Dodaj do ulubionych

Huk lotniska nie do zniesienia - kto za to odpowie

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.06.05, 22:57
Od kilku tygodni Stare Włochy wyłączone są z normalnego życia z powodu huku
samolotów podchodzących do lądowania. Przyszedł weekend i nie można spać,
wyjść na ogródek, rozmawiać. Gdzie są służby odpowiedzialne za pomiary
hałasu, który w ostatnim czasie pewnie kilkanaście razy przekracza
dopuszczalne normy. Zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska, działalność
gospodarcza PPL powinna być przynajmniej zawieszona, tymczasem
przedstawiciele tej firmy ze stoickim spokojem telefonicznie wyjaśniają
mieszkańcom, że winny jest wiatr. Mam dosyć tej arogancji. Kto oprócz
prokuratury, powinien z urzędu zająć się tą sprawą ? Czy ktoś z Państwa już
interweniował? Czy ostatnia instancja to prasa? Tylko która, bo warszawskie
dzienniki w tym temacie tylko wsadzały kij w mrowisko, żeby wyłącznie skłócić
mieszkańców różnych dzielnic.
Edytor zaawansowany
  • filip6198 26.06.05, 05:13
    Remont pasa startowego. Powinien skończyć siez końcem czerwca. Mam nadzieję...
    --
    Pozdrawiam,
    Filip
  • mala_nicki 26.06.05, 12:39
    Niestety nie tylko mieszkańcom daje się to we znaki, pracownicy cierpia nie
    wiele mniej. Ciągłe opóźnienia a do tego budowa nowego terminala :(
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:12
    na czym pole4ga cierpienie pracownikow ???

    zawsze mozna zmienic prace - mieszkanie czy dom znacznie trudniej
  • Gość: Krzysiek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:32
    Jacka-oszłoma anty lotniskowego popędzili z forum gazeta.pl - samoloty to tu
    teraz wali w klawisze i uskutecznia terroryzm medialny. Jacku, jeżeli niepodoba
    się się Okęcie, to przeprowadź siędo Siedlec, Węgorwa, Grójca, Rawy, Płocka a
    nie zmuszaj nas, podatników aby w Twoim prywatnym interesie dokładal do
    zamknięcia lotniska. I wreszcie niech dojdzie do Ciebie fakt, żę tego lotniska
    nie da się zamknąć a tylko ograniczyć jego przepustowość do 10mln PAX/YR a co
    jest powyżej to przenieść do Modlina. Ale i tak te 10mln. PAX/YR zostanie
    osiągnietę bez lowcostów i charterów za jakieś 2 lata, i tak będą nad Tobą
    latać metalowe, huczące ptaki, bo taki jest urok mieszkania w tych okolicach.
    Do tego huku lotnczego dojdzie jeszcze natężenie ruchu samolochodowego poprzez
    budoe ul. Nowolazurowej i Węzłą Konotopy czy Węzłą Opacz. A tak w ogóle jak
    kupowałeś swoją dziuplę to nie przeszkadzały ci samoloty? Nie latały nad
    Włochami?

    Krzysiek
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 22:29
    nie ma na swiecie zadnego biznesu, ktory zaklada samoograniczanie i byl
    dochodowy

    w szczegolnosci lotnictwo bez powiekszania liczby pasazerow o kilka procent
    rocznie dawno stracilby cash flow - na razie potezne straty moga pokrywac
    przedplaconymi biletami i umorzenia zobowiazan

    w Polsce obowiazuje prawo - jesli szajka z ppl dopuszcza do lamania go i
    promuje marnowanie MOICH podatkow i rujnuje MOJE zdrowie - odpowie za to przed
    sadem

    zaden papier przy pozwoleniu budowlanym nie zostal wydany z zgodnie z prawem

    metoda faktow dokonanych jest dobra w dykaturze - w demokracji jest
    przestepstwem

    nowe przepisy FAA przewiduja udzial przedstawicieli mieszkancow we wladzach
    portow lotniczych, lotnisko Schwechat pod Wiedniem wprowadzilo znaczace
    ograniczenie lotow nonych (max 3 000 w ciagu roku !!!), w Amsterdamie zamknieto
    pas prowadzacy nad Amsterdam
    itp itd - wszedzie trwa jakas - nawet jesli ulomna - debata publiczna

    u nas - ppl nie placi grosza odszkodowan, dopuszcza do coraz wiekszej liczby
    nocnych lotow, blokuje rozwoj portow lokalnych i nie dyscyplinuje pilotow
    natruszajacych procedury lotu - i klamie - nawet na stronach internetowych

    nie ma bezpiecznego miejsce w Warszawie, wszedzie na skutek lekcewazenia praw
    mieszkancow - mozesz okazac sie sasiadem spalarni smieci, autostrady albo
    lotniska

    moj dom pochodzi z 1926 roku, mieszkam 6 km od PKIN - na terenie MU29 - strefa
    H3 - a wiec halas lotniczy z PASA AWARYJNEGO !!!

    plan zagospodarowania z 1992 nie zezwalal na rozbudowe lotniska powyzej 3 mio
    PAX przepustowosci - terminal 1 zostal oddany WARUNKOWO - i mial byc OSTATNIA
    inwestycja lotnicza w tym skansenie

  • renata.j 11.07.05, 14:36
    Wyobraź sobie Krzyśku, że 6 lata temu nie latały nad Włochami samoloty z takim
    nateżeniem jak od roku może troche dłużej, żyło sie tam nawet nieźle i w miarę
    spokojnie i uwierz że ten huk staje się naprawde nie do zniesienia, szczególnie
    wtedy gdy w południe twoje dziecko chce trochę pospać ale nie może bo każdy
    przelot samolotu wybudza je ze snu (nawet przy zamknietych oknach).
  • Gość: Krzysiek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.05, 16:53
    Mogę sobie wyobrazić ponieważ jeszcze rok temu mieszkałem na Osiedlu Chrobry a
    teraz nad Michałowicami tak nisko i głośo latają, że nie można rozmawiać z
    sąsiadem przez płot. Nawet zastanawialiśmy sęczy nie kupić czujnika hałasu i
    zamontować na dachu, zgodnie z prawem unijnym jeżeli hałas przekracza normy dla
    danej strefy (Michałowice leżą w 3 strefie) to należy się nam odszkodowanie lub
    nawet regularne opłaty tzw. noise tax.

    Krzysiek

    PS: wcześniej przez 20 lat mieszkałem na Ochocie i pamiętam jak się szyby
    trzęśły kiedy na tzw. hamowni testowano silini w Iłach czy Tu-tkach, następnie
    przez 7 lata mieszkałem na Ursynowie Wyżynach, gdzie z balkonu mogłem podziwiać
    uśmiech panó pilotów w kokpicie lub policzyć ilość nitó na kadłubie a przez
    kolejne 7 lat mieszkałem na Włochach, czyli hałas lotniskowy jest mi dobrze
    znany a taże moje dzieci czasami budziły się ze snu (na Włochach)

    KSZ
  • paul_78 26.06.05, 12:46
    Mnie też to przeszkadza, ale "oni" odpowiedzą - to którędy mają latać?
  • Gość: Kilo Sierra Zulu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.06.05, 17:14
    Przynajmniej teraz w Michałowicach jest cicho :-)
  • Gość: Ursusowicz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.06.05, 17:38
    Problemem jest to ze nie ma 3 pasa na Okeciu wiec caly ruch sie niestety kieruje
    na Wlochy. Ale jest to do zalatwienia. Moze trzeba bedzie poprosic prezydenta
    kaczynskiego zeby interweniowal w sprawie przyspieszenia ukonczenia terminalu na
    Okeciu i dalszej rozbudowy lotniska, tak zeby caly ruch nie koncentrowal sie
    tylko an jednej dzielnicy Warszawy. Mysle ze to jest dobry pomysl na kampanie
    prezydencka Lecha, ktory przy okazji moze wstrzasnac ubecja ktora siedzi we
    wladzach lotniska. To byloby z obopolna korzyscia dla miasta i jego mieszkancow.

  • Gość: Kilo Sierra Zulu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.06.05, 18:10
    ale ten trzeci pas będzie równoległy do tego z którego teraz startują samoloty
    i przelatują nda głowami mieszkańców Włoch. Najlepszym wyjściem jest po prostu
    ograniczenie startów/lądowań jak i ilościowe jak i czasowe, np. zakaz operacji
    lotniczych pomiędzy 22:00 - 6:00 - wszystkich operacji, także charterowych jak
    i GA. Ale dopiero będzie to możliwe jak powstanie drugie lotnisko dla CA
    Warszawa, np. Modlin.

    KSZ
  • Gość: ssw IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.06.05, 22:40
    A drugie pewnie nie powstanie. Decyzja dotycząca nowej lokalizacji miała być
    podjęta w połowie 2004r - takie deklaracje składał Piłat, kiedy w grudniu 2003
    Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego utrzymał w mocy decyzję rozbudowy Okęcia,
    a społeczność warszawska dotknięta uciążliwością już istniejącego, skarżyła tę
    decyzję. W połowie 2004r - decyzja o nowej lokalizacji miała być podjęta do
    końca 2004r. W końcu 2004 prasa donosiła, że nowa lokalizacja będzie wskazana w
    połowie 2005r, teraz, że do końca roku. A w Modlinie okazało się, że dla
    przyjmowania tanich linii byłoby lepiej wymienić nawierzchnię pasów startowych,
    co będzie możliwe może w 2006roku. A Okęcie rośnie. Decyzja pozwolenia na
    budowę czeka w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym na rozprawę, a tam sprawy
    czekają ponad rok (choć dwuinstancyjność miała poprawić "przerób" sądów). I w
    ten sposób po hucznym otwarciu Terminala 2 lokalizacja nowego lotniska dla
    Warszawy zostanie przesunięta w nikomu nie znaną przyszłość. A mieszkańcy Włoch
    i dzielnic ościennych żądający przeniesienia lotniska będą napiętnowani
    jako "pieniacze", którzy dla własnej prywaty chcą ograniczyć działalność
    najpiękniejszej wizytówki Warszawy, i takiej przecież ważnej dla europejskiej
    metropolii. Już przestaję wierzyć w społeczeństwo obywatelskie. Dobrze, że
    jutro poniedziałek, może w pracy - w innych dzielnicach - odpoczniemy, żeby
    nabrać sił dla przeżycia następnego weekendu. A jeśli rzeczywiście koniec
    remontu nastąpi w tym tygodniu, to nie zapomnijmy o tych nad których głowy
    przeniosą się te ogłuszające maszyny.
  • Gość: Herbatnik2000 IP: *.devs.futuro.pl 27.06.05, 15:43
    a czy wogóle jest plan budowy 3-go pasa startowego?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:11
    bez trzeciego pasa budowa terminala nie ma sensu ekonomicznego

    malinowy terminal mial byc ostatnia inwestycja lotnicza w tym skansenie -
    odbior byl warunkowy - do dzis nie spelniono warunkow ochrony srodowiska

    prao lamane jest na bezczelnego - prowizorka polaczona z bezprawiem to nie
    jest nowoczesnosc
  • Gość: nika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.06.05, 10:26
    Mnie raczej przeszkadzaja samoloty startujace, rzeczywiscie trwa to ciagle, od
    rana do poznej nocy. Poniewaz jest upal to i tak okna mam zamkniete, ale wyjscie
    na powietrze, czy otwarcie okien rano i na noc to makabreska. Czekam na ten
    koniec remontu, bo trudno spac.
  • p-iotr 27.06.05, 11:51
    Stara spiewka powtarzana za kazdym razem gdy jest jakis remont na Okeciu, albo
    zmiana kierunku wiatru - Wlochy nie moga spac, Ursynow nie moze spac - no
    straszne, straszne. Mamy lotnisko, a na nim samoloty! O Boze!!! Jak tak moze
    byc?

    Moja rada - wyprowadzcie sie za Puszcze Kampinoska - tam jest cicho.

    pzdr
  • paul_78 27.06.05, 15:39
    p-iotr napisał:

    > Stara spiewka powtarzana za kazdym razem gdy jest jakis remont na Okeciu, albo
    > zmiana kierunku wiatru - Wlochy nie moga spac, Ursynow nie moze spac - no
    > straszne, straszne. Mamy lotnisko, a na nim samoloty! O Boze!!! Jak tak moze
    > byc?
    >
    > Moja rada - wyprowadzcie sie za Puszcze Kampinoska - tam jest cicho.
    >
    > pzdr

    Bzdura. Nam to lotnisko potrzebne jak psu piąta łapa. Lecimy samolotem raz w
    roku, a słyszymy je codziennie. Niech wywalą to lotnisko gdzieś, gdzie nikomu
    nie będzie przeszkadzać.
  • mala_nicki 27.06.05, 17:27
    A jak je wywalą to znów mnóstwo ludzi straci pracę. A jak sobie wyobrażacie
    europejską stolice bez lotniska??? Nasz kraj nie ma pieniędzy na głodujących a
    ma przenosic lotnisko- bardzo ciekawe. Ja mieszkam w centrum i nie żądam żeby
    przenieśli cały ruch poza centrum. Więc jeśli Ci coś nie pasuje proponuje
    przeprowadzkę
  • sarenka166 27.06.05, 22:37
    Znów stara spiewka: komu nie odpowiada, niech sie przeprowadzi. Nic z tego,
    Mala-nicki: to lotnisko będzie musiało się ograniczyc albo przeprowadzić. Za
    duzo ludzi narazonych jest na nadmierny hałas, za drogie tereny sa w Warszawie,
    narazone na hałas z lotniska. Za duzo domów trzeba by wysiedlić. Za kosztowne
    to wszystko.
    W zasięgu przekroczeń norm hałasu mieszka 100 tysięcy ludzi, a drugie tyle
    narazonych jest okresowo na bezsenność. Trzeci pas startowy nie wchodzi w grę,
    choc do niedawna był w planach. Gdyby go wybudowano, odetchnąłby Ursus i
    Miachałowice, a gros startów i lądowań poszłoby w kierunku Włoch, Jelonek i
    Bemowa. Skórka za wyprawkę.
  • Gość: Kilo Sierra Zulu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.06.05, 22:54
    Mała Nicki, dba o swój brzuszek ponieważ żyje z tego lotniska - jest stewką, ja
    też zyjęz tego lotniska, pracuję w branży ale wole mieszkać w rejonie w którym
    nie latają nade mną samoloty, skracając sobie drogę i wylatując z kanałów. A że
    niestety nie stać mnie na zakupdomu w Konstancinie to i mam dom w
    Michałowicach, które chociaż oficjalnie są w 3 strefie to czasami czuję się
    jakby były w 1-szej. Okęcie musi jak najszybciej ograniczyć swoją działalność
    lub wnieśc noie tax dla nieposłusznych użytkowników - moimi faworytamsą piloci
    WizzAir oraz SkyEurope - rejsy od 18:00 do 19:30, są naprawdę najbardziej
    dokuczliwe.

    Krzysiek
  • mala_nicki 01.07.05, 16:21
    Tu już zupełnie nie chodzi o moja pracę, tyle, ze nie będę zmianiać pracy, bo
    ktoś mi tak napisał na forum. Trzeba troszkę sie przystosować. Każdy może
    narzekac na swoją okolicę, ale tez znajdzie sie sporo osób, które będą jej
    bronić. Co np z ludźmi mieszkającymi w centrum??? Czy to, ze wartość
    zanieczyszczeń przekracza normy to znaczy, ze mam zakazac samochodom i
    autobusom jeżdżenia pod moimi oknami??? Jeśli zacznie mi to przeszkadzać to
    przeprowadzę sie na wieś i tyle.
  • mala_nicki 01.07.05, 16:17
    Tyle, ze to lotnisko nie powstało wczoraj. Czy myslisz, że łatwiej wyrucić
    wszystkich tych ludzi pracujących na lotnisku???? Bezrobocie wtedy wzrośnie
    bardzo gwałtownie. Ja tu juz nie myślę tylko o sobie, ale o ludziach którzy za
    swoją pracę zarabiaja marne grosze, ledwo utrzymuja rodzinę z pensji. Jak sobie
    np wyobrazacie ograniczenie ruchu na lotnisku??? Że po 22 nie będą lądowały
    samoloty? A co jeśli samolot, który planowo miał wylądowac przed 22 spóźni
    się??? Juz pasazerowie będą wysyłani na jakies boczne lotnisko???? Zupełnie nie
    przygotowani na to. W tej chwili mozliwe jest przeniesienie tanich linii tak
    jak to się dzieje na zachodzie. Tanie linie lądują na dalszych lotniskach i
    pasazerowie o tym wiedzą. Tyle, ze za kilka lat to znów się wyrówna, znów
    będzie tyle samolotów tu ladować i tak w kółko.
  • paul_78 28.06.05, 09:35
    Liczba ludzi, którzy mogą stracić pracę jest nieporównywalnie niższa od liczby
    ludzi, którym przeszkadza hałas. Jak ci nie pasuje, to zmień pracę.
  • p-iotr 28.06.05, 12:11
    A mi z kolei bardzo pasuje ze lotnisko jest blisko centrum i moge sobie w 15-20
    minut spokojnie dojechac i poleciec. Moi zagraniczni goscie tez sobie chwala
    fakt ze w niecale pol godziny dojezdzaja do biura.

    Jezeli ktos stawial dom w Michalowicach czy kupowal mieszkanie w Ursusie, to
    wiedzial ze lotnisko jest za miedza i co sie z tym wiaze, wiec nie wiem o co
    teraz ten krzyk...

    Ale wiecie co jest najpiekniejsze? Ze nikt i tak sie Toba, Paul_78 i Tobie
    podobnymi nie przejmie i nie wyniosa lotniska z Okecia.

    (A jak bedziesz glosno krzyczal to bedzie jeszcze wiekszy halas)

    pzdr
  • Gość: ssw IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.06.05, 18:30
    I bardzo żle że się nikt nie przejmuje. Świadczy to właśnie o braku
    odpowiedzialności za podejmowane decyzje przez urzędników państwowych. I
    dlatego za te "błędne" decyzje zapłaci podatnik. Czas by mieszkańcy Warszawy
    zamiast prześmiewać się z kłopotów sąsiadów zaczęli uważniej patrzeć na ręce
    urzędników. Bo śmiech umilknie, jak się zaczną własne kłopoty i pewnie wtedy
    dobrze byłoby skorzystać z rady tych, którzy wcześniej (na innych problemach)
    przetarli ścieżki dochodzenia do właściwych rozwiązań w konfliktach z władzą. A
    nie znasz dnia, godziny i dziedziny, w której i Ciebie dotknie ignoracja
    urzędnicza. Oczywiście życzę żeby tak się nie stało, ale uczulam "nie śmiej się
    dziadku..."
  • paul_78 28.06.05, 21:53
    Gość portalu: ssw napisał(a):

    >
    > nie znasz dnia, godziny i dziedziny, w której i Ciebie dotknie ignoracja
    > urzędnicza. Oczywiście życzę żeby tak się nie stało, ale uczulam "nie śmiej się
    >
    > dziadku..."
    A ja temu gnojkowi tego życzę, i znając warszawskich urzędników jestem
    przekonany, że tak się stanie. Oby jak najprędzej :)
  • p-iotr 28.06.05, 22:54
    Chlopczyku smutny, nie wyzywaj mnie, bo nie masz do tego prawa.
  • Gość: Paul_78 IP: *.acn.waw.pl 28.06.05, 22:55
    a kto mi zabroni? ty, złamasie?
  • p-iotr 28.06.05, 23:08

    No widze ze koronne argumenty wytoczyles. Niezly poziom.

    P.S. U mnie w Ursusie dzis nie lataja. Pewnie sa gdzies nad toba. Mowie Ci jaka
    tu faajna cisza, aach.. ;-)
  • paul_78 28.06.05, 23:16
    p-iotr napisał:

    >
    > No widze ze koronne argumenty wytoczyles. Niezly poziom.
    >
    > P.S. U mnie w Ursusie dzis nie lataja. Pewnie sa gdzies nad toba. Mowie Ci jaka
    >
    > tu faajna cisza, aach.. ;-)
    Poonanizuj się jeszcze trochę, erudyto.
  • siekiera77 04.07.05, 19:38
    pauła78 nick onanisty :-)))
  • Gość: felek zdankiewicz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.05, 02:18
    Czas by mieszkańcy Warszawy
    > zamiast prześmiewać się z kłopotów sąsiadów zaczęli uważniej patrzeć na ręce
    > urzędników.

    Racja. Urzędników jak najbadziej trzeba mieć pod lupą. Jak również i
    pseudoekologów, ktorzy kręcą się dokoła każdej inwestycji którą mogą
    oprotestować dla swoich korzyści.
  • Gość: ssw IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.05, 20:58
    Wyczuwam próbę prowokacji, więc spieszę wyjaśnić. Uciążliwość lotniska Okęcie
    wynika z przekroczonej ponad dwukrotnie przepustowości w stosunku do określonej
    dla inwestycji z 1992r kiedy to otwierano Terminal 1. Wtedy miało to być
    maksymalne obciążenie. Następne - docelowe lotnisko dla Warszawy miało być
    wkrótce zaplanowane. Mieszkańców nie interesują pokrętne interesy ani
    pseudoekologów ani popleczników PPL-u ale zdrowie, dorobek (często kilku
    pokoleń) i zrównoważony rozwój tego miasta. Wymagamy równego traktowania stron
    (czyli PPL i mieszkańców)w przejrzystym postępowaniu administracyjnym oraz
    rzetelnego rachunku ekonomicznego dopuszczonego przez urzędników
    przedsięwzięcia z perspektywy miasta i budżetu państwa. Bo jak wszyscy wiemy,
    nie ma odpowiedzialności materialnej urzędników za "błędne" decyzje, płacimy
    wszyscy.
  • Gość: Z. Lesiecki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.05, 07:55
    Uciążliwość lotniska Okęcie
    > wynika z przekroczonej ponad dwukrotnie przepustowości w stosunku do określonej
    >
    > dla inwestycji z 1992r kiedy to otwierano Terminal 1.

    W pełni zgadzam się z tym stwierdzeniem. Na szczęście już niedługo uda się nam
    wyeliminować tą uciążliwość w pełni przez powiększenie naszego portu lotniczego.
    Obecnie kończymy już budowę nowego budynku.
  • mala_nicki 01.07.05, 16:24
    A przez ta ciągnącą się w nieskończoność budowe sa kolejne problemy :)
  • quetendre 16.07.05, 18:00
    Brak pradu w budynkach LOT, na 17 stycznia i w okolicach Okecia, bo panowie
    robotnicy przecieli nie ten kabel co trzeba. Poopozniane rejsy, bo budowa
    lotniska ciagnie sie nieskonczenie dlugo..........
  • paul_78 28.06.05, 21:44
    Wyniosą, wyniosą. Bo w końcu ludzie zmądrzeją i urzędasy polecą ze swoich
    stołków. A ty i twoi zagraniczni goście będziecie zapieprzać do Mszczonowa.
  • p-iotr 28.06.05, 23:04
    Wyniosa? Lotnisko? Moze chcesz sie zalozyc?
    Co Ty w ogole Misiu opowiadasz za jakies populistyczne brednie? Kto poleci ze
    stolka i za co?

    Wiesz jaki jest Twoj problem? Ze albo porzadnie nie zaplanowales (trudne slowo)
    budowy swojej chalupy, albo specjalnie postawiles w planowanym OOU (jeszcze
    trudniejsze slowo), zeby wyszarpac troche kasy od miasta. A tu ktos zmienil
    granice obszarow i co? Zostales bez dodatkow i z samolotami nad glowa. Mysle ze
    stad sie rodza Twoje frustracje.


    P.S. Znam takiego goscia co jak pod koniec lat 80-tych zakladali telefony w
    jego bloku to nie chcial, bo "tyle co sie dzwoni, to sie na poczte pojdzie i
    stamtad zadzwoni". Podobny styl myslenia do Twojego.
  • Gość: paul_78 IP: *.acn.waw.pl 28.06.05, 23:14
    A wiesz jaki jest twój problem? Realizujesz się przez pisanie w internecie. Idź
    się leczyć.
  • Gość: felek zdankiewicz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.05, 02:14
    A wiesz jaki jest twój problem? Myślisz że wszyscy podzielają twoje
    niezadowolenie z tego że jest lotnisko w Warszawie,a nie w jakiejś wsi pod
    Łodzią. Idź sprzedaj swoje lokum komuś z prowincji, kto tak jak ty nie będzie
    wiedział że na Okęciu jest lotnisko, i przeprowadź się do spokojniejszej
    dzielnicy. Inaczej zawał masz jak w banku, bo lotnisko będzie na Okęciu jeszcze
    przez bardzo długi czas.
  • Gość: Paul_78 IP: *.acn.waw.pl 29.06.05, 08:49
    komuś z prowincji? może chcesz kupić?
  • p-iotr 29.06.05, 10:11

    Paul, spokojnie, wez lekarstwo z rana i zacznij rozmawiac jak bialy czlowiek,
    bo od paru postow jestes zalosny po prostu.

  • sarenka166 29.06.05, 10:12
    Ależ będzie, będzie, póki nie zbankrutuje, zalane pozwami sądowymi o
    odszkodowania, o przekroczenie norm, o nadmierny hałas, nadmierna emisje, o
    ograniczenie mozliwości korzystania z nieruchomości, o spadek wartosci
    nieruchomości itp. itd. Wy sobie w PPL wyobrażacie, że wystarczy mieć dobre
    układy z władza i wszystko pójdzie gładko. Tylko gdy PPL zbankrutuje, to wy
    tylko pójdziecie na zielona trawkę, a konsekwencje finansowe, jak zwykle,
    poniesie całe miasto, czy wręcz cały kraj.
    Proszę łaskawie przyswoić sobie, że lotnisko ma zobowiązania finansowo-
    odszkodowawcze w stosunku do mieszkańców terenu, na którym nastapiło
    przekroczenie norm emisji hałasu. To nie jest widzimisię tego czy innego
    mieszkańca, tak mówią przepisy prawa. Polityka pokrzykiwania na mieszkańców
    mających inne zdanie była może dobra za rządów Millera, ale to se ne vrati.
  • p-iotr 29.06.05, 10:31
    OK, Sarenko, ale nawet gdy PPL zbankrutuja to przeciez nikt nie zabronuje
    terenu lotniska na Okeciu, zeby zrobic tu sztuczne jezioro z torem kajakowym.
    Po prostu kupi to ktos inny (za smiesznie male pieniadze jak znam zycie) i
    otworzy lotnisko pod nazwa "Lufthansa Flughafen Polen GmbH" albo "Port Lotniczy
    Warszawa Pan Czesiek Ltd." i wszystko bedzie po staremu.

    A zeby bylo smieszniej to w miedzyczasie przepchnie sie przez sejm korekte do
    ustawy o normach halasu czy o OOU w imie "interesu spolecznego" (no bo przeciez
    Wawa musi miec lotnisko, poslowie lubia latac samolotami) i wszystko bedzie tym
    bardziej po staremu.

    Proponowalbym zejsc na ziemie.
    Pzdr
  • mala_nicki 01.07.05, 16:29
    Niestety przez to o czym piszesz zostana podniesione opłaty za uzytkowanie
    lotniska a co za tym idzie wzrost cen biletów dla pasazerów. Ludzie zaczną
    coraz więcej latac tanimi liniami, których juz nie będzie na Okęciu a to
    spowoduje zmniejszenie liczyby lotów w ciągu dnia i będziecie mieli to czego
    pragniecie.
  • Gość: Kilo Sierra Zulu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.07.05, 17:40
    I oto właśnie chodzi. Ograniczyć ruch, przesunać "no frills" do Modlina, razem
    z Cargo, Charterami i GA. Podnieść opłaty za lądowanie z 15USD za MTOW do 20USD
    (15USD +5USD noise tax) a także Flag Carriers przeniosą się na Modlin, co
    będzie kolejnym krokiem do zmniejszenia ruchu - czytaj hałasu.

    Krzysiek
  • mala_nicki 02.07.05, 18:14
    Nie rozumiem tylko czemu w taki sposób. To najbardziej zaboli zwykłych ludzi. A
    linie lotnicze będą szukały oszczędności w pracownikach skoro na tym nie moga
    oszczędzić. No cóż taka jest polityka naszego kraju.
  • Gość: Kilo Sierra Zulu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.07.05, 21:31
    Dlaczego ma to zabolić zwykłych ludzi? I dlaczego do razu linie lotnicze mają
    zwalniać pracowników aby szukać oszczędności? Taka Lufa, AirFrance czy British
    nawet tego nie zauważą, co do LOTu to i tak trzeba zwolnić jakieś 1000 osób i
    ograniczyć władzę Związków Zawodowych, które generują niepotrzebne koszty.
    Lotnisko Okęcie jest już zbyt duże patrząc przez pryzmat bliskości miasta, a
    wręcz "wrasta" w nie. Ograniczenie ruchu poprzez działania administracyjne, np.
    poprzez wrowadzenie jak pisałem noise tax oraz otwarcia Modlina, pozwoli na
    racjonalną koegzystencję mieszkańców Ursynowa, Ochoty, Włoch, Piastowa czy
    moich Michałowic czy Raszyna z lotniskiem.
  • mala_nicki 03.07.05, 09:53
    Myślałam o naszej rodzimej linii. Ona widząc dodatkowe koszty stara się obnizyc
    wydatki kosztem pracowników. Były juz plotki na temat przejecia LOT'u przez
    Lufę, wtedy może cały personel latający miałby to co im sie nalezy, bo teraz to
    jest istny Sajgon. On nie potrafia sobie poradzić z problemami i z tego co ja
    widze to chcą wykonczyć firme działającą od ponad 75 lat na rynku. Jeszcze
    daleko nam do firm zachodnich
  • Gość: Kilo Sierra Zulu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.07.05, 11:43
    Troszkę robi się OT... LOT musi przejść głęboką restrukturyzację, bardzo
    głęboką. dla przykłądu: LOT ma 49 samolotów (5 oddał do Centralwingsa),
    zatrudnia 3500 ludzi (bez LAS, LGS, LOT Catering, itd...) a zysk po operacjach
    finansowych wynosi plus 16 mln PLN, Ryanair posiada 89 samolotów, zatrudnia
    2500 ludzi a zysk wynosi 250 mln EUR. W samym dziale finansowym LOT zatrudnia
    200 osób a Ryanair 14!!! Ale tu nie należy się dziwić, jeżeli w LOTie jest
    stanowisko specjalisty ds. dofinansowywanie wypoczynku dzieci , lub specjalisty
    ds. kosztów odmrażania samolotów (a co ta osoba robi latem?). Do tego dochodzi
    złe planowanie załóg - ile Ty wylatujesz godzin rocznie, ile średnio wylatują
    F/A rocznie a ile załogi cockpitowe? Raczej nie 800h, czyli jest kiepskie
    wykorzystywanie personelu latającego, do tego dochodzą kosztowe wolne dni,
    obozy kondycyjne, posiłki na pokładzie, i diety za sam pobyt na pokładzie
    samolotu (a diety zgodnie z prawodastwem przysługują tylko pracownikom
    oddelegowanym do pracy do inne miejsce niż zawarte w umowie o pracę - w Twoim
    przypadku Twoim miejscem pracy jest pokład samolotu). Do tego dochodzi przerost
    administracji, uslug zewnętrznych itd... LOT będzie musiał wkrótce się
    podzielić na mniejsze spółki, np: LOT Local Commuter na EMB i ATR na bazie
    Eurolotu - fiddering do HUBów, LOT Oceanic na 767, Centralwings - no frills,
    LOT Technika, LAS, itd... oraz PLL LOT S.A. jako holding plus jakieś firmy
    wydmuszki z długami, np. LOT RealEstateManagement...

    KSZ
  • mala_nicki 07.07.05, 17:52
    Nie wiem czy zauwazyłes, ale sporo jest takich firm w Polsce. Jak za czasów
    komunizmu, praca po znajomości i specjaliści od wszystkich niepotrzebnych
    rzeczy.
    Jeśli chodzi o diety to nie masz racji, dostajemy diety zagraniczne jeśli
    lecimy poza granicę, ale krajowe diety dostajemy tylko wtedy jeśli poza bazą
    spędzamy więcej niz 12 godzin i sa to naprawdę marne grosze. Może około 200zł w
    skali roku.
  • schimanski 07.07.05, 22:35
    Co do diet, to cienizna, masz rację ale to znaczy że w Centralwings czy w
    FischerAir F/A zarabiają o wiele więcej. Bo na samych nalotach (średnio 60h/mc,
    a w lipcu/sierpniu nawet po 72h/mc) F/A (jedynka) ma ok. 2700PLN plus diety ok.
    750PLN (to bez podatku)+ wynagrodznie podstawowe. No ale to nie ma nic do huku
    nad głowami. Znów latają nad Michałowicami no i dzięki temu ma wieczorami ładny
    widok na oświetlone samoloty na tle ciemnoniebieskiego nieba lekko
    podświetlonego przez łunę bijącą od świateł miasta.

    Krzysiek
    --
    "Niektórzy daleko lecom-nie dzięki skrzydłom lecz plecom!"
  • mala_nicki 08.07.05, 19:55
    Bo oni dostaja diety zagraniczne a ja pisałam o dietach krajowych za
    oddelegowanie. Diety zagraniczne dostajemy jak tylko zamkniemy drzwi samolotu z
    zamiarem polecenia zagranicę. Jeśli chodzi o nalot 60h to wcale nie jest tak
    dużo, a moja pensja z dietami czesto nie przekracza 2700 zł
    Ja niestety mieszkam w centrum więc nie widze samolotów nad soba :( ale
    szczerze to mam dosyć tego huku w pracy.
  • siekiera77 30.07.05, 02:03
    paul_78 napisał:

    > Wyniosą, wyniosą. Bo w końcu ludzie zmądrzeją i urzędasy polecą ze swoich
    > stołków. A ty i twoi zagraniczni goście będziecie zapieprzać do Mszczonowa.

    a tam jo bede jusz czekol ze swojim wozem drabiniastym
    i powieze was dzie tyko chceta
  • siekiera77 30.07.05, 02:01
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 10:40
    na Ochocie - Wislicka

    do tej pory odrzucali wszytskie skargi - obecnie jest w toku - bo zajela sie
    tym prokuratura okregowa

    kazdy, kto nie zgadza sie na marnotrwastwo, lamanie prawa, lamanie naszego
    prawa do zdrowia i spokojnego snu i normalnego zycia - moze sie dolaczyc

    nie bojcie sie wlaczyc o sowje prawa i podatki - lamane i marnowane przez
    przestepcza klike z ppl

    nowy terminal moze posluzyc mieszkancom - w naszej dzielnicy nie ma ani kina,
    teatru czy basenu - a nie niszczyc i zabijac
  • mala_nicki 10.07.05, 14:08
    Dla Twojej informacji w tej dzielnicy jest i kino i teatr i basen, nawet nie
    jeden :) wystarczy poszukac :)
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 17:46
    poprosze o adres kina, teatru i basenu w dzielnicy WLOCHY - w ktorej lezy
    rozbudowywane nielegalnie lotnisko im Fryderyka Halasina

    zapewniam cie, ze nawet szukanie do u... smierci nie pomoze ci w podaniu
    powyzszych adresow

  • mala_nicki 11.07.05, 08:50
    A czy przypadkiem WŁOCHY nie należą do OCHOTY????????????? Czy dla Ciebie
    przejechanie 15 min to juz daleko?????
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.05, 11:40
    witamy przyjednych z pipidow - jak ci sie podoba u nas w stolicy ???

    Ochota moze poszczycic sie jednym starym kinem i jednym kiepskim teatrem

    jak juz mie sie uda przebid przez korki (tiry) w alejach - albo przez dziurawa
    Gniewkowska - wole juz pojechac do Centrum

    zakuwaj plan Warszawy, droga przyjezdna !!!
  • Gość: arek IP: *.aster.pl 10.07.05, 17:49
    trzeba bylo sie nie budowac na drodze ladowan samolotow, tanio sie dzialke
    kupilo i teraz sie narzeka, cholerny glupi narod!!! jak nie autostrady to
    samoloty, wyprowadz sie na wies baranie albo zatyczki sobie kup!!!!!
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.07.05, 18:08
    zamknieto wtedy trzeci pas

    czlowiek gory i morza przenosi - tylko jednego lotniska na Okeciu przeniesc nie
    moze

    trawiaste lotnisko z 1934 ma stac sie argumentem przciwko ROZWOJOWI MIASTA ???

    deficytowy hub presiadkowy na Okeciu ma miec wyzszy prirytet niz prawo do zycia
    dla ponad stutysiecy ludzi ????

  • Gość: troche historii IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.05, 00:25
    Pisz na Berdyczow. Juz przed wojna ci co chcieli sie budowac kolo lotniska
    Okecia wiedzieli co robia :

    "Po l wojnie światowej Załuski zaczęły się rozrastać. Nowe domy powstawały
    również po zachodniej stronie Szosy Krakowskiej. Jednak już w latach 30-tych
    powstały pewne ograniczenia, a to z powodu pobliskiego lotniska. Otóż nie wolno
    było stawiać budynków wyższych niż 7 m. Motywowano to względami bezpieczeństwa,
    bowiem wyższe
    zabudowania mogły utrudniać samolotom start i lądowanie. Po wojnie ze względu na
    rozbudowę lotniska Okęcie zlikwidowano część Załusk położoną po wschodniej
    stronie Szosy Krakowskiej. Nadal istniały przepisy budowlane w niektórych
    przypadkach zakazujące nawet remontowania starych i stawiania nowych budynków."


    A dodatkowo - na Bratniej pasly sie wtedy jeszcze tylko krowy.

    Wiec jesli, sprowadzajac sie do Warszawy, pobudowales sie na Bratniej (albo
    kupiles tam domek) to musiales wiedziec co cie czeka.

    Daruj nam teraz swoje lamenty.
  • mala_nicki 11.07.05, 08:55
    To i tak nie pomoże, Ci ludzie sa pewni, ze mają rację. Mimo tego, że wiedzieli
    dobrze co robią. Niemozliwością jest żeby lotnisko sie nie rozwijało. Czy my
    mamy byc zapadłą dziurą??? Tak jak np lotnisko we Lwowie, pas startowy w
    opłakanym stanie, budynki tuż przy bramach lotniska i myślicie, ze oni nie
    myślą, ze to lotnisko się w końcu rozbuduje????
    W naszym przypadku lotnisko jest gdzie było, a to luzie decuduja czy chcą
    zamieszkać przy takich niedogodnościach. Tak jak ja wybrałam mieszkanie w
    centrum i teraz nie zabraniam jeździć autobusom pod moimi oknami, bo za głosne
    są.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.05, 22:55
    ciekawe czemu ktos decyduje o wylaczeniu 160 km kw obszaru miasta - nie
    potrafiac odpowiedziec na pytanie ile to kosztuje

    taniej zbudowac nowe lotnisko niz przesiedlac tysiace rodzin i blokowac rozwoj
    miasta

    lotnisko to usluga dla miast - a nie odwrotnie

    jesli z rachunku korzysci i strat wychodzi ze miasto i jego mieszkancy traca -
    po co sie upierac przy anachroniczbych 'rozwiazaniach' ???
  • Gość: Krzysiek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.05, 12:52
    Polecam artykuł w biuletynie Pracowników Przedsiębiorstwa Państwowego Porty
    Lotnicze z Czerwca 2005, strona 8 :"Kilka słów o środowisku", szczególnie
    ciekawa jest mapka z zaznaczonymi lokalizacjami punktów pomiarowych (w moich
    Michałowicach nie ma żadnego punktu pomiarowego - tak jakby PPLe nie wiedziały
    że piloci "skracają" sobie drogę)

    Krzysiuek
  • sarenka166 11.07.05, 19:25
    Ależ piloci nie skracają sobie drogi przez Michałowice; tamtędy przebiega
    główny pas startowy, a przekroczenia norm hałasu siegają aż do Piastowa. Nb.
    pas ten wybudowany został w latach 70-tych (czyli nie przed wojną). Poprzedni
    pas startowy był mniej więcej równoległy do Al. Żwirki i Wigury i skierowany w
    stronę Ochoty i Śródmieścia. W latach 50-tych najbliższe domy na Ochocie stały
    przy obecnej ul. Opaczewskiej i Hali Banacha. Powstały osiedla Rakowiec i
    Jadwisin, więc pas nalotów przeniesiono nad Michałowice, Ursus i Piastów
    (wówczas słabo zabudowane).
    Teraz Michałowice i Ursus to gęsto zabudowane tereny. Czas na przeniesienie
    lotniska, albo ograniczenie liczby lotów tak, by lotnisko nie było uciążliwe.
    Ale nie łudźmy si.ę, PPL juz tego nie zrobi. Co najwyżej wybuduje terminal w
    Modlinie dla low costów. Nowe, duże lotnisko powstanie w Mszczonowie albo w
    Sochaczewie wybudowane przez obcy kapitał. Nie martw sie, mała nicki, tam też
    znajdzie sie praca dla ciebie.
  • Gość: bartosz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.05, 20:19
    Nowe, duże lotnisko powstanie w Mszczonowie albo w
    > Sochaczewie wybudowane przez obcy kapitał.

    Jest to bardzo mozliwe. Ale bedzie to raczej za 15-20 lat, co najmniej.
  • Gość: Krzysiek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.05, 20:28
    Piloci skracają sobie drogę przez Michalowice ponieważ kanal jest nad Opaczą w
    kierunku na Piastów i dopiero nad Piastowem odbija na Pruszków.
    No ale przecież nie chodzi o to gdzie jest hałas ale że on jest trudny do
    zniesienia i wszyscy mieszkańcy okolic lotniska musieli się liczyć z tym, że
    kiedyś on się zwiększy, taki jest niestety "urok" mieszkania w bliskiej
    odległosci od pasa startowego.

    Krzysiek
  • mala_nicki 12.07.05, 14:32
    Wiesz.. tak szczerze to akurat tym się najmniej martwię. Martwi mnie tylko to,
    ze nasze firmy poniosą ogromne koszty w związku z tym, a nowe lotnisko w
    Mszczonowie na pewno nie będzie wybudowane wcześniej jak w 2011 roku :) a do
    tej pory to ja moge zmienić jeszcze prace kilka razy :)
  • sarenka166 12.07.05, 16:25
    Michałowice, Piastów czy np. Piaseczno to NIE SĄ bliskie okolice lotniska. Są
    natomiast bez wątpienia terenami mieszkaniowymi, zabudowanymi i ich mieszkańcy
    mają prawo do spokoju.
    Z tego powodu nie należało rozbudowywac lotniska Okęcie, bez względu na
    interesy małej nicki i innych pracowników PPL (pilotów też).
  • mala_nicki 12.07.05, 16:40
    Skoro tak piszesz to po co w ogóle w Warszawie lotnisko?? Nie wystarczy w
    Łodzi, Krakowie, Gdańsku, Rzeszowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach,
    Szczecinie???? Przeciez nam w ogóle nie potrzebne jest lotnisko- zlikwidujmy je
    całkowicie :D
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.05, 11:37
    dla poprawnego funkcjonowanie ukladu miasto - lotnisko konieczne jest
    zachowanie odleglosci ok 30-40 km od centrum miasta

    tylko wtedy uda sie odzielic lotnisko - jako uklad komunikacyjny - od
    codziennych strumieni dojezdzajacych do pracy

    teraz mamy rozwiazanie warte pipidowy - tysiace hektarow terenow blisko
    centrum, z infrastruktura kolejowa i drogowa - wylaczone z miasta - i ponad sto
    tysiecy ludzi narazonych na huk i spaliny

    kolejna prowizorka w skansenie lotniczym na okeciu = to zamiana Warszawy w
    moloch dla szczurow i karaluchow - a nie w metropolie
  • Gość: troche historii IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.05, 23:33
    Pisz na Berdyczow. Juz przed wojna ci co chcieli sie budowac kolo lotniska
    Okecia wiedzieli co robia :

    "Po l wojnie światowej Załuski zaczęły się rozrastać. Nowe domy powstawały
    również po zachodniej stronie Szosy Krakowskiej. Jednak już w latach 30-tych
    powstały pewne ograniczenia, a to z powodu pobliskiego lotniska. Otóż nie wolno
    było stawiać budynków wyższych niż 7 m. Motywowano to względami bezpieczeństwa,
    bowiem wyższe
    zabudowania mogły utrudniać samolotom start i lądowanie. Po wojnie ze względu na
    rozbudowę lotniska Okęcie zlikwidowano część Załusk położoną po wschodniej
    stronie Szosy Krakowskiej. Nadal istniały przepisy budowlane w niektórych
    przypadkach zakazujące nawet remontowania starych i stawiania nowych budynków."


    A dodatkowo - na Bratniej pasly sie wtedy jeszcze tylko krowy.

    Wiec jesli, sprowadzajac sie do Warszawy, pobudowales sie na Bratniej (albo
    kupiles tam domek) to musiales wiedziec co cie czeka.

    Daruj nam teraz swoje lamenty.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.07.05, 08:02
    niczego nie dowiodles tym powtarzanym jak czkawka cytatem - dotyczacym
    niwielkiego obszaru Zalusek - nadal zamieszkalego przez setki rodzin - i
    ktorych ani miasto ani ppl nie chce wykupic - bo by zbankrutowali

    co do Bratniej - w latach 20 ub wieku rodzina Kalichenow posiadajaca wiekszosc
    obszarow Starych Wloch podzielila folawarki na dzialki, a na ich terenie
    zaprojektowala MIASTO OGROD, przed rokiem 1934 zamieszkalym przez ponad tysiac
    rodzin - znacznie przed wykorzystaniem paru hektarow lak na Okeciu na
    lotnisko - trawiastym - czyli lokalizacji prowizorycznej

    juz wtedy doszlo do tragedii - pomidzy Ursuem i Wlochami rozbil sie LOS
    prezentowany armii rumunskiej - na szczescie oprocz zalogi nie zginal nikt -
    Rumuni nie zakupili Losiow - z korzyscia dla koalicji antyfaszytsowskiej w
    czasie wojny


    pierwszy pas betonowy na lotnisku Okecie wybudowal H. Goering dla Luftwaffe -
    korzystaly z niego samoloty bombardujace Warszawe w czasie powstania

    obecne lotnisko spelnia podobna funkcje - niszczy miasto i zdrowie mieszkancow,
    blokuje rozwoj lotnictwa w Polsce i rozwoj Warszawy - zamiast udostepnic tereny
    wzdluz 4 linii kolejowych - trzeba budowa mosty przez Wisle







  • mala_nicki 17.07.05, 23:23
    Szkoda dyskutowac z takimi ludźmi. To lotnisko i tak będzie istnieć, bo
    przeniesienie go około 50 km od W-wy jeszcze jest zbyt kosztowne i ponawiam
    swoje słowa- jeśli tak bardzo wam to przeszkadza to przecież macie prawo do
    przeprowadzki a nie dusic się tam i walczyć do utraty zdrowia. Na szczęście
    nasz kraj jest wolny i możemy się przeprowadzac do woli, gdzie chcemy i kiedy
    chcemy.
  • schimanski 18.07.05, 16:39
    Jacek chce za nasze, podatników pieniądze pobudować lotnisko w szczerym polu i
    nie zdaje sobie sprawy, że lotnisko to nie tylko parę kilometrów asfaltu czy
    betonu ale to akurat w naszym - polskim/warszawskim przypadku takżę
    przeprowwadzka np. PLL LOT S.A., LOT Catering itd.... z ich całą
    infrastrukturą, bazą itd..... a kto ma to opłacić? Czyżby Stowarzyszenie,
    któremu przewodzi Jacek? Bo jeżeli tak, to jestem za.

    --
    "Niektórzy daleko lecom-nie dzięki skrzydłom lecz plecom!"
  • mala_nicki 18.07.05, 19:05
    W takiej sytuacji tez jestem za :) nawet będę te 50km dojeżdżać codzień do
    pracy :)oby szybko to zrobił to i ja szybciej prawko zdam :D:D
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 07:24
    jednym slowem teraz dojezdzasz 20 czy 70 ???

    czemu wiec wypowiadasz sie w sprawach Warszawiakow ???
  • mala_nicki 23.07.05, 12:03
    Na okęcie dojeżdżam dokładnie 8 km teraz a wypowiadam się w sprawach
    warszawiaków, bo od urodzenia tu mieszkam. Czy to jest zabronione?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 16:23
    to musialas sie niedawno urodzic - twoja znajomosc Warszawy mozna posiasc w
    gora trzy miesiace

    a wypowiadasz sie w WBREW interesowi Warszawiakow

  • mala_nicki 23.07.05, 19:17
    Tak urodziłam się 10 lat temu i już pracuję na lotnisku :D:D Jakieś bzdury
    piszesz, czytaj dokłądniej a będziesz więcej wiedział :P
    Nie uważam żebym wypowiadała się wbrew warszawiakom, co najwyżej wbrew tym co
    mieszkają w okolicy lotniska
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 23:53
    to tych jest ponad 20O tysiecy

    odrozniasz juz Ochote od Wloch - czy dopiero jaki ci minie pierwszy rok
    mieszkania w Warszawie ???

  • mala_nicki 25.07.05, 20:26
    Tak dla ścisłości to pierwszy rok mieszkania w Warszawie minął mi w sierpniu 81
    roku także jakieś 24 lata temu, a Ty nadal nieuwaznie czytasz
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 07:23
    a kiedy wyczytales ze to ma byc za pieniadze podatnikow ???? budowa lotniska to
    przedsiewziecie biznesowe - jak to sie robi mozna przesledzic na stronach
    lotniska w Atenach

    pieniadze podatnikow to akurat marnowane sa w samym skansenie lotniczym na
    Okeciu i wokol niego

    nie ma zadnych problemow z przeprowadzka - teren i budynki mozna sprzedac z
    OGROMNYM zyskiem - chocby deweloperom - dla nich taki teren z doskonala
    komunikacja - to lepij niz Klondike

    rozbudowa skansenu na Okeciu dobitnie pokazuje ze stare urzadzenia i obiekty
    mozna rozwalic i zbudowac nowe - i nikt sie nie przejmuje kosztami
  • Gość: felek zdankiewicz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 12:37
    budowa lotniska to
    >
    > przedsiewziecie biznesowe -

    Co stoi na przeszkodzie zeby brac sie za ten biznes ?
    Biznesmenow u nas nie brakuje.

    Moga zbudowac nawet 10 lotnisk i konkurowac z Okeciem. Chyba nawet juz jeden
    probowal zaczac - w Bialej Podlaskiej. Ale cos mu sie biznes plan nie dopial.

    Za to chyba bys byl zadowlony z takiego lotniska dla Warszawy. Wystarczajaco
    daleko od Bratniej ? I napewno wystarczajaco blisko dla tych co nigdy w zyciu
    nie lecieli i nie poleca zadnym samolotem.

  • mala_nicki 23.07.05, 14:26
    Ciekawe ile wtedy będzie kosztowała taksówka na lotnisko
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 14:45
    z centrum Aten na lotnisko (ok 34 km) - 15 - 17 euro , 2,90 autobusem

    z Wiednia na lotnisko (ok 25 km ) - 3 euro pociagiem (25 min), 9 euro shuttlem
    szynowym CAT (16 min), taksowka ok 35 euro

    nie ma sie czego bac - przecietny Warszawiak lata 1 w zyciu
  • mala_nicki 23.07.05, 16:05
    hihih zawsze twierdziłam, że nie jestem przeciętna ;)
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 16:21
    moze jesli chodzi o urode ...
  • mala_nicki 23.07.05, 19:11
    I tu tez nie trafiłeś :P
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 11:49
    jednym slowem calkiem przecietny pasztecik - szkoda wiec ze nie trafilem
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 16:58
    Skoro wyzywasz kobiety od pasztetów, to widzę że już jeśtemy na bardziej
    osobistym poziomie konwersacji.

    Zatem pozwolę sobie zamieścić twoje zdjęcie żeby one też mogły ocenić czy ty
    jesteś fajnym chłopakiem czy wręcz odwrotnie.

    www.wlochy.org.pl/o%20nas.htm
    Pierwszy z prawej to nasz kolega.

  • Gość: Włoch IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 17:50
    Jacuś już się rozliczył z kasy stowarzyszenia, czy nadal ściemnia? A tak a
    propos, kto oprócz dr Kulczyka jest sponsorem tego stowarzyszenia ds. walki z
    Okęciem i budowy nowego lotniska na ziemii należącej do wiadomo kogo?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 21:26
    wracaj Wlochu do swojej camorry
  • mala_nicki 24.07.05, 18:48
    Teraz to tym bardziej nie mamy o czym dyskutować :)
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 21:25
    kolega z celi ???

    to juz go zamkneli ???
  • mala_nicki 24.07.05, 18:46
    I znów pudło, ale o gustach sie podobno nie dyskutuje więc to nie jest Twoim
    problemem
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 21:28
    coz - na moje przypuszczenie o twojej nieprzecietnej urodzie stwierdzilas ze
    sie myle

    to moze w koncu sie przejrzyj w lustrze i powiedz czy sie myle czy nie
  • mala_nicki 24.07.05, 22:04
    Najpierw pisałes o przeciętności więc temu protestowałam
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 08:02
    przeczytaj uwaznie - akurat napisalem o nieprzecietnosci ...

    skoro zaprotestowalas - nie mialem wyjscia

  • mala_nicki 31.07.05, 15:06
    Pierwszy post był na temta przeciętnych warszawiaków, którzy latają raz w roku
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.05, 17:31
    raz w zyciu ...

    chodzilo o czesto stosowana manipulacje o wielkiej korzysci dla Warszawiakow z
    lotniska terroryzujacego 200 tys mieszkancow

    a tak naprawde 80 pct 'pasazerow' czyli pasazero-operacji - to frequent fliery -
    ponizej 100 tys osob - wcale nie koniecznie z Warszawy

    nie ma powodu zeby w sumie niewielka korzysc jednych byla okupina tak ogromna
    niewygoda innych - 'equity' jest tu bardzo zaburzone
  • Gość: Włoch IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.05, 18:00
    Jacuś już się rozliczył z kasy stowarzyszenia, czy nadal ściemnia? A tak a
    propos, kto oprócz dr Kulczyka jest sponsorem tego stowarzyszenia ds. walki z
    Okęciem i budowy nowego lotniska na ziemii należącej do wiadomo kogo?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.05, 19:09
    raczej walki o Okecie dla ludzi i nowe lotnisko poza Warszawa

    juz raz odszczekiwales swoej pomowienia rzucane pod innymi nickami - mozesz
    powrocic do tej tradycji
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 14:42
    przede wszystkim mitem jest ze lotnisko na Okeciu jest lotniskiem dla Warszawy -
    ponad polowa poslkich pasazerow mieszka ponad 200 km od Stolicy

    ponad polowa turystow do Warszawy te nie zaglada

    rozbudowa lotniska Okecie - to hub przesiadkowy - zeby Poznaniak i Krakowiak
    zaplacil trzy razy - bo z przesiadka na Okeciu

    to pomysl na brudny interes kosztem mieszkancow Warszawy - a nie troska o ich
    wygode
  • Gość: felek zdankiewicz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 17:01
    Niech biznesmeni buduja lotniska w Krakowie i Poznaniu albo i Bialej Podlaskiej
    (to jest chyba te 200km od Warszawy). Niech zaoferuja takie warunki ze nikt nie
    bedzie chcial sie przesiadac w Warszawie. Ich biznes bedzie sie fantastycznie
    krecil.

    A skoro do i z Warszawie nikt nie lata i nie bedzie latal (no moze statystycznie
    raz w zyciu) to lotnisko zostanie zamkniete a ruch sie przeniesie do tych nowych
    lotnisk.

    Przeciez to mozna zrobic. Nawet dzisiaj mozna zaczac taka dzialalnosc. Chyba w
    Lodzi probuja ze wszystkich sil i jakos niespecjalnie wychodzi.

    Ale, przeciez Warszawa nie jest zadnym celem lotow, nikt nie ma interesu zeby tu
    przylatywac wiec to chyba przejsciowe - twoim biznesmenom na pewno sie uda.

    Najlepiej jakby lotnisko bylo w jakiejs wsi, ktorej nazwy nikt nie zna.
    To gwarancja polowy sukcesu.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 18:18
    a cos z sensem ????

    tak dla odmiany ???

    sprobuj
  • kuba_wr 23.07.05, 16:29
    Czy może mi ktoś przybliżyć, jakie tereny obejmują kolejne strefy wokól lotniska, i jaki poziom hałasu jest dla nich zdefiniowany ?

    Jakub - od sierpnia w Warszawie :)

    --
    Jakub
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 18:19
    a moze jasniej ?
  • mala_nicki 23.07.05, 19:14
    Zawiodłeś mnie :D:D myślałam, ze to pytanie jest własnie do Ciebie skierowane,
    bo przeciez Ty wiesz na ten temat najwięcej :D:D:D
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 23:46
    nie bylo do mnie - czyzby nadmiar seksu ???

  • mala_nicki 25.07.05, 20:55
    Może zycie seksualnie to juz na pewno nie Twoja sprawa- lepiej zajmij się swoim
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 08:01
    ty wszystko rozumiesz doslownie i lopatologicznie

    a to choddzilo o 'nadmiar seksu zrobi z ciebie krotkowidza'

    masz klopoty i z czytaniem i rozumieniem prostych tekstow

    zamiast czegos sie dowiedziec na temat na ktorym spedzasz wiele czasu na forum -
    klepiesz i odrzucasz rozsadne sugestie

  • mala_nicki 31.07.05, 15:09
    To co dla Ciebie jest rozsądne dla mnie jest sprawa nie wartą nawet chwili
    zastanowienia. A skoro jakies słowa kierujesz pod moim adresem to pisz w taki
    sposób aby głupiutka blondynka zrozumiała a nie szukała podtekstów
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.05, 17:25
    to moze najpierw sie troche skomplikuj - a dopiero potem stukaj na forum
  • sarenka166 23.07.05, 22:53
    Zgodnie ze starym (uchylonym przez sąd) obszarem ograniczonego uzytkowania
    wokół lotniska Okęcie, jest to teren o powierzchni 55 km2, rozciągnięty wokół
    dwóch głównych pasów nalotu : Okęcie / Załuski - Opacz - Michałowice - Piastów;
    oraz Grabów - Jeziorki - Dąbrówka - Piaseczno Józefosław - Siedliska - granice
    Konstancina; a także dwóch "awaryjnych": Stare Okęcie - Włochy (do ul.
    Ryzowej/Chrobrego) oraz Wyczółki - Ursynów (do Centrum Onkologii). W 2003 i
    2004 roku mapki kilka razy publikowała prasa, np. GW.

    Na wyżej wymienionym obszarze przekroczone są obowiązujące na terenach
    zabudowanych normy hałasu, wynoszące odpowiednio: 60 dB w dzień i 50 dB w nocy.

    W stosunku do lotniska powyższe wielkości okresla się za pomocą średniej,
    wynikającej z zsumowania poziomu maksymalnego, narastającego oraz ciszy
    pomiędzy kolejnymi samolotami. Inną wartościa, którą samoloty przekraczaja,
    jest tzw. hałas ekspozycyjny (tj. maksymalny huk samolotu w fazie szczytowej,
    tuz nad głową. Dopuszczalną normą jest tu 83 dB, niestety liczne maszyny,
    radzieckie, ale i Boeingi też, normę tę przekraczają.

    W związku z hałasem lotniczym wojewoda próbował wprowadzic na terenach oiou
    liczne ograniczenia: zakaz budowy budynków mieszkalnych jedno- i
    wielorodzinnych, zakaz lokalizacji szkół, przedszkoli, domów kultury i domów
    opieki.

    Na terenie byłego oou mieszka ok. 100 tys. ludzi, np. 70% mieszkańców Ursusa,
    45% mieszkaców Włoch. Powierzchniowo obszar przekraczania norm zajmuje ponad
    połowę powierzchni dzielnicy Włochy, 50 % Ursusa (ciekawostka: fabryka
    traktorów jest poza obszarem), 25% Ursynowa, 20% Piaseczna itd.

    Wszyscy mieszkańcy oou mają prawo dochodzenia roszczeń w stosunku do PPL,
    domagania sie odszkodowań bądź wykupu swoich nieruchomości. Gdyby PPL nie
    chciało wykupywac domów na podstawie ugody, odszkodowania zasądzić musi sąd.

    Z tych danych widać wyraźnie, że istnienie, a tym bardziej rozbudowa Okęcia nie
    jest rzeczą prostą ani jednoznaczną, a na decyzje w tej sprawie najmniejszy
    wpłym ma długosć dojazdu małej-nicki do pracy.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.05, 23:52
    1. wedlug badan opartych na metodach niezunawanych juz na swiecie (modelowanie
    komputerowe a nie pomiar w terenie) - normy halasu przekrocznone sa na obszarze
    ponad 1000 km kw

    2. ppl konsekwentnie odmawia wykupow i odszkodowan - przciez to nie lotnisko
    halasuje tylko samoloty (hahahahhahaahhahaha)

    3. nigdy nie przedstawiono analizy porownawczej alternatywnych rozwiazan - a
    decyzje o rozbudowei podjeto na podstawie ZANIZONYCH danych o tempie wzropstu
    opracji lotniczych - falszywe dane podaje nadal stron www.lotnisko-chlopina.pl

    co tu gadac - typowy przkret ekipy millera



  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 10:36
    • swietnie - pomyslec ze niemieccy zolnierze te IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Gość: jacek 23.07.2005 11:22 + odpowiedz

    tym razem jestem tu po to by scigac i pietnowac

    taki instytut jak wiesenthala


    Na szczęście panie "wiesenthal" z pana piardów nic nie wynika. I nic też nie
    wyniknie w przyszłości.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 11:48
    sluzbowo tutaj ???

    czy to kolega z celi ??
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 16:52
    Jasne, mnie jeszcze za to płacą. I to dobrze.

    A ty kolego powtarzasz te swoje pierdy od wielu lat i nic z tego nie masz.

    Możesz się zagotować a i tak puścimy ci nad głową tyle samolotów ile nam się
    spodoba.
  • Gość: jace IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 21:30
    adolf tez tak puszczal swoje samoloty na Warszawe - i w 39 i w 44

    a potem otrul swoje dzieci i ewe braun - po czym strzalem w glowe zakonczyl
    swoja plugawe i zbrodnicza egzystencje
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.07.05, 22:44
    Czyżby coś spadło z samolotów na twoją działkę ? Zrzut z toalety ?

    Może jednak lepiej poproś lekarza o zwiększenie dawki tabletek na uspokojenie.

    Już ci napisałem - możesz sie zagotować i zapienić i nic nie poradzisz.

    Będziemy mieć lotnisko w Warszawie, niezależnie od tego czy ci się podoba czy
    nie, i niezależnie od tego jaki interes chciałbyś zrobić na lotnisku w jakiejś
    wsi 200 km od Warszawy.

  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 07:59
    to ze na razie trwa festiwal bezprawia, marnotrawstwa i glupoty na Okeciu - nie
    znaczy ze potrwa to dlugo

    > Będziemy mieć lotnisko w Warszawie, niezależnie od tego czy ci się podoba czy
    > nie, i niezależnie od tego jaki interes chciałbyś zrobić na lotnisku w jakiejś
    > wsi 200 km od Warszawy.
    >

    czytac tez nie umiesz chlopie - albo ci sie juz sni kryminal 200 km ood
    Warszawy w jakiej malej miescinie - i przez to z 30 - 40 km zrobiles 200
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 16:45
    40 czy 200 co za roznica, kiedy nasze lotnisko jest tuz pod Warszawa.
    Otworz sobie taki biznes i zobacz czy sie utrzymasz na rynku.
    A zreszta, wiesz co mozesz.... I podkresl to sobie wezykiem.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.05, 09:44
    slabe masz informacje

    lotnisko lezy w granicach administracyjnych Warszawy

    tylko jeden pas nalotow prowadzi pod Warszawe - ale tez przed obszary gesto
    zabudowane

    nie ma sie co oszukiwac - 70 lat i chwatit

    eutanazja - albo w krotkiej perspktywie Parkinson, Alzheimer i a o paraliz
    nietrudno

    taka lotnicza Tierry Schiavo
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.05, 22:18
    Ty sie zwijasz z bezsilnej zlosci. My konczymy nowy terminal.
    Ty protestujesz przeciwko wszystkiemu co sie rusza. My rozbudowujemy Okecie.
    Ty pieprzysz. My latamy.

    Nic ci nie udalo i nic ci sie nie uda.

  • Gość: jacek IP: 193.80.99.* 05.08.05, 18:20
    to wypowiedz typowa dla faszystow, gangsterow, aparatczykow i innych nieudacznikow korzystajacych z wladzy ktora im sie nie nalezy - zwykle zle koncza . ..
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 15:10
    na szczescie ppl zatrudnia wyjatkowo kiepskich adwokatow (ach te salwy smiechu
    na rozprawach !!!) - nawet tu odbywa sie po znajomosci

    a piszac ze nie mam poparcia wykazujesz sie wielkim niedocenianiem przeciwnika -
    bardzo lubie takie sytuacje - latwo spuscic powietrze z takiego nadmuchanego
    balonu o cieniutkich sciankach

  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 16:18
    Na pewno masz racje. Nie zapomnij tez spuscic wody.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 16:43
    tylko uwazaj z tym spuszczaniem zebys znowu nie zalal Wyczolek, Ursynowa i
    Wilanowa
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 17:05
    Masz racje. Juz wygrywasz. Popiera cie cala Warszawa. Powtarzaj to sobie
    czesciej. Zrobi ci sie lepiej.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 21:22
    od powtarzania to na tym forum jestes ty

    i wcale nikomu od tego nie robi sie lepiej
  • pan_pndzelek 07.08.05, 08:43

    --
    _________________________________________________________________
    Zapraszam na moje Forum Prywatne poświęcone żywotnym problemom Warszawy.
    Urbanizacja, seks i Okęcie...

    www.pan.pndzelek.prv.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka