Dodaj do ulubionych

co sie dzieje z trollem po smierci ;)

28.05.04, 17:19
nawiazujac do kwestii lubiczow, ktora odzyla na nowo dzieki maas, nalezy
postawic pytanie co sie wlasciwie z nimi stalo, bo chyba nie zostali
zamknieci do wiezienia bez dostepu do internetu?

wiadomo, ze zlikwidowano ich forum ukryte, czy jednak wyciagnieto w stosunku
do nich opisane konsekwencje? czy lubicz pracujacy w mediach mial powazne
klopoty i jakiego rodzaju? ktos wie cos na ten temat?
jesli juz konsekwencje wobec lubiczow zostaly przedstawione jako modelowa
grozba to wypadaloby wyjasnic na czym one polegaly, bo ze nie pisza jako
lubicze to jeszcze nic nie znaczy...

moze po prostu ewoluowali i trolluja lepiej sie kamuflujac?
tak moglo sie stac rowniez z innymi trollami ....
byty virtualne rozwijaja sie wraz ze srodowiskiem w ktorym dzialaja, np. im
lepsze zabezpieczenia tym sprawniejsi hackerzy, z trollami moze byc tak samo.


  • aniela 28.05.04, 18:52
    wlasnie, podbijam pytanie o to, co sie dzieje z trollem po smierci? czy tak jak
    sugeruje W>P jest zycie po zyciu?
  • miss.murple 28.05.04, 21:28
    Trolle, złośliwe lecz nieinteligentne istoty, są śmiertelne. Choć jeśli się
    weźmie pod uwagę, że - jak w ekonomii - gorsze wypiera lepsze... słaba to
    pociecha.
  • aniela 28.05.04, 21:38
    Panno Murple, ciesze sie ze ze wszystkich pytan do udzielenia odpowiedzi
    wybralas moje. ale nie wzbudza to mojego zaufania :)
  • miss.murple 28.05.04, 21:45
    A bo to pomyłka. Miało być piętro niżej :(( (troll jako kot)
  • aniela 28.05.04, 21:54
    od razu lepiej sie rozmawia :)))
  • miss.murple 28.05.04, 21:56
    Palce dotknięte artretyzmem...
  • wuzetka1 28.05.04, 21:45
    a ty Jane, drogi trollu, nie dosc ze zlosliwy i nieinteligentny to jeszcze malo
    oryginalny

    Agata sie w grobie przewraca zapewne

    --
    "nie
    ale sugerowałaś, że mogę być pedofilem
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=654&w=12321598&a=12321598 "

    (C) admin_kobieta
  • miss.murple 28.05.04, 21:48
    Agatę, z łaski swojej, zostaw w spokoju (pokoju wiecznym). Istornie, moje
    wypowiedzi w zestawieniu z twoimi, jakże błyskotliwymi, wydają się miałkie
    i .., zwyczajne takie. Gdzież mi do Ciebie, O WIELKA! O INTELIGENTNA!
    PRZENIKLIWA!
  • wuzetka1 28.05.04, 21:51
    Soczewica??? kope lat stara :)
    niech cie usciskam

    --
    "nie
    ale sugerowałaś, że mogę być pedofilem
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=654&w=12321598&a=12321598 "

    (C) admin_kobieta
  • miss.murple 28.05.04, 21:53
    Szukasz po omacku i coraz gorzej trafiasz. Co się stało z Twoją, jakże
    błyskotliwą inteligencją?
  • wedrowiec2 28.05.04, 18:58
    Koty mają podobno siedem istnień. Trolle, mają ich nieograniczoną ilość:(
    Uważam tak po uważnej obserwacji niektórych for.
    --
    40+
  • diab.lica 28.05.04, 19:05
    rozpoczyna nowe zycie :)
    jesli ma zablokowane Ip z pracy, zaczyna laczyc sie z domu np. przez modem, po
    nowym loginem i tworzy sobie tzw. "czysta historie"
    nastepnie zglasza sie na AS-a, dzieki czemu ma dostep do IP wspolforumowiczow i
    dzieki temu ma duzo wieksze mozliwosci robienia swinstw niz w swoim poprzednim
    wcieleniu


    --
    pozdrawiam "cieplutko"

    " Jak chcesz sie spelnic w jakiejs "wladzy" to przepatrz swoje akta i zglos sie
    na administratora spolecznego"

    (C) tajemniczy.don.pedro
  • aniela 28.05.04, 19:35
    potem doksztalca sie potajemnie na kursach wieczorowych z administracji
    portalem, czekajac cierpliwie na wakat w gazeta.pl, zeby miec jeszcze wieksze
    mozliwosci robienia megaswinst niz w swoich poprzednich, pikusiowatych
    wcieleniach. docelowo zas zostaje Potworem, czyli Adamem Michnikiem.
  • wsciekly_piesek 28.05.04, 19:52
    doceniam twoje hiperrealistyczne poczucie humoru ;)
    jesli to co napisalas podzielic przez 10 to mysle ze masz racje

    pytanie o to co teraz robia slynni lubicze nadal pozostaje bez odpowiedzi

  • wuzetka1 28.05.04, 19:59
    jak to co piesku? idzie do tdp

    czasami przedtem musi przejsc przez czysciec czyli wynudzic sie na dekameronie
    w tym przypadku po doczepieniu odpowiedniej ilosci wagonikow do pociagu takze
    trafia do tdp

    tak w ogole to zamiast tu smiecic moze posprzatalbys te cholerne psie kupy na
    ulicach, trzeba rozszerzac asortyment oferowanych uslug :P

    pozdrawiam
    WZ
    --
    "nie
    ale sugerowałaś, że mogę być pedofilem
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=654&w=12321598&a=12321598 "

    (C) admin_kobieta
  • wsciekly_piesek 28.05.04, 21:40

    > tak w ogole to zamiast tu smiecic moze posprzatalbys te cholerne psie kupy na
    > ulicach, trzeba rozszerzac asortyment oferowanych uslug :P

    o wypraszam sobie, z tym do juz do mojej gospodyni

    Bari

    P.S. zdaje sie, ze gdzies ja tu widzialem ....

  • wuzetka1 28.05.04, 21:43
    ona sie ostatnio troszke wycvanila

    --
    "nie
    ale sugerowałaś, że mogę być pedofilem
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=654&w=12321598&a=12321598 "

    (C) admin_kobieta
  • wsciekly_piesek 28.05.04, 21:45
    wuzetka1 napisała:

    > ona sie ostatnio troszke wycvanila

    przymierza nowe wiosenne kreacje, szuka nowego image...

  • wuzetka1 28.05.04, 21:47
    moze wreszcie zauwazyla nie tak latwo udawac intelektualistke (hihi cale 8
    miesiecy jej to zajeelo)
    ale przestan juz ujadac Bari bo Cie zabamuja

    --
    "nie
    ale sugerowałaś, że mogę być pedofilem
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=654&w=12321598&a=12321598 "

    (C) admin_kobieta
  • wsciekly_piesek 28.05.04, 21:51
    >zabamuja

    bim - bam

    spam

    maasa spaamu

    ---------------
    (c) Baari

    ale te kulki som faajne ;)
    wiesz, te na śnóreczku....8---8



  • wuzetka1 28.05.04, 22:02
    Bari kochany przestan tak chlapac jezorem o tych kuleczkach - pancia przecie
    mowila ze to bedzie nasza mala tajemnica

    Przy okazji Bari, myslisz ze nas zabamuja razem z murple i cvana czy tylko nas?

    --
    "nie
    ale sugerowałaś, że mogę być pedofilem
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=654&w=12321598&a=12321598 "

    (C) admin_kobieta
  • miss.murple 28.05.04, 22:03
    Hihi. Przeceniłam Twoją inteligencję.
  • szmacik 29.05.04, 01:05
    Ty wuzetka uwazaj bo i na Ciebie przyjdzie czas.Wiele nie poskakuj i pamietaj
    ze wyzej dupy nie podskoczysz.
  • wsciekly_piesek 29.05.04, 11:22
    szmacik napisał:

    > Ty wuzetka uwazaj bo i na Ciebie przyjdzie czas.Wiele nie poskakuj i pamietaj
    > ze wyzej dupy nie podskoczysz.

    kolejna gozba, objasnij moze co masz na mysli
    rozumiem ze administracja to popiera

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka