Dodaj do ulubionych

ZTM nie dba o Żoliborz

IP: *.vectro.com 09.08.11, 15:26
Na moje apele o częstsze 122 (lub zamienienie tras 122 ze 114 na odcinku Conrada-Sady Żoliborskie) ZTM wiecie co mi odpowiedział? Że mają dobrą wiadomość dla mieszkańców Żoliborza - otóż wraca tramwaj 15 i będzie 503. Tylko co mi po tym? Potrzebujemy szybkiej dowozówki do metra z Elbląskiej i Przasnyskiej - jest tu 122, które jako jedyna linia na tej części Krasińskiego jeździ co 15-20 minut poza szczytem - kaszana totalna biorąc pod uwagę częste opóźnienie autobusu z Bemowa. 15 będzie na Marymoncie, 503 przez Wilsona - więc co nam, mieszkańcom Sadów, po tym? Czy oni sobie kpią z pasażerów i jedyne co planują to podwyżki?
Kolejna sprawa to BRAK autobusów na Przasnyskiej, Elbląskiej i Włościańskiej. Włościańska to idealna ulica aby zbierać pasażerów z Sadów i okolic Powązek i dowozić ich pustą niezakorkowaną uliczką do metra Marymont. Ale ci w ZTM chyba o tym nie myślą, głowią się tylko jak tu utrudnić, zabrać, podnieść ceny.
Edytor zaawansowany
  • hlebowicz 09.08.11, 16:44
    Czy oni sobie kpią z pasażerów i jedyne co planują to podwyżki?
    Odpowiadam dwa razy TAK kpią
    TAK planuję jedynie podwyżki
  • hlebowicz 09.08.11, 16:49
    Co robić?
    Kalendarz proszę o radę poprosić.
    9 X wybory
    Może trzeba wszystkim ale to naprawdę wszystkim kandydatom zadać jedno pytanie.
    Co myślą o planach ZTM upchniecia wszystkich mieszkańcow połnocnej cz. aglomeracji stołecznej w jednej linii metra?
    To sie nazywa lobbing i bywa skuteczne..
    Dla mnie wybory będą wygrane jeśli w ich wyniku pojawi sie choć jedna linia której trasa bedzie drażnić dyr. Rutę swoim pokrywajacym sie z linia metra przebiegiem.
  • Gość: vigiliant IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 22.10.11, 08:22
    www.zw.com.pl/artykul/10,639350_Walka-o-autobusy-na-Zatrasie-i-Rudawke.html
    Burmistrz Żoliborza wystąpi do ZTM o zmianę organizacji ruchu w okolicach osiedli Rudawka i Zatrasie. Dzięki temu ich mieszkańcy mogą mieć łatwiejszy dojazd do metra i cmentarza na Powązkach.

    O stworzenie linii mikrobusowej dowożącej mieszkańców do metra z przystanków Powązki-Cmentarz, Elbląska i Przasnyska wnioskował wiceprzewodniczący Rady Żoliborza Grzegorz Hlebowicz (PiS).

    - Przez ul. Krasińskiego jeździ jedynie zatłoczone 122 – argumentuje radny. – Autobusy tej linii jeździ poza szczytem co 10-20 minut i co 20 w weekendy.

    - Kwestie dotyczące wprowadzania zmian w kursowaniu autobusów oraz dodatkowych linii rozpatrywane są przez ZTM – tłumaczy burmistrz Żoliborza Krzysztof Bugla.
  • Gość: M IP: 208.89.211.* 23.10.11, 19:43
    Jako mieszkaniec tych okolic mam nadzieję, że coś się wreszcie poprawi. Osobiście nie jeżdżę komunikacją miejską, ale dzieci miałyby wreszcie normalną komunikację.
  • Gość: Jacek IP: *.dynamic.chello.pl 09.08.11, 18:02
    Ja to już pieprzę ten ZTM - skasowali 103 na Krasińskiego, skasowali 520 na Broniewskiego, skasowali 406 na Maczka! Tu już się nie da normalnie funkcjonować - człowiekowi wydaje się, że co jak co ale przynajmniej burakowóz-dowozówka do metra, gdzie wszystkich upychają jak bydło celem obowiązkowych 'dogodnych przesiadek' powinna kursować często. A tu "lipa"! Jedyne 122 jeździ co 10-20 minut jak chce, wiecznie zatłoczone ludźmi z Bemowa (tym to dopiero współczuję tłuc się 30 min do metra). A pieprzyć ten cały ZTM, jak dla mnie ta firma może zbankrutować.
  • Gość: una pura bomber IP: *.pansa.pl 10.08.11, 13:05
    Jacku podzielam twoje zdanie.
    W tej chwili lepiej by dla żoli- bielan, łomianek i białołęk by było gdyby ztm nie było..
    Nawet gdyby lepiej by nie było to i nie gorzej.
    Prywatny "burakowóz-dowozówka" do najblizszej linii metra upchnął by nas równie ciasno ale troche taniej.
    A pieprzyć ten cały ZTM, jak dla mnie ta firma może zbankrutować.
  • milesahead 08.09.11, 13:02
    +1
    wg mnie tę firmę dopadło jakieś ADHD. Żonglują trasami, bawią się ludźmi i cyferkami. I mają w poważaniu wygodę pasażerów, wycierając sobie gębę tzw. "dogodnymi przesiadkami". Rozumiem tych, dla których ZTM jest jedyną opcją dojazdu do pracy, rozumiem że utyskują, domagają się, piszą i postulują. Chwała im za to, ale niestety nie widzę w tym przyszłości. Oni i tak zrobią po swojemu, w trosce o to by się wykazać przed przełożonym że coś robią, zrobią jak im się wydaje... Dalej będą zatrudniali chamskich kierowców, którzy za kółkiem są równi wojewodzie. Złosliwców, którzy widząc w lusterku że ktoś z siatami podchodzi do autobusu, nie otworzy dobrowolnie drzwi dopóki pasażer nie wciśnie przycisku. Bo to jest instytucja dla samej siebie.
    Jednak jeśli ZTM nie jest dla ciebie jedyną opcją, to może więcej pożytku będzie z postulowania w zdrowszych instytucjach o lepszą infrastrukturę rowerową, o więcej podjazdów, stojaków, mniej żywopłotów? a może spacer np. z Zajączka do Broniewskiego wcale nie jest taki długi? Na pewno, jeśli będziesz korzystać mniej z ZTM, mniej się będziesz denerwować.
    Pomyśl o tym...
  • Gość: Maciej IP: 208.89.211.* 13.10.11, 00:02
    Co innego żonglować trasami, a co innego nie mieć autobusów. Na Rydygiera/Przasnyskiej jest daleko do 122 czy pl.Grunwaldzkiego, to kupującym tam mieszkania albo pozostaje auto albo słuchać porad ZTM o metrze... na Dw. Gdańskim (autentyczna wypowiedź ludzi z ZTM jaką wyczytałem na ich tablicy na facebooku).
  • Gość: Z Bielan IP: *.aster.pl 13.10.11, 12:07
    Gość portalu: Maciej napisał(a):

    > kupującym tam mieszkania a
    > lbo pozostaje auto albo słuchać porad ZTM o metrze... na Dw. Gdańskim (autentyc
    > zna wypowiedź ludzi z ZTM jaką wyczytałem na ich tablicy na facebooku).

    Już sobie wyobrażam te sceny na stacji gdyby faktycznie wszyscy mieszkańcy nowych osiedli posłuchali dobrych rad ZTM:)))
    Jak nic trzeba by było zatrudnić dopychaczy.
  • Gość: K. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.08.11, 17:51
    Doszły mnie słuchy, że 185 ma wrócić na swoją trasę, czyli skręcać w Potocką i później Gwiaździstą, aż do pętli. Prawda to?
  • Gość: M IP: *.dynamic.chello.pl 11.08.11, 09:14
    A niech zmieniają, niech niczego najlepiej nie będzie. Co oni sobie myślą? Zabrali z okolic Sadów/Przasnyskiej 520, potem 103. Zostało marne 122 co 15-20 min poza szczytem lub kilometr biegania na 114/tramwaj. Poprę każdego kto będzie zbierał podpisy za wykopaniem obecnego zarządu ZTM i zatrudnienie tam kompetentnych ludzi!
  • Gość: inaf IP: *.plusgsm.pl 12.08.11, 07:20
    wybory to dobra okazja do odniesienia tego tematu.. Nie Ĺźeby glosowaÄ? na sld lub pis ale moĹźe pelo uwrazliwimy na los ktĂłry nam zgotowalo?
  • Gość: waleczna IP: *.home.aster.pl 12.08.11, 21:28
    Dwa lata pisałam z ZTM żeby 122 jeździło częściej, żeby była linia łącząca gwiaździstą (okolice osir) z Włościańską. Odpisywali tylko że priorytetowe jest połączenie z wiaduktu (Marymont -Potok) bo ludzie z Białołęki się przesiadają np. do 185. Straciłam wiarę. Ale skoro ktoś jeszcze walczy to znowu zacznę do nich pisać.
  • Gość: Z Bielan IP: *.aster.pl 12.08.11, 22:31
    Gość portalu: waleczna napisał(a):

    > Odpisywali tylko że priorytetowe jest poł
    > ączenie z wiaduktu (Marymont -Potok) bo ludzie z Białołęki się przesiadają np.
    > do 185.

    To przynajmniej wiadomo, że o kogoś ZTM jednak dba;) Szkoda, że kosztem innych...
  • Gość: weterynarz prawa IP: *.dynamic.chello.pl 13.08.11, 20:15
    Uprzejmie informuję, że według znajomej pani kioskarki, dziś żadnych biletów komunikacji miejskiej na Żoliborzu w kioskach się nie kupi! Podobno są jeszcze w automatach przy metrze, ale nie sprawdzałem.
    Pozdrawiam!
  • katmoso 13.08.11, 22:56
    ciekawe, czy we wtorek rano nie będzie problemów z kupnem tych nowych - w kioskach czy automatach? właściwie, kiedy przestawią automaty?
    --
    www.podrozemakaka.blox.pl
  • Gość: Paweł IP: *.com 15.08.11, 13:52
    Przez co najmniej 3 dni od momentu wejścia w życie podwyżki nie będzie żadnych kontroli biletów. Kanary mają totalnie wolne dni, dostaną jakieś tam wyrównanie ale i tak na tym stracą, ma to być "rekompensata" za spodziewany bałagan z biletami aby nikt nie zarzucał, że nie mógł kupić biletu.
  • Gość: Agata IP: *.dynamic.chello.pl 15.08.11, 22:18
    Moim zdaniem ZTM działa całkiem nieźle. Mieszkam na Literackiej i mam dogodne połączenia do metra jak i centrum. Fakt jest faktem, że w okolicach Przasnyskiej przydałby się drugi autobus łączący np. Chomiczówkę z Muranowem (jeżdżący przez ww. ulicę i pl. Wilsona). Tylko jak zwykle ZTMowi musi się to zwyczajnie opłacić. Kto wie? Może kiedyś się uda.
  • Gość: Paweł IP: *.com 17.08.11, 00:26
    Nic tylko zazdrościć. Ja akurat mam tę wątpliwą przyjemność mijać (TAK! MIJAĆ!) przystanek Przasnyska, bo co jak co ale czekać po 15 minut na to wiecznie zapchane g* wlekące się spóźnione z Bemowa, to tylko emeryci poza godzinami szczytu mają nerwy.
  • katmoso 16.08.11, 12:42
    dziwne. a nie wystarczyłoby zaopatrzyć wszystkich kierowców i motorniczych w zapasy nowych biletów?
    --
    www.podrozemakaka.blox.pl
  • Gość: Paweł IP: *.com 01.09.11, 11:38
    To zbyt trudne dla speców z ZTM.
  • Gość: Paweł IP: *.com 07.09.11, 12:55
    Ile jeszcze potrwa ten cyrk
    warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10244540,Tramwaje_znow_jada_Andersa__Ale_tylko_na_probe.html
    Pytanie - czy ZTM "zapomniał" że Andersa do centrum kursowało np. 122? Temat umarł śmiercią naturalną po cichu?
  • Gość: Patryk IP: 174.140.169.* 14.09.11, 17:36
    122 tak samo ma dowozić co chwila ludzi z Nowego Żoliborza i oczywiście z Bemowa, jak 192 dowozi Ursynów do metra. Jednak porównajcie sobie częstotliwość 192 i 122 - żenada. Ilekroć jadę autobusem i jestem na Ursynowie, tylekroć widzę muchowozy 192. Jeśli ktoś będzie wmawiał, że tak jest, bo tyle ruchu pasażerów policzono to albo jest idiotą albo chce robić idiotę z drugiego. 122 zawsze jedzie upchnięte, 192 wiecznie puste, często po 1-4 pasażerów. Problem 122 jest taki, że na Bemowie nie potrzeba go tak często, tam, gdzie na Bemowie kluczy 122 powinna być lokalna linia do tramwajów i Górczewskiej i tak samo na Żoliborzu powinna być częsta lokalna linia rozwożąca z/do Pl.Wilsona-Krasińskiego-Sady-Elbląska-Włościańska-Marymont.
  • sibeliuss 13.10.11, 10:52
    Wydłużyć 121 przez Reymonta-Maczka-Powązkowską-Krasińskiego-Elbląską-Włościańską do Metra Marymont.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: Łukasz K. IP: *.dynamic.chello.pl 14.10.11, 02:43
    Popieram pomysł.
  • Gość: .. IP: 208.89.211.* 18.10.11, 20:29
    Witam. Korzystając z okacji chciałbym poruszyć nieco inny problem, ale również dotyczący linii 114, 122 i 303. Czy ZTM mógłby wreszcie zając się organizacją dowozu z metra pl.Wilsona w normalnych warunkach do zachodnich części dzielnicy Żoliborz? Pl.Wilsona to stacja, do której dojeżdżają wszyscy z ciągu Broniewskiego czy Maczka/Powązkowska, jest to najlepiej położona stacja. Niestety ZTM sukcesywnie od lat rozwala dojazd do Wilsona, robiąc alternatywne dojazdy typu 103 do innej stacji metra itp. Nie jest to dobry kierunek. 114 i 122 powinny mieć rzadsze częstotliwości niż teraz, a w zamian powinna powstać częsta linia dla tych wszystkich, którzy nie mają przywileju częstego metra pod blokiem, ale też MUSZĄ dostać się do metra aby jechać dalej.
    Obecnie sytuacja wygląda tak, że po każdym przyjeździe metra, nie tylko w szczycie, na Pl.Wilsona pojawia się tłum czekający na autobus w kierunku Popiełuszki, nieważne, czy 114 czy 122 - byle dostać się przynajmniej do tramwajów na Broniewskiego.
    Niestety ZTM tak układa rozkłady, że nierzadko na autobus trzeba czekać długo, co jest niezrozumiałe i niewygodne - np. na Ursynowie zrobiono wygodne 192 jako dowozówka lokalna - widocznie burmistrz i pracownicy UD Żoliborz nie potrafią walczyć o swoje.
    Na Żoliborzu powinna powstać właśnie tego typu linia - jadąca tylko z Pl.Wilsona (aby nie mieć opóźnień - jak 114 i 122 które jeżdżą niepunktualnie) na osiedla żoliborskie tj. na Sady i Zatrasie (plus okolice Conrada).
    Osobiście proponowałbym zrobienie 2 linii np. Pl.Wilsona-Krasińskiego-Maczka-Kochanowskiego-Chomiczówka i Pl.Wilsona-Broniewskiego-Reymonta-Chomiczówka. Te linie powinny mieć naprzemienny rozkład z Wilsona co 4-5 minut w szczycie, najrzadziej co 10 minut poza szczytem w weekendy.
    Ewentualnie można rozważyć jakąś linię obwodową dookoła Żoliborza, zaczynającą i kończącą trasę na Wilsona.
    Najważniejsze, by wreszcie po wyjściu z metra nie czekac po 10-20 minut na autobus bo 122 znów przyjechało 3 minuty przed czasem, 114 się spóźni 3 minuty i dojazd np. na Kochanowskiego znacząco się wydłuża. Jeśli ZTM tego nie chce wprowadzić, dzielnica powinna wywrzeć presje na władzach miasta, aby coś zmienić w ZTM.
  • Gość: Piasek IP: *.adsl.inetia.pl 18.10.11, 23:37
    Ja jestem ciekaw, czy kiedykolwiek wróci autobus kursujący ul. Generała Maczka. Z tego co pamiętam, miało to być tymczasowe,a trwa już parę lat. W zamian mamy autobus 409 kursujący tylko w weekendy. Co do metra, to z autobusów kursujących przez Piaski tylko 180 można dojechać prawie do centrum miasta. Ciekawe, jak całe Bielany i Żoliborz mają się upchną w metrze? Zamiast tworzyć kolejne linię, kursującą po Bielanach przywróćcie 520. Odciąży to metro i zmniejszy tłok w 122.
  • Gość: .. IP: 208.89.211.* 19.10.11, 01:24
    wszyscy chcieliby na Żoliborzu 520 ale to nie wróci, bo ZTM ubija prywatny interes z MZA bazując pętlę 520 obok zajezdni na Redutowej. A że pasażerom się to nie podoba, kogo to obchodzi...
  • sibeliuss 19.10.11, 08:07
    No tutaj to trochę pojechałeś, byłeś kiedyś na Znanej?
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: Paweł IP: *.com 19.10.11, 17:30
    Na Znanej wcale nie potrzeba tylu 520, jeżdzi relatywnie mało osób jak na tyle kursów, spokojnie mogą jeździć 2x rzadziej a co drugi kurs, przynajmniej na początek, skierować na Żoliborz z numerem np. 540 z Marysina.
  • Gość: DK IP: *.dynamic.chello.pl 24.10.11, 17:26
    Na Znanej potrzebny jest autobus. Co nie zmienia faktu, że na Broniewskiego 520 byłoby również mocno pożądane, 114 i 122 to za mało jak na częsty dojazd do metra.
  • Gość: niezłośliwy;) IP: *.ip.netia.com.pl 19.10.11, 11:18
    Gość portalu: Piasek napisał(a):

    > Ciekawe, jak
    > całe Bielany i Żoliborz mają się upchną w metrze?

    Nie bój nic, nasza władza kochana już niedługo (zaraz po otwarciu mostu) upchnie w metrze na Bielanach również cały Tarchomin!
  • Gość: Paweł IP: *.com 19.10.11, 17:35
    Jestem mieszkańcem Żoliborza, jak mam się upchnąć w metrze, skoro burmistrz i dzielnica nie zapewniają do niego dojazdu? W weekend mam 122 co 20 minut - istna linia turystyczna a nie szybka dowozówka do metra.
    Niech sobie pan burmistrz Krzysztof Buga zobaczy, jak sobie na Ursynowie poradzili - zmusili ZTM do częstej linii 192 kluczącej wyłącznie po ich dzielnicy. Z każdej ulicy da się szybko dojechać do najbliższej stacji metra.
    Dlaczego tak nie ma na Żoliborzu? Porządne władze też wywarły by na ZTM presję o linię dla mieszkańców Żoliborza, która pojedzie też na takie ulice jak Elbląska, Przasnyska, gdzie dziś nie ma żadnego autobusu. Z Powązkowskiej, Maczka, Sadów powinna być linia co 5-7 minut do metra Wilsona i Marymont. Zamiast tego można rzadziej puszczać długie trasy 122 i 114.
    Jeśli pan burmistrz Krzysztof Bugla jeździ tylko służbowym autem, to może pora pozbyć się tego pana i jego zastępców podczas następnych wyborów, a na ich miejsce wybrać kompetentnych ludzi?
  • pawel.777 19.10.11, 22:30
    Tylko pojedź sobie na Ursynów i zobacz jakie tam są bloki. Ul. Przasnyska to rzadko zabudowana blokami okolica, Elbląska to niskie bloki. Nawet nie będzie miał kto te częste 122 zapełnić.
    114 to zostaw w spokoju, bo ludzie się do niego często nie mieszczą.
    Pozbywałeś się już szefostwa ZTM-u, teraz pozbywasz się burmistrza, rząd i prezydenta też za to 122 będziesz chciał odwołać?
    Ależ cóż, skoro kompetentny urzędnik to tylko taki, co każe zrobić 122 co 5 minut...
  • Gość: Paweł IP: *.com 19.10.11, 23:32
    Czy ty się aby dobrze czujesz? Moja żona jest psychoterapeutą jakby co. Pretensje o to, że Ursynów to zwykłe blokowisko, a Żoliborz porządna, zielona, dobrze zaplanowana dzielnica miej do komuchów. To, że "Ul. Przasnyska to rzadko zabudowana blokami okolica, Elbląska to niskie bloki" nie oznacza, że mieszkańcy tamtych okolic nie mają prawa do dostępu do komunikacji miejskiej. A obecnie na obu ulicach nic nie jeździ. "Pawle", a może powinniśmy wprost napisać czym się zajmujesz i czyj interes reprezentujesz na forum? Dopiero będzie zadyma, jak ujawnią Twe prawdziwe imię, nazwisko i sprawowaną funkcję blisko związaną z poruszanym tematem:)
  • Gość: niezłośliwy;) IP: *.ip.netia.com.pl 20.10.11, 08:42
    O pawełek z siódemkami - rzecznik ZTM dał głos:))
  • pawel.777 20.10.11, 15:47
    Gość portalu: Paweł napisał(a):

    > Czy ty się aby dobrze czujesz? Moja żona jest psychoterapeutą jakby co.

    Chyba wyjątkowo kiepskim skoro jeszcze nie zauważyła, że jej mąż pod różnymi nickami, w wielu wątkach, z uporem maniaka wypisuje swoje brednie o braku komunikacji na Elbląskiej.

  • Gość: Paweł IP: *.com 20.10.11, 20:20
    Zawsze posługuję się jednym i tym samym imieniem. Ty za to w mailach podpisujesz się prawdziwym, a na forum jesteś "Pawłem", może zamiast zmieniać temat przyznaj się do tego czym na co dzień się zajmujesz, klakierze?
  • Gość: MK IP: 208.89.211.* 20.10.11, 22:09
    Dlaczego w temacie komunikacji miejskiej wypowiada się facet jeżdżący samochodem, mieszkający po drugiej stronie Wisły i biorący kasę za szkodzenie komunikacji miejskiej w Warszawie? Pora napisać maila do dyrektora Ruty aby przyjrzał się tej sprawie, nic dziwnego, że po takich 'zabiegach' ZTM wysyła kontrolę potoków pasażerskich celowo w najmniej popularne miejsca, by potem stwierdzić, że takie 122 jeździ z dobrą częstotliwością. Nie, nie jeździ i zostało to już stwierdzone przez wiele osób nie tylko na forach.
  • Gość: Paweł IP: *.com 28.10.11, 03:49
    Niech pawełek.777 się wam przyzna, kim jest i dla kogo pracuje, będzie sensacja.
  • Gość: Piasek IP: *.adsl.inetia.pl 20.10.11, 19:07
    Człowieku, czy koniecznie musisz mieć autobus tuż pod domem w dodatku kursujący co 5 min? Mieszkam na początku ul. Kochanowskiego i nie wnoszę roszczeń, by 103 jeżdziło koło mojego bloku. Wolę wsiąść w tramwaj niż jechać autobusem, a potem bujać się metrem. Może zamiast kolejnej linii autobusowej może rozsądniej by było skorygować i przedłużyć linię 114? Czy WSZYSCY muszą jeżdzić metrem, bo ZTM uznało, że to jedyna opcja by dojechać do centrum miasta? Skoro nie chcą przywrócić 520, to może nowe 114?
  • Gość: Paweł IP: *.com 20.10.11, 20:24
    Ależ ja bardzo chętnie poprę zmiany na 114, Rada Osiedla Żoliborz też takie zmiany zamierza postulować, pytanie co ty proponujesz - jakie wydłużenie - i co na to ZTM, a stanowisko ZTM-u widzimy w poście powyżej. Brzmi ono mniej więcej tak "Białołęka dała na PO najwięcej głosów, więc Białołęka dostanie autobusy, ewentualnie Ursynów bo tam mieszka parę ważnych osób mimo posiadania metra, a wy na Żoliborzu macie metro i ważniaki mieszkają przy metrze, więc o zmianach na innych ulicach pretensje do projektantki, która zrobiła ogrody zamiast gęstych wysokich osiedli".
    Powinniśmy na Żoliborzu walczyć więc, by 114 z Wilsona skręcało na Andersa i dalej na Trakt Królewski, nie potrzebujemy połączenia z Bródnem, tak jak 509 z Tarchominem pchają na Wilsona.
  • Gość: Paweł IP: *.com 20.10.11, 20:24
    503, nie 509, pomyłka.
  • Gość: Piasek IP: *.adsl.inetia.pl 22.10.11, 17:05
    W stronę Traktu Królewskiego jeżdzi już 180 i 116. Bez sensu jest dublować te linię. Lepiej chyba skierować 114 w kierunku centrum. Przecież nie musi ono jechać bezpośrednio przez Marszałkowską. Może np. jechać al. Jana Pawła. Ale to tylko propozycja.
    Co do ZTM-u to sam pisałeś, że na Ursynowie mieszkańcom udało się wymóc zmiany. Może trzeba by bardziej naciskać na zarząd tej spółki?
  • Gość: Paweł IP: *.com 23.10.11, 22:30
    W 100% popieram - trzeba mówić, mówić i jeszcze raz mówić o problemie. ZTM wysłał ostatnio kontrole potoków pasażerskich na Elbląską. Ciekawe, co wyniknie z ich wyliczeń. Ciekawe też dlaczego usilnie nie chcą zbadać, ile ludzi wsiada/wysiada na Przasnyskiej oraz co powiedzą mieszkańcom nowo budowanych bloków na Przasnyskiej ws. komunikacji, która tam nie istnieje. Na Elbląskiej tak samo przydałby się autobus, w 100% popieram także ten postulat.
  • Gość: MK IP: 208.89.211.* 09.11.11, 13:33
    Popieram!!! 114 winno jeździć do centrum z pl.Wilsona!!! Ewentualnie skrócić 116 z Chomiczówki do Marymontu i skierować 122 na Krakowskie, jeśli tam miałoby być za dużo linii z Żoliborza. 116 i tak wypuszcza większość pasażerów na metrze.
  • Gość: Paweł IP: *.com 29.10.11, 03:23
    Witam. Wygląda na to, że pod wpływem krytyki mieszkańców dzielnica zaczyna coś robić w sprawie komunikacji na Żoliborzu - oto co nowego napisała Wyborcza:
    warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34864,10550175,Zoliborz__tramwaje_w_stadach__a_autobusow_brakuje.html
    Osobiście, jako mieszkaniec Żoliborza, stanowczo popieram rozwój komunikacji na naszej dzielnicy. 122 powinno jeździć naprawdę często (warto podnieść postulat puszczenia tej linii na Krakowskie), potrzeba autobusów i na Rydygiera i na Przasnyskiej, Elbląskiej i na Włościańskiej. Potrzeba czegoś więcej na Krasińskiego z Przasnyskiej i Sadów do metra. Skoro ZTM rozważa zmiany, to jest to dobra okazja by zgłosić też inne postulaty. Inaczej powinna wyglądać komunikacja na al.Wojska Polskiego, starsi ludzie narzekają na brak czegokolwiek na części Maczka (przy Powstańców Śl.). Część osób narzeka na mimo wszystko rzadkie 114 - może jakieś półkursy po żoliborsko-bielańskiej części (Młociny-Pl.Wilsona). ZTM twierdzi, że 114 nie jest częstsze, bo jest tramwaj 28. Ale kto czeka na 28 by dostać się do metra na Gdańskim? Niech dadzą albo częstsze 114 albo częstsze 28, ludzie nie chcą stać po 12 minut w oczekiwaniu na dojazd paru przystanków do metra (jak na zbawienie...).
  • Gość: Maciej K. IP: 208.89.211.* 30.10.11, 01:39
    Jeśli tym razem dojdzie coś do skutku to chyba duże piwo stawiam wszystkim. Bo jakoś nie wierzę. Jeśli dziennikarz GW pan J.O. będzie dalej lobbował za okolicą gdzie mieszka, to tylko ZTM da siódmą czy ósmą linię na Gwiaździstą:) Pan O. walczy tylko o swój interes w artykułach G.W. Mam wrażenie, że terrorowi GW poddał się także ZTM - G.W. lobbowała za tramwajami na Marymont-Potok, teraz ten redaktor pisze, że "ma nadzieję" na jak najszybsze przedłużenie tramwajów właśnie do niego - na Marymont-Rudą. Jakoś nie wierzę, że ZTM o zdrowych zmysłach puszcza na Gwiaździstą sześć pustych często linii autobusowych, a na Krasińskiego od metra jeżdżą tylko 114 i 122 (a jeżdżą tłumy, przegonione ze zlikwidowanego bezpośredniego do centrum 520). Dalej na Krasińskiego to już dramat - tylko 122, współczuję tym, co na Przasnyskiej wysiadać muszą. Autobus na Rydygiera jest potrzebny. Gdyby ZTM nie bał się ataków lokalnych gazet - tak jak radni z burmistrzem - to już dawno 122 jeździłoby co najmniej do Gdańskiego, zamiast na ten dosłowny "kanał" na Gwiaździstą...
  • b.osa 30.10.11, 01:59
    Nie kłam, anonimie i przestań trollować swoimi lamentami nt. rzadkiej linii 122 i rzekomo złej komunikacji na Zatrasiu. Jeśli tak uważnie śledzisz moje teksty, powinieneś wiedzieć, że krytykowałem utrzymywanie nieskoordynowanych stad autobusowych od pl. Wilsona w dół na Mickiewicza. Linii na tym odcinku jest zdecydowanie za dużo.
    J. Osowski

    --
    ______
    //|_|_o\\_
    |(@)|__|(@) maluch 126p
  • Gość: Piasek IP: *.adsl.inetia.pl 31.10.11, 20:57
    Pawłowi tak naprawdę nie zależy na poprawie komunikacji na Bielanach/Żoliborzu, a jedynie na tym, by mieć pod domem wygodny dojazd do metra. Zapewne będzie ciągnął ten wątek, by wymusić żeby 122 kursowało Elbląską co 5 min.
  • Gość: Paweł IP: *.com 02.11.11, 01:05
    Owszem, zależy mi. Na częstszym 122 zyska też Bemowo, wiele osób narzeka na częstotliwość 122 i tłok w autobusach. Jak okazuje się czytając forum, za wroga mamy osobę, która choć z naszej dzielnicy to jej nie na rękę kombinacje przy 122, bo boi się, że straci ten autobus z Gwiaździstej. Oby ZTM nie sugerował się tekstami i pytaniami od lokalnej gazety, a rzetelnie przeprowadził badania potoków pasażerskich i oczekiwań pasażerów (trzeba będzie o to formalnie poprosić). Teraz już wiem, skąd to wyszydzanie z żądań powrotu 520. Zapraszam na wspominaną w innym wątku Jasnodworską - tu większość osób korzystających z komunikacji miejskiej (jak nie wszyscy) są za tym, aby po Przasnyskiej i Elbląskiej jeździł choćby w miarę częsty busik do metra. Plus lepsze połączenie Sadów i Przasnyskiej z Pl.Wilsona (w tym koordynacja 122 i 114). Obecnie po Elbląskiej i Przasnyskiej nie jeździ nic (ups... ostatnio jadą masowo linie cmentarne Elbląską - sorry, dzięki za autobus raz w roku).
  • Gość: Piasek IP: *.adsl.inetia.pl 02.11.11, 21:32
    Kolego, z Bemowa na Bielany kursuje wiele autobusów i tramwajów, bo ZTM zadbało by mieli oni połączenie z metrem. Niestety odbyło się to kosztem naszej dzielnicy.
    Poza tym inni forumowicze piszą o różnych liniach, a Ty katujesz jeden wątek o 122.
    Kiedyś mieszkałem na os. Ruda, a obecnie mieszkam na Piaskach. Fakt, na osiedlu Ruda jest wiele linii, ale to duże osiedle z 16 i 20 piętrowymi blokami. Zresztą większość autobusów jeżdzi Podleśną i Klaudyny lub przez trasę AK. Gwiażdzistą kursuje JEDEN autobus, właśnie 122.
  • Gość: Paweł IP: *.com 03.11.11, 02:17
    I dlatego mieszkańcy Gwiaździstej tak atakują resztę Żoliborza za dyskusję o 122. Bo z jednej strony wiedzą, że jeśli 122 zwiększy częstotliwość to na pewno ZTM nie puści go na Gwiaździstą, gdzie mimo, że jest jedyną linią, to przy obecnej już częstotliwości cieszy się małym zainteresowaniem. Z drugiej strony wiecie, że jest ryzyko skierowania 122 spowrotem do centrum, stąd pan dziennikarz robi wszystko, by na swoim osiedlu zostawić 122. Bo jak zabiorą 122 z Gwiaździstej to jedną z linii z Podleśnej zabiorą i skierują Gwiaździstą dłuższą trasą. OK- będziecie chcieli za 10-15 lat przedłużenia tramwajów z Marymontu-Potoku to od reszty Żoliborza zobaczycie figę z makiem zamiast pomocy o te starania - najpierw zbudujemy sobie most Krasińskiego i tramwaje z pl.Wilsona do Sadów i dalej do Powązkowskiej-Maczka na Bemowo. Mam nadzieję, że zdrowo myślący Radni, nie mieszkający na Rudej, podzielą moją (i większości żoliborzan) opinię. Pomińmy fakt, że macie na piechotę do metra, jednak zachowanie na zasadzie "nie dawać im drugiego autobusu, bo my też mamy mało" jest naganne samo w sobie.
  • Gość: Beata IP: *.lukman.pl 03.11.11, 07:41
    uwaga techniczna: mieszka się na Rudzie (nie na Rudej).
  • Gość: Warsavianista IP: *.dynamic.chello.pl 03.11.11, 20:29
    Marymont-Ruda to nie jest Żoliborz, jakby ktoś nie wiedział. Nie rozumiem po co rozmawiamy o osiedlu molochów i domków na BIELANACH. Niech się Bielany tym zajmują. Z Żoliborzem mieszkańcy tej okolicy mają tyle wspólnego, że się nazywają żoliborzanami i twierdzą, że mieszkają na naszej dzielnicy:)) Podobnie ci na Piaskach mieszkają "na Żoliborzu", jeszcze trochę i Huta się podepnie:)))
  • wilson05 03.11.11, 20:41
    > Marymont-Ruda to nie jest Żoliborz, jakby ktoś nie wiedział.
    Wszyscy wiedzą że to Żoliborz, tylko tymczasowo podzielony sztucznymi granicami!
    --
    placwilsona.blox.pl/html
  • Gość: Beata IP: *.lukman.pl 03.11.11, 22:11
    'Nie rozumiem po co
    > rozmawiamy o osiedlu molochów i domków na BIELANACH. Niech się Bielany tym za
    > jmują.'

    póki co forum nazywa się "Żoliborz, Bielany", więc niepotrzebne zdziwienie. A tak w ogóle, to niemiło się czyta zdania typu "Z Żoliborzem mieszkańcy tej okolicy mają tyle wspólnego, że się nazywają żoliborzanami i twierdzą, że mieszkają na naszej dzielnicy:))"

    Wasze, nasze, a dajcie spokój. Właśnie takie pisanie wpływa na to, że niektórzy tworzą warszawkę.
  • Gość: J. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.11.11, 21:31
    > I dlatego mieszkańcy Gwiaździstej tak atakują resztę Żoliborza za dyskusję o 122.

    Gdzie atakują, bo jakoś mi umknęło.

    Bo z jednej strony wiedzą, że jeśli 122 zwiększy częstotliwość to na pewno Z
    > TM nie puści go na Gwiaździstą, gdzie mimo, że jest jedyną linią, to przy obecn
    > ej już częstotliwości cieszy się małym zainteresowaniem.

    Na podstawie czego te wnioski? Własnych obserwacji czy są jakieś wyniki badań?


    > OK - będziecie chcieli za 10-15 lat przedłużenia tramwajów z Marymontu-Potoku to o
    > d reszty Żoliborza zobaczycie figę z makiem zamiast pomocy o te starania

    Co mieszkańcom ulicy Gwiaździstej z osiedli Ruda, Potok i Wiślanych Ogrodów z przedłużonej linii tramwajowej?? Tramwaj miałby skręcać i jechać Potocką, apóźniej Gwiaździstą? Chyba w podziemnym tunelu :)


    Pomińmy f
    > akt, że macie na piechotę do metra, jednak zachowanie na zasadzie "nie dawać im
    > drugiego autobusu, bo my też mamy mało" jest naganne samo w sobie.

    Faktycznie, można się przespacerować do tego metra i jeszcze są aż trzy stacje do wyboru, bo Słodowiec, Marymont i Plac Wilsona, to rzut beretem z Gwiaździstej ;)
  • wilson05 03.11.11, 21:57
    Kolega Samotny Lobbysta tak długo spamuje, że aż się zapętlił. Z Gwiaździstej do metra jest taka sama odległość jak z Elbląskiej i Przasnyskiej, a twierdzenie, że żoliborzanie z radością zbudują sobie most Krasińskiego świadczy o głębokiej znajomości tematu i specyfiki naszej dzielnicy ;)
    Nie mówiąc o tym, że na Potoku i Rudzie ze środka osiedli do licznych autobusów na Klaudyny jest taka sama odległość, jak z Przasnyskiej do licznych tramwajów i autobusów na Broniewskiego. I nagle okazuje się, że na Zatrasiu ten dystans jest nie do przejścia, za to na Rudzie to jest super komunikacja i wszędzie blisko.
    --
    placwilsona.blox.pl/html
  • Gość: Paweł IP: *.com 04.11.11, 01:31
    Porównanie Gwiaździstej z okolicami Elbląskiej/Przasnyskiej wynikło z faktu, że na forach ujawniono, że pan Osowski z GW mieszka zapewne w okolicy osiedla Ruda i być może stąd jego starania na różnych blogach o tramwaj na tymże osiedlu, a jednocześnie krytykowanie poruszania kwestii kursowania 122 (które obecnie ma pętlę na Gwiaździstej - od kilku lat). Zachowywanie się, jak pies ogrodnika, drogi wilsonie05 jest bardzo niestosowne. Nie wiem, czy przez osiedle Ruda da się przejechać autobusem, wiem, że da się przez osiedle Żoliborz IV, tzn. Przasnyską-Elbląską (do Włościańskiej), wtrącanie się w nie swoje osiedle i złorzeczenie tylko pokazuje twoje słabości. Zresztą władze dzielnicy obiecywały autobusy na Przasnyskiej i Elbląskiej jeszcze przed oddaniem stacji Marymont, przez Włościańską jest najszybszy dojazd do metra, a nie jeździ żadna linia, nawet 186 nie jedzie tędy jednokierunkowym objazdem (a powinno).
    A co do mostu... grupka podstarzałych krzykaczy, nagłośniona w lokalnym dodatku do GW, nie powinna dyktować zatrzymania inwestycji komunikacyjnych Warszawy. Skoro Wilson05 nie przejmuje się autobusami na zachodnim Żoliborzu (a wręcz szkodzi tej idei - patrz post wyżej), to dlaczego zachodni Żoliborz ma cierpieć - chcemy prostej drogi na Targówek, by dostać się choćby na Bródno czy do Ikei. I zamierzamy (a jakże!) jeździć autami, a w przyszłości nawet tramwajami, przez pl.Wilsona - bo to ulica jest, a nie skansen, na który nie należy wpuszczać aut ani doprowadzać trasy przez most. "Tak" dla mostu mówią wszyscy, poza mającymi okna na Krasińskiego i pl.Wilsona - a to mniejszość na naszej dzielnicy.
  • pawel.777 04.11.11, 08:06
    Gość portalu: Paweł napisał(a):

    > to dlaczego zachodni Żoliborz ma cierpieć - c
    > hcemy prostej drogi na Targówek, by dostać się choćby na Bródno czy do Ikei. I

    Codziennie do tej Ikei jeździcie? To macie 112 i 114 na Bródno.
    A że trzeba się raz przesiąść? Cóż, tak bywa.
  • Gość: Maciej IP: 208.89.211.* 04.11.11, 09:05
    Panie Pawle, a co to za argument, czy codziennie jeżdżą? Idąc tropem Pana rozumowania zlikwidujmy połowę linii autobusowych w Warszawie i też będzie można dojechać wszędzie - z przesiadkami. Skoro 156 na Bródno jeździ z Bielan, proponuję Bielanom podebrać 112 i niech skręca w Maczka - Powązkowską i jedzie przez Pl.Wilsona i stąd na trasę AK - centrum Żoliborza zyska połączenie z Markami. Przy okazji - od dawna postulowane jest proste połączenie ze Szczęśliwic z trasy AK do CH Marki bez zawijania na Bródno, ale coś ZTM-owi długo zajmują "analizy".
  • pawel.777 04.11.11, 12:00
    Gość portalu: Maciej napisał(a):

    > Przy
    > okazji - od dawna postulowane jest proste połączenie ze Szczęśliwic z trasy AK
    > do CH Marki bez zawijania na Bródno, ale coś ZTM-owi długo zajmują "analizy".

    Może się w końcu zdecydujcie, czy chcecie mieć proste połączenia, ale wymagające przesiadek czy linie "zawijające". Ty mówisz o prostocie, kolega jęczący o autobus na Elbląskiej chce kolejną linię powyginać aby o jego dom zahaczyła.
    A dlaczego akurat to Szczęśliwice mają mieć komfortowy dojazd do CH Marki?
  • Gość: Maciej IP: 208.89.211.* 04.11.11, 14:31
    Pawle, twoje "argumenty" są na takim poziomie, że pożal się Boże... Idąc twoim tropem rozumowania spytam, czemu Górczewska ma bezpośrednie połączenie z Markami, po co? Skasować 190!
  • Gość: J. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.11.11, 09:46
    Pawle, dlaczego nie odpowiedziałeś na żadne z moich pytań dotyczących Twojego wczorajszego postu?
    W tym wątku też rzuciłeś jakieś propozycje, ale po moim pytaniu o doprecyzowanie trasy, już zamilkłeś:
    forum.gazeta.pl/forum/w,484,130029428,130201933,Re_ZTM_poslucha_ludzi_i_da_autobusy_na_Zoliborz_.html?wv.x=2

    Gość portalu: Paweł napisał(a):
    >wtrącanie się w nie swoje osiedle i złorzeczen
    > ie tylko pokazuje twoje słabości.

    Proponuję zastosowanie się do własnej rady. Po przeczytaniu Twoich postów nasuwa się jedna myśl - chyba nigdy nie byłeś na osiedlu Ruda czy Potok, ani nawet nie jechałeś ulicą Gwiaździstą (nie mówię o minięciu pętli autobusowej w drodze na Wisłostradę), a propozycji zmian w komunikacji dla tego obszaru masz masę.
  • Gość: Paweł IP: *.com 04.11.11, 11:25
    Witaj. Właśnie ci tam odpisuję. Da się puścić 121 okrężną drogą.
  • Gość: Piasek IP: *.adsl.inetia.pl 04.11.11, 20:57
    Niech zgadnę, 121 też powinno jeżdzić pod Twoim domem;) A mówiąc serio-zgadzam się z przedmówcami, że chyba nigdy nie jechałeś 122 przez ul. Gwiażdzistą. Jak wspomniałem to jedyna linia na tej ulicy, za zabrane wcześniej 185. Dla osób z tej okolicy to najszybszy dojazd do stacji Metro Wilsona. Poza tym z tej linii korzystają też mieszkańcy os. Potok, o czym zapominasz. A to również bardzo duże osiedle wysokich bloków. Ale co Cię to obchodzi, ważne żebyś Ty miał super dojazd do metra!
    Co do absurdalnego pomysłu o tramwaju przez Gwiażdzistą, to nie wiem czemu wciąż o tym piszesz. ZTM NIGDY czegoś takiego nie planowało. Koszt byłby zbyt duży, taniej byłoby uruchomić przeprawę kanałkiem i Wisłą;)
  • Gość: Paweł IP: *.com 04.11.11, 22:42
    >A mówiąc serio-zgadzam się z przedmówcami, że chyba nigdy nie jechałeś 122 przez ul. Gwiażdzistą.

    Chyba raczej zgadzasz się sam z sobą, bo na razie jesteś jedną i tą samą "bardzo ważną" osobą z okolic Gwiaździstej, którą mocno uwiera wieść, że są rozważania zmian z linią 122. Jeszcze raz ci powtórzę propozycję, której widocznie nie potrafisz sobie odszukać:
    Propozycja okrężnej trasy dla 121:
    ...-Marymoncka-Słowackiego-pl.Wilsona-Mickiewicza-Potocka-Gwiaździsta-pętla.
    Trasa - i owszem - nieco się wydłuża, ale za to Gwiaździsta nie pozostaje bez autobusu, a 122 można puścić z Wilsona przez wiadukt na Andersa. Wystarczy, by 122 jeździło do Pl. Piłsudskiego, a najlepiej pl. 3 Krzyży, nie musi to być dokładnie stara trasa.
    W ten sposób nie masz 122, a zmienia się jedynie numerek, wciąż masz taki sam dojazd do metra z Gwiaździstej, o który tak bardzo szlochasz. Nie ma więc argumentu przeciwko temu rozwiązaniu, przestań panikować o autobus na Rudzie.
  • Gość: Piasek IP: *.adsl.inetia.pl 07.11.11, 21:01
    To przecież Ty pod paroma nickami forsujesz swój pomysł na zmianę trasy 122, nieprawdaż? I to w paru wątkach forum.. Manię prześladowczą należy leczyć. Ja od dwóch lat mieszkam na Piaskach, ale większość życia spędziłem na os. Ruda. Dlatego znam specyfikę tamtejszej komunikacji.
    Człowieku, po co zmieniać linię 121, która obecną trasę ma od lat? ZTM ma zmieniać trasę 2 linii, bo tak Ci wygodnie? Ta linia i tak zatacza duże koło łącząc Rudę z Wrzecionem, Wawrzyszewem i Chomiczówką. Wrzeciono i Wawrzyszew nie potrzebują komunikacji z metrem, a Chomiczówka ma 2 czy 3 linie łączące je z metrem. Nie opłaca się przedłużać tej linii, skoro ma na tym skorzystać tylko Ruda.
  • Gość: Maciej IP: 208.89.211.* 08.11.11, 02:04
    Nikt ci kulturalnie nie powiedział - nie wtrącaj nosa w okolice, w których nie mieszkasz. Nie ma nic gorszego, niż wyładowywanie frustracji na zasadzie "jest mi źle, to zaszkodzę innym".
  • Gość: beata_z_rudy IP: *.lukman.pl 06.11.11, 11:14
    'I dlatego mieszkańcy Gwiaździstej tak atakują resztę Żoliborza za dyskusję o 12
    > 2.'

    Mieszkam na Rudzie, do tego na Gwiaździstej, więc daję znać, że ze 122 korzystam rzadko i w razie ewentualnej zmiany trasy nie będę protestować ani nikogo atakować ;)
    Dodam, że korzystam z komunikacji miejskiej. Chcąc się dostać np. do metra, wybieram marsz na Klaudyny, gdzie jeździ więcej autobusów, więc w mojej ocenie szybciej i łatwiej mogę się dostać tam gdzie chcę.
    Jeśli o mnie chodzi, 122 mogłoby nie być i nie jest to dla mnie sprawa 'życia i śmierci'.
  • Gość: Maciej K. IP: 208.89.211.* 01.11.11, 03:55
    > Nie kłam, anonimie
    Może jakieś argumenty? Bo to, że lobbuje pan na blogu za wydłużeniem tramwajów do pana Marymontu-Rudej to chyba nie jest kłamstwo? Podobnie ostatnio zaproponował pan, aby linia jeżdżąca Przasnyską (skoro już się pan dowiedział, że o takiej mowa) też jeździła przez Gwiaździstą (zmienione 181)! Takich absurdów czytam u pana znacznie więcej, ale po propozycji pchania tramwajów na Podleśną - mam dość!

    >przestań trollować swoimi lamentami
    To jest forum i tu się dyskutuje. Trollujesz w trochę innym miejscu.

    >rzekomo złej komunikacji na Zatrasiu
    Rzekomo? Podstawy manipulacji - lekcja pierwsza. Brak autobusów na Zatrasiu tj. np. na Elbląskiej to może rzekomo dobra komunikacja wg. pana? Brawo!

    >krytykowałem utrzymywanie nieskoordynowanych stad autobusowych od pl. Wilsona w dół na Mickiewicza
    Chwała redaktorowi za to, dać mu premię! Szkoda, że tak emocjonalnie podchodzi do innych propozycji, najwidoczniej najwyższa pora by odsunął się od tematów, które go osobiście angażują.
    Aha, jeszcze jedno pytanie do redaktora: czy propozycja zwiększania częstotliwości 116 (częściowo konkurenta 122 na dawnej trasie) także leży w zakresie postulatów zmniejszenia liczby linii na południe od Wilsona? Chodzi o to, by innych linii było mniej, za to by dowoziła redaktora 116 co 4 minuty? Aha, jeśli tak, to wszystko jasne w tej pana układance;)

    Pan redaktor Osowski jak widać nie ma żadnych argumentów. Podsumowując temat, w okolicy pana redaktora jeździ 6 linii autobusowych, na Krasińskiego przy Przasnyskiej - jedna. Wg. pana redaktora - właściwie bez zgody na jakiekolwiek rozpoczęcie debaty - należy ten stan pozostawić. Jak rozumiem pan redaktor Osowski co najwyżej zgodzi się na większą częstotliwość 122 dla Zatrasia, które przecież też skierowano na Gwiaździstą, no tu ewentualnie poprze pan w swoich tekstach ten postulat:)))
    Niech pan napisze, skoro pan taki obiektywny, że na Pl.Wilsona wysiada od 90 do 100% pasażerów każdego kursu 122 na Gwiaździstą.

    ps. Panie Jarosławie Osowski, czy czuje się pan lepiej, gdy piszemy po nazwisku? Czy przeszkadza panu przynajmniej pozorna anonimowość na forach? Mamy się panu jeszcze kłaniać w pas i podpisywać się, jak rozumiem?
  • Gość: MK IP: 208.89.211.* 01.11.11, 04:11
    Poprawka - nie 181,a 121 obecnie jadące z Chomiczówki na Gwiaździstą. Proponuje pan na swoim blogu też, że jeśli nie 121, to 205. Oczywiście, jak nie trudno odgadnąć niezorientowanym, także jest to linia jadąca z Gwiaździstej...
  • Gość: glebavicjus IP: *.plusgsm.pl 05.11.11, 17:50
    oj nie podoba mi sie agresja wobec Osy a nastÄ?pnie dosc nieprzyjemna wymiana zdaĹ? miedzy Maciejem K a Osa.

    ProszÄ? raczej o ocene pomyslu linii lÄ?czÄ?cej Ĺźoliborz nowy, zatrasie, sady z stacjami metra (w jednym kierunku Dw. gdaĹ?ski a w drugim kierunku Marymont)
  • Gość: Paweł IP: *.com 05.11.11, 19:31
    A co tu oceniać? Takie połączenie jest NIEZBĘDNE i było obiecywane przez lata (miało być już na czas otwarcia metra Marymont - czekało na to dużo ludzi). A w tym wątku zaczęli się wtrącać ludzie jak nie z Gwiaździstej (i nie mówię tu tylko o panu dziennikarzu) - ci jak rozumiem nie chcą by cokolwiek ZTM zrobił ze 122 i asekuracyjnie torpedują wszelkie pomysły - ale nawet zaczęli się wypowiadać mieszkańcy Bródna i Białołęki - co oni mają do tematu, zupełnie nie wiem. Pewne jest, że Elbląska to normalna ulica, przystosowana nawet do obsługi autobusów przegubowych - co pokazało Wszystkich Świętych - i żadne "zazdrosne" ataki na osiedle Żoliborz IV nie powinny mieć wpływu na decyzję ZTM o utworzeniu po latach tutaj normalnej linii do metra.
    Poza utworzeniem w/w linii rozważane jest zwiększenie częstotliwości 122/zamianę tras 122 i 114 na odcinku Żoliborskim (Conrada-Wilsona)/stworzenie linii z Powązek/Chomiczówki do Metra - to na razie pobożne życzenia i należy dbać o to, aby coś w tej sprawie ruszyło jeszcze przed pierwszym śniegiem.
  • wilson05 05.11.11, 23:11
    > ale nawet zaczęli się wypowiadać mieszkańcy Bródna i Białołęki - co oni mają do tematu, zupełnie nie wiem.

    Co mają do tematu? To z ich podatków chciałbyś finansować swoje fanaberie, nic dziwnego że protestują.
    --
    placwilsona.blox.pl/html
  • Gość: Paweł IP: *.com 06.11.11, 02:08
    Jeśli funkcjonowanie komunikacji na naszej dzielnicy to dla ciebie fanaberia, to nie nasuwają mi się żadne dobre skojarzenia z tobą. No ale cóż... ty z tych, co chcą naszą dzielnicę zamienić w skansen dla poddenerwowanych emerytów.
  • wilson05 06.11.11, 09:13
    Mylisz "komunikację w naszej dzielnicy" z prywatnym autobusem, który ma na zawołanie podjeżdżać pod twój dom. Takie coś nazywa się taksówka i każdy płaci za nią z własnych pieniędzy, a nie wyciąga kasę od ZTMu.
    I lepiej przestań obrażać wszystkich którzy mają odmienne zdanie, bo od reszty Żoliborza zobaczysz figę z makiem zamiast pomocy w tych staraniach.
    --
    placwilsona.blox.pl/html
  • Gość: Paweł IP: *.com 06.11.11, 23:45
    Póki co to ty założyłeś lokalną grupkę krzykaczy, których mało kto popiera, no może poza tymi, co chcą zarobić wierszówkę na grupce oszołomów. Prezentujesz postawę "mam na piechotę do metra, więc wara od jakichś innych pomysłów na mojej dzielnicy". Na szczęście burmistrz już zajął się naszymi postulatami (i nie tylko on), bo w przeciwieństwie do ciebie interesuje go co dzieje się na dzielnicy. Złość piękności szkodzi, przestań więc z zawiścią patrzeć, że komuś chcą zorganizować lepszą komunikację, a tobie nie mają co dołożyć (bo metro co 2 minuty to za mało, prawda?).
  • Gość: Piasek IP: *.adsl.inetia.pl 07.11.11, 20:38
    Człowieku, to Ty ciągniesz ten wątek na siłę, bo uparłeś się by mieć dogodną komunikację z Elbląskiej na Uniwerek. Wilson ma rację, chętnie odebrałbyś innym, większym osiedlom komunikacje, tylko po to żebyś Ty miał dobry dojazd. To Ty jesteś krzykaczem dla którego prywata jest ważniejsza od dobra innych i który forsuje uparcie swoje niemądre pomysły. Kup sobie rower czy skuter i będziesz miał problem z głowy.
  • Gość: Maciej IP: 208.89.211.* 08.11.11, 02:02
    A może przyznajcie choć raz rację mieszkańcom. Paweł ma rację - po Elbląskiej powinny jeździć autobusy, może 180? Odnoszę wrażenie, że wilson05 atakuje pomysł, bo po pierwsze mieszka w innej okolicy, po drugie jego wybranka-radna kompletnie nic nie robi w kwestii komunikacji miejskiej na naszej dzielnicy (zaryzykuję-nie zna się), więc wygodnie jest atakować cudze pomysły, bo popierane przez innych radnych (a przy okazji mając prawa moderatora forum...).
  • wilson05 08.11.11, 08:47
    Odnoszę wrażenie, że Samotny Lobbysta-Spamer nie ma żadnych merytorycznych argumentów w kwestii komunikacji miejskiej (zaryzykuję - nie zna się) i dlatego atakuje personalnie swoich adwersarzy.
    --
    placwilsona.blox.pl/html
  • Gość: Paweł IP: *.com 08.11.11, 10:44
    To nie Maciek cię atakuje, tylko ty urządzasz prywatę na forum. Mam nadzieję, że więcej zachęt za panią radną tu nie przeczytamy, bo ani ziarnka nie dołożyła do tej pory do poprawy komunikacji na Żoliborzu, przynajmniej tym zachodnim, w sprawy którego także ty teraz próbujesz bezsensownie ingerować. Wybory się skończyły, więc przestań gadać o lobbingu, OK?
  • wilson05 09.11.11, 14:06
    Prywatę to urządzasz Ty, razem z kolegą Maciejem vel MK vel M, który uczciwie stwierdził: "osobiście nie jeżdżę komunikacją miejską", co jednak nie przeszkadza mu w spamowaniu na forum.
    Komunikacja na zachodnim Żoliborzu już teraz nie jest zła, zwłaszcza w porównaniu do innych rejonów Żoliborza. W szczycie w ciągu godziny 30 tramwajów, a na plac Wilsona 14 autobusów, w weekend 20 tramwajów i 9 autobusów na plac Wilsona. Takie np. osiedla Ruda może pozazdrościć, bo tam są tylko autobusy, w godzinach szczytu 18 na godzinę (czyli 28 pojazdów komunikacji miejskiej mniej niż na Zatrasiu), w weekend 11 (czyli 18 pojazdów komunikacji miejskiej mniej niż na Zatrasiu).
    I w dodatku kursów będzie jeszcze więcej, bo dojdą linie obsługujące nowe osiedla na Żoliborzu Przemysłowym - tylko trzeba trochę poczekać aż wprowadzą się mieszkańcy (na razie zasiedlony jest tylko jeden budynek).
    Więc wyluzuj, już niedługo dostaniesz to co chcesz. Chyba że do tego czasu obrazisz wszystkich dookoła (z wyjątkiem Macieja vel MK vel M) - wtedy dostaniesz figę z makiem.
    --
    placwilsona.blox.pl/html
  • Gość: Paweł IP: *.com 09.11.11, 18:08
    Figę z makiem to wyborcy z naszej dzielnicy pokażą twojej wybrance podczas kolejnych wyborów samorządowych.
    Jeśli dla ciebie kryterium oceny komunikacji w rejonie Przasnyskiej jest to, ile masz autobusów u siebie na Wilsona, to gratuluję obiektywnego spojrzenia na problem....
    Zagalopowałeś się tylko z wyliczaniem tramwajów, ponieważ wielu mieszkańców osiedla Żoliborz IV skazanych jest na marsz na piechotę Przasnyską na jedyne 122, które jeździ tak zapchane, że ZTM zaczął od wczoraj puszczać autobusy przegubowe. Ale to żadne rozwiązanie - jak jesteś takim ekspertem od komunikacji, zobacz jak sprawę załatwił Ursynów - jakie trasy mają linie typu 192 - krążą po całym osiedlu, wielokrotnie zawracając do metra, aby wszyscy mieli wygodnie.
    Jeśli Żoliborzem będą rządzić ludzie z podejściem "nie pomogę innemu, bo sam mam źle" to nie dziwcie się, że mamy o wiele gorszą komunikację, niż taki np. Ursynów.
  • wilson05 09.11.11, 20:36
    Na Ursynowie jest świetna komunikacja? Czy masz na myśli ten Ursynów, na którym z wielu budynków do przystanku jest taka odległość, jak z Przasnyskiej do przystanku Sady Żoliborskie, gdzie co 2 minuty jest tramwaj, a co 4 minuty autobus jadący najprostszą drogą do stacji metra? No to w takim razie sam sobie udowodniłeś, że na Zatrasiu jest świetna komunikacja.
    Podeślij ten wątek ZTMowi, zaoszczędzą czasu na pisanie odpowiedzi na twoje skargi, wystarczy że skopiują to co piszesz w tej dyskusji.
    --
    placwilsona.blox.pl/html
  • Gość: Paweł IP: *.com 10.11.11, 00:22
    Twoja nienawiść do Żoliborza jest obsesyjna. Porównałeś sobie rozkład 122 i 192? To sprawdź, będziesz oświecony. A jeśli znów będziesz chciał kłamać w sprawie częstotliwości z Sadów (choć akurat mnie osobiście interesuje przystanek Przasnyska, do którego też nie mam tak blisko, o Sadach nie mówiąc) to sobie zlicz godziny odjazdów:
    ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php?c=182&l=1&n=6040&o=05
    114 i 122 nie są skoordynowane i nawet w godzinach największego szczytu porannego jeżdżą co 8-9 minut. Jeśli np. między 7:28 a 7:35 jest wg. ciebie 4 minuty różnicy to gratuluję - dodajmy jeszcze, że linie te w rzeczywistości jeżdżą opóźnione, często jedna za drugą, a następny autobus za 10-13 minut - nie ma to jak szybka dowozówka do metra, nieprawdaż (a mówimy tylko o szczycie w dni robocze, bo w np. w soboty 122 jako jedyne na Przasnyskiej jest co 20 minut!)?
    Proszę cię, nie kłam już, że cię problem nie dotyczy ale z nieuzasadnionej zawiści wtrącasz swoje 3 grosze manipulując faktami to już niniejszym udowodniłeś.
  • pawel.777 10.11.11, 11:12
    Nawet jeśli 122 kursuje w DS co 20 minut, to nic nie stoi na przeszkodzie aby wyjść z domu na konkretny kurs lub podejść te 500 m przystanku 114 lub tramwaju.
  • Gość: Paweł IP: *.com 10.11.11, 11:30
    Otóż stoi to na przeszkodzie - starszym ludziom i tym, którym się spieszy. A poza przystankiem 122 nie ma żadnego na Przasnyskiej, co jest niezrozumiałe - na Rydygiera już mieszkają ludzie, na Przasnyskiej wielu pracuje. Chyba dawno nie miałeś mapy, skoro nie wiesz, o jakich odległościach tu mówimy.
    114 powinno w stronę Bródna jeździć przez Elbląską-Przasnyską-Krasińskiego z przystankami m.in. przy rondzie na Elbląskiej - czas jazdy się nie wydłuży znacząco, zyska się jeden przystanek między osiedlami, poza tym 114 dubluje tramwaje. Na szczęście UD Żoliborz zainteresował się problemem i żadna zazdrosna radna ze swoim partnerem mieszkająca niedaleko Wilsona tego nie zepsuje;)
  • pawel.777 10.11.11, 11:57
    Gość portalu: Paweł napisał(a):

    > 114 powinno w stronę Bródna jeździć przez Elbląską-Przasnyską-Krasińskiego z pr
    > zystankami m.in. przy rondzie na Elbląskiej - czas jazdy się nie wydłuży znaczą
    > co, zyska się jeden przystanek między osiedlami, poza tym 114 dubluje tramwaje.
    > Na szczęście UD Żoliborz zainteresował się problemem i żadna zazdrosna radna z
    > e swoim partnerem mieszkająca niedaleko Wilsona tego nie zepsuje;)

    Poinformuj nas od kiedy trasa 114 ulegnie takiej zmianie.

    PS. A co z interwencją senatorów z PiS w sprawie 122? Skończyła się wraz z przegranymi wyborami? :)
  • Gość: Paweł IP: *.com 10.11.11, 15:00
    Senatorów? Czy z tobą aby wszystko w porządku Pawle? Rozumiem, że od pracy z rozkładami widzisz cyferki i mieszają one w głowie, ale żeby aż tak...?
  • wilson05 10.11.11, 11:28
    Twoja nienawiść do faktów jest obsesyjna. Porównaj sobie rozkład 122 i 192: w dni powszednie w godzinach szczytu obie linie kursują co 10 minut, poza szczytem 192 co 12 minut, a 122 co 15 minut. Różnica jest jedynie w sobotę i niedzielę, gdy 192 kursuje co 12 minut, a 122 co 20 minut. Ale raz na tydzień, jak już zauważył przedmówca, możesz chyba skorzystać z tramwaju albo autobusu 114.
    A że 122 i 114 nie są skoordynowane? Zgłoś wniosek o koordynację tych linii, tak żeby z placu Wilsona odjeżdżały równo co 5 minut w stronę Zatrasia - na pewno każdy na tym forum cię poprze. Faktem jest, że w godzinach szczytu Zatrasie z placem Wilsona łączy 14 autobusów na godzinę, czyli jakby nie liczyć wychodzi jeden autobus co 4 minuty (przy koordynacji rozkładów).
    I na koniec proszę, nie kłam już, twoja zawiść do wszystkich mieszkających gdzie indziej (Ursynów, Ruda, Stary Żoliborz) jest naprawdę nieuzasadniona - oni wcale nie mają lepiej niż ty.
    --
    placwilsona.blox.pl/html
  • Gość: Paweł IP: *.com 11.11.11, 04:22
    Rozumiem, że ty nie kiwnął byś palcem w tej sprawie, co najwyżej 'poprzesz' pomysł. To i tak dużo, zważywszy na twoje poprzednie, zazdrosne wypowiedzi. Co do kłamania to parę postów wyżej udowodniono ci, że to ty kłamałeś, pisząc o autobusach z Sadów co 4 minuty.
    ps. piszę to drugi i ostatni raz, jeśli znów będziesz bezpodstawnie wykorzystywać prawa aesa na tym forum, postaram się, abyś stracił źle rozumiane uprawnienia.
  • wilson05 11.11.11, 13:28
    > piszę (...) ostatni raz
    Opuszczasz nas? To dobrze, bo tyle pomyj wylałeś już na innych użytkowników, że i tak trzeba było zakończyć ten wątek. Na przyszłość życzę więcej życzliwości dla innych i mniej pogardy dla faktów, wtedy twoje działania będą skuteczniejsze.

    --
    placwilsona.blox.pl/html
  • jurek_dzbonie 14.11.11, 12:50
  • Gość: Paweł IP: *.com 14.11.11, 13:04
    Nie ma tu żadnego kłamstwa - jak już napisałem wyżej, nieprawdą jest, że autobusy z Sadów są co 3-4 minuty. Poza tym z Przasnyskiej jest jedynie 122.
  • jurek_dzbonie 15.11.11, 10:46
    > autobusy z Sadów są co 3-4 minuty.

    Tak, tak, bo tramwaje zaorali.

    > Poza tym z Przasnyskiej jest jedynie 122.

    A bo to jedna Przasnyska w okolicy...
  • Gość: Paweł IP: *.com 15.11.11, 12:05
    Twoja wypowiedź jest poniżej pewnego poziomu. Może w ogóle zaproponuj, że mimo, że ludzie mieszkają przy przystanku Przasnyska to powinni na metro chodzić na piechotę? Takie samo tłumaczenie, jak kazanie chodzić im na odległy tramwaj. Otóż wyobraź sobie, że nie cały Żoliborz pokryty jest siecią tramwajową.
    Natomiast ZTM sukcesywnie szkodzi komunikacji na tej dzielnicy. Nie chodzi tylko o koordynację 122 i 144 (która to koordynacja nie istnieje, a gdyby była to i tak nie wystarcza, stąd codzienne tłumy na przystanku pl.Wilsona w stronę Krasińskiego/Sadów), ale też o uczciwy podział tras tramwajowo-autobusowych. Zupełnie nie rozumiem, czemu częstsze 114 dubluje ciąg tramwajowy na Broniewskiego, a rzadsze 122 jeździ po Powązkowskiej. Lata świetlne miną, aż ZTM odkryje, że wystarczy od przystanku Conrada do przystanku Sady Żoliborskie zamienić trasę 122 i 114 co przynajmniej częściowo rozwiązałoby problem dostawania się do metra. Obecnie z np. Kochanowskiego jest rzadkie 122, 180 jadące daleko ale nie do metra i 103 jadące do metra ale po drugiej stronie ulicy - kto to projektował? Znacznie wygodniej byłoby:
    - skrócić 180 do Powązek
    - w zamian dać częstą linię lokalną z Chomiczówki przez Kochanowskiego, Powązkowską, Krasińskiego do Pl.Wilsona - zapewniłaby szybkie dotarcie do metra bez czekania po 10-20 minut jak teraz poza szczytem. To karygodne, że mieszkańcy Żoliborza którzy mieszkają 3-4 przystanki od metra muszą po 15 minut drętwieć na pl.Wilsona w oczekiwaniu na autobus. Inne dzielnice rozwiązały ten problem - przykładem są linie lokalne 179 i 192 na Ursynowie - porównajcie ich częstotliwość
    ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php?c=182&l=1&n=3146&o=02
    do częstotliwości 114 i 122 z pl.Wilsona. Nijak się ma. Po prostu władze Ursynowa zadbały o własnych mieszkańców i mają lokalne częste, wzajemnie się uzupełniające linie do metra. Natomiast na Żoliborzu chyba mało kto się tym przejmuje, bo 114 i 122 to linie przelotowe po różnych dzielnicach, na pewno nie lokalne i stąd ich gorsza częstotliwość i punktualność. Mam nadzieję, że ktoś się w końcu weźmie za problemy komunikacyjne naszej dzielnicy, bo obecny urząd dzielnicy Żoliborza po protestach os. Żoliborz IV raptem coś przebąkuje o linii lokalnej Rydygiera-Przasnyska-Elbląska-Włościańska-metro Marymont (podczas gdy taką linie obiecywano już od otwarcia tej stacji metra - to chyba lekkie nieporozumienie, że od kilku lat ludzie biegają przez całe osiedle na autobus/tramwaj z przesiadką, a władze dopiero się budzą).
  • jurek_dzbonie 15.11.11, 16:36
    > Twoja wypowiedź jest poniżej pewnego poziomu.

    I tym optymistycznym akcentem kończymy twoje roszczeniowe ble ble. Skoro nie zauważasz częstej komunikacji obok, tylko koniecznie ma być pod blokiem. ZTM nie jest od zapewniania dowozówki pod blok do klatki - sory - ta promocja nie istnieje w 90% tego miasta i jej nie będzie. Jeśli masz takie potrzeby to korzystaj z usług MPT.
  • Gość: Paweł IP: *.com 15.11.11, 16:54
    Skoro nawet nie potrafisz się odnieść do moich argumentów, to po co zabierasz głos - aby tylko stwierdzić coś nonsensownego. Autobus na Elbląskiej to żaden luksus, ulica jest przystosowana do obsługi autobusów (celowe działanie ZDM) nota bene to ZDM zarządza ulicą, nie jest to ulica osiedlowa jak próbujesz nam wmówić.
  • jurek_dzbonie 16.11.11, 10:03
    Aaaaammmm... :)
  • Gość: Paweł IP: *.com 16.11.11, 11:45
    No i mamy odpowiedź kto tak trolluje przeciwko zmianom na Żoliborzu - sam ZTM - właśnie zaliczył mega wtopę:
    forum.gazeta.pl/forum/w,51,130729157,130729157,Ludzie_z_ZTM_trolluja_na_forum_sa_twarde_dowody_.html
    Ty "Jurku" także należysz do tego grona? Wstydźcie się.
  • jurek_dzbonie 16.11.11, 12:37
    Komisja śledcza już została powołana w tej sprawie? Czy Erich von Daeniken potwierdził uczestnictwo Obcych?

    Aaaaam.... :)
  • Gość: Paweł IP: *.com 16.11.11, 19:45
    A ty, zatruwasz atmosferę służbowo, czy prywatnie i bezinteresownie, o tej porze? Czy możesz się nie wypowiadać, psując wątek, jeśli nie masz konkretów do zaproponowania?
  • Gość: wylogowany IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 17.11.11, 10:46
    DOOOOOOOŚŚŚŚŚĆĆĆĆĆ JUŻ MAM TEEEGO. ZTM nie powiniem się wypowiadać w swojej sprawie na forum. Pawełek powienien ruszyć cztery litery i uderzyć do radnych warszawy bo to co się dzieje z ZTM to już przerasta forum. Zmienia się tę patologiczną instytucję nie na forum tylko w urzedzie miasta
  • Gość: Paweł IP: *.com 17.11.11, 13:27
    Patologii jest więcej niż sądzisz;) okazało się, że pracownicy ZTM-u spamują na forach gazety:
    forum.gazeta.pl/forum/w,51,130729157,130729157,Ludzie_z_ZTM_trolluja_na_forum_sa_twarde_dowody_.html
    ...trzeba przyznać - niezłe! Ciekawe czy robią to społecznie, odpłatnie, a może pod nakazem prezydentowej?
  • jurek_dzbonie 17.11.11, 15:13
    > A ty, zatruwasz atmosferę służbowo, czy prywatnie i bezinteresownie

    Ja ciebie o to nie pytam i mnie to nie interesuje.

    > Czy możesz się nie wypowiadać, psując wątek

    Aaaa tu cie boli - bo ktoś ma inne zdanie od roszczeniowego? :)
  • Gość: Paweł IP: *.com 17.11.11, 15:19
    Nie - boli jedynie to, że nie masz argumentów, spamujesz, byle tylko stanęło na twoim ostatnim zdaniu. Krótko mówiąc nic sobą nie reprezentujesz, nie masz nic sensownego do powiedzenia - ale na siłę chcesz zabłysnąć, dla kierowców autobusów jest takie forum wawkom.waw.pl - tam szukaj wsparcia i zrozumienia.
  • pawel.777 17.11.11, 15:56
    A sam co masz sensownego do powiedzenia? Zabierzcie autobusy z innych dzielnic i dajcie mi pod dom, tak aby jeździły co 4 minuty? Praktycznie w każdym wątku wypisujesz swoje obsesje. I kto tu jest trollem i kto tu chce zabłysnąć? Jakoś nikt inny nie musi napisać kolejnych kilku pustych postów w odstępie 1-2 minut, często pod różnymi nickami.
    Co sobą reprezentujesz? Komunistyczną ideologię "czy się stoi czy się leży, 122 co 4 minuty się należy"? Może sam w końcu poszukaj wsparcia i zrozumienia, ale u specjalistów po AM lub UM.
  • Gość: Paweł IP: *.com 17.11.11, 16:40
    Przestań obrażać ludzi. Jesteś rzecznikiem ZTM-u? Wrzucając w wyszukiwarkę twój nick wyskakuje kilka tysięcy postów na jeden temat - ztm, pisanych od kilku lat w g. 10-17. Ile płacą za takie coś?
  • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 17.11.11, 23:12
    > Nie - boli jedynie to, że nie masz argumentów, spamujesz, byle tylko stanęło na
    > twoim ostatnim zdaniu. Krótko mówiąc nic sobą nie reprezentujesz, nie masz nic
    > sensownego do powiedzenia - ale na siłę chcesz zabłysnąć, dla kierowców autobu
    > sów jest takie forum wawkom.waw.pl - tam szukaj wsparcia i zrozumienia.

    A jednak Jurek przywalił celnie i zabolało.
  • Gość: Paweł IP: *.com 18.11.11, 08:39
    Rychu, ty także tutaj? Następny kierowca MZA wtrąca swoje 3 grosze do nie swoich spraw. Nie zdziwię się, że to ta sama osoba co jurek tylko niezalogowana.
  • Gość: Piasek IP: *.adsl.inetia.pl 19.11.11, 00:41
    Człowieku, żadne merytoryczne argumenty do Ciebie nie docierają? Jedynie Ty jesteś za zmianą trasy linii 122! Dotarło to do Ciebie? Tych, którzy mają inne zdanie oskarżasz , że są tajnymi agentami ZTM na tym forum. Tymczasem jakoś nikt Cię nie poparł, oprócz Macieja - twojego alter ego...
    Wilson, skasuj ten wątek, bo ten człowiek nadal będzie zaśmiecał to forum.
  • jurek_dzbonie 22.11.11, 15:54
    > Tych, którzy mają inne zda nie oskarżasz , że są tajnymi agentami ZTM na tym forum.

    Ależ nie przejmuj się frustratem - to normalne, że się pieni jak inni mają inne zdanie.
  • Gość: GC IP: *.1and1.pl 23.11.11, 11:09
    Informacja poglądowa o możliwości rozplanowania zatok na Elbląskiej i Przasnyskiej:
    img72.imageshack.us/img72/4971/zatoki.jpg
  • Gość: Tomek IP: 173.208.197.* 18.01.12, 20:12
    Witam
    Co sądzicie o propozycji takich tras ZTM 205 i 121:
    maps.google.pl/maps/ms?msid=202104464159544542183.0004b37c10dd3d3990644&msa=0&ll=52.275825,20.999851&spn=0.052306,0.169086.
    maps.google.pl/maps/ms?msid=202104464159544542183.0004b37c79cb866398e02&msa=0&ll=52.250085,20.98526&spn=0.052337,0.169086
    Moim zdaniem takie 205 na Elbląskie, Przasnyskiej i Włościańskiej mogłoby kursować co 10 minut w szczycie. Byłby ogromny popyt na tych ulicach zwłaszcza rano by Włościańską szybciutko dotrzeć do metra Marymont zamiast z Sadów/Włościańskiej jechać 114 do Wilsona.
    ZTM musiałby jednak dać przyzwoitą częstotliwość takiej linii. Nikt nie pójdzie na autobus na Przasnyską jeżdżący raz na 20 minut w szczycie i nie będzie ryzykował, że ten nie przyjedzie i spóźnimy się 20 minut do pracy.
  • pawel.777 19.01.12, 09:07
    Gość portalu: Tomek napisał(a):

    > Witam
    > Co sądzicie o propozycji takich tras ZTM 205 i 121:
    Na dzień dobry domyślam się, że to kolejny idiotyzm.

    > maps.google.pl/maps/ms?msid=202104464159544542183.0004b37c10dd3d3990644&msa=0&ll=52.275825,20.999851&spn=0.052306,0.169086.

    Jakiś pokręcony potworek objeżdżający w koło dzielnicę.
    Mnie natomiast intryguje jedna rzecz. Po co on podjeżdża pod Arkadię tam nie zatrzymując się? Jakaś turystyka komunikacyjna?

    > maps.google.pl/maps/ms?msid=202104464159544542183.0004b37c79cb866398e02&msa=0&ll=52.250085,20.98526&spn=0.052337,0.169086

    A tego idiotyzmu już kompletnie nie rozumiem. Jaki jest cel dublowania 128 i 180? Obie linie mają dobrą częstotliwość, pracują nieźle. Dla własnej wygody chcesz im pociąć rozkład i utrudnić dojazd na Trakt z Chomiczówki i Wilanowa?

  • Gość: Paweł IP: *.com 20.01.12, 04:06
    KAŻDA zmiana w komunikacji na Żoliborzu będzie dobra, ponieważ obecna jest tak zła, że już gorzej być nie może. I nie chodzi mi o interes mój i moich sąsiadów aby wreszczie na Przasnyskiej przed rondem z Elbląską powstał przystanek i aby dodać przystanek dla 114 na wysokości Załuskich w stronę Wilsona, bo takich pomysłów i potrzeb jest na Żoliborzu dużo więcej. Nie tylko Elbląska z Przasnyską potrzebują komunikacji. Ludzie z wieżowców na Włościańskiej też mają dość latania na piechotę na Marymont. Nie wspominając o Rydygiera i południowej części Przasnyskiej które ZTM wciąż oznakowuje na mapie jako teren rzekomo przemysłowy.
    Odnośnie wypowiedzi w/w pana, który macza palce w każdym temacie komunikacyjnym, to zapraszam do zapoznania się z trasą 192 na Ursynowie - wtedy dowiecie się co to jest potworek komunikacyjny kursujący bardzo często, wożący muchy, ale jednak kursujący - bo w przeciwieństwie do Żoliborza, Ursynów ma władze dbające o mieszkańców i tam ludzie nie stoją po 20 minut nie mogąc doprosić się innej alternatywy niżeli takie np. 122 z Krasińskiego przy Przasnyskiej jako co najwyżej (i jedynie "aż") "przymusowa" dowozówka do metra na podróż z przesiadkami do centrum.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka