE SIE SPIESZY I NIE MA CZASU -MIELISMY PROBLEM - ODESŁAŁA NAS DO ANIMATORKI MONIKI-SAMA ZABRAŁA SIE I JUZ WIECEJ JEJ NIKT NIE WIDZIAŁ...NIE ODEBRAŁA NAS Z LOTNISKA NIE ODPRAWIŁA NAS NA LOTNISKO JAK TO NP. BYŁO W GRUPIE Z TRIADY ...NAPRAWDĘ GRECOS TO 0 !!! PROFESJONALIZMU – JEDYNE CO POTRAFI TO OBWOZIC PO ZAPRZYJAZNIONYCH SKLEPACH ZE ZŁOTEM I SKORAMI I NACIAGAC TURYSTÓW NA WYCIECZKI O 50% DROZEJ NIZ POZA HOTELOWYCH BIURACH....A CENY KOSMOS.TANDETA WSZECHOBECNA W TURCJI A CENY TO PO PROSTU MASAKRA, NIE POLECAM GRECOS NAPRAWDĘ TYLKO POTRAFIĄ SPRZEDAC WCZASY A RESZTA TO WIELKA NIEWIADOMA.NIGDY WIECEJ NIE POJADE Z TYM BIUREM.
  • 09.10.09, 08:52
    Odradzam Grecos Holiday,byliśmy na 2 tyg wycieczce na Rodos z tego
    biura.Praktycznie codziennie wieczorem wysiadał
    klimatyzator(wielokrotnie zgłaszaliśmy ten fakt w recepcji i u naszej
    pilotki bez skutku),jedzenie było kiepskie-oszczędzają, basen w hotelu
    brudny,pokoje sprzątane niby codziennie ale naprawdę
    niedbale.Złożliśmy reklamację i w ramach rekompensaty otrzymaliśmy
    5proc zniżki na następne wakacje wykupione oczywiście u
    Grecos.Odradzamy
  • 09.10.09, 23:30
    ODRADZAMY W 100% BIURO GRECOS HOLIDAY. Właśnie wróciliśmy z
    wycieczki gdzie wykupiliśmy sobie wczasy na dwa tygodnie w hotelu w
    samym centrum miasta, o wysokim standardzie hotelu a tuż po
    przylocie na miejsce na lotnisku okazuje się, że firma owszem
    zafundowała nam wakcje ale zupełnie w innym hotelu (beznadziejnym),
    na jakimś "zadupiu" 10 km od centrum miasta, mało z tego w okolicy
    brak żadnych tawern a my wykupiliśmy sobie tylko HB więc okołom 10
    godzin byliśmy bez jedzenia, a do centrum można tylko było się
    dostać stopem, a średnia wiekowa ludzi w tymże hotelu wynosiła 70
    lat. ODRADZAMY FIRMĘ GRECOS HOLIDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 24.11.09, 11:57
    Grecos Holiday specjalizuje się głównie w Grecji i każda podróż w tamten rejon
    Europy jest dobrze przygotowana od strony zarówno organizacyjnej jak i
    merytorycznej. Zawsze wybieram sprawdzone, wielogwiazdkowe hotele z dwoma
    posiłkami, żeby nie czuć się związanym - dlatego wakacje są udane. Rezydenta nie
    potrzebuję na miejscu - ale w kilku przypadkach, kiedy wymagana była jego pomoc
    innym uczestnikom sprawdzali się świetnie. Widzę, że w nowym katalogu nie ma już
    słynnego Miramare Resort; słabych opinii było bardzo wiele - chyba poszli po
    rozum do głowy...
    Genaralnie zero zarzutów - aczkolwiek radze uważnie czytać opisy w katalogu i
    sledzić GoogleMaps, zeby nie być rozczarowanym :)

    Ukłony, e.
  • 31.01.10, 20:34
    Jadę latem na Kretę do hotelu Santa Marina Beach. Proszę o opinię
    lub kontakt osobę, która spędziła w tym hotelu wakacje.
    Pozdrawiam
  • 03.03.10, 16:00
    Też własnie zastanawiam się nad tym biurem, bo oferta dot. hotelu,
    który sobie wybtałam jest zdecydowanie niższa niż tego samego w
    innym renomowanym biurze. Nie mam wiec problemu z tym, że hotel
    okaże się inny niz w opisie, ale raczej z cała organizacją i
    logistyką obsługi tego biura i rezydentów, a na ten temat tutaj
    niewiele. Od dawna wiadomo, że wycieczki na miesjcu sa dużo tańsze z
    lokalnych biur niz przez rezydenta. Hotele, zwłaszcza 3* też moga
    być rózne - ja wybrałam dobry hotel, interesuje mnie tylko czy biuro
    wywiąże się ze swoich zobowiazań - nie podniesie ceny przed wylotem,
    zapewni sprawny trasport z i na lotnisko na wyspie, pomoże w
    sytuacjach, które będą leże w jego komeptencjach.
  • 06.04.10, 10:21
    Witam,
    czy ktoś był w na KORFU w HOTELU ELLY BEACH?
    Proszę o opinie :)
  • 23.06.10, 12:08
    Witam.
    Właśnie wróciliśmy z żoną z podróży poślubnej. Byliśmy z Grecos na Rodos w
    miejscowości Pefkos (między Lardos a Lindos) w Coralli Beach.
    Sam pokój bardzo w porządku, bo nam trafił się taras na którym można było zjeść
    kolację czy posiedzieć wieczorem przy piwku lub coli (w dzień się nie dało -
    słońce + beton to fatalne połączenie). Niestety plagą są mrówki. Mimo, że
    ukraińska obsługa sprząta codziennie pokoje to jednak z mrówkami się nie wygra.
    Są wszędzie. Te zabite przez Autan, klapek czy inny "środek" zastępują hordy
    innych. Do tego koniki polne i pająki, ale to na szczęscie rzadziej.
    W czerwcu wykupywanie klimatyzacji nie jest konieczne o ile ma się pokój z
    tarasem. Nasi sąsiedzi takiego tarasu nie mieli i dusili się w pokojach.
    Rezydenci... była ich trójka: Bartek C. z uśmiechem przylepionym do ust, Tomasz
    Ł. - najbardziej profesjonalny i autentycznie miły oraz najgorsza w tym
    zestawieniu Joanna W. Pominę już fakt, że [pani Joasia w czasie ogromnego upału
    jako prawdopodobnie jedyna osoba na wyspie miała na nogach buty typu peep-toe
    (to jest jakaś chora polska moda, koszmar obuwniczy!), bardziej mi chodzi o
    lekceważący stosunek do wycieczkowiczów. Za to gdy patrzył na nią cały tłum albo
    rozmawiała z rezydentami innych firm pani Koasia przemieniała się w "gwiazdę".
    Rezydentka bardzo na minus.
    Wycieczki fakultatywne mozna sobie odpuścić. Simi to dwugodzinna nudna eskapada
    statkiem, potem arcydrogie pamiątki i jedzenie na wyspie, megaspeedowy rajd do
    świątynii i nazad 2h na statku.
    Polecam podróże miejscowymi autobusami. W każdym jest klima a bilet np. z Pefkos
    do Rodos kosztuje 5€.
    Co warto zobaczyć?
    Lindos - bo jest to cudowne miasteczko. Owszem masa turystów, ale można
    przyjechać wcześniej i jakoś ten tłum ominąć.
    Plaże Pefkos - bo są piaszczyste, na większosci panuje topless (nie wśród
    zakompleksionych Polek!)
    Faliraki Nudist Beach - jedyna plaża N na Rodos.
    No i samo miasto Rodos. Uwaga, w miejscowym drugoligowym klubie Diagoras
    występuje eks-Polonista B. Tarachulski.

    Więcej ciekawostek o Rodos na moim blogu:
    djamaladdin.blog.pl/komentarze/index.php?nid=14953643
  • Miło nam poinformować wszystkich śledzących fora internetowe, że biuro podróży Grecos Holiday zdecydowało się na współpracę z naszym parkingiem tym samym zagwarantowało swoim turystom rabat na świadczone przez nas usługi parkingowe .
    Zapraszamy turystów odlatujących z Okęcia.

    www.parking-obok-lotniska.pl
  • 15.09.10, 11:29
    Byliśmy z tym biurem w Cretan Filoxenia w 2009 i wszystko było jak w ulotce. Żadnych problemów z hotelem, transportem wycieczkami. Biuro na tamten czas godne polecenia. Świetny rezydent. Jak jest teraz to nie wiem....
  • 16.12.10, 14:28
    Jejku, jak czytam tutaj niektóre opinie, to nie wiem czy się śmiać czy płakać. Skoro piszecie negatywne opinie - moze chociaż jakieś konkrety, a nie "nie polecam" i już? A po drugie, skoro było aż tak tragicznie, to jakieś konsekwencję wyciągnąc nie wyzalać się na forum? Ręce opadają.
    Ja byłam w zeszłym roku na Krecie z Grecosem i byłam zadowolona. W następne wakacje też się z nimi wybieram - do Turcji. Jak ktoś potrzebuje szczegółowej opinii - chętnie się wrazeniami podzielę.
    Nie można mieć pretensji do biura, ze samolot był opóźniony, czy na wyspie są mrówki czy osy - pracownicy raczej nie mają na to za dużego wpływu. Sami zachowujemy się jak ostatnie buraki (wynosząc jedzenie w kieszeniach z restauracji, albo zamawiając 10 drinków na zapas), a potem mamy pretensję, że nas tak traktują! Ludzie, zastanówcie się!
  • 17.12.10, 22:35
    Święte słowa. Taka nasza narodowa natura - narzekać, marudzić i wymagać wyjątkowej obsługi w zamian za buractwo ... a imię jego 40 i 4. Polacy jako naród wybrany domagają się zawsze specjalnego traktowania. Czy mrówki mnie słyszą? A w jakim hotelu byłaś na Krecie? Planuję wakacje 2011 i czytam sobie opinie o różnych biurach na forach, ale wszędzie jest mniej więcej taki sam bełkot.
  • 18.12.10, 14:52
    Ja byłem z nimi na Rodos i było ok.
  • 20.12.10, 10:00
    Z mężem i dziećmi byliśmy w hotelu Aquis bella beach i naprawdę mogę go polecić! Fajne animacje dla dzieci, piękne widoki i obsługa bez zastrzeżeń! Widziałam już nową ofertę Grecosa na 2011 i ceny są naprawdę przystępne! I równie mocno polecam samą Kretę! Ja się zakochałam i na pewno tam wrócę! Pzdr
  • 03.01.11, 13:37
    Drodzy forumowicze! Byłam z Grecosem na wczasach w zeszłym roku i było ok. Byliśmy z mężem na Rodos, w hotelu Latino Bay - hotel dla dorosłych, bez dzieci. Generalnie cisza i spokój, wkoło zielono. Opcja AI godna polecenia - kosztuje tylko trochę więcej niż HB, a ma się drinki i napoje za darmo. W sumie spędziliśmy bardzo przyjemne wakacje pełne relaksu. Sam Grecos też w porządku - rezydentem był pan Tomasz. To tej pory nie wiedziałam nawet, że są hotele tylko dla dorosłych - można spotkać ciekawych ludzi bez obawy o płaczące i hałasujące dzieci. Pozdrawiam
  • 04.01.11, 19:13
    bylam z męzem w hotelu Atrium w Rethymonie. czysta plaża, cisza, spokój, w sam raz na podróż poślubna:) w hotelu profesjonalna, mila i nie nahalna obsługa, jest duzo czasu dla siebie.blisko też kluby,restauracje dla tych co chca troche poszalec. ogolnie swietna opcja dla dwojga zakochanych;)
  • 11.01.11, 00:40
    zupełnie nie czaje tych wpisów. byliśmy w ramira beach na kos i nie było na co sie skarżyc.rezydent odebrał z lotniska, był zawsze do dyspozycji,plaża pod nosem, super animacje... ludzie wyluzujcie! polecam szczerze grecosa,bo bylam juz drugi raz z nimi na wakacjach i zawsze bylo wszystko oki.pewnie konkurencja nie śpi:P
  • 20.02.12, 14:39
    myślę o wycieczce z GH właśnie na Kos do hotelu Ramira Beach...
    czy możesz coś więcej napisać o tym hotelu? swoje spostrzeżenia, plusy i minusy...
    będę wdzięczny za wszelkie informacje...

    ---
    U r the only one who creates Your reality
  • 10.01.11, 16:54
    Znam biuro i polecam. Fachowi, dbają o klientów, mają ciekawe i nie nudne animacje na miejscu i zapalonych rezydentów. Naprawdę ich polecam ;)
  • 09.04.11, 13:15
    Byłąm z tym biurem na Rodos, wspaniałą organizacja, świetni rezydenci, w tym roku wybieram się na Kretę do hotelu Atrium, myślę że będzie podobnie, polecam
  • 13.01.12, 14:31
    ja też się wybieram do Atrium, a z grecosem to jeździemy już od jakiegos czasu i zawsze wszystko jest ok
    --
  • 29.06.13, 10:33
    Jeśli chodzi o Grecję to są numer jeden w Polsce, nie ma lepszych specjalistów od tego kraju jak Grecos. Kto się wybiera do tego kraju zawsze znajdzie tam fajna ofertę i wszelkie informacje. Ja trafiłam niedawno na zachęcającą wyprzedaż na Lefkadę
  • 09.11.12, 15:21
    Jeden raz i o jeden za dużo! Na początku nie ten pokój za który zapłacono, potem bezradna rezydentka... Wycieczki z biura mają przebitę niesamowitą. Bilet autokarem kosztuje 2 euro plus wejscie 7 euro, a w biurze ta wycieczka kosztuje 27 euro bez wejścia!!!! W cenie tylko przewodnik i autokar, który pokonuje max 5 km w jedną stronę. Zdzierstwo!!
    Biuro jak i oferta bez rewelacji. Cena nieadekwatna do usługi.
    Więcej z nimi nie pojadę.
  • 03.07.13, 21:58
    Uważajcie na Grecos Holiday! Byliśmy w tym roku w maju z nimi i pierwszy raz biuro nam wycięło taki numer!!! Zmienili nam na dobę przed wylotem hotel informując nas o tym mailem(!)jakbym nie odebrała poczty przed wylotem, to ta informacja by mnie zaskoczyła na lotnisku. W dodatku kupiliśmy first minut w grudniu wylot na maj gdzie mieliśmy mnóstwo hoteli do wyboru i wybraliśmy jeden konkretny hotel (4*)z atrakcjami dla dzieci (bo o to nam chodziło przede wszystkim!) a stawiając nas przed faktem dokonanym dostaliśmy do wyboru jeden hotel. Dodatkowo na umowie mieliśmy że jest to hotel 4* i o tym samym standardzie i atrakcjach jak pierwotnie wybrany a na miejscu okazało się, że są to 3*!!!! I jeden rozwalający się placyk zabaw dla dzieci i ot całe atrakcje! Gdzie w poprzednim hotelu były (zamki dmuchane, gigantyczny plac zabaw, animacje, ścianki wspinaczkowe, kolejka, karuzele itp.) Napisaliśmy reklamację dołączyliśmy zdjęcia pokazujące warunki w jakich byliśmy i dostaliśmy pismo odmowne. Argument Grecosa na obniżony standard był następujący: Biuro może samo nadać kategorię hotelu!! Czyli nie zdziwcie się Państwo, jak kupicie 5* a wylądujecie w 3*...Niestety nie jestem w stanie wymienić wszystkich niedociągnięć ale czuję się w obowiązku przestrzec Państwa przed tym biurem. I zaznaczam, że nie jestem typem klienta, który czepia się grzyba na fudze w łazience hotelowej itp...ale niedociągnięcia jakie nastąpiły ze strony biura są nie do przyjęcia! I jak Grecja to NIGDY z GRECOSEM!!!!
  • 25.07.13, 06:43
    No to ja mam zupełnie odmienne zdanie. Byłam w Grecji już kilka razy i za każdym razem z Grecosem i słowa nie mogę powiedzieć. Zawsze wszystko było dopięte na ostatni guzik i wszystko się zgadzało z opisem.
  • 08.08.13, 16:06
    jesli chodzi o grecosa to jestem z nich barduo zadowolony, podrozowalem z nimi kilkukrotnie i nigdy nie bylo problemu na wakacjach, poza tym maja bardzo ciekawa oferte jesli chodzi o wycieczki objazdowe.
  • 10.08.13, 03:51
    GRECOS-jedno wielkie oszustwo!!!Hotel Marmin Bay-Kreta:all-wyrzucili nas z plaży,bo nie wykupilismy lezaków, kto ma all+ musi rezerwowac leżaki o świcie, a i tak może zostać z leżaków usunięty, bo sprzedają je wielokrotnie!!!Pokoje superior,które miały być najwyżej położone, z najpiękniejszym widokiem-na miejscu okazuje się, że wszystkie inne, jak sobie paniska z recepcji życzą są superior!!!Całodniowa wycieczka-trzeba zamówić wczesne śniadanie, nie wiem po co, bo można ewentualnie napić się kawy z automatu-wczesne śniadanie:babka-nie ma nawet kromki chleba z masłem!!!
    Wczasy za tą cenę-wielkie nieporozumienie
  • 17.08.13, 19:32
    Bardzo dobre biuro, bylimsy z nimi juz 3 razy, zawsze w na wyspach Greckich (Kos, Rodos i Korfu). Dobre hotele, porzadni rezydenci. Chyba nie ma lepszych biur specjalizujacych sie w Grecji. Polecam
  • 20.08.13, 18:54
    popieram grecos to eksperci od grecji, maja lepsze oferty nizinne biura podrozy, poza tym to solidne i kompetentne biuro podrozy.
  • 24.05.14, 11:25
    uwaga na ceny Grecos - Last Minute np. 22.05 ceny do hotelu Kormoranos Beach Korfu były tańsze od cen podanych 2 dni później czyli 24.05.
  • 21.06.14, 22:16
    Wykupiliśmy (na 10 dni przed wylotem) w Grecosie wakacje na Attyce. W ofercie 7 noclegów. Następnego dnia po dokonaniu zakupu zmianie znacząco uległy godziny wylotu i powrotu, dodatkowo nastąpiła zmiana przewoźnika na LOT, z którym nie chcieliśmy lecieć!!! Po wprowadzeniu powyższych zmian okazuje się, że mamy 5 noclegów a nie 7, o których mowa w umowie!!! Nigdy więcej wakacji z tym biurem!!!! Mnóstwo stresu zamiast relaksu i wypoczynku!!!
  • 27.06.14, 13:32
    Potwierdzam i odradzam korzystanie z Grecosa! Skandaliczne terminy wylotu i przylotu z Warszawy do Aten! Grecos zabiera w rzeczywistości dwa dni, zapłaciłam za 7 dni tymczasem wylot z Warszawy 22.45, w Atenach 2.20, powrót 4.40 z Aten, w Warszawie 6.35. Konsultantka Grecosa mówi, że w "każdym roku jest ktoś poszkodowany, w ubiegłym osoby lecące na Rodos, a w tym do Aten" i poleca składanie reklamacji po powrocie... Oczywiście cała wina linii lotniczych, tak jakby Grecos przeloty dostawał za darmo i dlatego nie może niczego negocjować. Nigdy w życiu już nie skorzystam z Grecosa, to nieuczciwe w stosunku do klientów, oszczędzanie na posiłkach i na pobycie, czuję się okradziona przez te firmę.
  • 30.06.14, 14:42
    Jadą z cenami na maksa. W weekend pojawiły się oferty Last Minute na 1.08.2014. Oferta LM do jednego z hoteli na Zakynthos jest nagle droższa w LM od ceny regularnej o 500 zł na głowę!!! Potem będzie oczywiście spadać, aby osiągnąć poziom wyjściowy. Może i to oszustwo nie jest, ale bezczelność 11/10.
  • 01.07.14, 11:47
    I jeszcze jedno dla tych co jeżdżą swoimi drogami - należy przyjrzeć się cenom na wyspie Lesbos apartamenty bez wyżywienia; bardzo atrakcyjne ceny np. 2tyg 3400zł dla 2os!. To jest b. dobra cena - w Polsce ta wyspa jeszcze nie jest popularna ale będzie a wtedy i ceny będą inne. Wg mnie należy korzystać z mniej popularnych kierunków jeżeli chce się mieć więcej na wydanie na miejscu a jak już pisałem wyspa warta odwiedzenia :-)
  • 01.07.14, 09:48
    biuro jako biuro jest ok, rozwija się i specjalizuje się Grecją. Jeżdżę z nimi od 5 lat, ale na miejscu nie korzystam z ich usług ponieważ są - jak wszystkie biura podróży - nie konkurencyjni w stosunku do miejscowych biur. Zgadzam się z dydelf 1973, że szaleją z cenami w tym roku i dlatego wybrałem Lesbos, piękną wyspę, druga co do wielkości, piękne lasy pinjowe, wznosi się na wysokość prawie 1000m,dla miłośników ryb, cudowne stare termy gdzie można wymoczyć swoje "bolączki"; konieczny samochód żeby zwiedzać - to dla tych bez dzieci i z jakąś znajomością języka. Rodos jest droga i bardzo komercyjna, ale jeżeli jedzie się allin to pewnie ok. Ja traktuję biuro jako środek transportu, resztę załatwiam sam. Wynajem samochodu wyszukuję przed wyjazdem w internecie i negocuję - bardzo ważne - przy wynajmie samochodu negocjujcie ubezpieczenia CDW, FDW, PAI ma byći bez dodatkowych opłat. Co oznaczją skróty można sprawdzić w internecie. Im dłuższy wynajem tym lepsze pole do negocjacji. Kreta w sezonie bardzo zatłoczona, to już lepiej zieloną Korfu i Acharavi.
  • 16.07.14, 00:22
    WItam. Ludzie. Jeśli wybieracie tani hotel nie można mieć żalu do organizatora! Ja wybrałam z Grecosa hotel Aquamarina w Nea Makri, Mati to hotel niemiecki w Grecji. Rewelacja! All oczywiście klima, czyściutko, spa, blisko plaża, basen, blisko Aten itd. Oferta była całkowicie zgodna z tym czego oczekiwałam.. Jednakże jeśli chodzi o rezydentów Grecosa to jakaś totalna porażka.Zachowują sie jak akwizytorzy : uśmiech, sprzedać i skasować. Naciągacze niewyuczeni. Ceny wycieczek znali ś piewająco z zamniętymi oczami, ale jak zapytałam o metro , autobus czy auto do wynajęcia nie widziała rezydentka komplenie nic. Albo nie chciała. Postawiłam na dobry hotel i jestem bardzo zadowolona. Grecos świetnie też zorganizowal dostarczenie nas do hotelu. i na tym koniec komplementów. Rezdydentki do niczego'!! czy wybrala bym jeszcze raz Grecosa ? Tak. Zdecydowanie tak, ale nie liczcie na rezydentów. !!! to tylko naciągacze.
  • 08.02.15, 21:06
    no właśnie też miałem kiepską rezydentkę ale zadzwoniłem do nich czy tam samo będzie w tym roku to okazało się, że zrobili nową rekrutację, bardzo rygorystyczne zasady i wieloetapowe przesłuchania i podobno będzie o wiele lepiej. Pani w biurze mnie przekonała i zaufam im w tym roku również ... oczywiście do jakiegoś dobrego hotelu ...

    piszcie z jakiego hotelu rezydenci są nie teges to będzie wiadomo gdzie nie jechać ;)
  • 05.09.14, 15:30
    Mega oszustwo w ofercie Grecosa. Jak to się robi?
    > > > > > > >
    > > > > > > > > Prosty mechanizm: Atrakcyjna oferta przestaje być atrakcyjna dla klientów już w kilka godzin po wyprzedaży ostatnich miejsc! Następuje bowiem natychmiastowa i znacząca zmiana warunków umowy.
    > > > > > >
    > > > > > > > > Przykład: Lot z Warszawy do Aten - pobyt rodzinny (wczasy polecane rodzinom z dziećmi)
    > > > > > > >
    > > > > > > > > Oferta w momencie zakupu: Oferta idealna na pobyt i podróż z małymi dziećmi. Obejmuje ona 7 noclegów i bardzo dogodne godziny podróży. Wylot 26 czerwca o godz. 11:10 - 14:45 i powrót 2 lipca br. o godz. 8:45-10:25
    > > > > > > >
    > > > > > > > > Nastepnego dnia po wykupieniu przez klientów ostatnich miejsc w samolocie następuje drastyczna i nieuprawniona zmiana oferty: z 7 gwarantowanych w umowie noclegów klientowi pozostaje jedynie 5 nocy. Daty wylotu pozostają bez zmian, jednak godziny wylotu ulegają znaczącej zmianie, oczywiście na niekorzyść klienta! Wylot zostaje opóźniony o 11 godzin a powrót przyspieszony o 4 godziny.
    > > > > > >
    > > > > > > > > Link do oferty poinizej, juz po obnizonej cenie:
    > > > > > > > > www.grecos.pl/Wakacje/Grecja/Hotel-Golden-Coast.html?tripFrom=2&tripRoom=1&tripBoardDb=3
    > > > > > > > >
    > > > > > > > > Wniosek: Finalnie Klient otrzymuje usługę diametralnie różniącą się od tej, którą zakupił. Grecos rząglując sprytnie godzinami wylotów sprawia, że z ofety z 7 noclegami Klientowi pozostaje jedynie 5 noclegów! Dodatkowo traci pierwszy dzień pobytu na uregulowanie prawidłowego rytmu funkcjonowania dzieci jak i swojego. Nie byłoby w tym nic złego i niestosownego, gdyby owe 11 godzin przesunięcia Grecos oddał wydłużając pobyt, a Grecos dodatkowo skraca go o kolejne 4 godziny!!"
  • 08.02.15, 21:01
    to się weź zdecyduj ... mówisz, że ilość dni się nie zmienia a ilość nocy tak ... to co wyparowują?
    poza tym byłem na wyjeździe gdzie wylot był przesunięty o 6h i dłużej zostaliśmy a i wtedy pojawili się maruderzy że ich oszukano, że mieli już wracać ... nie dogodzisz ...
    człowieku .. sprawdź info, to zależy od przewoźnika a nie od biura, i to norma że jest to ruchome bo na lotniskach pierwszeństwo mają rejsowe a nie czartery :/

    psujesz sobie wyjazd nerwami bo Ci 4h dali mniej lub 4 h wiecej czasu hahahaha warto? raczej nie
  • 09.02.15, 09:20
    Proponowałbym nieco dokładniej czytać :)
    Skrocili mi pobyt o 15 godzin! Oznacza to,że miałem mieć 7 dniowy wyjazd a zrobił się 6 dniowy. Nie pozwolili mi odstąpić od umowy (złamali prawo) ani nie obniżyli ceny wyjazdu (złamali prawo).
    Sprawa trafiła do rzecznika konsumentów,który potwierdził moje stanowisko. Rozważam pójście do sądu bo inaczej w tym kraju nie można działać.
    Polecam również tak robić bo gdy istotnie zmieniają się warunki umowy to konsumentowi przysługują określone prawa. Umów trzeba dotrzymywac bo pacta sunt servanda musi być respektowane. Jeśli nie dochodzisz swoich roszczeń to psujesz rynek sobie i innym.
    pozdrawiam
  • 21.11.15, 20:12
    Grecosa nie polecam nawet najgorszemu wrogowi. Być może kiedyś było lepiej, ale w 2015 roku to co sobą prezentują to jedna wielka kpina. Kłamstwa w ofertach, przeinaczenia, "urywanie" dni (jak już wcześniej inni tutaj pisali) pobytu, zero pomocy ze strony rezydentów - których notabene jedyną odpowiedzią na wszystko jest "można złożyć reklamację po powrocie".

    Ja również po powrocie z KOMPLETNIE NIEUDANCYH wakacji z Grecosem złożyłem reklamację (konieczny wymóg) od Grecosa dostałem propozycję zwrotu śmiesznej kwoty. Sprawa obecnie jest u Rzecznika Konsumentów, póki co czekam na odpowiedź - następnym krokiem jest sprawa w sądzie.

    Wystarczy zresztą poczytać opinie na temat tego pseudo biura na innych portalach, świeże, z bieżącego sezonu 2015 i nawet z ostatnich miesięcy - bardzo wiele osób decyduje się na oddanie sprawy do sądu, więc "coś jest na rzeczy":
    www.easygo.pl/opinie/biura/grecos.html
    www.oceniacz.pl/biuro-podrozy/grecos-holiday/opinie
    opinie-turystyczne.pl/biuro/grecos-holiday-biuro-podrozy
  • 08.05.17, 20:09
    Właśnie wróciłem z majówki na Rodos w Mitsis Faliraki Beach Hotel, doskonała organizacja, żadnych zastrzeżeń. Obsługa hotelowa tip top. Żarcie pyszne. Rezydent nie nachalny ( ja osobiście nie cierpię gdy ktoś za bardzo chce mi życie organizować), ale zawsze wiedzieliśmy gdzie jest dostępny. Za rok lecimy z żoną znowu

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.