Dodaj do ulubionych

Zjazd z mostu Gdańskiego po stronie praskiej !!!!

06.06.07, 15:03
zjeżdżając z most gdańskiego na wiadukt nad starzyńskim ktoś w idiotyczny
sposób wymalował pasy w półkole. Jadąc lewym pasem nagle musimy gwałtownie
zjechać na środkowy pas, natomias jadąc środkowym pasem nagle wypadamy z
wjazdu na wiadukt....i wpadamy na ulicę zmierzając do Ronda starzyńskiego.
Łuk jest bardzo ostry i co ciekawe krótki. Takie manewry nawet przy prędkości
50h mogą być tragiczne w skutkach.
Uważajcie na siebie.
PiotM
Warszawa-Białołęka
Edytor zaawansowany
  • f.l.y 06.06.07, 17:11
    masz rację, akurat w tym się z Tobą zgodzę...

    to zaprojektował chyba ktoś, kto tamtędy nie jeździ...
    raz nabrałam się i ja...


    niebezpieczne były też przez jakiś czas blokowania lewego pasu na tym zjeździe,
    gdy robotnicy cos tam malowali...

    blokady były widoczne dla zjeżdżających prawie w ostatniej chwili...


    --
    ..czasami się wielkie serca cieszą maleńką rzeczą..
  • Gość: jacek IP: 217.8.180.* 14.06.07, 11:23
    projektantów. To sie często zdarza.Tak jest na moście siekierkowskim gdzie
    rozwidlaja sie pasy w trzech kierunkach. Na Puławy, na Bora Komorowskiego i na
    Płowiecka. Rozwidlenie każdego pasa powinno nastepowac w odległosciacj nie
    mniej niż 50- 100m ( na mijankę)tzn. tak abt kierowcy mogli odpowiednio
    wczesniej wybrać właściwy pas. Teraz dzieje sie tak, że wszyscy zatrzymuja sie
    w jednym miejscu i dopiero wybieraja pas krzyzując sobie nawzajem przejazd.
    Korek 500metrów a droga pusta
  • jurek_dzbonie 06.06.07, 17:21
    > Takie manewry nawet przy prędkości
    > 50h mogą być tragiczne w skutkach.

    Jezdzij 30km/h
  • Gość: gośc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.06.07, 18:07
    jeszcze gorszy jest zjazd z mostu przy zoo do Jagiellońskiej , omijający rondo,
    tam to wogóle już kanał nawet 20/h nie pomoże zimą ,mam wrazenie,że jest źle
    wyprofilowany
  • Gość: Kiełek IP: *.jmdi.pl 14.06.07, 20:34
    Nie wiem skąd, ale wiedziałem, że to napiszesz... Geniusz...
  • jacrem68 14.06.07, 23:01
    jurek_dzbonie napisał:

    > > Takie manewry nawet przy prędkości
    > > 50h mogą być tragiczne w skutkach.
    >
    > Jezdzij 30km/h

    Takie mądrości zostaw dla siebie. OK? Coś jeszcze inteligentnego inaczej napiszesz?

    P.S.
    Olewam ten kretyńsko wymalowany farbą "pypek". Jest to jedyna metoda aby nie
    zaszkodzić sobie i innym.
  • Gość: d IP: 213.17.164.* 15.06.07, 12:33
    wcześniej było jeszcze gorzej. Żeby zjechać z mostu do ronda trzeba było uciekać
    maksymalnie w prawo i oczywiście sporo samochodów tuż przed wjazdem na wiadukt
    wbijało się na prawy pas powodując realne zagrożenie.

    Po to zrobili olbrzymie tablice wiszące nad drogą, żeby je czytać, a jak ktoś
    gapa to niech jeździ przez rondo na wprost. Tragedii tu nie ma.

    Tak jak teraz jest o wiele lepiej. To nie autostrada ani droga szybkiego ruchu.
  • piotrm74 15.06.07, 13:01
    Szanowny d. czy jak tam się <logujesz>. Kiedzy pisałem informacje o malunkach
    zostawionych przez ZDM, na jezdni, to jeszcze nie było żadnych znaków
    rozwieszonych nad jezdnią, informujących o zjazdach z danego pasa, więc jeżeli
    piszesz o czymś to nie w tonie czepialstwa się.
    Proszę zauważ że jadąc nawet 40 km/h bez informacji znakowej jak to miało
    miejsce, istniało realne zagrożenie wypadkami. Zresztą stłuczek było sporo.
    Teraz istnieją duże tablice nad drogą, jednak jadąc prawym pasem nadal robimy
    dziwny manewr wg wyrysowanego łuku na jezdni <pierwszy raz widzę takie cudo w
    Warszawie>.
    Pozdrawiam wszystkich
    PiotrM


  • Gość: d IP: 213.17.164.* 18.06.07, 10:57
    Loguję się jak popadnie, jakie forum, takie logowanie :P
    Znaki nad drogą powstały w mniej niż 20 godzin po wymalowaniu na jezdni
    _łagodnych_ łuków kierujących jadących na odpowiednie ścieżki. W dodatku łuki są
    wyprofilowane tak jak prawa skrajnia drogi.
    Fakt, jak ktoś tam jeździ "na pamięć" to może go to mylić.

    Oznaczenie, które jest aktualnie jest jedynym rozsądnym wyjściem. To co było
    poprzednio to był horror i zjeżdżanie z wiaduktu tuż przed barierką.
  • Gość: pelissa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.06.07, 14:37
    DOKLADNIE!! Czekalam az ktos to napisze, bo jakbys ty tego nie zrobil - sama
    zalozylabym taki watek. To zly sen jakiegos chorego inzyniera...
    Bardzo czesto pokonuje te trase, pierwszy raz w nocy (przy troszke wiekszej
    predkosci) myslalam ze mam omamy. Srodek OBWODNICY SRODMIESCIA a tu zwezenie BEZ
    zadnego ostrzezenia. Koszmarnie wyglada jak ludzie nie wiedza - leciec przez
    ciagla, nie zmieniac pasa (w sumie nawet nie ma takiej potrzeby) - czekac tylko
    az bedzie bum.
  • Gość: Marcin IP: *.acn.waw.pl 21.06.07, 21:44
    Na Trasie Siekierkowskiej dziewczyna straciła życie, do czego współprzyczynilo
    się wadliwe oznakowanie (piszę "współprzyczyniło", bo ona pewnie też jechała za
    szybko). Czy na Gdańskim ma zaistnieć podobna sytuacja ? Oznakowanie powinno
    pomagać kierowcom, a nie ich dezorientowac, a tu oznakowanie poziome może
    wprowadzić w błąd. To, że są tablice, to dobrze, ale to nie znaczy, że nie
    można poprawić znaków na jezdni.
  • f.l.y 22.06.07, 12:32
    tablice informują tylko o kierunku na Targówek i na rondo, nie ma żadnej
    informacji na temat owego kawałka jezdni wyłączonego z ruchu na długości paru
    metrów...



    --
    ..czasami się wielkie serca cieszą maleńką rzeczą..
  • Gość: Pelissa IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.06.07, 12:58
    Panowie, dokładnie. Za każdym razem jak jeżdzę, to kręcę głową z
    niedowierzania. DODAJMY, że ESTAKADA powstała jako część małej obwodnicy
    śródmieścia (!) a okazuje się, że góra ma tylko JEDEN pas do jazdy przez nią a
    dołem, gdzie w zamierzeniu miał iść ruch lokalny ... pomkniemy trzema.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka