Dodaj do ulubionych

Akcyza na olej opałowy podwyższona

31.05.05, 11:18
to jest ruch zly i glupi. gdyby chodzilo o walke z mafia paliwowa mozna by
wprowadzic bardzo wysokie ustawowe kary dla stacji sprzedajacych paliwo zlej
jakosci.

to jest posuniecie czysto fiskalne ktore spowoduje nawrot do grzania weglem
drewnem i smieciami w konwencjonalnych piecach i mocno uderzy w finanse
milionow normalnych rodzin
Edytor zaawansowany
  • Gość: Finwal IP: *.chello.pl 31.05.05, 11:38
    Można było wyrównać obniżając akcyzę na paliwa. Wybrano oczywiście inną drogę.
    Dokąd to wszystko doprowadzi? Na szczeście (dla fiskus) podatek obrotowy może
    być dowolnie duży (dla dochodowego granicą jest ledwie 100%)
  • bartekkk7 31.05.05, 14:28
    A czy pomyślał o kolejnych bezrobotnych? Dziekuję panie Ministrze Finansów za
    to ,że za chwilę dołaczę do rzeszy bezrobotnych. Dzięki Pańskiemu
    rozporządzeniu firmę, w której pracuję zlikwiduje się, bo chyba tylko kretyn
    będzie kupował tak drogi olej opałowy. I podatków też nie będę płacić.
    A z pieniędzy, których się Pan spodziewa niech pan sobie odliczy łaskawie te,
    któe Pan wyda dofinansowując szpitale, przedszkola.szkoły, domu pomocy
    społecznej i inne instytucje finansowane przez budżetówkę. Niech Pan zmniejszy
    również wpływy z CIT od firm, bo nie będzie tych firm. A w ogóle za wspaniały
    pomysł powinien Pan otrzymać conajmniej Nobla.
  • Gość: kasia IP: 195.136.184.* 31.05.05, 11:39
    Osoby, ktore w jakis sposob byly zachecane do tego typu rozwiazan grzewczych
    powinny jak najszybciej wytoczyc sprawy przeciwko celowemu dzialaniu na ich szkode
  • Gość: Robert IP: 65.245.65.* 31.05.05, 23:53
    Ale w jaki sposob to zrobic? Czy jest ktoś kto moze w tym pomoc?
  • Gość: michał IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 31.05.05, 11:45
    mam nowo wybudowana rozlewnie bytli 11 kg .z wejsciem do UE zaczeła
    funkcjonowac a jak wejdzie akcyza to rozlewnia padnie bo znowu lu
    dzie zaczna tankowac z dystrybutorów.TO JEST SKANDAL ZEBY TAK CZESTA PRAWO
    ZMIENIAC!!KTO MI ZWROCI KOSZTA JAKIE ZAINWESTOWAŁEM???BANKRUCJA !!
  • Gość: podatnik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.05.05, 12:49
    z tego co słyszałem w radiu to gaz w butlach będzie droższy o połowę stawki
    akcyzowej. tylko na stronach internetowych nikt nic o tym nie pisze.
  • Gość: a co mnie ludzie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.05.05, 13:19
    A kiedy akcyza na gaz ziemny ?
    Bo ze bedzie na 100% to pewne tylko kiedy ?
  • Gość: gosc IP: *.zpmae.pwr.wroc.pl 31.05.05, 11:46
    typowe zachowanie lewicy - pie..dola, ze robia dobrze dla spoleczenstwa
    skutecznie zakladajac petle na szyje obywateli poprzez podwyzszanie podatkow
    (wczesniej bylo np. zamrozenie progow podatkowych). powoduje to zwiekszenie
    biedoty, co rowna sie zwiekszaniu naturalnego elektoratu tych oszustow.

    zauwazmy, ze pomimo zamrozenia progow podatkowych "trzecia" grupa podatkowa w
    ostatnich latach sie skurczyla (z 1.4% w 2002 do 1.1% w 2003). a wracajac do
    paliw, to wyglada to jak zabijanie muchy przy pomocy bomby, to ze przy okazji
    zrobi sie wiele zlego, to juz ich nie obchodzi...
  • Gość: wścieklica IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.05.05, 11:46
    Mam piec na olej opałowy, wybrałam go ze względu na znaczenie ekologiczne.
    Kilka lat temu rząd namawiał ludzi do zakładania takiego ogrzewania. Nie mogę
    teraz przejśc na inny czynnik grzewczy, bo musiałabym kupić inny piec. Jestem
    więc po zbójecku postawiona pod ścianą przez urzędników, którzy nie potrafią
    nic lepszego wymyślić niż tylko zdzieranie z ludzi pieniędzy. Wyjątkowo podłe i
    złośliwe jest informowanie, że prace nad osłoną dla uczciwych dopiero trwają. A
    podpisanie podwyżki akcyzy już się odbyło, więc ludzie będą musieli kupować
    bez "osłony". A potem minister odejdzie i temat się rozmydli. Czy wreszcie ktoś
    zdecyduje się na walkę ze zbójeckim bezprawiem w majestacie prawa?
  • Gość: Pi IP: *.dami.pl 31.05.05, 12:00
    No to zniknie chrust i stare opony. To nic, że w 'kurortach' znowu będzie
    śmierdziało.
  • Gość: Zorobabel IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.05.05, 12:06
  • darekpw 31.05.05, 12:10
    Jak rzad mowi ze podatki podniesie to znaczy ze podniesie jak mowi ze wprowadzi
    dzialania oslonowe to znaczy ze mowi... Dzialania oslonowe -ROTFL ! Najpierw
    panowie z Ministerstwa Finansow wprowadzcie obiecywane rok temu dzialania
    oslonowe po podwyzce VAT w budownictwie z 7 na 22% !! Poki co to zajmujecie sie
    wylacznie podnoszeniem podatkow a o oslonach tylko gledzicie ! Jaka szkoda ze
    wybory nie odbyly sie wiosna ;-( Coz - przyjdzie wrocic do wegla... Ot
    polityka "proekologiczna"...
  • Gość: trojanski konik IP: 80.248.193.* 31.05.05, 20:07
    to sie nazywa upupianie i oszukiwanie wlasnego spoleczenstwa!
  • Gość: aj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.05.05, 12:17
    A ja mam tylko jedną uwagę: a niby skąd mają wziąć pieniądze na prowadzenie
    wojny w Iraku ??
  • Gość: kasia IP: 80.248.193.* 31.05.05, 20:15
    albo na hulaszczy tryb zycia i roztrwanianie pieniedzy spolecznych?
  • maxdevito 31.05.05, 12:22
    A jest jakaś szansa zaskarżyć to rozporządzenie???
    Przecież to kurestwo!!!! Obywatele mówią NIE a MF z radością stwierdza że zarobi
    na tym 2,5 miliarda.....
  • Gość: erg samowzbudnik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.05.05, 20:47
    Może się okazać że zarobi G.... a nie 2.5 miliarda Kto powiedział że sprzedaż bedzie taka sama.
  • Gość: niezapowiedziany IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.05.05, 21:27
    sprzedaz bedzie taka sama, ale zacznie sie czarny rynek, wiec zupelnie poza
    fiskusem.
  • mariuszg2 31.05.05, 12:26
    Zwróćcie uwagę, że poprzednia próba (marcowa) została odłożóna w czasie pod
    pretekstem opracowania działań osłonowych. (Prof M Belka)

    Prace nad działaniami nadal trwają - brak działań(i jak znam życie to się nie
    zakończą nigdy) a akcyzę i tak podnieśli.

    Chodzi o czas wdrożenia... w marcu byłą ostra zima i trwał sezon grzeczy w
    pełni. Taka podwyższka wywołałą burzę protestów. Teraz przy upałach 30
    stopniowych nikomu nie chce się mysłęć o sezonie grzewczym i konsekwencjach tej
    podwyżki dla zwykłaych ludzi... Protesty są słabsze a rolnicy (u progu żniw)
    nie zaprotestują bo to oznacza ich przyznanie się do nadużyć.

    Imponuje mi intelektualna sprawność lewicowych rządów i bezwzględna obłuda w
    egzekwowaniu swojej skrajnie liberalnej aspołecznej polityki.

    Ja natomiast od dziś nazywam się robin hood i coś wymyślę co by się nie dać...a
    co!!! patologia za patologię...
  • Gość: liberty IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.05.05, 12:40
    <Imponuje mi intelektualna sprawność lewicowych rządów i bezwzględna obłuda w
    egzekwowaniu swojej skrajnie liberalnej aspołecznej polityki>

    - od kiedy to liberalizm polega na podnoszeniu podatków?
    Podaj źródła i autorów tego nowatorskiego pomysłu.
    Ja wychowałem się na Misesie, Hayeku, Bastiacie, Rothbardzie, więc jak czytam takie fałsze (na temat liberalizmu) to dostaję nerwicy.
    To jak, potrafisz podać SKĄD zaczerpnąłeś tą głęboką myśl?
    Czekam niecierpliwie. Może KTOŚ mnie w końcu oświeci, czym jest ten "liberalizm" w wydaniu socjalistycznych idiotów. A może pomieszało ci się "liberalizmem" (socjaldemokracja) amerykańskim ?
  • mariuszg2 31.05.05, 13:15
    sorry... chyba używamy tego samego słowa dla określania innych zjawisk... te
    słowo, którego ja używam jest zrozumiałe dla ludzi wychowanych nad Wisłą.
  • Gość: przemas IP: *.wroclaw.mm.pl 31.05.05, 12:46
    Rzad liberalny obniza podatki i w zwiazku z tym daje obywatelowi wiecej
    wolnosci, daje mu wybor co zrobi z wlasnymi pieniedzmi.

    Zamiast czytac NIE, Trybune czy Przeglad zerknij czasem np. do Najwyzszego
    czasu, bo zglupiejesz zupelnie.
  • Gość: erg samowzbudnik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.05.05, 20:49
    Szanuję NCZ ale proszę mi "Nie"obrażać.
  • asiula40 31.05.05, 13:14
    A najlepszy numer w tym wszystkim jest to, że te frędzle dalej będą wciskać
    kit, że inflacja "jest na stabilnym poziomie"
  • krzszy1 31.05.05, 12:26
    Bezwzględna walka z paliwami na których oszukują Polacy. Akcyza na olej jadalny
    to konieczność No i na pedałki w rowerkach -bo ludzie jeżdzą a do skarbu państwa
    nic nie wpływa. " Patriota to człowiek który broni własnego kraju przed własnym
    rządem" . Czas więc na Patriotyzm!
  • Gość: przemas IP: *.wroclaw.mm.pl 31.05.05, 12:35
    Kiedy to wiekszosc z Was "przywracala normalnosc i wygrywala przyszlosc".
    Zaglosowaliscie na tych, ktorzy zawsze lupili i okradali spoleczenstwo. Macie
    za swoje.

    A sa partie, ktore od 15 lat powtarzaja, ze horrendalne podatki prowadza do
    upadku gospodarki jak np. UPR, ale widocznie jeszcze macie na tyle duzo kasy,
    ze chcecie byc okradani przez socjalistow i na zdrowy rozsadek nie zamierzacie
    oddac glosu.
  • Gość: belial13 IP: *.asko / 82.177.183.* 31.05.05, 12:38
    Kotłownie ogrzewajace mieszkania spółdzielcze przerobiono na gazowo olejowe.W
    tej chwili 1/3 lokatorów nie płaci za mieszkania,co będzie dalej????
  • Gość: uczciwy obywatel IP: *.lubin.dialog.net.pl 31.05.05, 12:45
    1. Kiedy wraz z innymi wielkimi Naszego Kraju zrozumie Pan, że rządzenie nie
    polega na dojeniu społeczeństwa? Nawet debil rozumie, że jeżeli chce się walczyć
    z szara strefą to obniża się akcyzę i podatki. Szara strefa umiera wtedy
    śmiercią naturalną. Podnoszenie podatków i akcyzy wpływa na jej intensywny rozwój.
    Podpisanie kwitu o podwyżce akcyzy świadczy o niekompetencji Ministra Finansów i
    jego resortu. To przejaw totalnego partactwa w walce z szara strefa.

    2. Podwyżką akcyzy znowu wyciągacie łapy po nasze ciężko zarobione pieniądze.
    Skąd mamy brać ich coraz więcej i więcej? Skąd? Niech Pan Minister raczy
    odpowiedzieć. Mamy iść kraść? Czy może sprzedać lichwiarzom wszystko co mamy,
    aby budżet (który jest tylko i wyłącznie dzięki nam, a nie wam!!!) miał się
    dobrze, bo wy nie potraficie zapanować nad wydatkami?

    3. Po co przez lata namawialiście ludzi do działań proekologicznych i
    oszczędzania? Po co daliście gminom prawo dofinansowywania zakupu ekologicznych
    pieców? PO CO??? Po to aby teraz to wszystko zmarnować i wyciągnąć od nas
    resztki oszczędności?
    Największy idiota przeliczy, że teraz opłaci mu się zainwestować w piec na
    paliwo nieekologiczne, śmierdzące, zatruwające, takie jakie lubią śmierdziele, a
    nienawidzą ekolodzy.

    4 Ciekawe co na waszą akcyzę powie minister ochrony środowiska. Wychodzi teraz
    na idiotę bo zamiast zabiegać o kolejne ekologiczne kotłownie będzie miał
    lawinowy przyrost niskiej emisji.


    Dosyć tego chamskiego dojenia Panie Ministrze. To co robi pan ze swoimi
    poplecznikami jest najzwyklejszym legalizowaniem złodziejstwa. Czas się opamiętać!
  • Gość: lukasz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.05.05, 15:54
    Do Pana Ministranikt nie patrzy na to wiekszosc instytucji,szkoly, szpitale
    itd. w ciagu ostatnich lat przeszlo na ogrzewanie olejowe badz gazowe... moze
    ktos madry policzyl by ile trzeba zwiekszyc dotacje dla tych instytucji. O tym
    nikt nie pomyslal... no moze ze zalozyli ze instytucje musza same znalezc
    pieniadz na ogrzewanie, na czym maja oszczedzac??zostaje jedyne wyjescie
    kredyt... a po nim oddluzenie:czyli nie bedzie zysku 2,5mld tylko straty 2,5
    mld hehew sumie dobrze zrobilem ze nie zlikwidowalem pieca na drewno a wic o
    ekologi mozna zapomniec w tak pieknym terenie jak bialowieza ,wiec starch sie
    bac jak wszyscy znajomi przejda na stare ogrzewanie czyli drewno wegiel... to
    zamiast czystego powietrza i zyskow z turystka w ostatnich latach:) bedzie wiec
    wiecej ludzi w szpitalach... kto za to zaplaci jak zwykle my zwykli
    obywatele...wiec co tylko sie modlic ze ktos madry wygra wybory i zmniejszy
    akcyze innego wyjscia nie widzeŁukasz z Białowieży
  • Gość: rem IP: *.nysa.sdi.tpnet.pl 31.05.05, 16:27
    W pełni popieram Twoje słowa. Mam jedynie nadzieję że po tych czerwonych
    kłamcach ci co przyjdą to może jakoś będą chcieli odkręcić ten pomysł chorych
    idiotów. Nie dość że już teraz UE zarzuca nam złą politykę ochrony środowiska
    to jeszcze ci debile dokładają do tego swoje chore pomysły.
  • Gość: gosc IP: *.dolsat.pl 02.06.05, 07:44
    UE nas szanowny kolego obciąży strasznymi karami. Nie chce rzucać cyfr bo nie
    pamietam. Ale rzą SLD w UE podpisał papier ze nasza polska emisyjnosc dwutlenku
    siarki (SO2) bedzie ileśtam milionów ton rocznie, a po odsiarczeniu tych
    elektrówni najwiekszych jakie mamy nie jesteśmy w stanie zejść do połowy tego co
    te muły podpisały. Rok rocznie bedziemy płacićdo UE straszliwe kary. A teraz
    wracamy do opon i szmat, o kradzionym z lasu drewnie nawet nie wspominam. Banda
    idiotów
  • Gość: gość IP: *.renins.com 31.05.05, 12:48
    gratulacje dla czeronych - po nas choćby potop
  • Gość: Filip IP: *.acnielsen.pl 31.05.05, 12:58
    potrafia niestety tylko siegac do kieszeni obywateli, myslenia za grosz.
    Oczywiscie wprowadzenie dzisiaj a dzialania oslonowe - trwaja prace. Nic dodac
    nic ujac. Tym panom juz dziekujemy. Jak dla mnie cokolwiek co bedzie mialo w
    nazwie "socjal" nie ma szans w wyborach.
  • em.em.em 31.05.05, 13:11
    A co mi tam - zaloguje sie, zeby to napisac:
    SZANOWNY PANIE MINISTRZE FINANSOW JEST PAN ZWYKLYM ZLODZIEJEM, A KAZDY ZLODZIEJ
    TO SKURW.YSYN
  • Gość: goro IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 31.05.05, 13:05
    a to polska wlasnie.. zamiast sie dobrac do tych co kradna to, w celu
    "wyeliminowania patologii", rzuca sie klody pod nogi tym, ktorzy sa uczciwi.
    politykow to jednak nie interesuje, bo po co sie wysilac myslac co sie dzieje z
    uczciwymi obywatelami ogrzewajacymi dom za pomoca oleju (bo kiedys to byl tanie
    i efektywne), jak latwiej policzyc ile budzet na tym zyska.
  • Gość: mieszkaniec IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.05.05, 13:26
    mieszkanie mam ogrzewane olejowo. moze jeszcze cos wymyslcie zeby mi buchnac
    kilka złotych?????
  • iiiiioiiiii 31.05.05, 13:31
  • Gość: qest IP: *.cable.satra.pl 31.05.05, 13:36
  • Gość: kielbaska wyborcza IP: 80.248.193.* 31.05.05, 20:05
    Pasuje do kompletu glupot przez niego stworzonych.(przypominam zamrozenie
    emerytur i rent).
  • Gość: leon IP: 194.63.132.* 31.05.05, 13:38
    ...z tego co wiem to Belka jest w PD a nie w SLD; więc podziękuj Frasyniukowi i
    tej całej UD-eckiej klice. Walczyliśmy o wolność, oddaliśmy Mazowieckiemu,
    Suchockiej, Oszewskiemu władzę, mieli swojego prezydenta (Wałęsa) i większość
    parlamentarną, mogli zrobić wszystko nie obawjając się veta i co zrobili???
    Zrobili z nas nędzarzy a z komuchów...
  • Gość: stary IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.05.05, 14:57
    Nie tylko z komuchów, bo im też sie dobrze powodzi. A jak po wyborach dostaniesz
    od swojej "kochanej prawicy" po d.. nowymi podatkami, to oczywiście to też
    będzie wina komuchów, prawda?
  • Gość: Stavage IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.05.05, 14:03
    Ja tam nie wiem czy chodzi o mafię paliwową. Przecież Oni (specjalnie
    piszę "Oni", bo nie myślą tak jak społeczeństwo, czyli My) jasno i z radością
    oznajmili, że przybędzie 2,5 mld złotych do rozdawnictwa. A jak rozdawnictwo,
    to po drodze sobie nakradną...
    I pomysleć, że kiedyś wieszano koniokradów...
  • Gość: NoName IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.05.05, 14:13
    Ludzie, zrzućmy się na "Leona" niech posprząta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Naprawdę nie ma innej rady na to co się dzieje. Komuchy muszą zginąć, aby Ci
    którzy jeszcze w nich wierzą lub dają się nabrać na ich obietnice nie mieli na
    kogo głosować i nie chodzili do wyborów. Wystarczy, że 15% społeczeństwa
    zagłosuje rozsądnie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka