Dodaj do ulubionych

Tania przesiadka do pociągów

  • Gość: 1235 IP: *.waw.pl / *.merinet.pl 16.09.05, 06:46
    teraz niech ktoś zaapeluje o identyczne rozwiązanie dla legionowa ząbek lub zielonki. z tych kierunków też jest ciężko dojechać. to wszystko jest żenujące . Po jaką cholerę dyskutować z koleją ? Żeby coś zmienić trzeba wpierw rozpędzić to towarzystewko pamiętające czasy towarzyszy .
  • Gość: antykaczor IP: *.chello.pl 16.09.05, 06:55
    musicie sobie zwęzić jakąś ulicę dojazdową do warszawy, to może wam wprowadzą :-)
  • Gość: Maciek IP: 85.219.149.* 16.09.05, 07:21
    Z Ząbek i Zielonki - permanentnie zwężona Trasa Toruńska o przepustowości jak
    we wczesnych latach 80-tych (wiadukty!). Tragiczne wiadukty przy Łabiszyńskiej.
    Z Legionowa - permanentnie zwężona Modlińska bo jakiś mądry człek buspasa
    zrobił jak już wcale nie był potrzebny.

    Uprzejmie ściskam
  • Gość: Wojtek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 09:08
    Cześć,
    No nie wiem, ale ja dziś jechałem buspasem dobre 10 minut, bo jacyś kierowcy
    sobie na nim urządzili postój korkowy. Tymczasem powinienm jechać 5 minut.
    niestety żadna policja się tym postojem prywatnych samochodów na buspasie nie
    interesowała, mimo że minąłem jadąc autobusem jeden radiowóz. Buspas jest bardzo
    potrzebny.
  • fridays 16.09.05, 09:25
    Buspas jest potrzebny ponieważ jeden autobus przewozi jednocześnie ponad 100
    os. a samochodami osobowymi najczęściej jeździ max 2 os.
    I potwierdzam, kierowcy samochodów olewają buspas i permanentnie go blokują...
    Gdzie jest Policja???
    Jeżeli nie będziemy stosować się do przepisów to nastanie taki dzień, że
    samochody zaczną jeździć pod prąd Modlińską...
    A co by było gdyby wszyscy mieszkańcy olali autobusy i prześiedli się do
    samochodów osobowych??? Wtedy dopiero by jęczeli ci co teraz jeżdżą
    samochodami...
  • an26d 16.09.05, 11:21

    W tej chwili samochody już jeżdżą pod prąd. Co prawda nie Modlińską, ale
    polecam ul. Postępu, żeby dojechać do Marynarskiej. Juz kilka razy zdarzyło mi
    się, że samochody jechały stroną jezdni przeznaczoną dla ruchu z przeciwka.
    Aż się boję, że zaraz na tego maila ktoś odpisze, że normy i przepisy są po to
    żeby je łamać i że bierze sam odpowiedzialność za swoje czyny(a znam takich,
    którzy tak uważają).....
  • Gość: Ursus ursusek IP: 212.87.2.* 16.09.05, 11:25
    Robi sie jak w Rosji (St. Petersburg), gdzie czerwone swiatlo wcale nie oznacza
    czerwonego swiatla, a znak Zakaz Zawracania nawet zacheca do tego manewru:)
  • Gość: Andrzej IP: *.acn.waw.pl 16.09.05, 21:35
    Przecież to jest Polska, kraj Wschodu... A jak ma być?
  • tarantula01 16.09.05, 12:38
    Ten pas jest potrzebny i spełnia swoją rolę - każdy pasażer autobusu Ci to
    powie. Byłoby lepiej, gdyby częściej kontrolowano, czy faktycznie buspasem jadą
    tylko pojazdy do tego uprawnione.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • tarantula01 16.09.05, 12:36
    Gość portalu: antykaczor napisał(a):

    > musicie sobie zwęzić jakąś ulicę dojazdową do warszawy, to może wam
    wprowadzą :
    > -)

    Szybciej będzie, jak spowoduje się, że np. wiadukt nad kanałem żerańskim na
    Modlińskiej się rozsypie lub sąsiedni nad torami do EC Żerań, a niewiele im
    brakuje.

    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: kp IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 09:22
    > teraz niech ktoś zaapeluje o identyczne rozwiązanie dla legionowa ząbek lub zi
    > elonki. z tych kierunków też jest ciężko dojechać. to wszystko jest żenujące .
    > Po jaką cholerę dyskutować z koleją ? Żeby coś zmienić trzeba wpierw rozpędzić
    > to towarzystewko pamiętające czasy towarzyszy .
    JAkbyś nie zauważył, to nie Koleje Mazowieckie hamowały bilet ZTM+KM tylko
    włądze miasta, które wierzyły, że kilka składów SKM do Falenicy rozwiąrze
    wszystkie problemyu komunikacyjne...
  • Gość: Bubio IP: 195.136.112.* 16.09.05, 09:31
    Nie miasto matołku! rozumiem, że można nie lubić kaczora, ale to koleje żądały
    za dużo! W czasie obowiązywania wspólnego biletu co miesiąc chciały coraz więcej
    kasy. Zakomuszona dyrekcja kolei widząc, że ma miasto w szachu utrudniała
    rozmowy. Gazeta jak zwykle walczy ;> i ściemnia na całego...
  • Gość: kp IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 09:37
    tia... Wtedy chcieli OIDP 750tys za wszystkie 7 linii (ale zobacz jaki układ:
    nawet na zadupia można było na karcie jechać!) i wtedy miasto powiedziało NIET.
    Teraz mówi NIET, bo wydało kasę na przerobione skłądy EN57, które mają stworzyć
    SKM, ale jednak zapłąci 110tys za linię. A jak tak, to może niech zapłaci za
    wszystkie? Wychodzi 800tysięcy, ale karta miejska ważna tylko w ograniczonym
    zakresie: ja mógłbym dojechać do Woli Grzybowskiej, a poprzednio mogłem na
    sieciowej do Halinowa aż dojechać.
    Myślę, że za te 900 tysięcy jakie chcą Koleje Mazowieckie, karta byłaby ważna
    tak, jak wtedy.
  • jurek7 16.09.05, 09:42
    Bardzo mnie ucieszyła ta informacja.
    Wczoraj skończył mi się miesięczny na trasę Ursus-Śródmieście i miałem dzisiaj
    kupić nowy. Dobrze że nie wprowadzili tego ułatwienia w poniedziałek, bo
    wydałbym bez sensu kilkadziesiąt złotych :))

    Ciekaw jestem tylko czy pociągi będą dużo bardziej zatłoczone...

    --
    HOWGH!
  • Gość: to ja IP: 192.30.100.* 16.09.05, 12:18
    Trudno jednak oczekiwac od _miasta_ Warszawy, zeby sfinansowalo komunikacje
    calej aglomeracji. Moze po prostu oscienne miasta (jak zawsze) nie chcialy
    dolozyc sie do projektu (to ze powinny jest chyba oczywiste i bezdyskusyjne).
  • Gość: sie IP: *.chello.pl 16.09.05, 08:24
    Nawet, jeśli się 5% pasażerów
  • Gość: sir Glonojad IP: *.chello.pl 16.09.05, 08:27
    Nawet, jeśli się 5% pasażerów przesiądzie do pociągów z samochodów, zmiana ta
    będzie dla pozostałych kierowców odczuwalna. Polecam przestudiować casus Londynu ;).

    Inna sprawa, czy przy "genialnym" układzie stacji na Niedźwiadku i "atrakcyjnej"
    ofercie przewozowoej KM, ktokolwiek się do niej z samochodu przesiądzie...

    Eh, gdyby chociaż 394 reaktywwować z Niedźwiadka na pl. Czerwca...
  • Gość: Wojtek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 09:10
    Porównaj sobie 20 minut jazdy pociągiem z Ursusa do Śródmieścia oraz godzinę w
    korku. I Ty jeszcze twierdzisz, że nikt się nie przesiądzie!!! Za 40 minut pracy
    płacą od 6 do 12 złotych.
  • Gość: sir Glonojad IP: *.chello.pl 16.09.05, 09:14
    Zobaczymy.
    Jakoś hord pasażerów z kartą sobie z poprzedniego wspólnego biletu nie
    przypomnam, a wtedy akurat zawalił się wiadukt w Alejach, było remontowane RZS.

    Poza tym, napisałem też - niech to będzie 5%, a różnica będzie odczuwalna.
    Proszę czytać całość cudzych postów.
  • Gość: kp IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 09:32
    ja pamiętam, że jak wchodził kontroler z czytnikiem, to ten pikał co moment, ale
    to nie byli ludzie, którzy przesiedli się z samochodów, ale wszyscy ci, którzy
    już wecześniej pociągami jeździli i mieli dodatkowo kartę(np. ja).
    Może kilka osób przesiadło się z linii prywatnych i PKSów ewentualnie ZTM, ale
    to mały procent.
  • Gość: Jakub IP: *.crowley.pl 16.09.05, 08:27
    GRATULACJE !!! Nareszcie!
    Co prawda, szkoda, że tylko jeden odcinek, tylko z Ursusa do Śródmieścia. Ale
    dobrze, że wogóle udało im się porozumieć.

    Panowie. Teraz czas rozszerzyć tą umowę na całą aglomerację. Mieszkańcy
    Pruszkowa, Legionowa, Rembertowa, Otwocka oraz Piaseczna i wiele innych
    pośrednich osiedli i dzielnic czekają na integrację kolejowo - komunikacyjną...

    Dziękujemy za tyle, prosimy o kontynuację.

    Gratulacje dla Gazety. Co prawda to jest dopiero częściowy sukces, ale jednak
    sukces...

    Pozdrawiam....
  • kohol 16.09.05, 08:56
    Sloggi, mylisz się :)
    Od paru dni jeździmy z mężem do centrum koleją - samochód stoi w garażu - to
    przez koszmarne korki. Dziś własnie, gdy kupowaliśmy bilety na pociąg, pani
    poinformowała nas, że jeżeli mamy karty, to możemy jechać bez biletu ;)
    Super! Jutro je ładujemy :D

    --
    You loved me as a loser
    but now you're worried that I just might win
    /sygnaturka jest sponsorowana przez Leonarda Cohena/
  • Gość: Wojtek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 09:05
    Za jedną linię miasto zdecydowało się dołożyć 100 tysięcy. Za pozostałe osiem
    zatem byłoby to tylko jeszcze 800 tys. W porównwaniu do zakupu bubli dla SKM
    (które nie ruszą w tym roku - nie wierzę w to) to pestka nie pieniądze. A poza
    tym powinni policzyć oszczędności - ile lini autobusowych można byłoby skrócić
    czy nawet zlikwidować, albo zamienić na linie dowozowe do Kolei.
  • Gość: kp IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 09:29
    k'woli wyjaśnienie: 110 tys na miesiąc, Koleje Mazowieckie chciały 900tys
    miesięcznie (ale bilet ważny na wszystkie linie...
  • Gość: MZ IP: *.pwpw.pj / 217.168.193.* 16.09.05, 09:05
    Oczywiscie NIE DA SIE zrobic wspolnego biletu dla calego miasta. Mieszkancy
    Falenicy, Choszczowki, Jeziorek tez potrzebuja szybko i sprawnie dojechac do
    centrum
  • Gość: Wojtek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 09:13
    Ano nie da się. Tymczasem we Wrocławiu zrobili i nawet im praktycznie żadne
    specjale umowy i rozliczenia nie były potrzebne z udziałem jakchś tam
    zakichanych wiceprezydentów miasta. Po prostu wymyślili nalepki na bilety
    miesięczne, z których sprzedaży pomiędzy sobą wzajemnie rozlicza się kolej i
    komunikacja miejska. Czysta gra.
  • nauma 16.09.05, 09:13
    Zajebiście. Ale dlaczego tylko Ursus i tylko do Wschodniej? Przecież ZTM jeździ
    po aglomeracji... Ech, kiedy się doczekam, że cała III strefa będzie miała
    wspólny bilet i na trasie Brwinów - Wawer nie będę musiał mieć dwóch biletów
    (jeden "pod Warszawą", drugi "w Warszawie") tak jak teraz - tzn. miesięczny ZTM
    i miesięczny PKP...
    --
    posłuchaj koloru swoich snów (The Beatles "Tomorrow Never Knows")
    -------------------------------
    Naumachia - (2005.09.14) "Podsumowałem pisiorkiem"
  • Gość: jazula IP: 80.252.4.* 16.09.05, 09:34
    no dobrze, ale jeśli mieszkam dalej od Ursusa i kupiłam miesięczny autobusowy i
    kolejowy tzn, że na odcinku od Ursusa do śródmieścia przepłaciłam??!!
    to nie sprawiedliwe!!!
    moim zdaniem trzeba to zaskarżyć do trybunału kostytucyjnego. powód: nie równe
    traktowanie ludności mieszkajązej dalej od Ursusa!!!
    czemu GW o tym nie pomyślała??
  • Gość: Ursus ursusek IP: 212.87.2.* 16.09.05, 09:43
    Istnieje spora grupa ludzi, ktorzy maja we krwi to, ze nie beda jezdzic
    publicznym transportem, nawet jesli cena litra benzyny skoczy do 10 PLN. Taki
    matoł jeden z drugim za nic sie nie przesiadzie do pociagu, autobusu, tramwaju.
    Woli stac w korku i puszczac baki. Szkoda gadac.
    A ja dzis smigalem sobie do pracy pociagiem. Zamiast 50-60 minut jazdy 187 na
    Ochote wyszlo w sumie 35 minut (dojazd z Niedzwiadka do dworca, pociagiem do
    Ochoty i przesiadka w tramwaj).
    -------------------
    Kto ma w głowie olej, ten stawia na kolej.
  • Gość: Gizeh IP: 193.110.99.* 16.09.05, 09:50
    Dlaczego ZTM nie zawarł takiej umowy z WKD? Wtedy było by wygodnie.
  • tom_aszek 16.09.05, 10:50
    I od kiedy? Właśnie od 12 grudnia? Czy po prostu w ramach nowego rozkładu
    przesuną kursujące pociągi o 5 min. w jedną lub drugą stronę?
    --
    2.IV.2005: Koniec pobierania nauk, teraz trzeba zdać egzamin...
  • Gość: Ursus ursusek IP: 212.87.2.* 16.09.05, 11:02
    Od 12 grudnia wchodzi nowy rozklad na calej PKP. Wiecej skladow raczej nie
    bedzie, gdyz KM juz dzis maja braki taborowe. Choc mozliwe jest kosmetyczne
    zwiekszenie regularnosci i czestotliwosci kursow.
  • Gość: kp IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 11:49
    nie musi być tak źle. Wystarczy kilka pociągów jadących tylko z zachodniej do
    Mińska/Otwocka wydłużyć tak, aby jechały z Grodziska i Sochaczewa, to samo z
    drugą stronę (siłą rzeczy) i przepustowość pociągów z danego kierunku się
    zwiększy i wszyscy będą zadowoleni. Wystarczy aby tak zrobiono w ggodzinach szczytu.
    Teraz sporo pociąz Grodziska czy Sochaczewa kończy bieg na wschodnim, a zaraz za
    nimi z zachodniej jadą pociągi do Mińska/Otwocka. Można przecież śmiało więcej
    pociągów rel. Grodzisk - Otwock/Mińsk, zlikwidować w tym czasie pociąg jadący
    tylko od zachodniej i zyskamy miejsce na jeszcze jeden pociąg z Grodziska czy
    Sochaczewa czy Radomia...
  • tarantula01 16.09.05, 14:30
    Gość portalu: kp napisał(a):

    > Teraz sporo pociąz Grodziska czy Sochaczewa kończy bieg na wschodnim, a zaraz
    > za nimi z zachodniej jadą pociągi do Mińska/Otwocka. Można przecież śmiało
    > więcej pociągów rel. Grodzisk - Otwock/Mińsk, zlikwidować w tym czasie pociąg
    > jadący tylko od zachodniej i zyskamy miejsce na jeszcze jeden pociąg z
    Grodziska czy Sochaczewa czy Radomia...


    To wszystko ładnie wygląda, tylko czy przypadkiem pociąg, który właśnie
    skończył bieg na wschodniej, nie wraca za chwilę (powiedzmy 20-30 minut) do
    Grodziska?
    Jeśli tak, to wiele się nie zwiększy podaż miejsc.
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: kp IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 17:39
    > To wszystko ładnie wygląda, tylko czy przypadkiem pociąg, który właśnie
    > skończył bieg na wschodniej, nie wraca za chwilę (powiedzmy 20-30 minut) do
    > Grodziska?
    NIe zawsze. Poza tym przecież można zrobić to samo w drugą stronę: Pociągi
    zOtwocka, Mińska czy Tłuszcza przedłużyć do Grodziska, Radomia czy Sochaczewa.
    Teraz też są takie kursy, chodzi o to, żeby zwiększyć ich liczbę i przez to
    zrobić miejsce dla dodatkowych szczytowych połączeń. Poza szczytem są czasem
    dość spore przerwy na średnicy, więc tam takich akcji IMHO nie trzeba robić, ale
    też można.
  • Gość: Piastoianin IP: *.chello.pl 16.09.05, 10:11
    Podczas remontu wiaduktu na torami WKD z dobrodziejstw wspólnego biletu mogli
    także korzystać mieszkańcy Piastowa, dojeżdżający na co dzień linią 717 (remont
    w Alejach ma też wpływ na inne drogi z przedmieść do centrum, więc nawet 716
    jeździ wolniej). A teraz co? Mieszkańcy Ursusa mogą, a płacący więcej za bilety
    sieciowe piastowianie nie mogą przesiąść się do pociągów? Ich dotyczą dokładnie
    te same problemy.

    Niech Gazeta po bardzo sprawnej akcji sprawi, aby wielcy (ZTM i KM) przypomnieli
    sobie o niewielkim Piastowie! Nie spoczywajmy na laurach!
  • Gość: Pruszkowianin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 11:02
    Czy Wreszcie ktoś w tym mieście mówiąc BILET AGLOMERACYJNY wprowadzi coś co
    jest zgodne z jego nazwą . Jeden bilet na autobusy i kolej tylko do Ursusa to
    jest kpina ze wsszystkich mieszkańców okolic Warszawy . Bilet Aglomeracyjny
    DUże słowa gów.... wykonanie .I TAK KACZOR NIE WYGRA WYBORÓW
  • japolak 16.09.05, 11:53
    Spokojnie, drodzy internauci i pasażerowie.
    Będzie wspolny bilet warszawski.
    Umowa juz niedługo zostanie podpisana przez prezydenta miasta - na dzień przed
    kandydowaniem na prezydenta kraju.
    A w ogóle, pytacie czemu wspólny bilet był zlikwidowany?
    To jak w starym dowcipie o ciasnym mieszkaniu, do ktorego rebe kazał jeszcze
    wprowadzić kozę. A po miesiacu ją wyrzucic. Ileż luźniej sie wtedy zrobiło!
    Tu podobnie. Choc trwało to dłuzej niż miesiąc, ileż radości, że choć na jednej
    linii "wadza" poszła na rękę tubylcom...
  • Gość: Ursus Ursusek IP: 212.87.2.* 16.09.05, 11:57
    Sam jestes tubylec.
  • oldbruno 16.09.05, 12:16
    Najlepiej jak władza idzie na rękę tubylcom nie następując !
    Ale to tubylcy wybierają władzę, która tego nie pamięta do następnych wyborów.
    A bilety aglomeracyjne istnieją w Paryżu i Londynie od dziesiątków lat.
  • Gość: AMPER IP: *.tvp.pl 16.09.05, 12:46
    LUDZIE! ZWRÓĆCIE UWAGĘ, ŻE UMOWA TA ZAWARTA JEST DO KOŃCA GRUDNIA!!! MÓWI TO
    WAM COŚ??? ALE ZA TO WRÓWNYCH ODSTĘPACH CZASU I CZĘŚCIEJ POCIĄGI BĘDĄ JEŹDZIĆ
    OD 12 GRUDNIA.
    POZDRAWIAM MYŚLĄCYCH.
  • Gość: nick IP: *.presscd.pl 16.09.05, 13:25
    Ursusa. Mieszkam ok. 1 km od granicy tej dzielnicy i od 3..4 km od stacji Ursus.
    Dla mnie to żadne rozwiązanie. Lepiej żeby np. z Piastowa czy Pruszkowa był
    tańszy (np. 50 zł) bilet uzupełniający do karty miejskiej. Płacić 120 pln/mc
    dodatkowo to przy dziesiejszych zarobkach za dużo za przejechanie 3 km.
  • Gość: Leo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.09.05, 13:57
    Jest taki bilet. Bilet kolejowy kwartalny z Pruszkowa (Piastowa) do Ursusa lub
    Włoch kosztuje 162,74 zł. - wychodzi 54 zł./miesiąc. Dalej karta miejska.
  • Gość: cichacz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 13:39
    no to najwyraźniej jesteś bardzo tępą osobą. proponuje siedzieć na wsi i
    porządkować bieliźniarkę, bo chyba do tego masz powołanie, zgodnie z
    samooceną... :D
  • Gość: Leo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.09.05, 14:23
    Bilet kolejowy kwartalny z Pruszkowa (Piastowa) do Ursusa lub
    Włoch kosztuje 162,74 zł. - wychodzi 54 zł./miesiąc. Z Brwinowa jest trochę
    drożej. Dalej - karta miejska.
  • Gość: Chmielnicki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 15:30
    Co z innymi liniami i ze stacjami znajdującymi się poza administracyjnymi
    granicami Warszawy? Wszyscy mówią o stworzeniu aglomeracji, metropolii itp. a
    tak na prawdę komunikacja zbiorowa poza granicami miasta jest beznadziejna
    (tzn. prawie w ogóle jej nie ma).
    Przecież połowa WARSZAWIAKÓW mieszka pod Warszawą!
  • Gość: tuba IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 16:12
    tak jest!!
    czy nie dało by sie w gaziecie przeproweadzić jakeiś szerszej akcji (to robota
    chyba n akilka albo kilkanaście lat),że Warszawiacy to nie tylko ci co sie
    mieszczą w granicach administracyjnych, tylko Ci co na codzień tam pracują, uczą
    sie itd itp?

    i drugie pytanie: czy kiedykolwiek odbyły sie jakiekolwiek rozmowy Warszawy z
    gminami okalającymi na temat wspólnej polityki transportowej??
  • Gość: to ja IP: 192.30.100.* 16.09.05, 16:40
    Z punktu widzenia budzetu miasta, Warszawicy to ci, ktorzy placa w nim podatki
    (wedlug miejsca ZAMIESZKANIA, a nie zameldowania placi sie w Polsce podatki).
    Jako osoba placaca podatki w Warszawie bardzo mialbym za zle gdyby Warszawa w
    calosci zafundowala komunikacje okolicom - lokalne budzety tez musza sie do
    tego dolozyc - wtedy oczywiscie wspolny system komunikacji aglomeracyjnej bylby
    super.
  • Gość: Chmielnicki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 17:31
    A z mojego punktu widzenia Warszawiak to ten kto się tu urodził, kocha to
    miasto i nie wyobraża sobie życia gdzie indziej nawet jeśli wybudował sobie dom
    3km od administracyjnej granicy miasta.
    Poza tym spora część tych którzy mieszkają pod miastem jest zameldowana w
    Warszawie i tu płaci podatki a niewiele z tego ma.
  • tarantula01 16.09.05, 16:41
    Gość portalu: tuba napisał(a):

    > tak jest!!
    > czy nie dało by sie w gaziecie przeproweadzić jakeiś szerszej akcji (to robota
    > chyba n akilka albo kilkanaście lat),że Warszawiacy to nie tylko ci co sie
    > mieszczą w granicach administracyjnych, tylko Ci co na codzień tam pracują,
    > uczą sie itd itp?
    >
    > i drugie pytanie: czy kiedykolwiek odbyły sie jakiekolwiek rozmowy Warszawy z
    > gminami okalającymi na temat wspólnej polityki transportowej??

    Zapytaj się lepiej, czy wymogłeś kiedykolwiek w jakikolwiek sposób w urzędzie
    swojej gminy, aby pomyślała o tym, co chcesz, aby gmina Warszawa zrobiła za
    władze Twojej gminy?
    --
    TAK dla warszawskiej obwodnicy
    Strona internetowa SISKOM
  • Gość: tuba IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 17:14
    tarantula: Zapytaj się lepiej, czy wymogłeś kiedykolwiek w jakikolwiek sposób w
    urzędzie
    swojej gminy, aby pomyślała o tym, co chcesz, aby gmina Warszawa zrobiła za
    władze Twojej gminy?

    Że co? sory, ale ciężko mi zrozumiec o co Ci chodzi. Masz na mysli to abym
    powiedział w moim nędznym urzedzie miasta brwinów, że pragnę, by sie dogadali z
    Wawą w sprawie wspólnego biletu?

    jeśli o to chodzi to nie.
    Niestety kiepski ze mnie społeczniak, ale skoro sugerujesz to moge rozpętać coś
    na moim lokalnym forum gminnym... :>
    proponuję zatem, zeby zorganizować ogólnoaglomeracyjną akcję pt. wspólny
    dojazd-łatwy dojazd :) albo coś koło tego :)
    chyba wszyscy by na tym skorzystali? czyż nie?
  • parols 16.09.05, 16:01
    Tak jak w temacie...
    Lecz jest jeden niedosyt moglobybyc do Falenicy a nie do Wschodniego:)
  • Gość: kp IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 17:45
    czemu od razu do Falenicy? Wesoła też w Warszawie i dużo ludzi jeździ (dużo
    więcej niż obecnie z Falenicy)
  • Gość: Adam IP: *.roehlig.pl 16.09.05, 19:12
    Jak najszybciej należy wprowadzić bilet obejmujący całą aglomerację warszawską.
    Oczekuję, że bez dalszej zwłoki powróci rozwiązanie sprzed trzech lat. Ponadto
    chciałbym zwrócić uwagę, że do Warszawy ludzie przyjedżają do pracy ale też
    warszawiacy jeżdżą do pracy do podmiejskich miejscowości.
  • Gość: Joanna IP: *.chello.pl 16.09.05, 19:12
    Mieszkam w Ursusie, bardzo chętnie dojezdżałabym do pracy w Śródmieściu
    pociągiem, gdyby można było do niego wejść.
    Jest taki tłok, że jest to NIEMOŻLIWE.
  • Gość: mysi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.09.05, 16:11
    dzis skorzystalam z pociagu z ciekawosci. Ciezko wejsc. Ciasno. Duszno. A na
    dodatak (chyba mialam pecha) pociag robil kilka dlugich przestojow po drodze. W
    efekcie trase Ursus-Srodiescie pokonalam w ciagu 50 min!!!!!!!!!!!!!!
  • rubeus 30.09.05, 22:58
    Rano nie funkcjonował chyba centralny i pociągi podmiejskie miały
    po 20 min opóźnienia...
    [Część pociągów dalekobieżnych obsługiwała stacja śródmieście]
    Ja korzystam z KM od początku tygodnia i jestem zadowolony
    [zwłaszcza rano...]. Dziś po południu [po 17-tej] był całkiem spory tłok w
    pociągu do wschodniego... I co ciekawe większość ludzi wysiadała na
    Śródmieściu..

    --
    Kabaty Site
    Moja Strona Domowa
    Forum Kabackie
  • Gość: mariobros IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 20:23
    hmmmm, mam tylko jedno pytanie, dlaczego nikt nie pomyślał o niepełnosprawnych
    np.studentach, którzy w komunikacji ztm mają bezpłatne bileciki a z przesiadki
    niestety nie skorzystają bo koleje mazowieckie mają inne zasady przyznawania
    bezpłatnych przejazdów, i ww. muszą zapłacić za bilet wg stawek koleii....to
    chyba nie fair...nikt o nas nie pomyslał??
  • Gość: kp IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.09.05, 22:51
    A no niestety...
    Problem polega na tym,ze ulgi w Kolejach Mazowieckich i wszystkich innych
    spółkach kolejowych wyznacza rząd, a ulgi w ZTM Warszawa...
    Różne stawki są przecież nawet dla uczniów itd.
  • Gość: Filip IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.09.05, 09:31
    Nie pomyślał, bo na większości stacji przy tej linii osoby niepełnosprawne albo
    z wózkami dla dzieci i tak nie dostaną się do pociągu :-(
    Pozdrawiam,
    Filip
  • Gość: mariobros IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.05, 13:48
    ...ale osoby niepełnosprawne to nie tylko osoby na wózkach, ale też osoby o
    kulach lub z porażeniami kończyn (czasem niepotrzebujące ani jednego ani
    drugiego) lub osoby niepełnosprawne z zupełnie innych przyczyn...które jednak
    mogłyby korzystać z przejazdów pociągami....

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka