Dodaj do ulubionych

Spełnią się marzenia o szybkiej kolejce na lotn...

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.05, 23:40
MOze by tak panowie projektanci zamiast wymyslac drogie projekty za 200 mln.
pomysleli o przedluzeniu tranwaju ze sluzewca . Pociag na lotnisko mialby
wspolne tory z dalekobieznymi z Radomia czy podmiejskimi z Piaseczna nie
liczac jeszcze pociagow towarowych. Przeciez po jednym torze w jedna stroine
moze poruszac sie okreslana ilosc pociagow.Dlatego proponuje przedluzenie
lini tramwajowej.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Rysiek IP: *.aster.pl / *.aster.pl 27.07.05, 00:03
    Tylko nowe i szybkie połączenie
  • Gość: r IP: *.chello.pl 27.07.05, 00:32
    W Polsce to jest tak. Albo nic nie robimy (prawie zawsze), albo jak juz chcemy
    coś zrobić (rzadko), to za miliony.

    Każdy w tym kraju musi zrobic interes życia. A więc musi być jak najdrożej i
    jak najbardziej wymyślnie.
  • el_matador9 27.07.05, 01:43
    kolejny skandal.brak szybkich męskich i zdecydowanych decyzji o zwiększeniu
    środków budżetowych i pomocy Unii Europejskiej do łącznej kwoty 220 milionów
    złotych na rozszerzony projekt łącznika kolejowego z lotniska do trasy
    radomskiej ( co związane jest z południową odnogą kolejową odchodzącą z
    nowobudowanego Terminala Okęcie II.nie pierwszy i nie ostatni to raz.inne
    wielkie skandale komunikacyjne wyreżyserowane wspólnie przez wrodzoną
    nieudolność i starczy uwiąd Zarządu Mazowsza,Sejmiku Mazowsza i Prezydenta
    Kaczyńskiego:
    a)nie wyjaśniona do końca procedura ostatecznego wyboru Wykonawcy na Most
    Północny i szybkie przystapienie do robót budowlanych.
    b)nie rozpoczęcie w terminie przetargu i prac przy budowie łącznika
    rozprowadzającego ruch z Konotopy(autostrada A2) na nowy Most Północny i
    przebudowywany Most Grota Roweckiego.
    c)opóżnienia w pracach projektowych i decyzjach lokalizacyjnych przy Wschodniej
    Autostradowej Obwodnicy Warszawy(od A2 po stronie praskiej poprzez
    skomunikowanie z wylotem od Trasy Siekierkowskiej do trasy na Marki i Ząbki)
    c)odłożenie"ad calendas grecas"i gigantyczna utrata środków pomocowych Unii
    Europejskiej na budowę odcinka lotnisko Okęcie- w tym 1,5 kilometrowego tunelu
    pod Płaskowiecką(Ursynów) - nowy most autostradowy przez Wisłę-wylot
    autostradowy na Terespol, Moskwę i Mińsk Białoruski.
    d)brak szybkich działań i jakichkolwiek decyzji politycznych przy decyzjach
    lokalizacyjnych i komunikacyjnych związanych z budową lotniska
    transkontynentalnego w Mszczonowie.
    d)zawalenie zgód,orzeczeń ,szkodliwości oddziaływania,itp. i pozwoleń na budowę
    przy nowym lotnisku w Modlinie i tym samym opóżnienie o rok daty oddania do
    użytku nowego terminalu
    e)całkowite"zawalenie"terminów rozpoczęcia i usysknia pomocy unijnej na budowę
    drugiej linii metra warszawskiego.
    f)nie załatwienie w terminie przetargów i wieczna mitręga biurokratyczna na
    budowę łączników tunelowych pomiędzy Żoliborzem koło Technikum Elektronicznego
    na Zajączka a stacją metra Dworzec Gdański oraz stacją metra Centrum-Dworzec
    Kolejowy Śródmieście-Dworzec Centralny(ruchomy 1 km-owy chodnik podziemny
    umieszczony w podziemnym 1 - kilometrowym tunelowym pasażu podziemnym)
    i można o tych skandalach,przerażającej mitrędze biurokratycznej, niedowłądzie
    organizacyjnym i braku jakiekolwiek decyzyjności mówić i pisac aż do białego
    rana, nie pierwszy zresztą w tym miejscu już raz,nie wiem doprawdy jaką rolę ma
    spełniać Forum Wasrzawa GW skoro te sprawy wałkowane są do upadłego od dwóch
    lat bez żadnego skutku.
  • Gość: abc IP: *.hlrn.qwest.net 27.07.05, 05:15
    Nic dziwnego ze Polakow nazywa sie leniami albo zlodziejami.
  • trollbk 27.07.05, 08:55
    Tramwaj mógłby też jeździć od Al.Krakowskiej ulicą 17-tego Stycznia. Nie sądzę
    żeby przejazd z Dw. Centralnego trwał dłużej niż 30 minut. Koszt takiej
    inwestycji zapewne za to byłby niższy.
  • Gość: pako72 IP: 81.210.17.* 27.07.05, 09:27
    Do ulicy 17 Stycznia tramwaj jedzie ok. 25 minut, więc czas 30 minut do
    lotniska jest realny. Żeby pociąg jechał 10 minut, to miałoby to jakiś sens, a
    tak pieniądze wyrzucone w błoto (biorąc pod uwagę inne potrzeby komunikacyjne
    miasta).
  • Gość: Toj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.05, 01:14
    Ulicą 17-go stycznia biegła trasa linii radomskiej jeszcze w latach 50 (nie wiem kiedy ją rozebrali). A o tramwaju na 17 stycznia i o pozostawianiu wolnego pasa między nitkami ulicy właśnie dla linii na lotnisko mój dziadek słyszał 30 lat temu i przy każdym remoncie to samo. Poza tym od Radarowej pas pomiędzy jezdniami staje się coraz węższy i trzeba byłoby coś rzeźbić z przejazdami. Lotnisko nie odda swojego terenu pod tramwaj a na 12 metrowym pasie między płotami posesji a północną nitką jezdni dużo nie da sie zrobić (chociaż nie mówie że którekolwiek rozwiązanie jest kompletnie nierealne). Jednym słowem pomysł stary i mało realny
  • Gość: Ja IP: 195.94.220.* 27.07.05, 10:28
    Termin realizacji: rok 2020 - optymistycznie liczac
  • tarantula01 27.07.05, 11:18
    Gość portalu: Warszawiak napisał(a):

    > MOze by tak panowie projektanci zamiast wymyslac drogie projekty za 200 mln.
    > pomysleli o przedluzeniu tranwaju ze sluzewca.

    Tramwaj ze Służewca musiałby być na estakadzie nad torami kolejowymi i przyszłą
    S79 (odcinek NS od Marynarskiej do POW).

    > wspolne tory z dalekobieznymi z Radomia czy podmiejskimi z Piaseczna nie
    > liczac jeszcze pociagow towarowych. Przeciez po jednym torze w jedna stroine
    > moze poruszac sie okreslana ilosc pociagow.

    Przy dobrym zautomatyzowaniu linii może jeździć jeden pociąg co dwie minuty po
    jednym torze.

    Dlatego proponuje przedluzenie lini tramwajowej.

    Aby odciążyć zakorkowane Żwirki i Wigury należałoby zaoferować, tak jak często
    pisze automobilista coś szybszego od samochodu i równie komfortowego - tramwaj
    tego nie zapewnia. Owszem stwarza alternatywę, ale jedynie dla 175 i 188.

    Sam łącznik kolejowy też tego nie zapewnia, bo dalej tory są fatalne.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: warszawianka IP: 193.201.167.* 27.07.05, 11:38
    Zupełnie nie rozumiem czemu tory miałyby się kończyć na Centralnym? Nie mogłoby
    byc połączenia z metrem? Przecież chodzi o to aby komunikacja była ze sobą
    zintegrowana!
  • tarantula01 27.07.05, 16:39
    Gość portalu: warszawianka napisał(a):

    > Zupełnie nie rozumiem czemu tory miałyby się kończyć na Centralnym? Nie
    mogłoby byc połączenia z metrem? Przecież chodzi o to aby komunikacja była ze
    > sobą zintegrowana!

    Do metra mówisz? Trochę daleko i w jakim czasie (jakim kosztem, którędy) dałoby
    się to zrealizować?
    Naobiecywano nam SKMów, więc to chyba jakiś rodzaj tego SKMa.



    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: =t= IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.05, 17:40
    ze Służewca do przystanków przy stacji metra Wierzbno jest siedem czy osiem
    przystanków tramwajem... (ew. z Okęcia poprzez Służewiec ze dwa więcej ~_^)
    kiedyś tak jeździło 33, i ten odcinek pokonywało w parę minut. Ale
    najważniejsze, że tramwaje jeżdżą/mogłyby jeździć z Okęcia wszędzie - i ciągiem
    JPII prosto na centralny, i ciągiem Marszałkowskiej na Żoliborz/Bielany i po
    moście północnym dalej (lub po gdańskim na Pragę)... kolejka będzie jeździć
    tylko w jedno miejsce. Zresztą to nie wypali - Unia głupia nie jest, i zaraz
    zapyta o alternatywy, i uzasadnienie ich pominięcia. A tu uzasadnienia nie ma.
    Poza domniemanym przez niektórych na tym forum "bo to tani projekcik i nie da
    się wziąść w łapę"...
  • Gość: Boras IP: 213.171.58.* 28.07.05, 14:32
    W Moskwie na dworcu kolejowym mozna dokonac odprawy biletowej ,bagazowej a
    potem jak bialy czlowiek dojechac pociagiem na lotnisko. Port lotniczy z takim
    serwisem cieszy sie duza popularnoscia u pasazerow a wiec rowniez u
    przewoznikow. To sie przeklada na pieniadze i wizerunek miasta i panstwa nie
    wspominajac o komforcie pasazerow. Chcemy tanio to mozemy wytyczyc alejki dla
    ryksz. A moze podroz tramwajem z walizami traktowac jako forme aktywnego
    wypoczynku. Juz to widze rejs do LOndynu i pasazer wpada zapocony i umordowany
    i w takiej postaci wkracza w swiat.
  • Gość: masny IP: *.aster.pl / *.aster.pl 29.07.05, 18:56
    alejki dla riksz , albo tramwaje.
    I jeszcze ta Moskwa jako symbol "postepu"


    To wszystko było , mineło i nie powinno się wracać.

    Wszystkie drogi dojazdowe winny byc robione zgodnie z rachunkiem ekonomicznym.
    A ten mówi wprost. Nie opłaca się wogóle budować NOWYCH LINI
    TROLEJBUSOWYCH,TRAMWAJOWYCH czy KOLEJOWYCH.

    Inaczej nieco sprawa wygląda z starymi liniami dla których torowiska są
    wybudowane dawniej. Wiec jesli linia istnieje to jest jakiś sens jej
    podtrzymywania. Ale budowanie NOWYCH LINI tramwajowych czy kolejowych to
    zawracanie kijem Wisły.
    Proletariusze związkowi z zwiazków kolejarzy czy tramwajarzy sądzą pewnie
    inaczej. Ale jak maja sadzić ,jak od prawie pólwiecza zyją na garnuszku
    społeczeństwa. Każdy by tak chciał !!!!
  • tripper 27.07.05, 13:01
    mieszkam w Warszawie 26 lat. nie pamietam, zebym w tym czasie choc przez chwile
    marzyl o szybkiej kolejce na lotnisko
  • Gość: Piotr IP: *.aster.pl / *.aster.pl 27.07.05, 17:46
    I tematem rozważań nie powinno być ,czym dojechać na lotnisko leżace w sercu
    wielkiego miasta. Bo to lotnisko nie powinno TU BYĆ !!!.
    Ani nie powinno być rozbudowane,modernizowane, ani budowane drogi dojazdowe do
    niego. A tymczasem zmieniono przebieg autostrady A2 by przebiegała koło
    Okecia ,a teraz różni cwaniacy próbują ukraść kasę na budowę dojazdów do tego
    lotniska. I to tak XIX wieczne jak tramwaj czy kolej. A może jakiś kanałek
    okęcki? Moznaby dopłynąć do lotniska!!!
  • Gość: pliniusz IP: *.poleczki.dialup.inetia.pl 27.07.05, 19:30
    Właśnie - nikt nie pomyślał o wykorzystaniu potoku służewieckiego :)))
  • Gość: dontworry IP: *.aster.pl 28.07.05, 00:55
    Kolejka to lipa. Goście, którzy latają samolotami, mają w dupie kolejki. I ja
    też, choć rzadko latam. Sam zawodowo jeżdżę na lotnisko. Za 20-30 zł taryfa
    wiezie gościa ze wszystkimi manelami, i to "pod nos", gdzie gość będzie sobie
    chciał.
    Wystarczy usprawnić Jerozolimskie do Pl. Zawiszy i Żwirki w stronę centrum. I to
    wszystko. Nawet dzisiaj DOJAZD na okęcie z Centralnego zajmuje zazwyczaj góra 20
    min., w korku - może 30 min.
    Bezsens tego pomysłu wychodzi, kiedy zadamy sobie pytanie: ile miałby kosztować
    bilet? Buhaha. Na upartego za taxi można zapłacić 20 zł.
    W każdym razie nikomu nie będzie się chciało taszczyć bagaży.
    Kto więc miałby korzystać z kolejki na tej właśnie trasie???
  • pitagor 28.07.05, 10:22
    To Cię zdziwię z Heathrow do Londynu jeździ specjalny pociąg Heathrow Expres
    koszt w jedną stone około 14 funtów - prawie zawsze jest pełny ludzi.
    Co do trmwajów to istniej możliowść wspólnego użytkowania tramwaju i pociągu na
    jednych torach. Takie rozwiąznie z powodzeniem jest realizowane np. Karlsruhe w
    Niemczech.

    --
    BRACTWO ROWEROWE
  • Gość: compaq9500 IP: *.crowley.pl 28.07.05, 11:06
    kolejka na Okęcie w tunelu? Bez sensu. A dlaczego nie na estakadzie? Będzie
    taniej i uniknie się wszystkich kolizji podziemnych. Kolejka będzie podjeżdżała
    od razu na poziom odlotów, a nie gdzieś do piwnicy. O ile się orientuję to
    linia kolei radomskiej jest położona ok. 900 m od istniejącego Terminala w
    linii prostej, a bocznica kolejowa do PZL Okęcie (istniejąca!) jeszcze bliżej
    (ok. 100 m). Pomysł z tramwajem na wydzielonym torowisku od Al. Krakowskiej też
    wart jest rozważenia. Prawdopodobnie jest to rozwiązanie najtańsze!
    A że na Okęcie powinien być bezkolizyjny dojazd szynowy to chyba bezsporne. To
    co teraz jest żenująco prowincjonalne, niewydolne funkcjonalne i niebezpieczne
    (jeden większy wypadek lub kolejny szczyt Rady Europy blokuje jedyne
    międzynarodowe lotnisko w Polsce).
  • Gość: Odys IP: *.catv.net.pl 28.07.05, 22:32
    Gdyby się przyłożyły władze Warszawy a nie marnowały czas to za 3 lata byłoby
    już działające lotnisko albo pod Mińskiem Maz. albo pod Radomiem...
    A SKM naprawdę fajny pomysł z tym że na forach komunikacji miejskiej omawiany
    już od ponad 3 lat:P
  • Gość: Odys pa pa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.07.05, 23:50
    Niech sie przyloza wladze Minska Maz, Radomia albo i Pacanowa. Dla wladz
    Warszawy to zaden interes pozbywac sie wlasnego lotniska albo tworzyc konkurencje.
    Wladze Warszawy natomiast moglby sie przylozyc i poszerzyc Zwirki i Wigury zeby
    sie przyjemniej dojezdzalo na Okecie.
  • Gość: Toj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.05, 01:05
    > Wladze Warszawy natomiast moglby sie przylozyc i poszerzyc Zwirki i Wigury zeby
    > sie przyjemniej dojezdzalo na Okecie.

    A jak? Z tym jest przecież większy problem bo to najdłuższa lipowa aleja w europie (a i może na świecie?), więc jest pielęgnowana.
  • piotrjj 28.07.05, 23:52
    To nie bylby taki głupi pomysł, tramwaje pojechałyby obok ul. Sasanki skrecajac
    w lewo w Zwirki i Wigury. Przy okazji mozna by dociagnac linię dalej do alei
    Krakowskiej. Dzięki temu tramwaje moglyby kursowac na lotnisko zarowno od
    strony Mokotowa, jak i od Ochoty. Na trase do lotniska mozna by puscic
    nowoczesne niskopodlogowe sklady. Zaleta takiego rozwiazania byloby bardziej
    czeste kursowanie tramwajow na lotnisko, anizeli pociagow (dla ktorych
    przydaloby sie dobudowac dodatkowe tory lokalne od Warszawy Zachodniej do
    Warszawy Okęcie.
    Uklad komunikacyjny w Warszawie jest tak stworzony, iz wygodniejsze jest
    korzystanie ze srodkow komunikacji miejskiej anizeli z infrastruktury PKP,
    stacje PKP poza kilkoma wyjatkami nie sa polozone dogodnie dla pasazerow (z
    dala od ciagow komunikacyjnych). Wyjatkiem moga byc jedynie Warszawa Ochota i
    Warszawa Sródmieście (dworce niestety brudne i ohydne). Do Dworca Powisle jest
    juz dosc daleko ze Srodmiescia, szczegolnie dla osob z bagazem, podobnie jak
    Dworzec Stadion. Mysle ze z polaczenia PKP do Dworca Lotniczego korzystaliby
    glownie osoby przyjezdzajace do Warszawy. Dla osoby mieszkajacej w stolicy
    specjalna wyprawa na Dworzec Centralny, bieganie tunelami i peronami nie byloby
    takim switnym pomyslem.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 08:08
    kilkaset metrow szyn za ponad 200 milionow

    dla gora 30 tys pasazerow dziennie

    to ile powinno pojsc dla pol miliona pasazerow dziennie korzystajacych z
    rozpadajacej sie infrastruktury komunikacyjnej w Warszawie ???

    dlaczego jedni musza korzystac z zaplutych przystankow i zarzyganych dworcow -
    a inni musza w luksusach za ogromne pieniedze przejechac te kilka
    przystankow ????

    Warszawie potrzebne jest nowoczesne lotnisko - 30-40 km od centrum i wygodny
    dojazd nie powodujacy konfliktu z innymi kierunkami

    ogromne pieniadze zostana zmarnowane - a problemy tylko wzrosna

  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.07.05, 16:50
    Tutaj sie zgadzam. Kolejka niepotrzebna.
    Mozna zajechac na lotnisko czy dostac sie do miasta jak panisko, taksowka.
    To jest duza przewaga lotniska na Okeciu, ze jest tuz pod Warszawa.

    Wladze miasta lepiej by sie wziely do poszerzania ulicy Zwirki zeby dojazd byl
    jeszcze lepszy. A ci kopacze od autostrady juz mogliby zaczac lac beton.
    Wtedy lotnisko bedzie mialo optymalne polaczenia z Warszawa i okolica.

    Zaoszczedzone pieniadze na tej kolejce mozna wlozyc w pas startowy albo jeszcze
    jeden budynek portu lotniczego albo przeznaczyc na cos innego w miescie.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.05, 09:39
    tramwaj Bemowo - Bielaqny - mimo dluzszej trasy - to zaledwie 54 mio

    cala tajemnica promowania rozbudoway skansenu lotniczego na Okeciu - to
    gwarancja wysokich kosztow

    banda lesieckiego nie placi ze swojej kieszeni - im wiecej wyda budzet miasat i
    panstwa - tym wiecej trafi do ich kieszeni i za przyjaznionych z nimi politykow

    a na Krzywickiego i tak tylko 2 pasy - i to zbudowane 20 lat nielegalnie -
    sprawa trwa w NSA od 20 lat !!!

    a potem na pl Zawiszy - gdzie trwa zapasc komunikacyjna - czyli smiech -
    zniszcza miasto dla lewej kasy ...
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.05, 22:38
    W zupelnosci zgadzam sie, ze Aleje Jerozolimskie powinny byc rozszerzone do 6
    pasow (jako wazna droga dojazdowa i przelotowa przez Warszawe) a plac Zawiszy
    przebudowany, tak zeby odblokowac ten wazny punkt. Wraz z poszerzeniem Zwirki i
    budowa autostrady zapewni to swietna komunikacje na lotnisko na Okecie.

    Zadnej kolejki tu nie potrzebujemy. Za te pieniadze lepiej dodac jeden pas
    startowy albo jeszcze rozbudowac terminal.

    Port Lotniczy na Okeciu im. Fryderyka Szopena - najlepszym rozwiazaniem dla
    Warszawy.
  • komagane 01.08.05, 18:58
    Gadu, gadu, a tymczasem przyzwoitego dojazdu na Okęcie zapewne w ogóle nie
    będzie. Nie będzie, bo się nie opłaca... PPL. Przecież na lotnisku działa w
    najlepsze mafia taksówkowa, rzekomo juz zlikwidowana. Nie jest w interesie
    mafii pozwolić, by dolarodajne jelenie dojeżdżały sobie do miasta wygodnie
    tramwajem czy pociągiem. A mafia, jak wiadomo, potęzniejsza jest niż kolejni
    dyrektorzy generalni, ministrowie i prezydenci.

    Najlepsze wyjście: wybudować drugie lotnisko im. Paderewskiego w Mszczonowie
    wraz z dworcem kolejowym, a Okęcie zostawić tak jak jest, w oparciu o autobusy
    i taksówki (także mafijne). A tramwaj, jesli puścic, to przez Hynka (od
    Krakowskiej) i przez Marynarską (od Służewca). Przynajmniej skorzystają na nim
    normalni pasażerowie, a nie tylko ci, co na lotnisko.
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.05, 22:08
    Dojazd taksowka z Okecia do centrum Warszawy to przecietnie 30 PLN. Sa trzy
    powazne firmy do wyboru. Komus nie pasuje - dzwoni po swoich faworytow z poziomu
    odlotow. Bedzie jeszcze taniej.
    Mysle ze stac kazdego, kogo stac na bilet na samolot.
    Dla kompletnych biedakow jest autobus 3 PLN - czy ile tam kosztuje bilet.
    Po co wykladac te 200 mln PLN ?

    A lotnisko im Paderewskiego mozesz zaczac budowac nawet dzisiaj. Nawet z dwoma
    dworcami kolejowymi. Zakazu nie ma. Polska to wolny kraj. Tylko znajdz sobie
    sponsora.

  • Gość: jacek IP: 193.80.99.* 05.08.05, 18:16
    lotniczego na okeciu

    placimy naszymi podatkami zdrowiem i bezsilnoscia wobec marnotrawstwa i lamania prawa, w takim klimacie gospodarczym male szanse na powaznych inwestorow mogacych przelamac monopol ppl
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 10:25
    w takim klimacie gospodarczym male szanse na powaznych inwestorow mogac
    > ych przelamac monopol ppl

    Dlaczego ja mam fundowac nowe lotnisko, jezeli zadnemu powaznemu inwestorowi sie
    nie oplaca ?

    Tylko dlatego ze obecne ci nie pasuje ? Mnie pasuje.

    Zacznie sie oplacac - bedzie nawet 10 lotnisk do wyboru.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 15:05
    a ja nie mam zamiaru fundowac jakies potwora ekonomicznego w srodku miasta

    pomysl na wykorzystywanie terenow za kilka miliardow na interes na
    kilkadziesiat milionow - plus halas i korki - wymaga zaiste bogatego sponsora

    powaznemu inwestorowi nie oplaca sie wchodzic pomiedzy lapowkarzy i
    monopolistow - to oni blokuja budoe nowoczesnego lotniska na miare XXI wieku

    dopoki ppl kasztaltuje oplaty i kreuje caly rynek lotniczy w Polsce - blokowane
    sa nawet lotniska regionalne
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 16:16
    Widze ze juz macie obmyslany biznes plan.

    Niestety, slabym punktem waszego planu jest to ze panstwo (a wiec my wszyscy) ma
    zaplacic za zbudowanie nowego lotniska dla twojego sponsora.

    A moze by tak inaczej ? Twoj sponsor buduje lotnisko (dzialke juz chyba ma ?)
    Ustala niskie oplaty. Wszystkie linie lotnicze lataja do niego. Okecie
    bankrutuje. Dopiero wtedy robi ten interes na kilka miliardow na Okeciu, o
    ktorym tak duzo mowisz.

    Ale, to chyba nie w jego stylu ? Lepiej smarowac rozne grupy i przykleic sie do
    panstwa. Kilka razy juz sie udalo, moze uda sie i teraz z Okeciem.

  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 16:42
    lapaj zlodzieja tak ?

    za cienki jestes

    gdyby nie upor w skoku na kase na Okeciu - powstalo by juz dawno nowe lotnisko

    a tak - i kasa zostanie zmarnowana na skansen lotniczy na Okeciu plus
    powiazenie komunikacyjne - i kulczyk zarobi na 'swojej' ziemi - tylko ze wiecej

    zarobi tez i na A2 zaraz za lotniskiem ...

    on sie przykleil do naszych podatkow - tak samo jak ppl

    na razie to ja jestem sponsorem - place i podatkami i swoim zdrowienm za
    obledne i nieodpowiedzialne decyzje urzednikow
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 16:55
    Dlaczego zaraz Kulczyk ? Nie wydaje mi sie zeby doktor Jan zatrudnial takich
    nieudacznikow jak ty. Ale, ale - co z tym poslem z psl-u ?

    Nowe lotnisko moze powstac nawet jutro. Tylko ze twoj sponsor musi je sam
    zbudowac a nie oczekiwac ze my wszyscy mu je sfinansujemy. Potem moze
    doprowadzic do bankructwa kolesi z Okecia. Czemu nie chce zaczac takiego biznesu ?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.05, 21:21
    w o droznieniu id ciebie ja nie mam sposnsora - tylko samych darmozjadow takich
    jak ty

    nowe lotnisko moze powstac tylko wtedy gdy bedzie na nie wola polityczna

    dopoki twoj kolezka trzyma kontrole nad polityka panstwa w tym obszarze nie
    znajdzie sie nikt odwazny do zainwestowania

    wystarczy tu przypomniec wielodniowe lobbowanie lesieckiego w sejmie nad
    przyjeciem korzystnej dla siebei wersji ustawy o ochronie srodowiska - gdzie
    komisja glosowala pod nieobecnosc poslow opozycji (ich nieobecnosc nie byla
    przypadkowa)

  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.08.05, 11:11
    Lesiecki lobbowal lepiej niz posel PSLu ?
    No to jeszcze trzeba bedzie poczekac pare lat na lotnisko na dzialce posla. No
    chyba ze posel juz nie bedzie poslem i caly biznes plan sie rozlozy.

    Powazny inwestor nie bedzie czekac na decyzje posmarowanych urzednikow. Zbuduje
    (zaadaptuje) lotnisko, obnizy oplaty i wykosi skorumpowanych kolesi z Okecia. To
    nie wyglada na trudne - tylko trzeba miec swoje pieniadze, a nie liczyc na nasze
    podatki.

    Ale, albo twoj "inwestor" nie jest powazny, albo taki interes w ogole sie nikomu
    nie oplaca.


  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.05, 16:37
    czy ty tylko udajesz glupiego czy naprawde piszesz to ci sie majaczy ???

    zaden inwestor nie wybuduje lotniska bez planu zagospodarowania i bez decyzji
    politycznej

    gdyby w latach 95-8 zapadla decyzja o budowie nowego lotniska - nie byloby
    problemu spekulacji ziemia - trasparentne decyzje wykluczaja lapowy i przekrety

    na razie mamy przekrety lesieckiego i jego ferajny za O'kanciu - czekaja nas
    kolejne z Modlinem i nowym 3 juz lotniskiem
  • Gość: Kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.05, 11:54
    Soltys Mszczonowa zmieni plan zagospodarowania i wyda decyzje polityczna jeszcze
    dzisiaj, mimo ze niedziela. Firmy budowlane zaczna budowac nawet jutro, mimo ze
    swieto.

    Tylko, ze trzeba miec pieniadze, albo przekonac banki do tego ze interes sie
    oplaci. A to jest to czego wam brakuje. Chcielibyscie miec lotnisko, ale zeby
    podatnicy wam sfinansowali ten interes.

    Mozesz budowac nawet od dzis - ale za swoje pieniadze.


  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.05, 13:59
    soltys Mszczonowa to moze ale w swoim talerzu

    juz mu WSI - czyli koledzy lesieckiego - pozwoli

    a dlaczego ty budujesz za moje i jeszcze kosztem mojego zdrowia i
    wypoczynku ???????
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.05, 19:00
    Okecie jest rozbudowywane dlatego ze jest taka potrzeba i ze jest to swietny
    interes.

    Budowa lotniska od zera, gdzies setki kilometrow od Warszawy nie jest juz az tak
    dobrym interesem - a przynajmniej nie na dzisiaj.

    Takie lotnisko na pewno powstanie - ale nie zamiast rozbudowanego Okecia i nie w
    przyszlym roku.

    Rozumieja to dokladnie biznesmeni bo na razie nikt nie chce wylozyc swoich
    pieniedzy.

    Byc moze za 5 lat to sie zmieni. Byc moze ktos zacznie budowac nowe lotnisko.
    Ale to wcale nie musi oznaczac zamkniecia Okecia. Jak to ci nie odpowiada - to
    twoj problem.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.08.05, 09:03
    dla zlodzieja najlepszy interes to jak kogos okrada

    dokladnie tak samo jak na O'Kanciu

    sqwietny interes na O'Kanciu jest tak swietny ze nie powstal nawet biznes plan
    i ppl nie jest w stanie podac kosztow odskzodowan - po prostu unika tematu

    a wkrotce beda obowiazywac realistyczne metody pomiaru halasu (poprzednie byly
    oparte na silnikach z tylu samolotu przelatujacego nad polami ) co doprowadzi
    do znacznego rozszerzenia stref halasu - zgdonie z odzczuciami mieszkancow

    oj pojdzie ppl z tobami - a zamiast lotniska bedzie centrum olimpijskie -
    Warszawa 2016

  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.08.05, 13:47
    Z odszkodowan mieszkancy poprzedniego obszaru sami zrezygnowali za rada takich
    dzialaczy jak ty. Mysleli ze wyprocesujesz dla nich miliardy zlotych. Ale teraz
    nie dostana juz ani grosza.

    Lotnisko poza Warszawa moze twoj posel z pslu zaczac budowac juz dzisiaj. O ile
    ktos mu da na to pieniadze. Na przyklad banki. Kolesie z Okecia uzyskali kredyt
    bankowy bez gwarancji rzadowych. Czemu twoj posel tak nie moze ?

    Jezeli marzenie o olimpiadzie pomaga ci lepiej zasypiac - to marz sobie dalej.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.08.05, 17:21
    nie zrezygnowali - tylko ppl odmawiala - nie bez kozery stanowisko dostal
    mistrz przekretow szawlowski

    w bezposrednim starciu w sadzie ppl uzyl uniku - czyli to nie my halasujemy -
    tylko samoloty - od nich zadajcie odszkodowan

    to ze odszkodowania dostana - zadba UE - nawet jesli troche to potrwa

    kolesie z okecia dostali nie na piekne oczy - tylko na uklady rzadowe - mafia
    paliwowa tez nie miala problemu z dostepem do kasy

  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.08.05, 20:57
    Zatem sto jest powodow, dla ktorych posel z psl nie moze ani wybudowac lotniska
    za swoje pieniadze ani postarac sie o kredyt bankowy.

    W takim razie bedzie nam musialo wystarczyc Okecie przynajmniej na najblizsze
    kilkanascie lat.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.08.05, 17:40
    jednym slowem zrobisz wszystkio zeby ludzie nie mogli latac

    zeby to byl przywilej pod kontrola ubekow i mafii
  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.08.05, 18:32
    Nie martw sie - liczba ludzi latajacych z Okecia ma sie zwiekszyc o kilka
    milionow w ciagu najblizszych lat.

    Latanie staje sie coraz powszechniejsze i bedzie coraz wiecej lotow z Okecia.

    A jak twoj sponsor zbierze pieniadze i wybuduje nowe lotnisko to moze beda tez
    beda jakies loty z Mszczonowa. Ale, to raczej niepredko.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.08.05, 19:34
    juz wczesniej zadalem to pytanie - czy ty jestes naprawde taki glupi (dziwie
    sie lesieckiemu - to kuty na cztery lapy agent WSI i najwyzej poslugujwe sie
    gamoniami - bynajmniej nie nazywajac ich kolegami) czy tylko udajesz ???

    tak jak szczeniak ktoregos dnia przestaje rosnac - tak i kres lotniska O"Keciu
    nadejdzie i to calkiem szybko - i co potem ???

    bedziesz odganial chetnych do latania kijem bejsbolowym ???
  • Gość: Kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.08.05, 21:57
    Posel z PSL moze zaczac budowac lotnisko w Mszczonowie od dzisiaj. Powoli - z
    diety poselskiej (o ile sie zalapie tym razem) wybuduje. Dzialke juz przeciez ma.

    Bedzie jak znalazl za 30 lat kiedy Okecie juz bedzie troche za male.

    Wtedy bedziecie mogli zrobic najlepszy interes swojego zycia. A moze i nie ?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.08.05, 22:29
    wiem ze jestes ciemny - ale tytulem zagadki - bardzo prosze o podanie jednego
    przykladu lotniska ( w samych USA jest 5 0000 ) ktore zostalo zbudowane przez
    prywatnych inwestorow - jako konkurencja dla oficjalnie popieranego

    (Rynair chcial rozbudowac Neuharden - nie dostal zgody, by nie udupic
    inicjatywy rzadowej w Schoenefeld)

    a ty sie przyczepiles do jakiegos gownianego posla z psl jak pijany plotu - z
    braku argumentow
  • Gość: Kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.05, 08:19
    Posla nie obrazaj. Moze jeszcze bedziecie znowu prosic o start z jego listy.
    Moze jeszcze sie on zalapie do Sejmu. Moze jeszcze bedzie wana figura w
    komisjach. Moze jeszcze bedziecie z nim krecic lody.

    A jak, w zadnen sposob nie mozecie zbudowac lotniska za swoje pieniadze to juz
    wasz problem. Ja plakac po was nie bede.

    Okecie po rozbudowie spokojnie wystarczy na nastepne 15 lat.


  • Gość: jaek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.05, 10:06
    rozumiem - jak mowiles o jego pazernosci i lapowkarstwie - to nie bylo
    obrazanie - dla ciebei to normala

    Okecie - dzielnica miezzkaniowa - po rozbudowie wystarczy na setki lat -
    wystarczy tylko lotnisko zamienic w Centrum Olimpijskie Warszawa 2016 - a za
    pozyskane srodki ze sprzedazy gruntow zbudowac nowoczesne lotnisko wraz z
    szybka kolejka i trasa szybkiego ruchu - lotnisko na miare Stolicy i XXI - a
    nie upierac sie przy komunistycznym skansenie w srodku miasta

    jak w Atenach
  • Gość: Kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.05, 11:41
    > rozumiem - jak mowiles o jego pazernosci i lapowkarstwie - to nie bylo
    > obrazanie - dla ciebei to normala

    Ty wiesz najlepiej - tyle lat z nim dzialaliscie, kandydowaliscie i kreciliscie
    razem lody. A na koniec podsumowujesz go jak gownianego posla. Masz do niego zal
    ze nie zalatwil ci tego centrum olimpijskiego ?

    A nowe lotnisko sie zbuduje. Nie martw sie o to. Juz za jakies 20 lat. I nie za
    sprzedaz gruntow Okecia, ale za pieniadze inwestorow. Bez takich lodow jakie wy
    planowaliscie.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.05, 12:06
    sluchaj - jesli masz jakies kompleksy poslow psl - to czy nie chcial ci odpalic
    doli lub tez nawet wywalil na zbity ryj z biura - to twoj problem i malo mnie
    to obchodzi

    istotne dla mnie jest to ze powtarzasz ciagle ten sam zestaw niedorzecznosci -
    pod kolejnym juz nickiem (przedtem byles pasazere, glosem z zalusek itp) -za
    miast choc cos z sensem powiedziec - dla odmiany

    oszukujesz swoich mocodawcow biorac od nich wierszowke za swoje partactwo



  • Gość: kolega Lesieckiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.05, 15:57
    Ja jestem Kolega Lesieckiego. Jezeli wydaje ci sie cos innego to juz twoj
    problem i malo mnie to obchodzi.

    Biore dobre pieniadze za puszczanie samolotow w twoim kierunku. Lubie te robote.
    A ty juz przegrales. Wiesz ze mozesz peknac z nerwow i nic nie zdzialasz.
    Bedziesz mieszkac kolo lotniska Okecia. Lotnisko to bedzie rozbudowane i bedzie
    coraz bardziej nowoczesne. Bedzie coraz wiecej lotow.

    Jezeli nie chcesz przeczytac kolejny raz tych oczywistych faktow to rownie
    dobrze mozesz juz nic tutaj nie pisac.


  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.08.05, 17:06
    ltonsiko na Okeciu nigdy nie bedzie mialo nic wspolnego z nowoczesnocia

    zawsze bedzie skansenem - az do rychlego zamkniecia

    bylo i jest symbolem lamania prawa i demokracji - plot w obecnym miejscu
    postawili okupanci niemieccy - nastepni okupanci pozbawili wlasciecieli
    zabranych obszarow za groszowe odszkodowania

    mimo rosnacej uciazliwosci halasu lotnisko od 1991 nikt nie dostal ani grosza
    odszkodowania- co by umozliwiwlo przenisienie sie

    normy halasu przekroczone s ana znacznym obssarze - zbyt duzym aby istniala
    praktyczna mozliwosc zadoscuczynienia i zmniejszenia uciazliwosci

    kazdy sam sobie wybiera klegow - potem z nimi siedzi w jednej celi

    przy okazji pozdrow peaczaka

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka