Dodaj do ulubionych

Telewizja Vectra- proszę o opinie

25.03.14, 16:57
Zastanawiam się nad telewizją i internetem z firmy Vectra.
Jakie są wasze opinie???
Warto , nie warto ? Są jakieś problemy z odbiorem w Ursusie ?
Edytor zaawansowany
  • Gość: lila IP: *.static.chello.pl 26.03.14, 12:15
    w ursusie to nie wiem, na ochocie dziala ok, tansze napewno niz upc i fachowcy tez ok.
  • Gość: TVR IP: *.79.214.82.tvr24.pl 07.04.14, 13:15
    Szerszy zasięg TVR !

    TVR to niekodowana telewizja satelitarna o zasięgu europejskim. Dostępna jest w wybranych telewizjach kablowych. Odbiór programu możliwy jest za pośrednictwem wiodących platform cyfrowych i telewizji kablowych

    Cyfrowy Polsat kanał 170,
    NC+ kanał 222,
    UPC kanał 159

    Od 16 kwietnia telewizja TVR dostępna będzie w sieci kablowej Vectra na kanale 711.

    Serdecznie zapraszamy do oglądania!


    www.tvr24.pl/
    www.youtube.com/watch?v=IFN2lFWGIfI
  • Gość: Kazek IP: *.tvk.torun.pl 02.07.14, 17:29
    Nie warto. Vectra to dno. Szkoda nerwów i pieniędzy.
  • Gość: y IP: *.static.chello.pl 03.07.14, 10:20
    konkurencja neidouczona sie odezwala haha, pewnie niech ludzie bula po 150 zl miesiecznie za polowe tego co ma sie w vectrze i dobrze, ich sprawa ich kasa :)
  • Gość: mm IP: *.static.ip.netia.com.pl 27.05.15, 08:23
    przedstawiciel handlowy? Cóż niestety nie ma pozytywnych opinii o twoim pracodawcy...
  • Gość: dok IP: *.centertel.pl 31.10.14, 23:04
    Ludzie nie bierzcie tego dziadostwa. Moje rodzice wzieli. Na internet nie ma co liczyc. Zeby zrobic czynnosci ktore zajmuja zwykle godzinke chodzi o korzystanie z internetu przejrzenir poczty,przelewy..zajmuje to 3 godziny! To nie sa zarty. Siec slabnie i rozlancza sie po minucie. Sa dni w miesiacu ze wogole internetu nie ma. Dzwoni sie wtedy na infolinie i tlumaczy o co chodzi przez telefon probuja naprawic bo nikt sie nie fatyguje zeby przyjechac do domu. Nie!!!
  • Gość: Wojt123 IP: *.hapay.pl 03.12.14, 22:03
    Vectra jest fatalnym dostawcą usługi. Wyjątkowo nieprzyjemna obsługa. Fatalna umowa i arogancka egzekucja swoich praw w przypadku odejścia.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!

    Biuro obsługi niekompetentne - wręcz robiące łaskę, bowiem przychodzą tam ludzie z reklamacjami. Często starsi i nabici w przysłowiową butelkę. Takiego czegoś nie widziałem. A podobno w Warszawie taka kultura.
  • Gość: feorm IP: *.static.ip.netia.com.pl 27.05.15, 08:25
    Pełna zgoda, są po prostu nieuczciwi i nic im nie można zrobić. Omijać szerokim łukiem.
  • Gość: Yodzia IP: 93.105.162.* 17.10.14, 19:29
    Vectra nie należny do zbyt uczciwych, ale o tym można szybko się przekonać i wszyscy o tym wiedzą. Najbardziej mnie wkurzyli tym, że zabrali fajne kanały kobiecie, np. Domo, a w zamian dali sportowe i badziewne niby kobiece tv. style - kompletne dno! Podobno robi sondaż przed zmianą, bardzo ciekawe w śród jakiej grupy.
  • Gość: abonent IP: *.warszawa.vectranet.pl 27.03.14, 22:01
    szczerze odradzam ... podpisałem umowę i mimo iż się skończyła abonament po rezygnacji muszę płacić przez kolejne 6 miesięcy ... jeżeli uważasz że to uczciwe to zdecyduj się na nich ja już z nimi nigdy nie zawrę żadnej umowy
  • Gość: ania IP: *.static.chello.pl 28.03.14, 10:24
    jakies bzdury piszesz,jesli cos jest nie tak to to sie zglasza do uokiku, a ja z nimi nie mam problemow, czytam co podpisuje i na umowach sie znam i jak trzeba to negocjuje, zeby potem nie bylo placzu jak u ciebie wlasnie.Wszystko trzeba robic z głową.
  • Gość: dot IP: *.warszawa.vectranet.pl 31.03.14, 19:39
    Dokładnie to samo u mnie - zamierzam ich zgłosić do UOKiK - zmieniają regulamin w trakcie umowy i zmiany obowiązują wszystkich wstecz. W warunkach umowy, którą podpisałam była mowa o 1 mies. okresie wypowiedzenia, a teraz są nagle dwa miesiące! Na oszukańcze praktyki czytanie umów niewiele pomoże. Trzeba zgłaszać takie rzeczy, bo czują się bezkarni
  • Gość: ania IP: *.adsl.inetia.pl 07.04.14, 19:22
    ja i mama i kilkoro znajomych tez mamy vectre i nic się nie dzieje, nie ma zadnych zmian, wiec wydaje mi się dziwne żeby zmieniali warunki umowy tylko wybrancom? ktoś tu chyba jakas nagonke prowadzi, bo mam vectre od lat i nic się nie zmienialo, żadne warunki o których ktoś tu pisze.
  • Gość: ela IP: *.static.ip.netia.com.pl 27.05.15, 08:33
    O święta naiwności :) Ja też nie widziałam zmiany okresu wypowiedzenia, dopóki nie powołali się na regulamin, który niby zmienili w związku z wymogami UOKIK. A przy okazji tej zmiany przedłużyli okres wypowiedzenia. Poczytaj sobie warunki ogólne, umowy nie respektują. A jeśli na nieszczęście złożysz reklamację/ poprosisz o wyjaśnienia to po prostu nie zarejestrują wypowiedzenia z przyczyn formalnych i twierdzą, że dalej świadczą usługę (pomimo że dekoder został oddany). Nawet walczyć nie ma z nimi jak.
  • Gość: ania IP: *.adsl.inetia.pl 08.04.14, 08:48
    Ta firma to banda złodzieji trzeba uważać z umowami ,ja miałam przypadek gdzie korzystałam z z usług tej firmy ,po roku przeprowadziłam sie do innego miasta gdzie ta firma nie dawała swoich usług i tu problem bo nie mozesz rozwiazac umowy i musisz im płacic za nic ..
  • Gość: asiek IP: 195.187.84.* 29.07.14, 19:28
    Mnie poinformowano że świadczą tam usługi gdzie się przeprowadziłam . Okazało się pózniej że jednak w moim nowym miejscu nie świadzczą usług . A okres 3 m-cy wypowiedzenia minał , i karzą mi płaci , straszą nawet karą. Tylko za co nie moja wina . Oszuści
  • Gość: HGW IP: *.elart.com.pl 02.02.15, 14:35
    Skoro tak wszystko robisz z głową to wiedz, że Twoje pieniądze opuszczają teren kraju w którym mieszkasz dzięki tej firmie co przekłada się na poziom Twojego życia!
  • Gość: Paweł IP: 80.50.230.* 08.04.14, 11:56
    Moja opinia o vectrze:

    Totalna beznadzieja. Wg umowy można rozwiązać umowę na miesiąc przed końcem okresu umowy. Po wysłaniu im pisma z rozwiązaniem umowy z tym terminem dostaliśmy potwierdzenie, że przyjęli rozwiązanie ale z terminem o miesiąc późniejszym - musielibyśmy płacić oszustom dodatkowy miesiąc. Oczywiście tłumaczyli się że to jest zgodne z umową. Musieliśmy to prostować, bo to oczywiście NIE BYŁO zgodne umową, więc albo są oszustami albo mają u siebie straszny bałagan. Kosztowało nas to dodatkowe nerwy i opłaty za telefony.

    Druga sprawa:
    Na 3 miesiące po rozwiązaniu umowy naliczyli nam karę za rzekome nieoddanie sprzętu (100 zł) - mam wysłać im skan dokumentu na którym jest napisane że oddaliśmy sprzęt. I znów musimy zmarnować czas wolny i pieniądze (chociażby na telefon do złodziei z vectry). A co by było gdybyśmy wyrzucili ten dokument? Pewnie liczą na takich właśnie ludzi. I tak się właśnie zarabia - tu 100 zł, tam 100 zł itd.

    Jednym słowem: NIE POLECAM tych oszustów!!!
  • Gość: uv IP: *.adsl.inetia.pl 11.04.14, 15:16
    rozwiązujesz umowę to musisz im oddac ich sprzet bo on nie jest twój, chyba ze go odkupisz, totalna nieznajomość prawa i paragrafow, ja z upc przeslam do vectry i jest wszystko ok, a nieznajomość prawa nie jest usprawieldiwieniem, ale kto by tak czytal ze zrozumieniem to co podpisuje.
  • 19.04.14, 18:10
    "nieznajomość prawa nie jest usprawieldiwieniem,"

    Przyłazi gładki facet z regulaminem napisanym minimalną czcionką a na końcu po podłączeniu okazuje się że nie można administrować routerem ani przekierowywać portów.

    Cena internetu poza promocją:160 - LOL, w UPC 85. Dlaczego? Oczywiste: żeby naliczać kary za zerwanie umowy.

    A gdzie jest cennik Vectra?

    Vectra.pl -> WSPARCIE (to oczywiste, co nie?) -> Obsługa (to też oczywiste) -> pliki do pobrania. To jest twoje "czytanie ze zrozumieniem".

    Cały cennik:
    www.vectra.pl/repository/vectraFile/06/48/648/Cennik_telewizja_cyfrowa__17042014.pdf
  • Gość: illi IP: *.siec.alfa.pl 18.07.14, 21:39
    nie wiem jak vectra, ale szczerze polecam e-screen.tv, najlepszy wybór kanałów, bez reklam, całkiem w porządku. Pozdrawiam
  • Gość: fcflesz IP: *.rzeszow.vectranet.pl 16.11.14, 10:51
    Po pierwsze, Vectra nie przykłada się do modernizacji urządzeń do przesyłu sygnału. Jak również nie regulują sygnałów we wzmacniaczach budynkowych, do których dostarczają swoje usługi. Parametry sygnału w mieszkaniu powinny być mniej więcej, od 60 dBuV do 70 dBuV. A ceny mają bardzo wysokie a jakość usług bardzo kiepska. Multimedia dba o swoje urządzenia odbiorczo nadawcze i modernizuje swoje instalacje a technicy regularnie sprawdzają i kontrolują parametry sygnałów we wzmacniaczach. A ceny mają niewygórowane i warto za dobrą, jakość zapłacić. Obecnie posiadam usługi z Vectry i jestem bardzo niezadowolony. Internet jest bardzo wolny a przy tej prędkości, którą posiadam a jest to 30 Mb/s to powinien śmigać jak złoto... Nie pozostanie mi nic innego jak wystosować do nich pismo o poprawienie sygnału i poprawienie parametrów internetu. Bo to też może być podstawą do zerwania z nimi umowy bez ponoszenia, jakich kol wiek konsekwencji.
    4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
    4.1. Dostawca Usług zapewnia zgodne z obowiązującymi w Polsce normami parametry
    Sygnału telekomunikacyjnego dostarczanego do Gniazda Abonenckiego. W tym celu
    Dostawca Usług stosuje wewnętrzne procedury pomiaru i organizacji ruchu w Sieci
    polegające na stałym monitorowaniu obciążenia Sieci w charakterystycznych jej punktach
    lub na styku z sieciami innych operatorów, współpracy z podmiotami dostarczającymi
    infrastrukturę w przypadku Usług świadczonych przy wykorzystaniu sieci innego operatora
    oraz zarządzaniu transmisją danych oraz zarządzaniu infrastrukturą i urządzeniami
    służącymi do świadczenia Usług, aby zapobiec osiągnięciu lub przekroczeniu pojemności
    łącza. Stosowane procedury mają na celu zachowanie, jakości świadczonych Usług.
    4.2. Dostawca Usług zobowiązuje się dochować należytej staranności w celu zapewnienia
    właściwej, jakości świadczonych Usług, odpowiedniej do posiadanych możliwości
    sprzętowych i technicznych, z zachowaniem standardów świadczenia Usług, określonych
    w specyfikacji technicznej. Specyfikacja techniczna oraz dane, o jakości Usług publikowane są na stronie www. Tylko, na jakiej stronie tego jeszcze nie znalazłem. Ale znalazłem, ale znalazłem to Tekst linka
  • 19.04.14, 18:13
    ...że abstrahuję od tego, że umowę i regulamin piszą spece prawnicy a podpisują....
    No własnie. I to się nazywa równość względem prawa....
  • Gość: oli IP: *.warszawa.vectranet.pl 22.04.14, 14:28
    jak sie nie umie czytac i rozumiec tego co sie czyta no to do kogo pretensje? ja tam jestem zadowolony, bo place mniej o kilkadziesiat zl niz w upc, niech kazdy sobie wybiera co chce, mam juz ktorys rok i nie narzekam.
  • Gość: rfase IP: *.static.ip.netia.com.pl 27.05.15, 08:39
    nie tylko droga UPC jest na rynku, są tańsi i bardziej uczciwi, a gwarantuję, że na koniec umowy spłacisz im wszystko co na nich zaoszczędziłeś.
  • Gość: mp IP: *.static.ip.netia.com.pl 27.05.15, 08:37
    Przecież napisał, że oddał a mimo to naliczyli mu karę- coś czytanie ze zrozumieniem nie jest jednak Twoją najlepszą stroną...
  • 17.10.15, 19:07
    ja rozwiązałem umowę w czerwcu 2015r i cały czas przysyłają mi faktury-rozbój w biały dzień
  • 13.05.16, 08:09
    Tak jak wiekszosc firm w Polsce nastwieni sa na maksymalne wydojenie klienta a wybor niestety żaden - porownaj inne firmy np. T-mobile, Plus etc. ...... NIE MA MOŻLIWOŚCI WYBORU.
    Dla porównania - mieszkam w USA - wyjeżdzam do Polski (2013) na parę lat DZWONIĘ do firmy z prośbą o rezygnacje - w 2 dni wszystko odłączone, żadnego sprzętu NIE MUSZĘ oddawać (PVR) żadnych rachunków nie otzymuję. Wracam (Marzec 2016) po telefonie w 10 min. servis aktywny. Jest Maj a ja ciągle dostaję z Vectry faktury (mimo rezygnacji w Marcu) i żądaja OSOBISTEGO stawiennictwa sie w Warszawie w celu rezygnacji, ktorej oczywiście na skutek ich błędu nie przyjęli.
    Czy Polska to nie "dziki kraj"?
  • 13.05.16, 14:28
    Miałem podobną sytuację-nie mogłem rozstać się z tą "firmą" przez pół roku -bandytyzm,zresztą szkoda słów.
  • Gość: Adam IP: *.dynamic.vectranet.pl 20.05.14, 23:57
    dałem się skusić i przeszedłem z UPC do TV VECTRA. Nie jestem zadowolony bo interfejs TV VECTRA ma bardzo niedopracowany. Brak wielu funkcjonalności które miała UPC i do tego pilot działa z opóźnieniem (np naciskam kanał i nic, powtarzam i nic a za chwilę przeskakują mi od razu trzy kanały jak karabin maszynowy.... nie mogę zaprogramować nagrywania wszystkich odcinków serialu bo VECTRA takiej opcji nie ma. W ogóle dziadostwo i tyle! Teraz myślę jak zrezygnować z VECTRY i nie płacić kary... ODRADZAM VECTRĘ !!!!
  • Gość: Asiak IP: *.dynamic.vectranet.pl 23.05.14, 20:04
    Odradzam Vectrę. Skusiłem się na nią w listopadzie ub. roku i do dziś ogromnie żałuję. I tak uzgodniłem zakres usług, a dopisali dodatkowe 3 usługi. Orżnęli mnie na 62 zł wyższy abonament. Sprawę zgłosiłem do prokuratury, pozwałem prezesa jako oszusta. Ponadto zgłosiłem do rzecznika praw konsumenta, który tez stawia im zarzuty i żąda szeregu wyjaśnień. Jeśli wyjaśnienia okażą się niepełne wówczas zostaną ukarani grzywną od 2000 zł wzwyż nawet do kilkudziesięciu tysięcy. Już dziś wiem, że nie podadzą rzeczowych wyjaśnień dlaczego dopisali 3 usługi. Mnie przez 7 miesięcy unikali odpowiedzi. Wysłałem do nich 23 emaili, 12 listów poleconych w tym 9 adresowanych na prezesa i nie dostałem rzeczowej odpowiedzi tylko bełkot. Od strony technicznej to szajs. Szybkość internetu zamiast 60 MB najwyżej 35 -40 MB. Już miałem minimum 12 przerw w dostawie internetu od kilku godzin do 20 godzin. Oferowana szybkość w nocy do 120 MB nigdy nie doszła do mnie, najwyżej 40 . Dopisano m. in, usługę sport na ostro, której nie zamawiałem. Ta usługa to oprócz kilku kanałów sportowych obejmuje 2 kanały pornograficzne. Te usługę liczą po cenie 30 zł, podczas gdy w ofercie jej cena wynosi 14,90 zł. Jedyne ich tłumaczenie to takie, że firma Vectra zobowiązała się świadczyć dodatkowo usługę sport na ostro według cennika. Tłumaczenie więc chamskie i bezmyślne. Jeśli dodatkowo świadczy usługę niezamawianą to dlaczego płatną i po podwojonej cenie. Ciekaw jestem jak to wytłumaczy prezes w sądzie?
  • Gość: magda IP: *.warszawa.vectranet.pl 24.05.14, 12:19
    nie pomyliles lekow czasem? przeciez widac ze to wpis konkurencji, jakos nie znam osoby ktora ma z vectra problemy i sa to ludzie z roznych miast
    ja zmienilam z upc na vectre bo upc mialo horendalne ceny, i od roku nie mam zadnych problemow. milego weekendu.
  • Gość: Dera IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.07.14, 10:01
    Chyba ty jesteś z konkurencji. Vectra to badziewie i oszuści.
  • Gość: asiek IP: 195.187.84.* 29.07.14, 19:24
    Są OK do póki nie będziesz chciała rozwiąza z nimi umowy
  • Gość: jebac vectre IP: *.szczecinek.vectranet.pl 24.08.14, 21:41
    nie znasz osob ktore maja z vectra problem powiadasz
    to poczytaj jelopie
    opiniuj.pl/vectrasa.html
  • Gość: byłem w vectrze IP: *.dynamic.chello.pl 29.05.14, 19:44
    Nie polecam!!!
    Dałem się namówić,po 2-ch latach umowa się skończyła i nie chcę więcej słyszeć o VECTrze!!
  • Gość: Pb IP: 195.191.162.* 28.06.14, 00:36
    Nie podpisujcie z nimi żadnych umów, bo nie w żaden sposób nie można od nich nic wywalczyć, mają cie w dupie i to głęboko.
  • Gość: ochotnik IP: *.static.chello.pl 30.06.14, 12:24
    to dziwne, ja mam za 80 zl telefon stacjonarny- kilkaset darmowych minut, mega szybki net i w cholere kanalow na kablowce,
    chyba konkurencja ma placone premie od postow- tak to wyglada, nei znam nikogo wsrod znajomych ktorzy by mieli jakiekolwiek problemy z vectra. ale mozna placic wiecej u konkurecji przeciez.
  • Gość: ZG IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.09.14, 20:06
    VEKTRA, ODRADZAM BO NIE WARTO Z NIMI PODPISYWAĆ UMOWY, WARUNKI NIEZGODNE Z UMOWĄ, NIE POLECAM - SĄ NAJGORSI W POLSCE
  • Gość: karollla002 IP: *.ip.netia.com.pl 14.07.14, 16:43
    najgorsza telewizja jaka moze byc.........nikt mnie nie pytał czy chcę -po prostu jest TUCHOLA mieszkania spółdzielcze,,,,,,,,,,
  • Gość: Ania IP: *.231.14.243.koba.pl 30.07.14, 22:06
    Szczerze nie polecam! Zawarłam z nimi umowę na 3 lata z czasem podnieśli mi abonament trzykrotnie. Po 3 latach nie chciałam z nimi przedłużyć umowy i tu zaczął się problem. Po 1 okres wypowiedzenia - 2 miesiące, przy czym jak podpisywałam umowę było wyraźnie napisane OKRES WYPOWIEDZENIA 1 MIESIĄC!!! No i musiałam jeszcze im bulić za miesiąc dodatkowo :( Szczerze nie polecam, ciągle jakieś przerwy awarie techniczne itp. Przechodzę na osiedlową tv razem z internetem. Vectra jest spoko ale tylko do czasu gdy nie chcesz z nimi przedłużać umowy.
  • Gość: pol IP: *.legnica.vectranet.pl 02.08.14, 16:47
    Mam Vectrę od 2004r. mogę trochę napisać o praktykach w niej stosowanych. Co roku są podwyżki faktur zazwyczaj o parę złotych. Dwa razy chciałem już zrezygnować z umowy, lecz wtedy oferowano mi warunki lepsze i o dziwo tańsze? Ps. wejdź na stronę vectry i stwórz paczkę dla siebie np. tv za 35zł + internet za 29,90(30MB) razem powinno dać 64,90zł u nich wychodzi 99,90zł??? A jeszcze jedno w vectrze jedni płacą za dostęp do dtv a inni nie czyli są równi i równiejsi!!! Jak to się ma do konstytucji- zapomniałem, to jest "polska" przez małe p
  • Gość: pan IP: *.warszawa.vectranet.pl 03.08.14, 09:08
    ale to trzeba miec fantazje zeby tak szkalowac firme, powinni sie tym zajac, ja i znajomi mamy vewctre nic sie nie dzieje jesli chodzi o wymyslane tu usterki itd, warunki mamy o wiele lepsze, ale negocjowac tez trzeba umiec i czytac umowe tez trzeba umiec, ale ze wiekszosc ludzi tego niestety nie potrafi pozostaje im tylko narzekania na forum, i watpie ze ma to cokolwiek wspolnego z rzeczywistoscia, po prostu w dzisiejszych czasach w dobie sfrustrowanych internautow i konkurencji mozna kazdego bezkranie /prawie/ oczernic i napisac wszystko bo papier przyjmie wszystko, co niektorym pozostal jeszcze rozum...
  • Gość: pan IP: *.warszawa.vectranet.pl 13.08.14, 19:12
    a ja mam upc i to jest dopiero porazka, od pol roku nie potrafia podpiac odpowiednio lacza, zle wystawiaja faktury, sami sie pogubili, czekam az sobie ten balagan ogarna, ale nie bedzie to szybko zapewne. tydzien czasu probowalem wyjasnic w czym blad, ale nie wiedza ;/
  • Gość: Stefan IP: *.chello.pl 14.08.14, 12:21
    Hm, dobre. A po IP widać, że jesteś klientem Vectry :)
  • Gość: kamil IP: *.177.29.121.bransat.pl 26.09.14, 15:52
    czy spotkał się ktoś z was z sytuacją, że w połowie trwania umowy zmieniono mu abonament z 99zł na 139 zł ! Dodam, że podpisałem normalna umowę bez żadnych rabatów typu połowa trwania abonamentu o 50% mniejsza oplata. Vectra zwyczajnie w świecie wysłała mi nowe druki do opłat z kwotą 139 zł, pomimo, że miałem już stare druki do końca umowy na kwotę 99 zł.
  • Gość: paryski IP: *.fbx.proxad.net 04.09.14, 20:14
    w czerwcu podpisalem umowe z vectra.nie bylo mnie ani zony ,przyszedl instalator i podlaczyl dekoder z netem i tv.kazal corce podpisac ze zostalo wszystko zrobione ze dziala itp.gdy wrocilem i zobaczylem co zrobil szlag mnie malo nie trafil,,mianowicie nie chcialo mu sie podlaczyc przewodu antenowego do gniazdka tylko zdemontowal gniazdko i przeciagnal przewod przez otwor w obudowie .teraz wisi mi taki kikut ze sciany a oszusci nie uwzgledniaja reklamacji bo ich pracownik otrzymal podpis ze jest wszystko ok i usterke moga naprawic na moj koszt.usterki sam nie moge naprawic poniewaz baran obciol tak krotko przewod ,ze nie mozna go przymocowac do gniazdka a ok rok temu przeprowadzilem kapletny remont.jutro udaje sie do uokik w celu pomocy zerwania z nimi umowy i odszkodowania
  • Gość: Ala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.09.14, 20:04
    vektra to najgorszy operator w kraju, odradzam
  • Gość: ja IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 16.10.14, 11:49
    nie polecam, jest to banda złodziej, przekonałem się na własnej osobie. Miałem umowę na 3 lata i tak jak było w umowie złożyłem wypowiedzenie z miesięcznym wyprzedzeniem tak jak być powinno a okazało się że Vectra zmieniła sobie regulamin i wypowiedzenie umowy jest dwumiesięczne, automatycznie przedłużyli mi umowe na kolejne 6miesięcy.. żenada, Pisałem wielokrotnie reklamację na ich emaila ale tylko dostawałem smsa że mam zapłacić 600zł bo podadzą mnie do sądu, 0 jakiegokolwiek uzasadnienia i dziś okazało się że od tak sprzedali sobie mój długo dla firmy windykacyjnej. Tak się tam traktuję klientów którzy przez 3 lata regularnie płacą za ich (pseudo) usługi. więc jeżeli ktoś się zastanawia nad ich usługami zdecydowanie nie polecam
  • Gość: aadrt IP: *.adsl.inetia.pl 20.10.14, 16:59
    Zgadzam się z beznadziejną oceną Vectry. Niesłowni, niekompetentni technicznie, klienta mają w d....
    Infolinia składa się z jakichś niedouczonych młodzików klepiących formułki. Od dwóch miesięcy nie mogą się uporać z tematem doprowadzenia kabla do mojego mieszkania.
    Lepiej zainstalować sobie telewizję z powietrza lub kupić DVD
  • 18.11.14, 13:35
    stanowczo wszystkim odradzam
  • 18.11.14, 13:37
    jesli chcesz uniknac stresu i problemow cieszyc sie podlaczeniem tel.kab i internetu wybierz inna firme
  • Gość: gosc IP: *.static.chello.pl 18.11.14, 15:28
    ja tam od lat jestem zadowolony, nie ma ciaglych przerw jak w upc, o kosztach nie wspominajac.
  • Gość: korek87 IP: *.warszawa.vectranet.pl 28.11.14, 10:01
    osobiscie polecam do 3 miesiecy za darmo i wiecej kanałów
  • Gość: gosc IP: 82.139.25.* 08.12.14, 20:41
    Nie warto nerwów sobie psuć, kasują na wszystkim:
    - wizyta konsultanta 50 zł
    - płatność online 1,5 zł za fakturę
    - przerwy w dostawach gratis ( zarówno internet jak i tv)
    - do tego faktury na różne kwoty, u mnie się unormowało dopiero jak zadzwoniłem i im wytłumaczyłem, że mam stałą usługę wykupioną
    - co do reklamacji to jak najbardziej można reklamować, ale co z tego jak nie masz dostępu do tv lub neta
    - i jeszcze co tygodniowy mail o pracach konserwacyjnych

    Mieszkam na Wilanowie, ciągle jakieś problemy. Jak nie deszcz to zimno, wszystko przeszkadza w nadawaniu, paranoja. Miałem UPC wcześniej nigdy nie miałem problemów, ale się skusiłem... nie polecam

  • Gość: enya IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.15, 13:35
    Nie ma takiego czegoś ja wizyta konsultanta.... Jest opłata za bezpodstawne wezwanie serwisanta ( Przemeblowałam mieszkanie i mi nie pasuje) . Nie ma opłaty za fakturę, czy to papierową, czy online.... Jak się robi upgrade to faktury są z korektą na drugiej stronie....
  • Gość: użytkownik IP: 109.241.234.* 20.12.14, 16:02
    Dziadostwo brak adresu maila na ich stronach jak chcesz coś załatwić musisz do nich dzwonić czekać długo na połączenie i tracisz kase Firma bez adresu maila to badziewie
  • Gość: arek IP: *.static.ip.netia.com.pl 12.01.15, 18:25
    tylko nie VECTRA najgorsze badziewie jakie może być....
  • Gość: Marcin Gda IP: 109.241.215.* 11.02.15, 18:33
    Zastanowcie sie zanim podpiszecie umowe z ta telewizja.
    Z nimi sa tylko same problemy i przdewszystkim czytajcie dobrze umowy jakie podpisujecie poniewarz sa pisane tylko z korzyscia dla operatora w przeciwnym razie kara wysokosci 4000 zl
  • Gość: cyfron666 IP: *.dynamic.chello.pl 16.03.15, 20:23
    Witam polecam kontakt z przedstawicielem Pan Piotr 722227118 mówi jak jest z długim starzem mam usługi od tego pana w kilku mieszkaniach płacę tyle ile powiedział
  • Gość: magda IP: *.static.ip.netia.com.pl 27.05.15, 08:17
    nie warto
  • Gość: vectra IP: *.com 15.07.15, 10:06
    Wypowiadajcie umowy!!! do końca lipca macie czas 2015r!! poczytajcie w pisamach które otrzymaliście lub celowo do Was nie dotarły. informuje iż zmiana regulaminów następuje.
    Mnie Vectra oszukała na 3 abonamenty. I będą świadom tego co pisze i biorąc za to odpowiedzialność. Zostałem oszukany na 3 abonamenty w sumie 240 pln.
    Oczywiście pierwsza zmiana nastpiła "potajemnie" warunków kiedy poszedłem wypowiedziec umowę okazało sie że zamiast 1 miesiaca są 2 miesiące wypowiedzenia, i informowali o tym w pismach do abonentów. Na infolinii celowo wprowadzają w błąd aby broń boże nie połpapac terminów i sie nie załapac na wypowiedzenie. Za pierwszym razem 4 krotnie mnie wprowadzono w błąd aż sam przeanalizowałem wszystko i wyszło szydło ze powinni wysłac do mnie e-maila z informacją a nie jakiś zwykły liscik którego nie otrzyamłem. I co? nawet nie usłyszałem słowa przepraszam.. nic... więc nacieli mnie na 240 pln wiec sądze że ta kara z UOKIK 495000 pln to nic w skali całego kraju skoro takich jak ja sa setki jak nie tysiące. Więc adeu Vectra z Waszym regulaminem i teraz Wam wypowiadam umowę a tymi 240 pln to sobie ośmiorniczke prezesiku zjedz a ja i moi znajomi klientami tego badziewia nie bedziemy po wsze czasy.
  • Gość: enya IP: *.dynamic.chello.pl 18.10.15, 13:39
    Czytaj dobrze i uważnie umowy, które podpisujesz. Te twierdzenia są wyssane z palca....
  • Gość: mm IP: *.static.ip.netia.com.pl 27.05.15, 08:20
    Nie warto - nie ma co się kusic na tańszy abonament, w przypadku rezygnacji odbiorą sobie z nawiazką. W dodatku samo założenie to także pracochłonna sprawa - do mnie przychodzili 3 razy bo pomylili najpierw sprzęt potem umowę.
  • Gość: Tadek IP: *.dynamic-ww-2.vectranet.pl 24.06.15, 23:02
    Nie warto wchodzić w unowy z tą firmą , są kiepscy . Częste przerwy w nadawaniu byle burza.... nie działa wysoka temperatura na dworze ....nie działa i to najgorsze że dzwoniąc do nich to koszt 13 zł zanim sie połączysz Żenada. nie polecam
  • Gość: Malgorzata IP: *.dynamic-ww-4.vectranet.pl 02.07.15, 21:14
    Witam,

    Jak najdalej od firmy Vectra. Naciągają klienta a potem nie poczuwają się do winy. Od kilku miesięcy próbuję odzyskać moje pieniądze, które przez nich straciłam, bo ich pracownik zawinił, a ich nawet nie stać na zwrot kosztów i robią z człowieka osła.

    Zapomnijcie o firmie Vectra. Nie wartooooooo!!!!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.