Przenosimy numery. Wciąż wygrywa Play Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
        • Gość: terefere IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.07.11, 10:47
          A co mnie obchodzi za ile ktoś do mnie będzie dzwonił? Nie jestem organizacją charytatywną i wybierając operatora kieruję się tym, co dla mnie jest najtańsze
        • Gość: Gośc IP: *.fucio.net 09.10.11, 11:05
          Każdy dywaguje :dlaczego, czyli kto ma korzyśc.Nikt też nie dojdzie do sedna sprawy, bo takie są założenia marketingowe firm. W mojej najbliższej rodzinie ( w domu) obsługujemy wszystkie sieci i stwierdzam jedno- nie ma idealnej.I tak: jak masz dużo rozmów wychodzących to doskonała jest Play, ale dla odbioru, czyli do ciebie dzwonią gaduły to inna siec( Orange,Plus,T-Mobil), lub tylko Play gdy jesteś tu z tąże gadułą.Początkujący przesiębiorca zrobił tak: Play do rozmów z oferantami, ale odbiera na.. . I tym oto sposobem jest i wilk syty i owca cała. A zastanawia mnie jedno- ze znalezionej w sieci tabelki wynika,że rozmowy do Play obciążone są wysoką marża.Dla kogo ta marża?
    • Gość: klient IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.11, 08:43
      a co to ku... takiego jest?


      klienci wybierają oferty , a nie magie
    • Gość: Marek IP: 80.68.235.* 20.07.11, 08:44
      Przenoszą się do play'a... - ale się ubawiłem!!! Niezły artykuł sponsorowany przez P4!!! Byłem tam krótko i znajomi też. Omijajcie z daleka P4!!! Byłem u wszystkich operatorów i mogę stwierdzić, że to NAJGORSZA sieć !!!
      • ...czy tylko pustosłowie?!
      • Gość: elo IP: *.play-internet.pl 20.07.11, 08:56
        ano lubię argumenty popierające czyjąś tezę
        a skoro przeklepałeś/aś wszystkich operatorów to który najlepszy?

        ps. tel mam w plusie a internet tylko ten jest najtańszy ;P
      • Gość: NIE IP: *.MAN.atcom.net.pl 20.07.11, 11:03
        Argumenty dlaczego PLAY to najgorsza sieć:

        PLAY WABI NOWYCH KLIENTÓW OBIETNICAMI BEZ POKRYCIA, PRÓBA WYEGZEKWOWANIA JAKOŚCI POŁĄCZEŃ, TRANSFERÓW INTERNETOWYCH ITP. KOŃCZĄ SIĘ ZAPEWNIENIAMI BOKu ŻE TO WINA ABONENTA, PLAY zaksięgował moją nadpłatę jako niedopłatę, odłączył mi dostęp do netu, przez miesiąc codziennie dzwoniłem do BOKu, pracownicy WIDZIELI za w systemie że mam NADPŁATĘ, ale podobno nic nie mogli zrobić. Przez miesiąc jedyne co Biuro Obsługi Klienta w PLAY mogło mi zrobić to WSPÓŁCZUĆ MI - tak tak mi powiedział jeden z operatorów BOK w PLAY.
      • Z Play'a korzystam od listopada minionego roku (namówiony przez syna, wcześniej byłem w Erze. ). Nie zawarłem umowy abonenckiej, korzystam z przedpłatowej. Sporo jeżdżę po kraju i tylko sporadycznie mam problemy z zasięgiem (mniej więcej w tych samych miejscach co u poprzedniego operatora). Na BOK nie narzekam - nie narzucają się, choć tu nie widzę dużej różnicy między Erą a Play. Jedna różnica jest zauważalna - znacznie mniej płacę a dużo więcej rozmawiam. Większy koszt rozmów odczuwają dzwoniący do mnie z telefonów innych sieci przedpłatowych lub (chyba) z abonenckich po przekroczeniu "darmowych" minut z umowy. Aha - mam u Play również internet mobilny (5Gb) i też "chodzi" zgodnie z umową. Nie mogę sie więc zgodzić z opinią, jakoby to była "najgorsza" sieć. Zresztą - z żadną ślubu nie brałem. Pojawi sie lepsza oferta - na pewno skorzystam.
    • Gość: Adam S IP: *.centertel.pl 20.07.11, 08:45
      a jak zobacze na fakturze lub w inny sposob ze numer do ktorego dzwonie jest z playa nigdy wiecej nie wykonuje polaczen tak samo dwoch moich znajomych, tak nawiasem czy ktos wie w czyich rekach sa aktywa playa ?
      • Gość: Mral IP: 83.1.132.* 20.07.11, 08:55
        No to wygląda, że niedługo już do niewielu osób będziesz mógł zadzwonić ;)
        A poważnie: Oczywiście ma to pewne znaczenie ale zapewniam Cię, że w sferze biznesowej niewielkie. Szczególnie że w taryfach biznesowych "wielkiej 3" minuty do Play są wliczone do minut w abo.
        Nie wiem jak jest w taryfach konsumenckich bo nie korzystam.
        Z perspektywy klienta PLAY, który związał się z nimi ponad 2 lata temu, mogę powiedzieć, że standard obsługi i jakość sieci pozostawia nadal wiele do życzenia. Tym nie mniej jednak jeżeli spojrzymy na wskaźnik jakość/cena to jest on na bardzo dobrym poziomie. I poziom ten rekompensuje mi to, że czasami PLAY doprowadza mnie do białej gorączki.
        Poza tym, czy pozostali operatorzy są tacy kryształowi? Mam blueconnect i działa bardzo dobrze ale kiedy były problemy to traktowali nas gorzej niż PLAY wysyłając na drzewo. Nie lepiej było z ORANGE...
        Jedynie z PLUSEM mam pozytywne doświadczenia. Mają dobrych doradców biznesowych. Tylko że nie mają możliwości nawiązania walki cenowej - przynajmniej w takim profilu jaki występuje na moich aktywacjach.
        Jak widać ze statystyk, wielu ludzi ma podobne zdanie jak ja skoro przenoszą się do PLAY (co akurat mnie martwi bo podejrzewam że infrastruktura tej firmy nie nadąża).
      • Gość: Jasio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.11, 08:56
        to straszne, ze np do mnie nie zadzwonisz :)
        a czemu masz taki kiepski plan taryfowy, ze dla P4 drozej? zmien....
      • Gość: Przemek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.11, 09:10
        Mógłbyś inteligentniej bronić pracodawcy, bo patrząc po IP piszesz z pracy. Natomiast co do clou to przypomnę ci że MTR do P4 to obecnie 32 grosze, więc to co "na górkę" twój operator kasuje do własnej kieszeni (na przykład T-Mobile kasuje 80 groszy, znaczy kasuje z tego od własnego klienta 48 groszy). Wiń więc nie te osoby które są w Playu a swojego operatora, że jest tak pazerny.
        W każdym razie ja już odliczam czas kiedy przejdę z T-Mobile do Playa. Zostało mi nieco ponad miesiąc. A byłem w Erze przez 8 lat. Czuję się bardziej lojalny wobec swoich pieniędzy niż od operatora, a porównując oferty na dziś na takim ruchu oszczędzać będę około 70 złotych miesięcznie.
        • Gość: gość portalu IP: 212.75.102.* 20.07.11, 14:57
          > patrząc po IP piszesz z pracy.

          Przed rzucaniem takich oskarżeń przeprowadź test, który będzie polegał na połączeniu się z internetem za pomocą modemu komórkowego z kartą Orange i napisaniu posta na tym forum.
      • Gość: sesese IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.07.11, 10:52
        Pracodawca nie pozwala dzwonic do tego znienawidzonego Pleja? ;)
    • Gość: cub IP: *.171.114.178.static.crowley.pl 20.07.11, 08:51
      wszystkie sieci oprócz Ery(T-Mobile) reklamują konkretne taryfy, stawki, telefony ... Era (T-Mobile) mówi potencjalnym klientom że "u nas jest pięknie, wszyscy lubią ze sobą rozmawiać, a świat jest bardziej kolorowy"
    • Gość: Pi IP: *.jeleniagora.vectranet.pl 20.07.11, 08:54
      czy podniesie ceny?
      Własnej sieci praktycznie NIE MA - korzysta z plusa.
      Poszli w "zdobywanie rynku" by się drogo sprzedać Solorzowi - a tu Solorz kupił plusa.
      Inni jak widać po przetargu na Plusa nie są tak chętni do przepłacania.
      Play to nadmuchany balon - dużo klientów nie generujących zysku. Zysk przynoszą asymetryczne zawyżone stawki dzwoniących z poza play.
      Mimo usilnych starań pani Streżyńskiej /związanej z play/ stawki wkrótce trzeba będzie obniżyć i Play albo zacznie doić swoich albo pójdzie z torbami.
      p.s.
      na sprzedaży firmy też nie zarobi - firmy nie przynosząca zysków jest g. warta
      • Gość: anna IP: *.tktelekom.pl 20.07.11, 08:58
        sieci i o każdej porze...
      • To jest problem PLAY jako firmy. Umowy z klientami dają tym Klientom gwarancje cen.
        Jeśli jakość drastycznie spadnie, klienci odejdą. Dzisiaj nie ma kłopotu z przeniesieniem numeru a więc nie ma ryzyka "pozostania w sytuacji bez wyjścia".
        Po co płacić więcej już dzisiaj....
        Co do oceny PLAY - zgadzam się z Tobą. Tylko PLAY nie za bardzo ma jak "zacząć doić"...
        Tendencję do podnoszenia cen już widać. Akurat kończyły mi się umowy i byłem bliski pozostania na umowie na czas nieokreślony bo jej warunku były LEPSZE niż to co PLAY nam zaproponował. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na nowe umowy na kilku numerach (mniej niż 10 %) ze względu na dobre ceny HTC.
      • Gość: elo IP: *.play-internet.pl 20.07.11, 09:04
        oj głupiś głupiś - korzystają z plusa bo mają taką umowę. Popatrz no na mapkę zasięgu internetu - TO SĄ TYLKO ICH MASZTY! A kto powiedział, że plus im zaraz wypowie umowę? Co ty taki mądry się stałeś?
        "na sprzedaży firmy też nie zarobi - firmy nie przynosząca zysków jest g. warta" ykonomista widać wielki z ciebie. Cóż masz prawo się nie znać ale komentować też nie musisz.
        Najwyżej będziemy obserwować wielki exodus ludzi z play do innych operatorów. Problem widzisz w tym jakiś?

        "Mimo usilnych starań pani Streżyńskiej /związanej z play/" - > dowody jakieś proszę? migiem!
        • Gość: Pi IP: *.jeleniagora.vectranet.pl 20.07.11, 09:35
          > dowody jaki
          > eś proszę? migiem!

          sama różnica stawek jest dowodem
          /sprawdź sobie gdzie ta Pani poprzednio pracowała i jakie ma ta firma powiązania z playem/

          p.s.
          jak się skończy rządowa posadka gdzieś pracować będzie musiała ...
          • Gość: antyHipokryta IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.07.11, 10:32
            to nie jest ustawka pod siedzisko- to jest ochrona nowego operatora , tak jak te wielkie sieci mialy ulgi na poczatku dzialallnosci- 10 lat- dobre sobie poczatki...

            tak play ma je do tej pory, caly czas stopniowo zmniejszane...
      • I ty oczywiscie najlepiej wiesz skad Play czerpie najwieksze zyski.... eh...

        A co z mb mobile? wg twojej dur*ej teorii to oni dokladaja co miesiac kupe chajcu do tego biznesu.
        Zrozum wreszcie ze PTC/Orange i Plus maja GIGANTYCZNE marze na swoich uslugach - pole do manewrow w cenach jest ogromne. I na tym czerpia zyski sieci typu Play czy mB mobile.
        • Gość: Pi IP: *.jeleniagora.vectranet.pl 20.07.11, 09:28
          MB zarabia na różnicy miedzy zakupem hurtowym i sprzedażą detaliczną.i
          Play wydaje na budowę infrastruktury, jednocześnie chce złapać jak najwięcej klientów niską ceną.
          Na razie sytuacja jest bardzo dobra klientów /i niech będzie jak najdłużej/. Ale cudów nie ma gdzieś kasę będą musieli zarabiać.

          p.s.
          współwinnym wysokich stawek u 'wielkiej trójcy' jest rząd:
          sprzedał im koncesje za gigantyczne pieniądze i oczywiście pozwolił przenieść to klientów.
          Za ostatnią koncesję od p4 rząd już nie zdołał wycisnąć tak wysokiego haraczu.
    • Gość: bnt IP: *.bialnet.com.pl 20.07.11, 08:55
      z tego, co redaktorzy napisali, wynika, że więcej klientów odchodzi, niż przychodzi, może więc czas, żeby operatorzy podrapali się w głowę i zaczęli dopieszczać tych, co już mają, a nie szukać nowych?
    • T-Mobile to raczej odstrasza niż przyciąga, podobnie było z Orange.
      Jak można niszczyć marki rozpoznawane przez większość Polaków.
      Obcemu kapitałowi mówię stanowcze NIE.
      Mam od 12 lat telefon w Erze ale po zmianie na T-Mobile wiem, że przejdę pewnie do Playa albo Plusa, i na pewno zabiorę ze sobą żonę :)
    • Mysle ze straty Ery/TM i tak sa malutkie - jak na oferte jaka maja. Ale taki to juz jest nasz narod - bedzie przeplacal kilka razy za nic i cieszyl sie z nowego aparatu za zlotowke.

      Choc wiekszosci wystarczy oferta mBmobile - przynajmniej dopoki jest 19gr/min. Ja jestem zadowolony, choc wkurza mnie fatalny roaming - koszty uzytkowania telefonu okazaly sie po prostu smieszne. Nigdy czegos takiego nie przezywalem - placisz grosze, kupilem sobie za przyoszczedzone pieniadze nowy dobry telefon, nie musze wysluchiwac aroganckich konsultantow z ery.

      Nie jestem zadnym fascynatem - jestem swiadom ze wystarczy ze mBmobile podniesie stawke z 19gr do jakiejs "rynkowej" i nastepnego dnia mnie pozegnaja. Po prostu uwazam ze ludzie placacy abonamenty po 50-70pln w T-m albo Plusie, a potem podniecajacy sie nastepnym telefonem "za zlotowke" sa leniuchami i maja pusto w glowie. Wiekszosc z nich podnieca sie jakimis "darmowymi minutami" choc nie maja pojecia ile za te "darmowe" w rzeczywistosci placa.
    • Gość: Play w Plusie IP: *.adsl.inetia.pl 20.07.11, 09:04
      Play działa w sieci Plus i korzysta ze swoich stacji bazowych, więc nie może być tak, że Plus zasięg ma a Play nie. :)
    • Gość: Mario IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.11, 09:10
      Mam w swojej małej firmie 7 telefonów w Polkomtelu, płace około 500 miesięcznie. Chciałem obniżyć rachunki i kupiłem na próbę numer w Play, aby potestować kilka dni. To była tragedia. Nie ma zasięgu, jakość jakby rozmawiał z co najmniej z księżycem. Ta sieć to po prostu tragedia. Byłem szczęśliwy, że nie podpisałem umowy. W Polkomtelu wszystko działa jak należy już od 10 lat.
      • na jakim zadupiu musisz mieć tą firmę, że nie masz zasięgu i masz kłopoty z jakością!?!?
        w Puszczy Białowieskiej, czy jak? ;-)
        • Gość: NIE IP: *.MAN.atcom.net.pl 20.07.11, 11:08
          rojberek napisała:

          > na jakim zadupiu musisz mieć tą firmę, że nie masz zasięgu i masz kłopoty z jak
          > ością!?!?
          > w Puszczy Białowieskiej, czy jak? ;-)

          To ja ci odpowiem
          Wystarczy mieszkać w Warszawie, wiem że to straszne zadupie, ale jakby nie patrzeć to nawet jest zaznaczone na mapie.
          • Gość: Teodor z... IP: 212.160.172.* 20.07.11, 14:04
            Jak to możliwe, że w Plusie masz zasięg, a w Play nie masz skoro Play korzysta ze stacji bazowych Plusa w roamingu krajowym. Odwrotna sytuacja byłaby możliwa, bo Plus korzysta tylko ze swojej sieci, a Play ze swojej i Plusa. Na terenach wiejskich Play ma taki sam kłopot z zasięgiem jak Plus, bo tam nie ma swoich stacji bazowych, a skoro Plus ma na danym obszarze problem z zasięgiem, to tym bardziej Play, który na terenach wiejskich korzysta sieci Plusa. W miastach Play ma swoje stacje bazowe, ale na częstotliwości 2100 MHz, a w paśmie 900/1800 MHz korzysta z sieci Plusa. Może się zdarzyć, ze Play na częstotliwości 2100 MHz ma mniejszy zasięg na danym obszarze niż Plus na 900/1800 MHz, a telefon priorytetowo loguje się do macierzystej stacji bazowej (Play) nawet znajdując się na skraju zasięgu, to wtedy faktycznie głos będzie przerywany lub nienaturalny, ale poniżej pewnego poziomu sygnału powinno nastąpić przełączenie do bliższej stacji bazowej (Plus) o silniejszym sygnale. Na tym polega krajowy roaming.
      • Gość: Moherowy_potwór IP: 89.174.58.* 20.07.11, 09:35
        Wtedy problem zniknąłby samoistnie.
    • To z powodu zmiany nazwy operatora mam czuć się szczęsliwy? Jestem w tym T i kompletnie nic się nie zmieniło. Więc o co chodzi?
    • Z tego powodu cała masa moich znajomych się do Play przeniosła, a ta część, która nie posiadała jeszcze tel. komórkowego taki sobie sprawiła.
      A co to? A to prosta rzecz - płacisz faktycznie za to z czego korzystasz, czyli Play na kartę z jej ROCZNYM terminem ważności bez zależności od ceny na jaką dana karta opiewa.
      Bo czym się różni karta np. 15 zł z miesięcznym terminem ważności od abonamentu? Niczym.
      Dzięki temu osoby mało korzystające z telefonu nie tracą, a ściągają za sobą całe rodziny i znajomych, którzy już dzwonią więcej i na których Play tak naprawdę zarabia.
    • Gość: mm IP: *.nplay.net.pl 20.07.11, 09:16
      No i chyba trend przechodzenia do Play będzie kontynuowany. Ode mnie już większość znajomych poprzenosiła numery do Play, a ja mając numer w Orange płacę do Play...80 gr/min! Czyli jedyne wyjście to samemu przenieść tam numer. Taki można powiedzieć efekt kuli śnieżnej.
    • Gość: lynx IP: *.ppkbhm.com.pl 20.07.11, 09:18
      Nie ma co się dziwić, że PTC wciąż traci. Od zmiany marki na T-mobile bombardują mnie swoją "super_duper_ofertą" - 600 minut za 140zł. Nie pomagają moje tłumaczenia, że obecnie mam w abonamencie za 100zł 280 minut, których nigdy nie wykorzystuję w całości. Potrafią zadzwonić ze 3 razy w tygodniu z tym samym. Na moje prośby żeby zaproponowali mi taryfę dopasowaną do moich potrzeb odpowiedzi nie dostaję. Przy najbliższej możliwości zmieniam operatora jeśli tak dalej pójdzie.
    • Gość: xyz IP: 82.139.156.* 20.07.11, 09:18
      od kiedy przenioslem telefon do PLAY place mniej za rozmowy i do tego mniej ludzi do mnie dzwoni. dwie korzysci za jednym zamachem:) jestem bardzo zadowolony. niestety czasem gubi zasieg - to fakt, ale mialem wczesniej w plusie i bylo tak samo.
    • Gość: Moherowy_potwór IP: 89.174.58.* 20.07.11, 09:30
      system billingowy.

      Ten system potrafi zamiast opłaty aktywacyjnej 1 zł naliczyć 160 zł, zamiast abonamentu za 26 - abonament za 40 itd, itp.

      Tyle ciekawych rzeczy można dowiedzieć się podczas godzinnych pogaduszek reklamacyjnych w Demobilu, że hej
    • Gość: Artur IP: 217.17.41.* 20.07.11, 09:30
      Przez 8 lat byłem w Erze - z przyzwyczajenia
      ale teraz oferta (minuty do wygadania i telefonów) jest najsłabsza

      Nawet Orange jest lepsze propozycje niz T-mobile
      ale przejdę do Play lub mBank mobile
    • I nie ma się co dziwić, skoro pogrywają sobie z klientami. To nie tylko ich tracą, ale potem muszą płacić odszkodowania. Wypowiedziałem im stacjonarny internet w marcu a do dzisiaj (20 lipca) w dalszym ciągu blokują mi łącze w tp.
      Na początku nie dotarło wypowiedzenie umowy z salonu do centrali (na szczęście miałem potwierdzenie), musiałem rezygnować jeszcze raz. Potem, gdy po wielu perypetiach udało mi się uskutecznić wypowiedzenie, jeden dział "zapomniał" do drugiego przesłać informację o mojej rezygnacji i nie wysłali do tp info o zwolnieniu łącza....
      W międzyczasie, jako że było to wszystko z ich winy, anulowali mi kilka rachunków w nadziei, że będę frajerem i jednak zostaną u nich. Potem już nie byli tacy mili i za kolejne błędy nie mówili nawet "przepraszam". A ozywali się tylko, jak groziłem kolejnymi konsekwencjami. W końcu złożyłem skargę do UKE a od t-mobile będę się domagał zwrotu kosztów poniesionych na mobilny internet, z którego będę korzystał do czasu, kiedy podpiszę umowę z nowym operatorem.
      Więc słowem podsumowania: uciekać z t-mobile, pilnować wszystkich formalności i po 3 razy pytać się, czy przesłali wszystkie dokumenty oraz czy dotarły. A jak robią problemy, to straszyć skargami i domagać się rekompensat. Tylko to na nich działa :-)
    • Gość: seku IP: *.compower.pl 20.07.11, 09:39
      Nie lubię Playa, ale mam duży, olbrzymi wręcz szacunek do tej sieci za PR internetowy. Era (erm, T-Mobile), Orange czy Plus może i dają radę w realu, ale w internecie ze swoim przekazem króluje Play.
      • Gość: bart IP: 192.132.228.* 20.07.11, 10:15
        To prawda co piszesz. Ja przeszedlem z plusa do play. Plus to byla dobra siec, tylko zasypywala mnie reklamami smsowymi. W play dostalem ~360 minut, 2GB na miesiac za 89 zl i motke milestone kilka razy taniej niz w innych sieciach. Numer przeniesli bez problemu i dodatkowych oplat. Po prostu dostalem sporo wiecej, za te same pieniadze.
    • To ja jestem ewenement bo wróciłem z PLAY do ERY (T-Mobil)
      Jak wielu rodaków mam skłonność do gadżeciarstwa- dałem eis skusić na wypasiony telefon za który w Erze musiałbym zapłacić przynajmniej dwie stówy .
      Przez dwa lata pobytu w Play stwierdziłem że po za pewnymi kłopotami z zasięgiem największe problemy ma ta firma z obsługą klienta która nawet nie jest zła....po prostu jest beznadziejna ,niekompetentna a dodatkowo potrafi klienta wprowadzić w błąd.
      Era (T-Mobil) to może nie jest szczyt tego co można spodziewać się po telkomie ale w obszarach stosunków między klientem a firmą bije PLAY na głowę.
      Generalnie po za fajnymi telefonami wiele od PLAY nie uzyskamy- tak wiec na razie nie polecam!
    • Gość: Ja IP: 91.209.116.* 20.07.11, 09:48
      A co ten durny t-mobil myślał? Że puści jakieś kretyńskie reklamy, których nawet nie da się oglądać i ludzie tłumnie rzucą się na nową markę? Żenada i tyle.
    • Gość: Mark IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.11, 09:52
      A propos T-Mobile, nie wiem jaki to ma związek, ale odkąd sieć ERA zmieniła nazwę T-Mobile nie mam zasięgu na moje wsi (pow. bielski, woj. śląskie) i muszę biegać po całym ogrodzie, aby "złapać" zasięg i nie jest to wina mojego aparatu, bo wszyscy sąsiedzi T-Mobilowcy też tak mają.
    • Gość: Jan III IP: *.6.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl 20.07.11, 09:56
      Z utęsknieniem czekam na koniec umowy z b. ERĄ...mam u nich 3 numery, ale z przyjemnością ich pożegnam ! starego klienta traktują jak głupka, tacy oni hardzi...a więc wkrótce do widzenia...pa ! atipico@o2.pl
    • Gość: kukok IP: *.warszawa.vectranet.pl 20.07.11, 09:58
      a ja mam stacjonarny i pager
      i jestem bosko szczęśliwy!

      srecenzje.blox.pl/2011/07/top-wejscia-na-bloga-czerwieclipiec.html
    • Gość: krzys IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 20.07.11, 10:00
      trzeba się mocno wychylać za okno, by z T-Mobile skorzystać, a i tak z niemałymi kłopotami, więc o czym tu gadać? :)
    • Gość: jan IP: *.ip.netia.com.pl 20.07.11, 10:02
      to by ludzie nie odchodzili
    • Gość: zzz IP: *.adsl.inetia.pl 20.07.11, 10:09
      Chłopie, wyniki rebrandingu na T-Mobile będą widoczne dopiero w KOLEJNYM kwartale, a tak naprawdę dopiero w jeszcze następnych. Oczywiście, że W3 będzie tracić na rzecz Play, dopóki ten ma asymetryczny MTR (ciekawe, czy szanowny pan analityk wie co to takiego...), bo może dotować swoje oferty (zamiast rozbudowywać sieci... nie buduje masztów w nowych miastach, tylko rozbudowuje istniejące o te ich pseudo "4G" UMTS 900MHz). Zadaniem W3 jest zmniejszenie tego odpływu. Zmniejszenie, nie wyeliminowanie. Zresztą już wcześniej, co było szeroko opisywane, sprzedawcy Play dawali swoim klientom startery z Ery, żeby ci je zarejestrowali (bo w Erze najłatwiej) i przenieśli do Play - dla bonusu, w samym prepaid jest to 60 zł na 90 dni (ale tylko na połączenia i SMS st.) i ludzie chętnie to łykają. Dodać do tego abonamenty za 1 zł z 6 miesiącemi darmowych rozmó do Play itd. i naprawdę nagonić klientów Play jest łątwo.
      Play ma zdecydowanie najlepszą ofertę, o ile pasuje do naszego profilu dzwonienia. Trzeba samemu sobie przeliczyć. Mam jeden numer w Play, jestem całkiem zadowolony. W zasadzie w porónwniu do W3 Play przegrywa trochę jakością połączeń i ZDECYDOWANIE jakością obsługi dla jakiejkolwiek formy zgłoszeń. W każdym zestawieniu, nawet ich własnym ten obszar jest na końcu. Tak to jest jak zatrudnia się do obsługi BOK zewnętrzną firmę, które wszystko zwisa i powiewa, a konsultanci nie potrafią czytać ze zrozumieniem, że o rozłączeniu płatnej rozmowy z BOK, kiedy nie znają odpowiedzi na pytanie nie wspomnę. Dość powiedzieć, że Play musiał uruchomić postać P4Y2 na forach telekomunikacyjnych, specjalnego konsultanta, do kótórego trzeba kierować beznadziejne przypadki i odpowiedzi z BOK nie na temat. Inne sieci tego nie robią, bo nie muszą, a wspomniane T-Mobile ma praktycznie od zawsze BOK uznawany za najlepszy...
      Podsumowując - jeżeli liczy się tylko cena i Play pasuje do naszego profilu - niech będzie Play. Jeżeli chcemy jakości, pewności zestawień połaczeń (zdajecie sobie sprawę, że np. w dzwonieniu na 112 Play wypadł najsłabiej w testach UKE?), osługi przez ludzi potrafiących czytać ze zrozumieniem, czy też dziłających krótkich kodów, billingu itd. to niestety trzeba wybrać inną sieć.
      • Gość: zzz IP: *.adsl.inetia.pl 20.07.11, 10:12
        że niedługo twarzą Play zostanie nie kto inny jak Pan Jakub Wojewódzki. Czy to dobrze, czy to źle, niech oceni sobie każdy sam. Mi Play będzie się jednoznacznie kojarzyć z wtykaniem polskich flag w gówna i brakiem kultury. Sieci nie zmienię (tego jednego numeru), bo liczy się optymalizacją kosztów przy akceptowalnej jakości (a ten numer nie jest ważny), ale może inni się zastanowią, czy na pewno chcą płacić na Kubusia.
      • Gość: zartiepl IP: 193.111.144.* 21.07.11, 10:43
        Następny wypisujący o "pseudo 4G" w Play :-/
        Może poczytaj na temat aktualnej klasyfikacji prędkości i systemów transmisji?
    • Nie dziwię się ze PTC idzie najgorzej. Jak odchodzilem z plusa to chodzili za mna na kolanach i dawali calkiem dobre oferty. W erze jak odchodzilem to dostalem tylko krzyz na droge z mina "bez łaski".
    • Gość: panbramkarz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.11, 10:23
      A ja sie nie przeniose do play nawet gdyby mi placili za kazda wydzwoniona przezemnie minute .......... powod ........ bardzo prosty ...... brak zasiegu. Play ma najgorszy "zasieg" ze wszystkich sieci a niestety glownym wyznacznikiem wyboru sieci zwlaszcza dla ludzi mobilnych jest wlasnie "zasieg".
    • Gość: radziu IP: *.generacja.net 20.07.11, 10:38
      szkoda tylko że nie dopisali dlaczego... mianowicie od początku do rozwoju Play dopłacają wszyscy użytkownicy Ery, Orange i Plusa, płacąc dużo wyższe stawki za połączenia z Play, Pani prezes Strezynska z UKE, chcąc wprowadzic nowego gracza na rynek powoli wyniszcza pozostalych, niestety kosztem konsumentow
      • Gość: zartiepl IP: 193.111.144.* 21.07.11, 10:49
        Następny z grona tych, którzy nie doczytali :-/
        1. Nie tylko Play miał/ma na początku wyższe stawki za połączenia międzysieciowe.
        2. Obecnie te stawki są niewiele wyższe (12 groszy dokładnie), co nie przeszkadza W3 zdzierać ze swoich abonentów 2 razy więcej za połączenia do P4 i taryfikować je poza abonamentem.
    • Gość: NIE IP: *.MAN.atcom.net.pl 20.07.11, 10:40
      Play może i wygrywa ale do czasu, wiele osób zniechęca się do tej bałaganiarskiej i niekompetentnej firmy, pierwszy problem z telefonem, fakturą itp, kontakt z BOK, niekompetentne załatwienie sprawy i abonent czeka z utęsknieniem aż skończy mu się umowa.

      NIGDY WIĘCEJ KONTAKTÓW Z PLAY, OBIETNICE BEZ POKRYCIA, WIECZNE AWARIE,NA KOŃCU ZAWSZE OKAZUJE SIĘ ŻE TO WINA ABONENTA,

      jakoś inne sieci sobie radzą z obsługą klienta PLAY pod tym względem jest poniżej norm.
      • Gość: gitaroszewc IP: *.adsl.inetia.pl 20.07.11, 11:20
        Cisną póki co na ulgach... ten okres minie to może dopiero zaczną normalnie traktować klienta. Ja straciłem numer przez przechodzenie do Play, zamiast w jeden dzień załatwiali to u mnie miesiąc aż numer przepadł. Mało tego, po interwencjach UKE i moich listach, dostawałem dwie sprzeczne opinie w odstępie 2 dni. W liście dołączonym do listu z UKE przyznali się do winy (ale nie zaproponowali nic, poza kupieniem nowego numeru....), a w liście odpowiadającym na któryś z kolei mail, uznali, że to z pewnością moja wina. Nigdy, przenigdy, tego chłamu. Oni to wszystko robią chyba spontanicznie.
    • Gość: Jakub IP: *.centertel.pl 20.07.11, 10:46
    • Play zepsuł strzyżenie baranów przez wielką trójkę ... jaki był lament jak zrobił fresh po 29gr
      nagle musieli zejść z 80gr a przecież twierdzili że taniej się nie da oczywiście najdłużej zwlekała (strzygła barany) era. To samo z internetem jakie były ceny i limity przed play ?
      Czwarty operator działa na korzyść wszystkich konsumentów i czy korzystamy z niego czy nie pochwalić warto ...
      --
      Ale jeżeli jest tylko za friko, to to pieprzę ...
      Jestem dowodem na to, że Polska jest w dalszym ciągu dzikim krajem ...
      • Gość: gitaroszewc IP: *.adsl.inetia.pl 20.07.11, 11:23
        Play zszedł z cenami bo operatorzy muszą mu płacić dużo więcej za połączenia przychodzące do Play (ula od UKE, po co? nie wiem). Stąd do Play są ceny typu 80gr. Dzięki temu pozwolili sobie na niższe ceny wychodzących... Ale widzę, że po takim czasie na dal nie każdy to wie i twierdzi, że Play jest wybawcą na białym rumaku :) Poczekajcie, niedługo oferty się zrównają, a wtedy zostanie wam żenująca obsługa klienta.
        • Ale wtedy znów można zmienić operatora, prawda? Klienci głosują nogami, a właściwie portfelem. No i warto rozważyć rezygnację z abonamentu - o klientów, którzy mogą z dnia na dzień zmienić dostawcę dba się najbardziej. Pozdrawiam
        • Człowieku pomyśl trochę zanim napiszesz ... znajdź sobie ile wynoszą stawki MTR a ile pobierają operatorzy za połączenia do play od "strzyżonych" a potem policz różnicę (jak masz maturę z matematyki ;-) i zobaczysz ile skrzywdzeni operatorzy na tym zarabiają ...
          --
          Ale jeżeli jest tylko za friko, to to pieprzę ...
          Jestem dowodem na to, że Polska jest w dalszym ciągu dzikim krajem ...
          • To wirtualny telefon, dostępny z przeglądarki Twojego komputera.
            Dzwonisz i odbierasz z niego połączenia, wysyłasz i odbierasz SMSy.
            Wszystko z Twojego numeru telefonu! Koszty połączeń są takie jak w Twojej taryfie.
            tele.play.pl/komunikat/tele/beta2/
            --
            Ale jeżeli jest tylko za friko, to to pieprzę ...
            Jestem dowodem na to, że Polska jest w dalszym ciągu dzikim krajem ...
    • Gość: mach IP: *.dynamic.chello.pl 20.07.11, 10:51
      jeśli "timobajl" będzie tracił w tym tempie klientów to zostanie zmuszony do zwiększenia atrakcyjności swojej oferty, a to dobre perspektywy, tym bardziej że obecnie mam z nimi lojalnościową umowę i choć jest dla mnie idealna (nawet z dużym nadmiarem) brakuje mi kilku pośrednich ofert abonamentowych między tymi które obecnie są albo: i to byłby przełom; możliwość samodzielnego dobierania pakietu minut, danych itp tak jak kupuje się np samochód czy komputer.
      jak na razie Play miażdży konkurencję ofertami na kartę, zarówno Play Fresh jak i Play Online, mam, testuję i jest póki co OK (który operator daje możliwość doładowania za 5 zł, które przedłuża ważność konta o ROK? poza PLAY żaden).
      abonament zatem w T a karta w P
    • Gość: franek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.11, 10:51
      biedny narodzie, wyzyskiwany, niedoceniany............niechcą wam dawac za darmo telefonów, darmowych minut.....niedobrzy opratorzy!!!!! a przeciz powinni wam doplacac ze chcecie kozystac z ich uslug!!!! powinni wam codziennie bonusy dawac, darmowe doladowania i wogole -wczasy , wycieczki......łłojjjj niedobrzy ci operatorzy!!!!
    • Zmaiana nazwy na T-mobile nic nie da bo w jezyku polskim ta nazwa jest bardzo niesexy. zadnych milych skojarzen. do tego kampania reklamowa nowej marki nie pokazuje i nie oferuje absolutnie zadnej nowej wartosci, jedynie przyzwyczaja do nowej nazwy (ale ta jaka jest juz napisalem). nie wnosi tez nic nowego graficznie-wizualnie jest sztywniacka jak grafiki z lat 80-tych, tak jak i to cale nowo-stare logo . Kiedy wchodzilo Play zaoferowalo nowatorska grafike i atrakcyjna oferte.
    • - Halo
      - Halo
      - Słyszysz mnie?
      - Nie słysze Cię, bo jesteś w Play

      tak wygląda wiekszość moich rozmów z osobami które są w PLAY..
      czasem przerywa tak bardzo, że nawet nie ma sensu zgadywać co ktoś powiedział..
      gdyby nie rwanie połączeń, brak zasięgu i bzyczenie jak w stacji transformatorowej to może i opuściłbym +
      • Gość: :) IP: *.dynamic.chello.pl 21.07.11, 00:26
        kk071 napisał:

        > - Halo
        > - Halo
        > - Słyszysz mnie?
        > - Nie słysze Cię, bo jesteś w Play
        >
        > tak wygląda wiekszość moich rozmów z osobami które są w PLAY..

        tak samo wygladaja moje rozmowy jak ktos jest w erze/tm :)
        wystarczy wyjechać z większego miasta
        nie licząc miliona przypominających smsow,ze "jestes w t-mobile","zmieniamy sie w t-mobile"
        tak,bo ludzie to tluki i nie beda wiedzieli u jakiego operatora maja numer po pojedynczej informacji
        t-mobile za granica -chcac byc w kontakcie nalezaloby wybierac nie kraj ktory chce sie zwiedzic,a ten w ktorym jest zasieg
        w BOKu zatrudniaja chyba ludzi z lapanki -lepiej samemu sobie aktywowac cokolwiek niz miec zludne nadzieje,ze ktos po drugiej stronie sluchawki to zrobi
        albo zapomni aktywowac pakietu,albo aktywuje nie ten,albo nie tyle ile sie chcialo
        sprawdza sie powiedzenie -gadal dziad do obrazu
        era byla rownia pochyla ale t-mobile nabiera predkosci jak kula sniegowa -w dol na leb na szyje
    • Gość: gitaroszewc IP: *.adsl.inetia.pl 20.07.11, 11:16
      Skończy się taryfa ulgowa dla Play, oferty zrównają się i będzie płacz. Ja przez Play miałem tylko zabawy z UKE, niekompetentni pracownicy w salonach, burdel na wyższych szczeblach, milion ludzi podejmuje różne decyzje i nie wiadomo która jest wiążąca. To łajno a nie poważna firma telekomunikacyjna.
      Dajcie telefon na gwarancję jak chcecie poznać zorganizowanie Play.
    • Skąd takie porównanie? Sytuacja z przed kilku dni. FV od T-Mob i szok z 40 zł na fakturze zrobiło się ponad 100 zł. Telefon do biura obsługi i miła pani komunikuje "No przecież jest napisane w aneksie, że po skończeniu okresu promocyjnego...bla bla"
      I owszem w umowie jest to wszystko. ( z tym nie dyskutuję )
      Tylko dlaczego za czasów ERY operator potrafił poinformować mnie że coś takiego nastąpi???
      12 lat w jednej sieci, rachunki na czas T-Mobile = Wielka porażka
    • Gość: agent Lolek IP: 77.236.26.* 20.07.11, 11:20
      Wszyscy trzej najwieksi operatorzy są nie do przyjęcia. Takie okradanie klienta możliwe jest tylko w kraju trzeciego świata jakim jest Bolanda. Jest to skutkiem braku realnej ochrony konsumenta oraz świadomości i kultury konsumenckiej. Rząd oskubał 3 wielkie firmy w momencie rozdawania koncesji a teraz dla rekompensaty pozwala im na skubanie klientów.
      Play jest niestety firmą niedorozwiniętą i swidczy usługi poniżej standardu, ale taniej dla jej użytkowników (jednak już nie dla tych z innych sieci). Zapłacił mniej za koncesję i wydał mniej na inwestycje więc stać go na niższe ceny. Jak nałapie klientów to zacznie ich golić. Dopóki będziemy peryferiami światowej gospodarki dopóty będziemy dopłacać do naszej nędzy a telefony, jak wszystko inne, będą nas kosztować więcej niż bogatszych od nas niemców, francuzów, holendrów itd.
    • Gość: X IP: *.multi-play.net.pl 20.07.11, 11:42
      ale czasami zasięg szwankuje. Ludzie są biedni biorą co najtańsze.
    • Gość: night IP: *.79.235.84.esripolska.com.pl 20.07.11, 11:47
      na obca i dziwnie z niemiecka brzmiaca T-Mobile niczego dobrego nie przyniesie....
    • Gość: Darek IP: *.internetia.net.pl 20.07.11, 11:51
      "nie zadziałała jeszcze magia międzynarodowej marki T-Mobile" - jaka magia? Przecież tego typu zmianom jest przeciwna większość użytkowników zawsze!
    • Gość: reality IP: *.multi-play.net.pl 20.07.11, 12:05
      witam
      właśnie przeliczyłem ilu moich znajomych uciekło z ery do innych sieci. Sprawdzałem tylko osoby, które miały telefony w erze od wielu lat (numery rozpoczynające się od 600, 602, 604, 606, 608).

      Z 17 osób z aktywnymi starymi numerami - tylko 7 jest w erze! Pozostałe 10 są w: Orange (3 numery), Plusie (3 numery) i w Play-u (4 numery).

      Na stronie download.t-mobile.pl/updir/?t=48 można to łatwo sprawdzić

      Jak znajdę więcej czasu to sprawdzę wszystkie numery, bo może ktoś z innej sieci przeniósł się do ery ;P
    • Gość: Moherowy_potwór IP: 89.174.58.* 20.07.11, 12:07
      ZTMobile możesz więcej. Tak zaczynała się jedna z reklam. Tramwajów nie lubię, nowej nazwy też.
    • i zapominasz o wysokich rachunkach
    • Gość: zniesmaczony Erą IP: 93.159.164.* 20.07.11, 12:23
      i "z buta" traktujących, długoletnich często, klientów to będziecie nadal tracić i lecieć na twarz. Arogancja i opryskliwość pracowników Ery nie miała sobie równych (czyżby woda sodowa od początkowych sukcesów?). Teraz sama zmiana szyldu nie wystarczy a obrzydliwe praktyki i fatalna opinia wyniesione z byłej Ery obciążać zaczyna markę T-Mobile nie tylko w Polsce (w stosunku do Czech i Słowacji, Polska to duży kraj - opinię taka masa może zepsuć). Czas na zmiany bo wszyscy uciekną - nawet ja.
    • Gość: lili IP: *.dynamic.chello.pl 20.07.11, 12:44
      podpisalam umowe abonamentowa 16 czerwca. telefon aktywowali 6 lipca, po tygodniu codziennych telefonów wpierw do BIKu, potem już laczylam sie tylko z dzialem technicznym. NIKT nie wiedzial, dlaczego numer nie jest aktywny (WTF?). Lecz pomimo ciężkeigo poczatku jestem jak na razie zadowolona z przejscia (wczesniej bylam w orange) głownie dlatego, ze roznica kosztow jest mocno zauwazalna. szczegolnie poniewaz rozmowy w play mam za darmo, a wiekszosc mojej rodziny i znajomych ma numery w tej sieci (moj maz juz 3ci raz podpisal dwuletnia umowe). tak jak ktos napisal wyzej, relacja ceny uslugi do jakosci jak na razie rewanzuje z nawiazka poczatkowa irytacje.
    • Moja era zaproponowała mi przedłużenie umowy i nowy rachunek za 200 zł miesięcznie. Do tej pory płaciłem ca 150 zł miesięcznie. Trudno zrozumieć takie zasady marketingowe. Czy oni chcą utrzymać klienta czy tylko na nim zarobić? Duzo zarobić. Dla porówania zrobiłem symulacje w play i plusie. Play okazał sie być najtańszy. Marka T mobile jest dla mnie obojetna, rebranding ery ma nastąpic na mój koszt jak widzę z zachowania operatora.
    • Gość: maliniak IP: *.dynamic.chello.pl 20.07.11, 13:16
      Jestem w Play bo ma najlepszą ofertę, ale ceny smatfonów już poszły w górę, chociaż nadal są konkurencyjne w porównaniu do W3, a w wielu miejcach nie ma zasięgu i telefon nie loguje się automatycznie do sieci Plus. W lipcu wiele razy doswiadczałem tego na trasie Lublin-Rzeszów (w samochodzie) oraz na trasie Lublin-Gdańsk (w pociągu)!
(1-100)
przejdź do: 1-100 101-200 201-277
(201-277)

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.