Dodaj do ulubionych

Jakie jest podejście Świadków Jehowy do Jezusa?

03.01.15, 21:27
Jestem ciekawy ,jakie jest podejście Świadków do osoby Jezusa?
Oczywiście jak większość osób wiem, że nie uznajecie Jezusa Chrystusa za Boga.
Jaką rolę odgrywa w waszej codziennej wierze?

--
Jestem ŚWIATŁEM-lecz mnie nie widzicie,Jestem DROGĄ-lecz nią nie idziecie,Jestem PRAWDĄ-lecz w nią nie wierzycie,.Jestem ŻYCIEM-ale mnie nie szukacie,Jestem NAUCZYCIELEM-lecz mnie nie słuchacie,Jestem PANEM-ale nie jesteście mi posłuszni,Jestem BOGIEM-lecz się do mnie nie modlicie,Jestem WASZYM WIERNYM PRZYJACIELEM-ale mnie nie kochacie.Jeśli jesteście nieszczęśliwi,nie wińcie mnie za to- JEZUS
inskrypcja z kościoła w LISIEUX
Obserwuj wątek
    • klaudka_mala Re: Jakie jest podejście Świadków Jehowy do Jezus 03.01.15, 22:14
      Nie nazwałabym o Świadkiem, ale sporo na ten temat wiem bo długo należałam do organizacji.

Jezus jest Synem Bożym, Królem w mesjańskim Królestwie Bożym (królestwie ustanowionym przez Boga, które już panuje w niebie). Jest nauczycielem i najlepszym przykładem do naśladowania. Najlepszym odzwierciedleniem cech Boga.

Przez imię Jezusa należy się modlić do Boga, ale nie należy się modlić DO Jezusa. Jedynie do Boga.
      Jezus i Archanioł Gabriel to ta sama osoba.

Jezus dobrowolnie oddał swoje doskonałe życie jako równowartość za grzech popełniony przez Adama. Doskonały człowiek Jezus w pewnym sensie zrównoważył doskonałe życie, które Adam stracił. Trzeba bardzo mocno doceniać tę ofiarę.

Myślę, że wiele jest tutaj osób które dodadzą sporo w temacie smile
      • szadrach7 jak rozumiesz fragmenty otrzymywania od Chrystusa 03.01.15, 23:14
        Dziękuję Tobie bardzo za informację.
        jak rozumiesz fragmenty otrzymywania od Chrystusa darów np.czytam aktualnie List św.Pawła do Kolosan 1 rozdział wers 2 ;