• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Metro Słodowiec a PKS MARYMONT

  • 27.01.05, 09:37
    I znów planiści warszawscy nas uszczęśliwiają na siłę! spójrzcie na plan
    stacji Słodowiec i jej położenie względem PKS MARYMONT. czyżbyśmy mieli
    powtórkę z pl. Bankowego. Przecież tam dojeżdża sporo podmiejskich autobusów,
    znow trzeba będzie skakać przez jezdnie. sam osobiście nie korzystam z PKS-u
    ale mogę się domyślać co to będzie za larum. Ponoć za takim umieszczeniem
    Słodowca przemawiają plany zabudowania centrum biurowo-mieszkaniowym Serka
    Bielańskiego. A może w podteksie jest likwidacja PKS Marymont

    metro.waw.pl/grafika/stacja_park_kaskada_-_lokalizacja_wejsc-wyjsc.jpg
    Edytor zaawansowany
    • 27.01.05, 09:52
      > A może w podteksie jest likwidacja PKS Marymont

      Najprawdopodobniej tak. Dworzec ma być pod Hutą, co chyba jest słuszne, po co
      pks-y mają się głębiej ładować w miasto?

      A co do tego węzła na Słodowcu, to mnie zastanawia nikła możliwość przesiadki z
      tramwaju. Może zakładają, że lud z Marymonckiej dostanie się prostopadle i
      wcześniej do Kasprowicza? Może się też przesiadać przy Hali M., ale to wydłuży
      jazdę tramwajem i dojście do peronu.

      Chętnie bym poznał podkład ideologiczny tych projektów...


    • 27.01.05, 10:21
      • 27.01.05, 22:57
        Mariusz, nie rób bałaganu. Za dużo jest już wątków o metrze a Ty jeszcze
        krosujesz posty, które i tak trafiają na to forum. Powoli :)

        Co do meritum - o ile mnie wzrok nie myli, to z PKS Marymont nie odjeżdżają już
        PKS-y - mają tam tylko przystanek, nie dworzec. I słusznie - dworzec w tym
        miejscu nie jest potrzebny a docelowo ma być pod Hutą i to jest dobry pomysł.
        Stacja Słodowiec ma być taką lokalną stacją jak te na Ursynowie, a nie węzłem
        komunikacyjnym, jak te w Centrum. Dla mnie przesunięcie stacji w kierunku
        Duracza jest dobrym pomysłem.
        --
        Roody102
        --
        "Prawdziwa polskość rodziła się przeważnie pod znakiem Pogoni, najlepsza
        warszawskość - między Cytadelą a Laskiem Bielańskim."
        Kazimierz Brandys
        • Gość: d IP: *.chello.pl 27.01.05, 23:07
          Re: Metro na Kasprowicza jeszcze raz
          Autor: Gość: d IP: *.chello.pl
          Data: 27.01.2005 22:07 + dodaj do ulubionych wątków

          skasujcie post

          + odpowiedz

          ------------------------------- ------------------------------- ------------------
          Był dzisiaj w stołecznej kolejny artykulik (autorstwa Dariusza Bartoszewicza)
          o niezgodności projektów stacji z planem zagospodarowania.
          Zadzwoniłam i opowiedziałam o hektolitrach galaretki wylewanych na mnie
          w trakcie tak zwanych konsultacji (wylewają ją żeby obezwładnić pacjenta
          i odebrać mu argumenty - technologia PR).
          W.w. dziennikarz powiedział, że na niego również wylewają galaretę.
          Prosiłam, po raz kolejny, o wydobycie kosztorysów kolejnych odcinków i stacji.
          Wydawał się rozśmieszony tą galaretką, więc może coś zrobią?...
          Gazeta Stołeczna chyba nie wie czego sama chce. Z jednej strony peany na temat
          Metra (na przykład w relacji z Kotłowni), a z drugiej niemożność uzyskania
          podstawowych informacji?
          Poza wszystkim, Metro coraz bardziej wydaje się organizacją rządzącą się swoimi
          prawami, niedostępną dla postronnych.
          P.S. Oczywiście jestem wariatką, biegającą po Kasprowicza z metrem krawieckim w
          celu zmierzenia obwodu drzew na wysokości 1 m nad ziemią. Tylko czy to na pewno
          jest powód żeby mnie znieczulać? Może gospodyni domowa (w przeciwieństwie do
          fachowców z metra) ma więcej wiedzy o cenie stali (vide kłótnia post factum o
          cenę stacji pl. Wilsona)?


        • 27.01.05, 23:35
          po pierwsze: nie robie bałaganu!
          po drugie wszystkie wczesniejsze watki dotyczyly spraw ogolnych (natezenie
          ruchu na Kasprowicza, wyjscia po srodku zieleni etc)
          po trzecie watek przezemnie wprowadzony dotyczyl realacji miedzy M. Słodowiec a
          PKS MArymont oraz absurdu iż nie bedzie przejsc podziemnych pod Zeromskiego
          (przystanki kolo PKS-u i tego malego centrum handlowego) oraz do tramwaji przy
          Marymonckiej).
          po czwarte : zgadzam sie ze pKS Marymont traci swoje znaczenie szczegolnie w
          kontekscie "wezła Młociny"
          po piate: watek byl podyktowany tym iz nikt z metra ani gosci na spotakniu na
          prochnika 25ego nie potrafil mi tego absurdu wyjasnic...

          ps. artykul w stolku swietnie sie zgral z tym watkiem :)
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.