Dodaj do ulubionych

ALFA STAR - doradzam omijać z daleka

31.03.09, 17:27
Wszystkich szukających dobrego organizatora wypoczynku ostrzegam !!!
omijajcie z daleka AlfaStar . Jest to mój pierwszy przypadek naciągania
klienta na imprezę turystyczną która nie warta była ceny ( prawie 3000 zł od
osoby ) jak i pobytu w hotelu ( 3 gwiazdki - tylko w katalogu AlfaStar)

Zaczęło się od opóźnienia wylotu na Teneryfe zamiast 16:10 wylot nastąpił w
nocy dnia nastepnego około 2:30 (strata obiadokoloacji w hotelu, noclegu i
sniadania ) nie wspominając frustrującego oczekiwania na wylot samolotu
zamiast relaksowania się na wyspie . Juz w tym momencie pare mniej cierpliwych
osób zrezygnowało z wylotu po informacji ze samolot w końcu przyleciał mimo ze
przyczyną było usuwanie jakiś jego usterek.

Potem było jeszcze gorzej po przylocie na miejsce i transferze do hotelu kilka
razy przygladałem się ze zdumieniem obiektowi z zewnątrz przypominajacemu
dobrze wszystkim znany typowy prostokątny parterowy sklep spożywczy w małym
miasteczku bez okien gdzie tylko napis Teneryfa Tour potwierdzał fakt ze jest
to "hotel" docelowy

Pokoje stanowiły oddzielne od tego obiektu połozone nad samym oceanem
jednopiętrowe budowle w kształcie dobrze nam znanych za Gierka sześcianów
rozlokowanych na górce o kącie nachylenia około 40 stopni tak ze mozna tylko
było współczuć osobom starszym codziennej wspinaczki na sniadania,
obiadokoloacje myslę teraz że to mogło być celowo tak usytuowane zniechęcająco
dla niejednego rozczarowanego niewygodami klienta "hotelu" skutecznie go
odstraszając od składania reklamacji na recepcji :)
zabezpieczenie pokoi w tych sześcianikach stanowiło wkładaka typu yale i
skobelek które mozna było bez najmniejszego wysiłku pokonać za pomocą
najprostszego wytrychu , ciekawostką był dostęp bezproblemowy osób z zewnątrz
gdyz oprócz głownego wejscia przez recepcję, było do późnych godzin
popołudniowych otwarte drugie wejscie z zewnątrz gdzie kazdy mógł wejść z poza
hotelowych gości (gdyż basen hotelowy był też do dyspozycji osób z zewnątrz.
Kolejną sprawą byli dodatkowi lokatorzy w pokojach w postacji karaluchów
wielkosci 3-4 cm (sam korpus :) ) oraz inne rózne insekty (mam zdjęcia które
to potwierdzają)
Całe te budowle na ścianach wewnętrznych miały ciągle maskowane (zamalowywane)
purchle powstałe z wilgoci na ścianach i w łazienkach (to tez mam na
zdjeciach), telewizja bez sygnału , zalane pokoje , kilkuminutowe oczekiwania
na ciepłą wodę stanowiły standard tego obiektu. Jeśli się siedzi ciągle na
miejscu to tragedia , jeśli aktywnie sie spędza czas poza hotelem to jakoś
można by było wytrzymać gdyby nie kolejny mankament zwiazany ze standardem
hotelu czyli wyżywienie.
Śniadania dzień w dzień to jajka na twardo, jajecznica lub jajko sadzone na
zmiane co drugi dzień, fasolka w sosie pomidorowym codziennie i rodzaj
tłustego pączka francuskiego, 2-3 rodzaje wędlin tylko po wygladzie bo smaku
nie dość ze niejadalne to tego samego rodzaju , jedynie ser żółty jeden do
wyboru :):):) oraz śniadanie poza hotelem ratowało sytuacje :) tak przez 2
tygodnie dzień w dzień , obiadokolacja nie lepsza bardzo monotonna z
niewielkim wyborem tyle żeby nie umrzeć z głodu :) . Podsumowując zastany
standard zarówno pod wzgledem zakwaterowania jak i wyżywienia jest to typowy
standard HOSTELU z jednym kluczem w nazwie.
Ocena powstała po konsultacjach z równie rozczarowanymi znajomymi
uczestniczącymi w tej imprezie na postawie porównań z pobytów w innych
hotelach na świecie . Ja mogłem się odnosić do standardu kilku hoteli 3
gwiazdkowych na Ibizie, w Madrycie , w Turcji , w Tunezji , w Szwecji, na
Tajlandii jak i w naszym kraju w których przebywałem , we wszystkich
wymienionych miejscach standard 3 gwiazdek przedstawiał się o kilka klas wyżej
niż w opisywanym obiekcie dlatego wiem o czym pisze :)

UWAGA teraz najlepsze - rezydent miejscowy Pani z alfastar jedynie co robiła
to próbowała wcisnąć dużo droższe niż zorganizowane na własną ręke wyjazdy
dodatkowo płatne , przy zgłoszeniu reklamacji i prosbie o zmianę hotelu na
inny 3 gwiazdkowy (o prawdziwym 3 gwiazdkowym standardzie) nie była w stanie
nic pomóc ani załatwić , wraz z kilkoma osobami mając w perspektywie 2
tygodnie pobytu w tym miejscu próbowalismy sami skontaktowac się z osobami
decyzyjnymi w alfastar, po długich próbach i poszukiwaniach osoby kompetentnej
natrafilismy na Panią Gazdę która teoretycznie była kompetentna do kontaktu w
tej sprawie (biuro alfastar w radomiu informowało ze ta Pani zajmuje sie
obsługa naszej imprezy) po zdaniu jej relacji z pobytu i zastanej sytuacji
jedyne co usłyszelismy to ze ta pani była w tym obiekcie i była zadowolona i
tak wogóle to nie wie o co nam chodzi i dlaczego zgłaszamy reklamacje
nie muszę chyba dalej dodawać że jakiekolwiek próby skontaktowania sie z
przełozonymi tej Pani czy z prezesem alfastar kończyły się fiaskiem.

W taki własnie sposób alfastar naciąga klientów nie zapewniając komfortu
wypoczynku który opisywali w swojej ofercie za określoną cenę a przy próbie
reklamacji usługi zbywając klientów .
Zostaje tylko droga cywilno - prawna dochodzenia swych roszczeń (w postaci
odszkodowania) ,uprzedzenie innych z Was jak to wygląda w praktyce żebyście
nie musieli marnowac swojego urlopu tylko skorzystali z usług renomowanych
organizatorów i cieszyli sie ze swojego wypoczynku.
PS.
Po powrocie w odpowiedzi na pisemną reklamacje otrzymaliśmy odpowiedz z
departamentu prawnego Alfa Star podpisane przez Pana Pawła Bonk gdzie
stwierdzono ze forma naszej pisemnej reklamacji nie spełnia wymagań Alfa Star
i tym samym nie została uwzględniona (napisano że procedura ta została przez
nas pominięta - do dzisiaj nie wiemy jaka jest ta procedura - gdyż pisemny
opis zaistniałej reklamacji i telefoniczny nie podchodzi pod nią ??? :)
Tym samy nie zwrócono nam nawet pieniędzy za 1 stracony dzień ani nie
zrekompensowano nam pobytu w warunkach znacznie poniżej przyjetego dla 3
gwiazdek standardu.

Obserwuj wątek
      • b-w-w Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 14.04.09, 09:12
        bylismy z Alfa Star w zeszlym roku w Egipcie....nie bylo zle, wszystko wg opisu
        i zdjec (zreszta ja zanim zarezerwuje hotel to sprawdzam go m.in na holidaycheck)

        jedyny minus to rezydenci....sami Egipcjanie, niektorzy ledwo gadajacy po polsku
        (juz lepiej zeby mowili tylko po angielsku bo przynajmniej niedomowien co do
        godzin spotkan czy wyjazdow by nie bylo)
        --
        [img]http://by.lilypie.com/RKizp1.png[/img]
        • grajewo21 Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 27.05.09, 10:34
          24 maja 2009 wróciliśmy z Hurghady - hotel Alibaba . Mieliśmy z polski rezydenta
          - dziewczyna wcale nie interesowała się swoimi gośćmi, niekontaktowa, niepoważna
          a przede wszystkim nieodpowiedzialna.
          Zostaliśmy wykwaterowani o godz 12 w sobotę, a w niedzielę o 2 rano mieliśmy
          wylot do Warszawy. Także na 12 godzin trzeba zamknąć się do lodówki :)
          Rezydent nie zapewnił nam ani przedłużonej doby hotelowej, ani posiłków.
          Stanowczo odradzam ALFA STAR.
          Lepiej dopłacić parę groszy i mieć zapewnioną obsługę rezydenta perfekcyjną, niż
          tą niesympatyczną rezydentkę Elżbietę Lapetę z Alfa Star!
    • dr.opsikowy Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 07.04.09, 15:21
      uu, jak sie bede wybierac nie wykupie jedzonka ;) . a tak na powaznie to gdzies
      czytalem, ze ludzie chwalili to miejsce jako dobry "ekonomiczny" wybor: w dzien
      zwiedzac, plywac, opalac sie, zakupy i te de i te pe, a w do hotelu tylko sie
      wyspac. chyba mozna sobie tak poradzic. dzieki za info, ale moze jeszcze ktos
      sie rozpisze? chyba jednak na Teneryfie wiecej plusow ;)
    • sierpniowa_julka Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 20.06.09, 21:41
      cena "niecałe 3000/os" na Teneryfie to nie jest chyba zbyt wygórowana cena, jak na to co oferują biura podróży. Ja w każdym razie luksusów w tej cenie bym się nie spodziewała. Przed następnym wyjazdem proponuję zajrzeć na strony tripadvisor: www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1064198-d567869-Reviews-Tenerife_Tour-Candelaria_Tenerife_Canary_Islands.html i holidacheck: www.holidaycheck.pl/hotel-Opinie_Hotel+Tenerife+Tour-ch_hb-hid_35133.html
      lub choćby na easygo: www.easygo.pl/opinie/hiszpania/wyspa-teneryfa/tenerife-tour-0d4.html
      i dopiero wtedy podejmować decyzję odnośnie hotelu. Gorąco polecam - szczególnie tripa, na którym nigdy jeszcze się nie zawiodłam. I życzę kolejnych wakacji już bez tego typu wpadek.
    • eliskax Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 31.10.09, 20:57
      Alfa Star opóźnił 2 dni przed terminem rozpoczęcia wycieczki wylot do Hurghady o
      9 godzin. co spowodowało 1 nocleg mniej w wybranym hotelu oraz mniejszą ilość
      posiłków, które były wkalkulowane w cenę wycieczki. Przed wylotem, w rozmowie
      telefonicznej [nagrana przez biuro] kierowniczka biura zapewniła po powrocie z
      Egiptu zwrot kosztów za 1 dobę wycieczki. W odpowiedzi na złożoną reklamację,
      Alfa Star odpowiedział na piśmie, iż skrócenie mego pobytu nie było jego winą,
      oraz że impreza rozpoczęła się w terminie objętym umową, zatem nie zwróci mi
      obiecanych wcześniej kosztów. Obecnie jest mi wiadomo, że skracanie pobytu na
      imprezie jest częstą formą zarabiania na turystach przez Alfa Star. Alfa Star
      skraca czas wycieczki do 1 doby, jednak czyni to tak, że impreza rozpoczyna się
      w określonym kalendarzowo czasie. Prawnie jest w porządku, ALE FAKTYCZNIE POBYT
      MIAŁAM O DOBĘ KRÓTSZY. To podobno stałe praktyki tego biura, wielu internautów
      pisze o tym na forach turystycznych. WYLECIAŁAM ZE SZCZECINA DOPIERO o 23:xx
      pierwszego dnia imprezy, a z EGIPTU już o 01:xx ostatniego dnia, zatem łatwo
      policzyć.... już NIGDY Z ALFA STAR! A zapewniają w umowie, że ceny imprezy są
      skalkulowane z czasem jej trwania. DRAŃSTWO!!!
    • shepper Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 27.12.09, 20:58
      Klienci ktorzy byli niezadowoleni z afastar proszeni są o kontakt
      pod adresem mailowym alfastar@gwarant.com gdyz organizujemy sie aby
      utrzec nosa temu zaklamanemu i perfidnemu biuru podrozy, aby nikt
      wiecej przez nich oszukany nie został. Ludzie jednoczmy sie nie
      dajmy sie robic w balona. Telewizja juz sie powoli zaczyna
      interesowac
    • pyciunia Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 12.01.10, 11:34
      Wylot z rzekomych złych warunków pogodowych odwołany.Po 4 godzinach braku
      jakichkolwiek informacji zostaliśmy poinformowanie przez straż graniczną że
      musimy opuścić teren lotniska.Na moment pojawił się przedstawiciel Alfy
      informując uczestników iż w ramach niewykorzystanych świadczeń w Egipcie,firma
      funduje nam pobyt w hotelu w Katowicach.Po naszym sprzeciwie pan z Alfy po
      prostu uciekł pozostawiając nas samych sobie.Dzięki pracownikom lotniska którzy
      zorganizowali transport,znaleźliśmy się około północy w hotelu (zbiórka na
      lotnisku przewidziana była na 16.30 wylot 18.30).Następnego dnia zdezelowanymi
      busami zostaliśmy przewiezieni do Warszawy skąd wylecieliśmy do
      Egiptu.Straciliśmy w ten sposób jeden dzień w słońcu.
      W drodze powrotnej nie mniejsze przygody,zbiórka o 9rano w hotelu,po przyjeździe
      na lotnisko o 10 okazało się,że lot z 12 jest przełożony na 14 o czym rezydenci
      Alfy zostali poinformowani.Po godzinie wylot opóźnił się już na 17,ostatecznie
      wylecieliśmy po 19.Zero informacji,totalna ignorancja ze strony rezydenta,na
      posiłek czekaliśmy 5 godzin i składał się z kawałka mielonego i kilku nitek
      makaronu.
      Po rozmowie z pilotami okazało się,że oni od początku mieli przyjść do pracy na
      18 o żadnym wylocie o 12 nie mieli pojęcia.
      Reklamacja w drodze,zobaczymy jak biuro postąpi choć nie spodziewam się niczego
      pozytywnego.
      Nie jestem marudą,rozumiem że warunki mogły być niekorzystne jeszcze w
      Polsce,wystarczyło by nas poinformować a tak czekaliśmy już po odprawie 3godziny
      nie mając pojęcia co się dzieje.W hotelu przed północą,choć biuro już o 18
      wiedziało że samolot nie wystartuje.


      Znalazłam forum na którym ludzie organizują się do walki z tym biurem
      www.przeciwalfastar.fora.pl
    • klm-33 ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 23.04.10, 11:30
      Ireael - Jordania - Egipt 20.03-4.04.2010
      1. Co się tyczy organizacji samej objazdów Jordania – Izrael i
      naszego przewodnika Pani Małgosi – tylko jedno pełen profesjonalizm

      2. W czasie pobytu w Tabie opiekował się nami Imrahim i tu co tylko
      przychodzi mi na myśl to oszust, krętacz i …………………………………..
      Szanowni Państwo opowiem tylko kilka z wielu historii, które
      niestety się zdążyły a nie powinny…..
      a) na nasza prośbę aby zwiedzić Klasztor Świętej Katarzyny w
      terminie 29-31 marca - nasz „opiekun” powiedział że jest to nie
      możliwe gdyż klasztor jest zamknięty przez dwa tygodnie, przy pomocy
      bardzo uprzejmego menagera hotelu okazało się że klasztor jest
      otwarty
      b) przed wyjazdem pytaliśmy bardzo często o hotel - rozumiem że
      taka była umowa i poznaliśmy go dopiero na miejscu - jednakże co
      wcześniej słyszeliśmy nie było możliwości zmiany miejsca
      wypoczynku - żółta woda w kranach pozostała z nami do końca
      pomimo naszych próśb rozmowy z przełożnym Pana Ibrahima połączył on
      nas jak się później okazało ze swoim kolegą – to nie żart
      c) w trakcie naszego pobytu jak rozumiem z przyczyn od nikogo nie
      zależnych nastąpiła zmiana godziny wylotu z 16:00 na 2:50 (11
      godzin później) nikt nie zainteresował się gdzie będziemy w tym
      czasie czy mamy co jeść czy w ogóle istniejemy na moją prośba aby
      Pan do nas przyjechał UWAGA Imbrahim odpowiedział PRZYJEDZ DO MNIE
      JAK CHCESZ ?????
      d) Imrahim chciał dwukrotnie wyłudzić od nas pieniądze
      Szanowni Państwo
      Na pewno jeszcze wrócę do Egiptu zobaczyć Klasztor Świętej
      Katarzyny. Radziłabym się zastanowić kto was reprezentuje bo dzięki
      takim ludziom głośno i wyraźnie mówię nigdy więcej z Alfa Star.
    • iza_wie Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 14.05.10, 20:05
      Niestety, dołączam do oszukanych i niezadowolonych z usług Alfa Star.
      Właśnie wróciłam z 7-dniowego pobytu w Egipcie w hotelu 5* Iberotel Aquamarine Resort.
      Rozpocznę od tego, że popełniłam błąd, ponieważ zaczęłam szukać opinii o hotelu zamiast szukać opinii o biurze podróży.
      Oferta kupiona w lutym 2010, wyjazd w maju.
      Wyjazd wg umowy o 7:10, a na tydzień przed wylotem zmiana na godz. 20:45 - wakacje skrócone o 13,5 godz. dziennych czyli w zasadzie oferta 6-dniowa a nie 7-dniowa.
      Alfa Star sprzedało w w/w hotelu ofertę 3+1 (3 osoby dorosłe + dziecko do 13 lat, które w moim przypadku wygląda jak osoba dorosła)w pokoju Family Room (pokój rodzinny) za 8860,- z rabatem 20% za zakup oferty do końca lutego, czyli za 2215,- za osobę. Dodam, że w tym samym czasie za 1 os. w pokoju 2 os. trzeba było zapłacić 1967,-, czyli gdybym wzięła 2 pokoje 2 os., traktując moją córkę jako osobę dorosłą bez zniżki zapłaciłabym 7868,-. Wziąwszy pod uwagę, że zaproponowana oferta była droższa oczekiwałam iście luksusowych warunków. Nic bardziej mylnego. Po przyjeździe na miejsce począwszy od boya hotelowego wszyscy się dziwili, że jesteśmy w 3 os. dorosłe z 1 nastolatką w takim pokoju. Okazało
      się bowiem, że pokój Family Room to nic innego jak pokój 2-os. z dodatkowym przedsionkiem bez światła dziennego z dostawionymi 2 tapczanikami, wg moich obserwacji w innych hotelach wyglądało to jak apartament dla 2 osób. Mało tego,pokój nie był w ogóle na 4 osoby przygotowany. Poduszki, kołdry, pościel,ręczniki, środki toaletowe, wieszaki, szklanki, jednym słowem wszystko było przygotowane na 2 osoby. 3 godziny (do 6 rano) po wielu dyskusjach czekałam na
      przygotowanie miejsc do spania. Ręczniki przez 3 dni wymieniano tylko dla 2 osób, po 3 dniach doprosiłam się o wieszaki, szklanki i odżywkę do włosów. Szamponu i płynu do kąpieli do końca nie ujrzałam, a dodam, że w 5* hotelu jest to nie do pomyślenia.
      Rezydent Alfa Star - Egipcjanin, widział pokój, rozmawiał z recepcją, ale po arabsku i podobno nic się nie dało zrobić. W recepcji powiedziano mi, że jeśli Alfa Star przebookuje mi voucher to zamienią mi na 2 pokoje 2-os., które jak wspomniałam były tańsze. Rezydent dzwonił do Alfa Star, ale odpowiedział mi, że biuro nie może się dogadać z hotelem i odwrotnie. Na koniec, gdy zdawaliśmy pokój otrzymaliśmy suchy prowiant na powrót tylko dla 2 osób, bo wg komputera (pokazywał recepcjonista na ekranie) w tym pokoju były 2
      osoby, a nie 4, więc prowiant też przysługuje tylko 2 osobom.
      O hotelu tez mogłabym dużo napisać, ale to już w innym wątku, w opinii o hotelu.
      Już nigdy nie skorzystam z oferty Alfa Star.
      • ana.77 Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 07.06.10, 09:13
        Taba do omijania! niestety też potwierdzam opinię o biurze w
        zakresie pobytu. Byłam na objazdówce z pobytem - objazdówka Jordania
        i Izrale bez większych zarzutów. Ale pobyt w Tabie - totalna
        pomyłka. Hotel Morgana - zgodnie z opisem nad morzem - ok, ale o
        karaluchach w ofercie nie było mowy, a te stworzonaka były wszedzie.
        Nie wierzcie, ze odstaneicie pokój, w którym tego nie ma. Rezydent -
        to już pogrąża biuro - pojawił się na chwilę, krótki tekst kto kiedy
        wyjeżdża i tyle. Nawet nie powiedział słowa o pobycie, lekarzu w
        hotelu (a to potrzebne), a wycieczki fakutaltywne to tylko bajki z
        oferty alfy i informacji na tablicy. Nigdzie nie można było
        pojechać, a inne biura nie za bardzo chciały wchodzić w drogę.
        Dodatkowo informacja - inne biura mają opiekę medyczną z polisy, z
        alfy trzeba zapłacić samemu 30 euro (zgodnie z umową wręczoną na
        lotnisku 100zł). Ostatni dzień - wyrzucają z pokoju o 12, dopłata so
        20 kosztuje 50 dol. za pokój, jedzenia i picia odmawiają a to się
        należy.
    • saja1976 Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 23.05.10, 11:46
      Niedozwolone zapisy w umowach można sobie sprawdzić pod tym linkiem

      www.uokik.gov.pl//rejestr_klauzul_niedozwolonych2.php





      Tabela Frankfurcka - dla niezadowolonych turystów
      Poradnik 2007-06-09
      Tabela Frankfurcka, choć jest to nieoficjalny dokument, to zyskuje coraz większą
      popularność. Określono w niej procentowo możliwości obniżenia ceny za
      poszczególne nieprawidłowości.

      Kolorem czerwonym zaznaczone są wartości w procentach.

      I. NOCLEG

      1) Różnica w odniesieniu do zarezerwowanego obiektu 10 – 25 (w zależności od
      odległości.)
      2) Różnica w miejscowym położeniu (odległość od plaży) 5 – 15
      3) Różnica w sposobie zakwaterowania w zarezerwowanym hotelu (hotel zamiast
      bungalowów, inne piętro) 5 – 10
      4) Różnica w rodzaju pokoi: (decyduje to, czy zostały umieszczone razem osoby z
      tej samej rezerwacji, czy osoby nieznane)
      a) 2-os. Zamiast 1-os. 20
      b) 3-os. Zamiast 1-os. 25
      c) 3-os. Zamiast 2-os. 20 – 25
      d) 4-os. Zamiast 2-os. 20 – 30
      5) Wady w wyposażeniu pokoju:
      a) za mała powierzchnia 5 – 10
      b) brak balkonu 5 – 10
      c) brak widoku na morze 5 – 10
      d) brak (własnej) łazienki / WC 15 – 25
      e) brak (własnego) WC 15
      f) brak (własnego) prysznica 10
      g) brak klimatyzacji 10 – 20
      h) brak radia / TV 5
      i) zbyt mała liczba mebli 5 – 15
      j ) uszkodzenia (pęknięcia, wilgoć, itp.) 10 - 50
      k) robactwo 10 - 50
      6) Awaria urządzeń zasilających:
      a) toaleta 15
      b) łazienka / bojler ciepłej wody 15
      c) awaria prądu / gazu 10 – 20
      d) woda 10
      e) klimatyzacja 10 – 20 (w zależności od pory roku)
      f) winda 5 – 10 (w zależności od piętra)
      7) Obsługa:
      a) całkowity brak 25
      b) złe sprzątanie 10 – 20
      c) niewystarczająca zmiana pościeli, ręczników 5 – 10
      8) Niedogodności:
      a) hałas w dzień 5 – 25
      b) hałas w nocy 10 – 40
      c) przykre zapachy 5 – 15
      9) Brak (potwierdzonych) czynników uzdrowiskowych (kąpiele termalne, masaże) 20
      – 40 / w zależności od rodzaju potwierdzenia projektu (np. urlop uzdrowiskowy).

      II. WYŻYWIENIE

      1) Całkowity brak 50
      2) Wady treściowe:
      a) monotonny jadłospis 5
      b) niewystarczająca liczba ciepłych posiłków 10
      c) zepsute (nie nadające się do spożycia) posiłki. 20 - 30
      3) Obsługa:
      a) samoobsługa (zamiast kelnera) 10 – 15
      b) długie czasy oczekiwania 5 – 15
      c) jedzenie zmianowe 10
      d) zabrudzone stoły 5 – 10
      e) zabrudzone naczynia, sztućce 10 – 15
      4) Brak klimatyzacji w stołówce 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia).

      III. POZOSTAŁE

      1) Brak basenu lub zabrudzony basen odkryty 10 – 20 (w przypadku potwierdzenia.)
      2) Brak basenu krytego: (w przypadku potwierdzenia o ile korzystanie możliwe
      jest ze względu na porę roku)
      a) w przypadku istniejącego basenu odkrytego 10
      b) w przypadku braku basenu odkrytego 20
      3) Brak sauny 5 (w przypadku potwierdzenia)
      4) Brak kortu tenisowego 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
      5) Brak pola do mini golfa 3 – 5 (w przypadku potwierdzenia)
      6) Brak szkoły żeglarskiej, szkoły surfingu,szkoły nurkowania 5 – 10 (w
      przypadku potwierdzenia)
      7) Brak możliwości jazdy konnej 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
      8) Brak opieki nad dziećmi 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
      9) Brak możliwości kąpieli w morzu 10 – 20 (w zależności od opisu projektu
      i przewidywalnych rozbieżności)
      10) Zanieczyszczona plaża 10 – 20
      11) Brak leżaków plażowych, parasoli
      przeciwsłonecznych 5 – 10 (w przypadku potwierdzenia)
      12) Brak snackbaru lub baru plażowego 0 – 5 (w zależności od zastępczych
      możliwości)
      13) Brak plaży dla naturystów 10 – 20 (w przypadku potwierdzenia)
      14) Brak restauracji lub supermarketu: (w przypadku potwierdzenia/ w zależności
      od możliwych rozbieżności)
      a) przy wyżywieniu w hotelu 0 – 5
      b) przy samodzielnym wyżywieniu 10 – 20
      c) przy podróżach studyjnych z naukowym przewodnictwem 20 – 30 (w przypadku
      potwierdzenia)
      15) Brak instytucji rozrywkowych
      (dyskoteka, klub nocny, kino, animatorzy) 5 – 15 (w przypadku potwierdzenia)
      16) Brak butików lub deptaków 0 – 5 (w zależności od możliwych rozbieżności.)
      17) Brak wycieczek na ląd przy podróżach statkiem 20 – 30 (udziałowej ceny
      podróży na dzień wycieczki na ląd)
      18) Brak pilota wycieczki:
      a) zwykła organizacja 0 – 15
      b) przy wycieczkach ze zwiedzaniem 10 – 20
      c) przy podróżach studyjnych z naukowym przewodnictwem 20 – 30 (w przypadku
      potwierdzenia)
      19) Strata czasu przez konieczną przeprowadzkę: (udziałowa cena podróży)
      a) w tym samym hotelu za 1/2 dnia
      b) do innego hotelu za 1 dzień.

      IV. TRANSPORT

      1) Odlot przesunięty w czasie o ponad 4 godziny 5 (udziałowej ceny podróży za jeden
      dzień za każdą kolejną godzinę)
      2) Wady wyposażenia:
      a) niższa klasa 10 – 15
      b) znaczna rozbieżność od normalnego stand. 5 – 10
      3) Obsługa:
      a ) wyżywienie 5
      b) brak powszechnej w danej klasie
      lotu rozrywki (radio, film, itd.) 5
      4) Zamiana środka transportu - udziałowa cena podróży przypadająca na opóźnienie
      w transporcie.
      5) Brak transferu z lotniska (dworca) do hotelu - koszty zastępczego środka
      transportu
      Tagi Tabela Frankfurcka nocleg Tabela Frankfurcka obsługa Tabela Frankfurcka
      wyżywienie
    • e75 Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 01.06.10, 15:53
      Zdecydowanie NIE POLECAM ALFA STAR.
      W zeszłym roku byliśmy z Alfa Star w Bułgarii w Słonecznym Brzegu w hotelu
      Bravo. Mieliśmy mieć studio z aneksem kuchennym - na zdjęciu w katalogu był to
      aneks z prawdziwego zdarzenia - kuchenka do gotowania, szafki z blatem i zlewem
      - w rzeczywistości dostaliśmy pokój z kilkoma naczyniami kuchennymi i czajnikiem
      jednym na 2 pokoje. Chcieliśmy to oczywiście reklamować od razu jednak pani
      rezydentka nie pojawiła się na umówionym spotkaniu, nie odbierała też telefonu,
      wykonaliśmy również telefon do biura Alfa Star w Polsce - to tez nie przyniosło
      żadnego efektu i do końca pobytu nikt się u nas z biura nie zjawił.
      Po powrocie złożyliśmy oczywiście reklamację, ale w odpowiedzi firma ALFA STAR
      odpisała, że na miejscu nie reklamowaliśmy u rezydenta więc reklamacja
      nieuzasadniona. Nadmienię tylko, że nasza reklamacja dotyczyła także tego, że
      nie było kontaktu z rezydentem...
      • krzy-sjek Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 03.07.10, 20:50
        Bez żadnych wyjaśnień Alfa Star skróciło nam i wielu innym osobom pobyt w
        Egipcie w sumie o 14 godzin. Wylot do Egiptu przesunęty o 2 godziny, a przylot
        z powrotem do Polski przyspieszony o godzin 12. Pobyt był all inclusive i
        oczywiście będę domagał się zwrotu pieniędzy, radził bym jednak rezygnować z
        usług tego biura bo wygląda to na powszechną ich praktykę, skubania w ten sposób
        klientów.
        • author.adam Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 15.09.10, 13:47
          Naciągactwo to mało powiedziane.
          Opłata za All, a do jedzenia suchy prowiant bądź w ogóle brak śniadania czy kolacji - standard.
          Zapłacona doba w hotelu do którego nas wiozą po północy bez możliwości korzystania z dostępnych opcji standard. Oczywiście czekanie na transfery 18h - standard gdzie we wcześniejszym hotelu przy opcji All nie dadzą nawet szklanki wody (po co przecież opłacona jest w innym).
          Plan podróży swoje, a realizacja swoje. Zmiany, opóźnienia, problemy z opiekunami i rezydentami - standard.
          Zawsze można z nimi jeździć by mieli kolejna kase na kolejne autokary - te nawet im się udały - nic pozatym.
          Głód i niepotrzebne tułactwo ich hasło powinno brzmieć "Poczuj się jak Egipcjanin" , albo "Poczuj klimat Slumdoga w Egipcie" - Generalnie weźcie więcej pieniędzy niż tylko na gadżety, by wydać je na posiłki w restauracjach mimo opcji "All"
    • doiwony12 Re: ALFA STAR - doradzam omijać z daleka 30.10.10, 09:49
      Wzieli pieniadze za oferte krorej nie mieli .Trzymali pieniadze dwa tygodnie.nastepnie podali sucha informacje ze hotelu nie udalo sie potwierdzic ale oferuja inny w tej cenie .ten oferowany przez nich nie mial absolutnie tego na czym mi najbardziej zalezalo.Wystawiaja dobre hotele w ofercie ,biora pieniadze ,czlowiek bierze urlop a oni zmieniaja hotel .Czy to nie jest celowe dzialanie?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka