Dodaj do ulubionych

Rewolucja w lataniu. Nowe fotele, więcej miejsca

08.10.11, 11:07
Może wreszcie Rokita będzie miał miejsce na swój kapelusz i nie będzie już wrzeszczał, że "bija go Niemcy".

--
Religion can never reform mankind because religion is a slavery
---------------------------------------------------------------
www.youtube.com/watch?hl=pl&v=njuqQFRBcV4&gl=PL
Edytor zaawansowany
  • szoferek1 08.10.11, 11:46
    Co to za pie...lenie że będzie wygodniej,skoro dołożą więcej foteli? Będzie tak samo ciasno jak dotychczas tylko więcej pasażerów zmieści się w samolocie. Ot i cała prawda o dbaniu o wygodę latających.
  • sto-szesc 08.10.11, 17:08
    Dla mnie miejsce, to miejsce na nogi. Jeśli odległości między fotelami będą mniejsze, wygoda znacznie się zmniejszy.
  • Gość: Whatever IP: *.home.aster.pl 08.10.11, 19:47
    jeśli to są faktycznie siatkowe siedzenia i oparcia to ja tu... hm... czuję.... pewien problem
    chodzi mi konkretnie o pierdy, czyli bąki.
    Nie muszę chyba rozwijać tematu?
  • Gość: kio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.11, 11:47
    ale o co chodzi? przecież te fotele są zainstalowane w 320-kach LH już przynajmniej od roku....
  • Gość: ksin IP: *.toya.net.pl 08.10.11, 13:29
    dokladnie, fotele w luftwafe sa 2 razy ciensze w locie. co do wygody zadnej roznicy nie ma. mozliwe zeje jeszcze pocienili
  • Gość: Erol Error IP: *.nyc.res.rr.com 08.10.11, 12:26
    W orginale było : "bijom mnie NiemCE".
  • jacekzet 08.10.11, 12:33
    w Cathay Pacific takie fotele są o kilku lat.
  • Gość: olek IP: *.aster.pl 08.10.11, 14:10
    Więcej pasażerów na pokładzie, to więcej walizek podręcznych.
    Trzeba będzie zmniejszyć ich dopuszczalny rozmiar, żeby wszystkie pomieściły się w ciasnych schowkach.
  • z.potocki 08.10.11, 14:50
    Jak znowu rewolucja. Czy ja czytam WP czy Plotka. Przecież tam brak jakiejkolwiek oznaki rewolucji, poza faktem ze fotele beda mniej wygodne, pasażer nie dostanie NIC!
    Linie dopakuja paru pasażerów i tyle.
    Pozostańcie poważni
  • Gość: gasipies IP: *.gdynia.mm.pl 08.10.11, 16:56
    Zamiast:
    "Cieńsze fotele to więcej miejsca dla pasażerów"
    winno być:
    Cieńsze fotele to więcej miejsca na pasażerów.
  • ferrment 08.10.11, 17:14
    10/10
  • Gość: pasażer IP: *.dip.t-dialin.net 08.10.11, 16:57
    Upchał w ten sposób dodatkowych 6(!) rzędów do standardowego A320 pakując 180 pasażerów.
  • imw 08.10.11, 17:56
    tak zawsze było w tej linii ale jest to spowodowane ciaśniejszym ułożeniem foteli,
    tutaj masz zestawienie samolotów W6
  • Gość: sbahn IP: 213.199.248.* 08.10.11, 17:06
    Nie dość, że artykuł wygląda na sponsorowany o w dodatku jest kłamliwy. Wystarczy chwilka na jakimkolwiek forum zrzeszającym ludzi, którzy często latają by zauważyć narzekanie na nowe fotele. W tym fotelu czujesz każdy ruch pasażera z tyłu. Rozłożenie stolika czy dotknięcie fotela nogą nie przejdzie niezauważone.

  • ferrment 08.10.11, 17:13
    No, no. Niedługo pozazdrościmy sardynkom. Może zajęłaby się tym Komisja Praw Czlowieka?
  • Gość: Tom IP: *.pools.arcor-ip.net 08.10.11, 17:26
    Te nowe fotele sa kompletnie do doopy! Strasznie niewygodne! Lecialem ostatnio z Berlina do Monachium i wspolczuje pasazerom na dalszych lotach. Zaraz potem lecialem do GDN i w CRJ900 sa jeszcze na szczescie "stare", masywniejsze fotele.
  • Gość: Ad IP: 79.97.191.* 08.10.11, 17:28
    Dosc ciekawe bo standartowo w A320 bez podzialu na klasy sa 174 miejsca A321 212 a A319 146.
  • Gość: Krakus IP: *.dynamic.chello.pl 08.10.11, 17:59
    Do Lufthansy mam zaufanie i jej pomysłów do Rynaira nie. Tutaj pomysły są dziwne żeby nie mówić kretyńskie to jak latanie na stojąco. Szkoda że Lufthansa nie chce przejąć naszego nie lota czyli narodowego przewoźnika PLL LOT.
    Informacje o lotniskach na www.airportsbase.com
    zapraszam
  • Gość: OMG IP: 212.180.145.* 08.10.11, 18:42
    Mniej miejsca na nogi na dole.
    Mniejsza przestrzeń osobista - inni pasażerowie są bliżej.
    Dłuższa odprawa.
    Mniejsza ilość miejsca na bagaż podręczny.
    Jeszcze bardziej 'nieświeża' atmosfera (związane z dużą ilością ludzi na małej przestrzeni.
    Znacznie niższy komfort siedzeń.
    Bezpośredni kontakt fizyczny z pasażerami z tyłu i z przodu.

    Normalnie rewolucja.
  • Gość: czarny-doktor IP: *.zone5.bethere.co.uk 08.10.11, 20:45
    Hehehehe.. luksus po prostu...
  • Gość: MR IP: *.medcn.cf.ac.uk 10.10.11, 13:06
    Pasażerowie są zachwyceni? Nie, pasażerowie są w większości wściekli. Miejsca wcale nie jest więcej (bo upchali więcej rzędów), za to fotele są cholernie niewygodne, wbijają się w plecy, a każdy ruch pasażera z tyłu daje się odczuć. Nie mówiąc o tym że pomysł rozpiętej na szkielecie siatki jest rodem z wojskowych samolotów do transportu żołnierzy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka