Dodaj do ulubionych

Jak szybko stracić 10 mln zł na rynku przesyłek...

IP: 195.205.223.* 02.09.05, 13:19
Obserwuj wątek
    • jj-theoneandonly Re: Jak szybko stracić 10 mln zł na rynku przesył 02.09.05, 15:09
      [cyt.]: "...Renaissance Capital to też nie nowicjusz na naszym rynku. Zainwestował w Polsce 29 mln dol., np. w handlującą materiałami biurowymi firmę Office Depot czy firmę prowadzącą kanał telewizyjny Pilot TV. [koniec cyt.]

      Hmm... O ile pamietam, to polska spolka Office Depot oglosila upadlosc w ubieglym roku. A program "Pilot TV" tex chyba zniknal z kanalow mojej kablowki...


      --
      Your request to generate autosignature is pending, please wait... www.pinezka.pl
    • Gość: lis Re: Jak szybko stracić 10 mln zł na rynku przesył IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.05, 16:49
      prezes jak widać buja się dalej bez zażenowania... Żadnych skrupułów, żadnej
      nawet "udawanej" pokory i żalu, za wyprowadzenie ludzi w pole... Zwyczajnie
      spływa to po nim... Na dodatek jego (jeśli to jego) komentarz jest bezczelny.
      Reprezentuje sobą niesamowicie niski poziom... Szkoda tylko, że okradzione
      firmy, klienci no i nie ukrywajmy pracownicy na tym tak ucierpieli. Tu nie
      wystarczy przeprosić, a i tego nawet nie było.
    • Gość: f344 To proste... IP: 85.14.84.* 02.09.05, 18:07
      Jeżeli za 8mln można wyeliminowac z rynku nowego konkurenta no to chyba warto.
      Może należ popatrzyć kto ma aktywa pozostałych firm kurierskich i jak się to
      przekłada na te fundusze inwestycyjne. Tu straciły ale gdzie indziej zyskają.
    • Gość: były przedstawicie Re: Jak szybko stracić 10 mln zł na rynku przesył IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.05, 18:54
      Po czterech miesiącach doskonałej współpracy zaczęły się problemy finansowe-
      przestali płacić, ludzie zaangażowani w rozwój firmy zostali zwolnieni bądź
      zmuszeni do zwolnienia bo za dużo pewnie wiedzieli.Prezes tylko zwodził ,że to
      chwilowe ,że przedstawiciele powinni mieć swoje pieniądze na prowadzenie
      działalności itd itp.Szkoda tylko i żal tych co wierzyli w Prolog do końca i
      dużo więcej stracili.
    • Gość: żona Re: Jak szybko stracić 10 mln zł na rynku przesył IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.05, 21:35
      Jestem żoną pracownika, który był z tą firmą dwa lata. Mąż nie dostał ostatnich
      pensji. Gdy w końcu zaczął się o nie upominać i dzwonić do Wrześni, bo już
      naprawdę nie mieliśmy za co żyć, to dowiedzieliśmy się, że grimling i
      wojciechowski bawią się w najlepsze z całymi rodzinami w Tunezji. Nie życzę
      nikomu, żeby czuł to samo co ja wtedy. Mam nadzieję, że też kiedyś będą w
      takiej sytuacji. I chętnie sama zatrudniłabym Siergieja ze stadionu.
    • Gość: były pracownik Re: Jak szybko stracić 10 mln zł na rynku przesył IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.05, 22:07
      Ja proponuje przesledzić wszystkie transakcje wynikające z powstania
      EastExpress Mazovia Sp. z o.o.ora zmomentu kupienia Wawa Express Sp. z o.o.
      Myślę, a nawet jeste o tym przekonany, że problemy zaczęły się od tych dwóch
      transakcji a w szczególności od nabycia bankruta Wawa Express. Można było wziąć
      tę firmę za darmo, ale jak ktoś skojarzy fakty to od razu widać, że jest okazja
      do "legalnego" przekrętu. Wawa Express jak większośc firm kurierskich składała
      się z przedstawicieli, którzy świadczyli usługi na podstawie umowy o
      współpracy, czyli prowadzili swoją działalność gospodarczą. Wystarczyło złożyc
      ofertę przystapienia do współpracy tym przedstawicielom (około 44) i podpisać
      umowę. To oni znali swoich klientów i to oni zawierali z nimi umowy.
      Wystarczyło poczekać. Tu jest sedno sprawy!!! Kto kupuje bankruta skoro można
      wziąć za darmo? ODPOWIEDŹ: Albo kretyn!!! Albo śiwadome działanie na szkode
      firmy mające na celu wyprowadzeni pieniędzy. Przed polączenim nie bylo
      problemów. Mało tego firma rozwijała sie bardzo dynamicznie. Prolog miał
      doswiadczonych handlowców, szczególnie w Warszawie, którzy śmigali po calej
      Polsce tworząc pozytywny wizerunek firmy. I co? I teraz ludzie im w twarz plują
      za ich poświęcenie.Najgorsze jest ściemnianie, a w tym D.G., B.W. dla
      wtajemniczonych K.K. oraz K.P. (byc może nieświadomi) byli ekspertami. Cały
      czas mówili:" Będzie spoko, pracy nie szukajcie, abn i renaisance dadzą kase na
      dalsza działalność, nie bójcie się pozyskujcie klientów a bedzie dobrze". To
      slowa dyrektora handlowego i prezesa. A poźniej! "Idź na zwolnienie bo firma
      padła" tak usłyszałem od swojego przełozonego. I co teraz? a teraz czekam na
      zaległą pensję od lutego i nic. A palanty bawią sie na całego na wycieczkach w
      egipcie czy tunezji i wożą sie po Poznaniu dobrymi furami. jak sobie pomyslę
      ile dla tej firmy zrobiłem i poświęciłem czasu i nerwów to staję przed lustrem
      i pluje sobie w brodę. A pytałem dyrektora czy mam szukac pracy bo mam dobra
      propozycje pracy. A on na to:"bedzie dobrze, nie zmieniaj". A teraz już wiem.
      Albo pracownik "wydyma" pracodawcę albo ten pusci Cię z torbami. I taką
      przyjąłem teraz postawę i wiecie co? Sprawdziła sie w kolejnej firmie
      kurierskiej "siódemka" gdzie chcieli ode mnie wyciągnąć baze klientów i po
      tygodniu zwolnić. Byłem szybszy. Ani bazy ani specjalisty w mojej osobie.
      Trzeba byc czujnym i jak tylko cos zaczyna sie dziać uciekac i nie oglądać sie
      na nikogo a szczególnie na przełożonych. Nie ufajcie dyrektorom!!!
      • Gość: Porada Re: Jak szybko stracić 10 mln zł na rynku przesył IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.05, 23:51
        Art.301 kodeks karny par.1.Kto będąc dłużnikiem kilku wierzycieli udaremnia
        lub ogranicza zaspokojenie ich należności przez to,że tworzy w oparciu o
        przepisy prawa nową jednostke gospodarczą i przenosi na nią składniki swojego
        majątku,podlega karze pozbawienia wolności od 3miesięcy do lat 5.

        Paragraf 2.Tej samej karze podlega, kto będąc dłuznikiem kilku wierzycieli
        doprowadza do swojej upadłości lub niewypłacalności.

        Paragraf 3. Kto będąc dłużnikiem kilku wierzycieli wsposób lekkomyślny
        doprowadza do swojej upadłości lub niewypłacalności, w szczególnosci przez
        trwonienie części składowych majątku ,zaciaganie
        zobowiązańlubzawieranietransakcji oczywiście sprzecznych z zasadami
        gosopdarwowania ,podlega gzrywnie,karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
        wolności do lat 2.

        PRZECIERZ TO PASUJE JAK ULAŁ .PISZESZ ZAWIADOMIENIE DO PROKURATURY I ONI
        SPRAWDZAJĄ CZY zus macie zapłacony itp.Proste tylko trzeba się wziąść do roboty
        a paragraf 2. i 3. artykuł 301 kodeksu pasuje
    • Gość: józek skurier a może polecimy w kosmos ....... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.05, 14:41
      Witam serdecznie,



      Spotykam się ostatnio z Państwa strony z coraz większym zainteresowaniem
      sytuacją firmy. To bardzo pozytywne, bo świadczy to o trosce Państwa o jej
      losy. Doceniamy wszystkie krytyczne uwagi (chociaż pochwałami też nie gardzimy:-
      ).



      Zamierzam więc wraz z Dominiką, naszym drogim specjalistą ds. public relations
      regularnie dzielić się z Państwem informacjami o naszej sieci. Dzisiaj pierwsza
      część. Pokrótce kilka bieżących obszarów, na których w najbliższym czasie
      dojdzie do zmian i ulepszeń:

      System informatyczny LOPES - dzisiaj zostanie udostępniona nowa, lepsza wersja
      naszego LOPESa, a już za niedługo zaczniemy testowanie i wdrażanie kolejnych
      modyfikacji. Zmieniamy środowisko bazodanowe z BEA WebLogic, na środowisko
      Oracle, polepszamy funkcjonalność pracy w programie, modyfikujemy wizualnie i
      jakościowo formatki, na których pracujecie. Prace te dzieją się przy znacznym
      wsparciu finansowym naszych inwestorów (jesteśmy posiadaczami jednego z
      lepszych systemów informatycznych w branży, niestety również jednego z bardziej
      kosztownych).
      Sprzedaż - Zgodnie z zapowiedziami z ostatniego spotkania z Państwem, w dalszym
      ciągu inwestujemy w rozwój jakościowy narzędzi, na których pracujemy, uważamy
      jednakże, że już czas zarobić samemu na własne utrzymanie. Rozliczenie
      przedstawicielstw oraz bieżących opłat uzależniamy już obecnie wyłącznie od
      własnej sprzedaży i windykacji, a nie jak wcześniej po części od wsparcia
      naszych funduszy. Co prawda ilość przesyłek nie jest jeszcze w pełni
      zadowalająca, ale jestem przekonany, że własnymi siłami poradzimy sobie z tym
      wyzwaniem w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy. Ostatnie tygodnie potwierdzają, że
      znacząca większość przedstawicielstw zrozumiała potrzebę zaktywizowania się w
      sprzedaży. Proszę nie osiadać na laurach:-)!
      Kadry - już w lipcu pojawią się nowi pracownicy, co niektórzy z
      kilkunastoletnim doświadczeniem branżowym, odpowiedzialni za obszary stricte
      operacyjne, którzy swym doświadczeniem będą wspierali nasz młody zespół. Kilka
      dni temu rozpoczął pracę dział pracowników "data entry". Ich zadaniem jest
      uzupełnianie braków w informacji w LOPESie w porównaniu z danymi z listu
      przewozowego i faktury gotówkowej oraz ich jakościowa weryfikacja. Niestety
      będziemy obciążać błędami przedstawicielstwa, ale tym samym już od lipca
      doprowadzimy do znacznego przyśpieszenia wzajemnych rozliczeń z klientami i
      przedstawicielstwami (kurierami). Do tej pory najwięcej czasu zabierała właśnie
      comiesięczna weryfikacja danych przez nasz Dział Obsługi Klienta i Księgowość.
      Sieć przedstawicielstw - Pan Maciej Grimling z całym zespołem pracuje
      intensywnie nad poprawą jakości siatki - trudności operacyjne tak naprawdę
      dotyczą 3-4 przedstawicielstw i tam właśnie intensyfikujemy nasze działania.
      Mam nadzieję, że już niedługo widoczna i odczuwalna będzie poprawa. Zapraszamy
      również do współpracy kolejne przedstawicielstwa. Jesteśmy na etapie
      weryfikacji tych podmiotów tak, aby przyczyniły się one do wzrostu jakości i
      sprzedaży naszych usług , a nie stały się tylko niepotrzebnym balastem.
      Public Relations - w najbliższych tygodniach przyniesie efekty praca Pani
      Dominiki Czajki i podległego jej public relations - pojawi się kilka artykułów
      o nas w prasie ogólnopolskiej, także reklamy.
      Rozliczenia - kończymy pracę nad nowym systemem rozliczeń. Zgodnie z
      zapowiedziami jego podstawowe motto brzmieć będzie: "płacimy za dobrze wykonaną
      pracę". A więc za usługi wymagające większego zaangażowania od konkretnego
      przedstawicielstwa – będzie ono wynagradzane dodatkowo. Z drugiej jednak strony
      płacimy za tylko dobrze wykonaną pracę (usługę wykonaną zgodnie z
      obowiązującymi w naszej sieci standardami), gdyż jak wiadomo STAWIAMY NA
      JAKOŚĆ!
      Pobrania - stopniowo zmniejszamy poziom zadłużenia wobec klientów - niestety
      całość tych zobowiązań jest w przedstawicielstwach i to tutaj będziemy
      intensyfikować swoje starania o ukrócenie procederu wspierania się finansowego
      pobraniami. Celem naszym jest doprowadzenie do bieżącej obsługi, aktualnie
      średnia to 10 dni i więcej w porywach w nieskończoność .
      Jak Państwo widzą, pracujemy w wielu obszarach równolegle i prostopadle przy
      wspólnym zaangażowaniu zrealizujemy założone cele. Nie pozostało więc nic
      więcej, tylko zakasać rękawy i wspólnie je osiągnąć!



      Pozdrawiam Wszystkich serdecznie.




      Damian Grimling
      /Prezes Zarządu ProLog sp. z o.o./
      * * * * * * * * * * * * * * * * *
      ProLog sp. z o.o.
      ul. Wrocławska 42
      62-300 Września
      tel +48 (61) 43 69 400
      fax +48 (61) 43 69 404
      infolinia: 0804-21WIEK
      www.etx.pl
    • Gość: Wasz skurier Panie i Panowie tworzymy wspólnie historię.... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.09.05, 15:06
      Witamy Wszystkich,

      w dniu wczorajszym rozpoczęliśmy formalnie proces łączenia działalności firm
      ProLog sp. z o.o. i WaWa Express sp. z o.o., jako podsumowanie prowadzonych w
      ciągu ostatnich tygodni rozmów i ustaleń między zarządami obydwu spółek.
      Oznacza to, że przy ścisłej współpracy w ciągu kolejnych tygodni obydwie firmy
      doprowadzą do zbudowania jednej silnej organizacji. Proces ten rozpoczynamy od
      natychmiast:

      Już w tym tygodniu zamierzamy połączyć transporty liniowe oraz główną
      sortownię. W tym celu wykorzystamy w miesiącu lipcu obiekt firmy WaWa Express w
      Warszawie. Od 01 sierpnia rozpoczynamy natomiast przeładunki w nowej wspólnej
      lokalizacji w Polsce centralnej. Odpowiedzialny za wspólne połączenia liniowe i
      pracę w sortowni głównej zostaje Pan Zbigniew Kazubski (kontakt zostanie
      przekazany później przez służby operacyjne), dotychczasowy skład osobowy naszej
      sortowni przenosi się na miesiąc do Warszawy i angażuje w pracę połączonego
      zespołu.

      Rozpoczynamy konsolidację administracji obydwu firm. W tym celu wykorzystamy
      potencjał centrali EastExpress we Wrześni i EastExpress - Mazovia w Warszawie
      (nowy większy obiekt, w którym od wczoraj mieści się jej siedziba pomoże
      również docelowo w pomieszczeniu połączonych zespołów EastExpress i WaWa
      Express).

      Departamenty Operacyjny i Handlowy rozpoczynają prace konsolidacyjne obydwu
      siatek przedstawicieli. Liczymy w tym przypadku szczególnie na pomoc i
      otwartość przedstawicieli EastExpress(r) w kontaktach z kolegami z WaWa
      Express. Pomocni w tym będą na pewno nasi Operacyjni, a po stronie WaWa Express
      dotychczasowy Dyrektor Generalny, Pan Piotr Zdunek i wcześniej wspomniany Pan
      Zbigniew Kazubski. Całościowo proces ten koordynuje szef operacyjny
      EastExpress, Pan Maciej Grimling.

      Celem tego przedsięwzięcia jest stworzenie w możliwie jak najszybszym czasie
      silnego EastExpress(r), przy aktywnej pomocy funduszy kapitałowych Renaissance
      Partners, współwłaścicieli ProLog sp. z o.o. Całe zadanie konsolidacji
      działalności obydwu spółek jest na pewno wyzwaniem dla nas wszystkich tym
      bardziej, że proces taki ma miejsce pierwszy raz w historii branży kurierskiej
      w Polsce. Panie i Panowie, tworzymy wspólnie historię!

      Pozdrawiamy serdecznie.


      Damian Grimling Arkadiusz
      Wieczorek
      /Prezes Zarządu ProLog sp. z o.o./ /Prezes Rady
      Nadzorczej WaWa Express sp. z o.o./


      sorki zdjęcia z historycznych chwil się nie zmieściły.....pozdrawiam Wasz
      skurier
      --------------------------------------------------------------------------------



    • Gość: były przewożnik Re: Jak szybko stracić 10 mln zł na rynku przesył IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.05, 18:58
      niestety też mialam to szczeęscie tam pracować jako kierowca ciężarowki, ach
      jak mile wspominam te nieprzespane noce i ciągle telefony, gdzie pani jest
      dlaczego az 10 min opożnienia? na moje prośby o moje cięzko zapracowane
      pieniadze wypieli tylki.a ja nie miałam kasy na ksiązki dla dziecka do
      szkoly.obiecywali i obiecywali i do tej pory nie moge sie po tym podniesc
      • Gość: X EastExpress! IP: 81.15.189.* 04.12.06, 15:05
        poszukuje przedstawicielst które zostaly wyrolowane - w nastepujacy sposob..
        pod koniec dzialalnosci firmy prolog naliczono jakies kary a potem wypelniono
        weksle (ktore byly zabezpieczeniem umowy) i je sprzedano!! czy kogos cos
        takiego spotkalo???
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka