Dodaj do ulubionych

opinia o ECCO HOLIDAY

24.07.07, 15:50
W czerwcu br byłam z Ecco Holiday na Majorce. Rezydent traktował nas jak zło
konieczne. Biuro oczywiście nie miało tej Pani nic do zarzucenia. Niektórzy z
turystów widzieli rezydenta na lotnisku w dni przylotu a nastepnie w dniu
wylotu.Jesli cokolwiek się Państwu stanie podczas wyjazdu proszę liczyć tylko
na siebie i radzę wykupić dodatkowe ubezpieczenie KL i NW.
Obserwuj wątek
      • basiek_99 Re: opinia o ECCO HOLIDAY 20.08.07, 11:58
        a jak ze zgodnością tego co w ofercie z tym, co w rzeczywistości?
        mają dość konkurencyjne ceny, pytanie tylko, czy warto ryzykować?
        będę wdzięczna za wszelkie informache na temat tego biura, bo
        przyznam szczerze, nie mam doświadczeń w tego typu "zorganizowanych"
        wypadach
        • renatas14 Re: opinia o ECCO HOLIDAY 23.08.07, 16:29
          Nigdy więcej nie zaryzykuję wyjazdu z tym biurem. Byłam z Ecco w tym roku w
          Tunezji. Po przylocie do Monastyru okazało się , że zamieniono nam hotel na inny
          tłumacząc że ten przez nas zarezerwowany został wykupiony przez
          księżniczkę-wyobraźcie sobie taką bajkę. Oczywiście to była kompletna bzdura,bo
          byłam to sprawdzić. Nie zapłacili hotelowi za swoich klientów.Nie był to jedyny
          taki przypadek, ale okazało się,że to częsta praktyka w tym biurze. Rezydenci
          okropni, niedostępni i kłamcy. Od kwietnia są wykreśleni z Polskiej Izby
          Turystyki. Ja rezerwowałam wyjazd w styczniu to jeszcze byli w PIT.
    • mimik5 Re: opinia o ECCO HOLIDAY 07.09.07, 11:01
      Bylam z mezem w sierpniu na Krecie w Belvedere Imperaial. Kontakt z
      rezydentka w dniu przylotu, wylotu i raz w czasie wczasow. W razie
      potrzeby mielismy sie kontaktowac telefonicznie. Calosc prawie
      zgodna z oferta. Tylko drobne nieprawidlowosci. Trzeba brac mala
      poprawke na oferte.
      • meteooo Re: opinia o ECCO HOLIDAY 08.09.07, 17:33
        W sierpniu byłem na Majorce z Ecco w hotelu "Marina Skorpiose", i
        nie mam żadnych zastrzeżeń, a po przeczytaniu opini na temat biura
        poważnie zastanawiałem się czy jechać. Wszystko było b.dobrze
        zorganizowane, Pani rezydent A.Lopez wywiązywała się ze swoich
        obowiązków bez zastrzeżeń!!! Wszystkie informację zawarte na stronie
        Ecco o hotelu wraz ze zdjęciami są jak najbardziej prawdziwe.
        Spędziłem wspaniale wakacje z Ecco w cudownym i uroczym miejscu!!! I
        polecam wszystkim!!!
    • jacekblack11 Re: opinia o ECCO HOLIDAY 17.10.07, 13:59
      Byłem na przełomie wrzesnia i października 2007 w hurgadzie
      oczywiście wiza kosztuje 15$ biuro każe sobie płacic 20$ licząc
      ilość razy 5$ daje to jakiś wynik dla biura.Hotel sindbad beach
      resort całkiem całkiem nie licząć karaluchów które wybiliśmy póżniej
      był spokój(takiego karalucha jakiego zobaczyłem w łazience nigdy nie
      widziałem koło 11 cm bez wąsów oczywiście licząc spadł z sufitu
      podwieszanego i nie mógł sobie poradzić nieborak ale ja mu pomogłem
      wiadomo w jaki sposób)i b. przeszkadzajace komary.Rezydentki w
      porządku byli na dyżurach i służyli wszelką pomocą jedzenie na full
      a nie miałem all inclusiw więc kłopoty były tylko z napojami na
      obiado-kolacjach ale i tak trzeba było chodzić do sklepu wody zawsze
      było mało szczególnie na fakultetach które sa drozsze niż w
      okolicznych biurach.Plaża super inni musieli dochodzić z drugiej
      strony ulicy.Rozpisałem się służe pomoca już chyba poza forum
      jacekblack11@wp.pl
    • pillowbook ECCO HOLIDAY 17.02.08, 10:56
      Wyjeżdżam wyłącznie z tym biurem.
      Beznadziejni rezydenci są wszędzie, jednak nie mogę poskarżyć się
      na żadnego z Ecco.
      W kwietniu 2005 wykupiłam pierwszy raz w Ecco 2 tyg. pobyt w
      Menaville.
      Na trzy dni przed wylotem zaproponowano mi przedłużenie pobytu o...
      Wykupiłam: 2-15, a byłam... 1 -15 kwietnia!
      W tym samym roku wymyśliłam dłuższy pobyt latem połączony z rejsem.
      Sądziłam, że dołączę do jakiejś grupy angielsko języcznej i jakież
      było moje zdziwienie kiedy okazało się, że mam swojego pilota,
      swoje samochody itd...
      Rzeczywiście wiza jest droższa, ale w innych biurach też: np Scan
      Holiday wlicza wizę (20$) w cenę wycieczki. W Alfie, w styczniu 2005
      zapłaciłam 18$.
      Jednak sądzę, że nie biuro na tym zarabia lecz egipski turoper.
      Za pięć tygodni znowu będę z "Nimi" w Egipcie...
      Pozdrawiam...

        • pillowbook Re: ECCO HOLIDAY 21.05.08, 07:36
          Niestety nie pracuję w EH.
          Natomiast zauważyłam błąd w moim poprzednim poście.
          Otóż w kwietniu 2005 roku miałam być 2-14 kwiatnia, a byłam: 1 - 25
          kwietnia.
          Na 3 dni przed wylotem dostałam propozycję: albo wracam po tygodniu
          i zwracają mi pieniądze, albo zostaje do 25 na koszt biura z opcją
          HB. Oczywiście zostałam! Musiałam dopłacić do ubezpieczenia i
          przedłużyłam ALL.
          Było nas 12 osób na tym "długim turnusie" i były to naprawdę
          wspaniałe wakacje.
          Wycieczki w biurach lokalnych są trochę tańsze, ale ja nie ryzykuję.
          Wiza egipska rzeczywiście kosztuje 15, a nie 20 $, ale to nie Ecco
          ją narzuca lecz lokalny turoperator.
          Teraz zamiast stempla przyklejają znaczki wizowe na których widnieje
          cena : 15 $, ale ma się to nijak do rzeczywistości.
          Ja mam swoje sposoby na ominięcie lotniskowych naciągaczy. Wolę te 5
          $ dać biednym.
          Oczywiście wszystkim zdarzają się wpadki, ale nie można
          generalizować.
          Raz pojechałam z Triadą i nigdy więcej, a inni jeżdżą i nie
          narzekają.
          Bywają również beznadzejni rezydenci.
          Ja widocznie mam dużo szczęścia, bo zawsze spotykam profesjonalnych.
          Jednak nie domagam się "gwiazdki z nieba". Nie nie latam "sprawdzić"
          czy rezydent jest punktualnie na dyżurze itd...
          Karaluchów w ciepłych krajach owszem jest więcej, a komary są
          niemniej zjadliwe niż w naszym kraju i wobec tego zabieram Off-a.
          I co najważniejsze: zabieram dobry humor!
          Po prostu, jadę na wakacje, dobrze się bawię i odpoczywam!
          Pozdrawiam...
          • eddievedd76 Re: ECCO HOLIDAY 26.05.08, 18:31
            Niestety??!! No cóż, zaprawde i naprawdę Ecco stosuje, jak widaĆ,
            WIELE ZABIEGÓW W KIERUNKU RETUSZU SWOJEJ NIEKOMPETENCJI jednym z
            nich jest biały PR, czyli sztuczne wybielanie przez podstawionych
            forumowiczów plam, jakie dali. Wpis trąi "fakem" na odległość.
            Powodzenia
            • maatkare Re: ECCO HOLIDAY 26.05.08, 22:19
              A Koleżanka/Kolega - podstawiony przez które BP, bo jakoś nie widzę
              wpisów na forum i nagle taki komentarz do posta kogoś kto miał dobry
              kontakt z Ecco?
              Z doświadczeia wnoszę, że "każdy sądzi po sobie".
              Nic dodać, nic ująć...
              Pozdrawiam frustratów i życzę szybkiego powrotu do zdrowia oraz
              wspaniałych wakacji na kwaterze nad polskim Bałtykiem...
              Oczywiście poza pośrednictwem BP.
              • eddievedd76 Re: ECCO HOLIDAY 29.05.08, 23:06
                Droga maatkare,

                jesli nie widzisz wpisów na forum zerknij kilka linijek wyzej. Pisze
                tam o wygranej z Ecco sprawie w sądzie. Jesli jestes
                zainteresowana/y więcej z dokumentacji procesowej i próby ugodowego
                załatwienia z nimi sprawy mogę przesłac na priva. Nie jestem
                frustartem, jedynie artykułuję to, czego doswiadczyłem a że miało to
                miejsce z Ecco to FAKT. Wpis mój jest ku przestrodze równiez dla
                innych biur podróży, które podejmowałby podobne praktyki.
                • iski_erka Re: ECCO HOLIDAY 16.06.08, 23:41
                  witam,
                  mam pytanie, poniewaz pierwszy raz spotykam sie z taka sytuacja.(wczesniej
                  jezdzilam min. ze scanem)
                  jade w sierpniu do grecji

                  Umowe podpisuje sie przesylajac im mailem(podczas rozmowy z przedstawicielem
                  firmy)...ok.. ale minelo jakies 2 tyg a EH nie przyslalo mi podpisanej przez
                  nich umowy...

                  druga sprawa, bilety sa do odbioru na lotnisku w dniu wylotu...?

                  Jest to dla mnie dziwne, bo tak jak mowie, zawsze dostawalam bilety do reki
                  wczesniej

                  dzieki za odpowiedz
                  pozdrawiam
                  • pillowbook Do Iskierki 19.06.08, 21:01
                    Nigdy nie leciałam ze Scan H, ale:
                    Alfa Star, Orbis Travel i moje ulubione EH mają swoje stanowiska w
                    hali odlotów na MDL im. Chopina i tam odbiera się bilety okazując
                    voucher, który zwracają ponieważ jest potrzebny w hotelu.
                    Nigdy nie prosiłam o umowę podpisaną przez BP (nawet mojego
                    znienawidzonego).
                    Ponieważ rezerwacje załatwiam telefonicznie i przez Internet,mailem
                    potwierdzam, że zapoznałam się z warunkami.
                    Myślę jednak, że jeśli zadzwonisz do BP i poprosisz o umowę,
                    napewno prześlą.
                    Oraz: dobrze jest na 3 dni przed wylotem potwierdzić godzinę i
                    zapytać w którym terminalu będziecie odbierać bilety ( I czy II?)
                    jeśli lecisz z W-wy.
                    Życzę wspaniałych wakacji...

                    • iski_erka Re: Do Iskierki 19.06.08, 22:40
                      Dzieki za odpowiedź!:)

                      co do umowy to przesla mi tak jak chce...
                      to mnie uspokoilas z tymi biletami na szczescie, i dzieki za rade!:)
                      a lece z I terminala na dzien dzisiejszy

                      pozdrawiam!
                        • tm647 Re: Nie złe B.P. 22.09.10, 15:47
                          Tylko musi trochę popracować nad rezydentami i więcej informować swoich klientów o miejscu do którego udają się na wakacje. Chodzi zwłaszcza o hotele. Bo nie może być tak że wciska się nam gorsze pokoje bez tarasu czy balkonu, pomimo tego że przyjechaliśmy na 2 tygodnie. Nikt nie chce być zamknięty w klatce, jedynie z wyjściem na tzw. patio. Takie pokoje to są dobre dla objazdówek na jedną noc.
        • mc-ch Re: ECCO HOLIDAY 02.01.09, 14:04
          Byłem z nimi w Grecji. WIĘCEJ TEGO NIE ZROBIĘ!!!!
          Własnie wybieram się z EH do sądu i chętnie poznam szczególy Twojej
          sprawy Eddoievedd. Mogą mi pomóc.
    • eliczqa Re: opinia o ECCO HOLIDAY 19.12.08, 17:01
      Dopiero teraz znalazlam to forum a szkoda!
      Pod koniec lipca bylismy na Majorce, zastrzezen co do hotelu, posilkow, plazy itd nie mam zdanych. Jedynie rezydentka... Nie jestem nawet pewna jak sie nazwyala, poniewaz przedstawila sie niewyraznie - pewnie bylo to celowe dzialanie. Niewysoka mloda dziewczyna, rude wlosy, widzielismy ja w dniu przylot na Majorke i odlotu. W autokarze dowazacym do hotelu poinformowala przez mikrofon o spotkaniu organizacyjnym ktore mialo odbyc sie po poludniu, zastrzegla, ze wszyscy maja byc punktualnie ale nie byla laskawa sie pojawic. W kopercie z informacjami kotre rozdala na lotnisku byl podany nr tel, w autokarze powiedziala jednak, zeby do niej nie dzwonic, no chyba, ze jest to baardzo konieczne.
      To byla nasza podroz poslubna, pierwsza wycieczka samolotowa, wiec bylismy totalnie zieloni. W planie byly wcieczki fakultatywne, nie udalo sie nam jednak na zadna wybrac, poniewaz nie wiedzielismy gdzie to zalatwic, w koncu ostatniego dnia wykupilismy bilet do Oceanarium i bilet na autobus w recepcji hotelu. Moze to nasza wina, ze nie wpadlismy na to, ze sprawy takie nalezalo zalatwic w recepcji, jednak mysle, ze ta "Pani" zatrudniona jest po to, aby pomagac osobom niezorientowanym... Musze zlozyc zazalenie chyba...
    • marmaris.0 Re: opinia o ECCO HOLIDAY 09.03.09, 20:36
      Wymarzyliśmy sobie wyjazd do Marmaris w Turcji.W grudniu 2008 r.
      zarezerwowaliśmy przez biuro Ecco Holiday wyjazd na sierpień 2009
      wpłacając 30% zaliczki+ dod.ubezpieczenia od zmiany ceny i
      rezygnacji. Miejsce i hotel było dokładnie wybrane.Zarezerwowaliśmy
      sobie juz urlopy na ten termin. Ponieważ od czasu do czasu sprawdzam
      na stronie biur, jak zmieniaja się ceny wyjazdów, pod koniec lutego
      2009 na stronie Ecco Holiday nie znalazłam mojego zarezerwowanego
      kierunku bez jakiegokolwiek wytłumaczenia dlaczego go nie ma.
      Zaniepokojona zadzwoniłam do biura, w którym rezerwowałam wyjazd i
      dowiedziałam się, że kierunek został wycofany i mam sobie zadzwonić
      do centrali do Poznania, gdyż biuro w Warszawie nie ma szczegółowych
      informacji.W Poznaniu poinformowano nas,że otrzymamy 3 oferty
      zastępcze.Zaproponowano nam tylko jedną ofertę na Riwierze Tureckiej
      z dala od cywilizacji. Ten teren nas wogóle nie
      interesował,poprosiliśmy o miejsce nad Morzem Egejskim (zachodnia
      Turcja lub Rodos).Biuro w Warszawie wybrało nam jedną ofertę na
      Rodos, która była do przyjęcia, ale kazano nam dopłacić po 150 zł od
      osoby (pomimo iż była to rezygnacja z hotelu 5* na 4*), ale
      zgodziliśmy się. Dzień później dowiedzieliśmy się, że jakaś Pani
      pomyliła się i dopłata wynosi już 320 zł/osobę.Nie podobało nam się
      to, ale po namyśle w końcu wyraziliśmy zgodę. Kolejnego dnia
      otrzymaliśmy informację,że dopłata wynosi 320 zł + 150 zł za zmianę
      kierunku i tego było juz za wiele. W końcu nasz wybrany kierunek
      został wycofany i nie my byliśmy temu winni.Żadne negocjacje nic nie
      pomogły, więc wycofaliśmy pieniądze. Dodam, że nie otrzymaliśmy
      żadnej rekompensaty, chociaż nasz urlop został zniweczony. Tak Ecco
      Holiday nabija turystów "w butelkę". Więcej juz tam nic nie będę
      załatwiać.
      • grzeja3 Re: opinia o ECCO HOLIDAY 04.08.09, 13:15
        Ja miałam podobną sytuację, ale w moim przypadku biuro zachowało się
        profesjonalnie. Wyjazd na Sycylię rezerwowałam również w grudniu
        2008r., w marcu 2009r. biuro skontaktowało się ze mną telefonicznie
        oraz za pomocą listu poleconego, iż niestety ze względu na małe
        zainteresowanie zostanie anulowany kierunek Sycylia i mogę
        zrezygnować z wyjazdu bez żadnych opłat lub przedstawią mi ofertę
        zamienną. Otrzymałam maila z 3 propozycjami - oczywiście w przypadku
        zwiększenia standardu należało dopłacić. Po otrzymaniu propozycji
        zadzwoniła do mnie pani z EH z pytaniem czy odpowiadają mi
        zaproponowane miejsca, bo jeśli nie to prosi abym powiedziała im
        gdzie chcę lecieć i oni przygotują mi stosowną ofertę. Jednakże w
        moim przypadku wybrałam Kretę i hotel przez nich zaproponowany bez
        żadnych dopłat, ale z opcją all inclusive (w przypadku wyjazdu na
        Sycylię miałam 2 posiłki w cenie)... Cieszę się tylko, że wykupiłam
        opcję "gwarancja stałej ceny" - obecnie ta wycieczka kosztuje prawie
        2 reazy drożej :) Lecę pod koniec sierpnia...
    • e_zahir Re: opinia o ECCO HOLIDAY 21.06.11, 10:12
      Witam. Byłam, razem z rodziną i przyjaciółmi, na "wakacjach" z Ecco na Rodos w dniach 28.05 - 04.06.2011. Po wylądowaniu w Grecji okazało się, iz nie zostaniemy zakwaterowani w wybranym niemal pół roku wcześniej hotelu Miraluna, zamiast tego dostaliśmy hotel o niższym standardzie-hotel, którego z wielu względów w ogóle nie braliśmy pod uwagę zamawiając wycieczkę. Jako powód tej nieoczekiwanej zmiany wymieniono awarię kanalizacji w hotelu Miraluna, co łatwo dało sie sprawdzić i okazało się wierutnym kłamstwem. Oprócz naszej grupy oszukanych zostało ok. 40 osób. My na pewno tego tak nie pozostawimy. Nie polecam wakacji z Ecco.
      • mob-os Re: opinia o ECCO HOLIDAY 30.06.11, 17:29
        Nie trzeba się było zgodzić na hotel niższej kategorii.Jeżeli nie mieli w ofercie tej samej kategorii to muszą wam zwrocić różnicę w cenie . Tak jest w ogólnych warunkach opracowanych zresztą przez Ecco Holiday.
        • e_zahir Re: opinia o ECCO HOLIDAY 30.06.11, 18:51
          Wyraziliśmy swój sprzeciw od razu, ale Pani rezydentka stwierdziła, że nie ma innej opcji i miała załatwić nam przeniesienie następnego dnia. Byliśmy z piątką małych dzieci plus kobieta w ciąży więc nie było wyjścia i trzeba było pojechać do hotelu o tym niższym standardzie. Następnego dnia dalej nie chciano nas przenieść no i okazało się, że w hotelu, za który zapłaciliśmy wcale nie ma awarii - oszukano nas po prostu. Napisaliśmy reklamację, czekamy na odzew biura.
    • rege2 Re: opinia o ECCO HOLIDAY 14.02.12, 19:49
      znalazłam ofertę do Chin i po tych wpisach...zastanawiam się...był ktoś z tym biurem w Chinach?
      --
      travel.acabala.pl
      ****
      wwwcabala.blox.pl/2011/05/Garden.html
      fotoforum.gazeta.pl/zdjecie/2403871,5,21,50262,Fruzia.html
        • nie.zadowolona Re: opinia o ECCO HOLIDAY 02.05.12, 14:41
          UWAGA!!!!!!!!!!!!!! NIECH NIKT NIE KUPUJE WYCIECZEK Z TEGO BIURA. NIE BĘDZIE JUŻ ŻADNYCH WYCIECZEK!!!!!!!!!!!!! OWO WSPANIAŁE BIURO WYCOFAŁO WSZYSTKIE FIRST MINUTE DO WSZYSTKICH KRAJÓW, Z POWODU "ZA MAŁEJ LICZBY CHĘTNYCH", CO OCZYWIŚCIE JEST NIEPRAWDĄ PONIEWAŻ W WIĘKSZOŚCI WYPADKÓW BYŁY ZAPEŁNIONE WSZYSTKIE MIEJSCA!!!!! A CHODZIŁ JEDYNIE O OSZUKANIE MILIONÓW KLIJENTÓW, ORAZ DOROBIENIE SIĘ DZIĘKI NASZYM PIENIĄDZĄ KTÓRE NA NICH PRACOWAŁY, A ONI TERAZ Z ŁASKĄ ODDADZĄ MI MOJE PIENIĄDZE KTÓRE BEZ PROWIZJI TRZYMALI PÓŁ ROKU!!!!!!!!!!!! DOBRZE OBRAZUJE TĄ SYTUACJĘ WYPOWIEDŹ Z JEDNEGO Z WIELU FORÓW NA KTÓRYCH WYRAZAJĄ SWE NIEZADOWOLENIE, ŻAŁOŚĆ I ROZCZAROWANIE RZESZE TAK SAMO OSZUKANYCH PRZEZ ECCO HOLIDAY JAK JA KLIJENTÓW; "Ecco Holiday oszukalo setki ludzi w tym roku.Wszystkim,którzy rezerwowali imprezy w ramach firsta w XI,XII 2011r. anulowało oferty.To po co ten first? Tylko po to,żeby zebrać odsetki dla biura.Jedyną alternatywą aby jechać jest AKTUALNA oferta ponad 100% droższa z 5% upustem.A jak nie decydujesz się na to,to łaskawie oddają pieniądze.Kierunki do kasacji następowały lawinowo:Egipt-majowka,Gran Canaria,Korfu, Zakyntos,Teneryfa,Chalkidiki itp.Wszystko anulowane to zakup w firście. To niezgodne z prawem działanie,celowo obmyślone,wiedząc że loty się nie odbędą.Najpierw ceny promocyjne na firsty,następnie natychmiast podniesienie wszędzie cen ponad 100%,to wygląda wyraźnie na zablokowanie sprzedaży ofert.A potem głupie tłumaczenie,że nie ma obłożenia w samolotach.Ktoś,kto chce sprzedać ofertę będzie robił lasty,obniżał ceny,a nie windował je w górę przebijając oferty w innych biurach. Następni,nie dajcie się oszukać !!!" MOGE DODAĆ TYLKO JEDNO; TO BYŁO CELOWE DZIAŁANIE I WSZYSCY POSZKODOWANI POWINNIŚMY SIE ZJEDNOCZYĆ I SPOTKAĆ SIE Z TYMI OSZUSTAMI W SĄDZIE!!!
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka