Dodaj do ulubionych

Samsung chce wybudować fabrykę pod Wrocławiem

26.09.05, 20:05
Nech Samsung zainwestuje lepiej w produkcje swych ekranow LCD.
Bedzie jakas konkurencja! :-)))
Edytor zaawansowany
  • Gość: ta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.09.05, 21:13
    Dają takie krocie jak LG (600zł) czy mniej?
  • Gość: Wrocek IP: *.ip.WRO.Korbank.PL 27.09.05, 06:43
  • Gość: DZIEK@N IP: *.magma-net.pl 27.09.05, 07:38
    czy zawsze musi sie znalezc jakis dupek, ktury tylko potrafi narzekac ??!!
  • Gość: jesiotr IP: *.kom / *.kom-net.pl 27.09.05, 12:26
    Tak, zawsze też trafi się jakiś analfabeta (w tym wypadku ty).
  • Gość: DZIEK@N IP: *.crowley.pl 27.09.05, 13:59
    sorki!

    ktÓry
  • Gość: Swen IP: *.ip.WRO.Korbank.PL 27.09.05, 09:38
    No to teraz Politechnika Wrocławska powinna zacząć otwierać interesujące
    inwestorów kierunki i proponować im możliwość wyposażenia laboratoriów.
    Ciekaw jestem, czy któraś ze stron o tym pomysli.
    Z tego co widzę to na wszystkich wyższych uczelniach nie ma menadżerskiego
    podejscia do rozwoju uczelni.
    A to samo można powiedziec o szpitalach, bo gdyby dyrektorem był nie dyrektor a
    menadzer to szpital by dobrze sie miał.

    Pozdrawiam
    Swen
  • Gość: desperados IP: *.akron.wroc.pl / *.akron.wroc.pl 27.09.05, 10:27
    Politechnika juz dawno ma kierunki potrzebne: elektroniki, elektryczny,
    mechaniczny, zarzadzania wiec o jaki nowy kierunek Ci chodzi???
  • Gość: hstl IP: *.echostar.pl 27.09.05, 10:10
    Hej,
    Mieszkam w Poznaniu i z rozpaczą czytam takie komunikaty.
    Wrocław staje się stolicą polskiego przemysłu. Co chwilę słychać o nowych, czy
    planowanych inwestycjach w okolicy. A w Poznaniu totalna lipa. Chyba będzie
    trzeba się przeprowadzić.
    Pozazdrościć, pogratulować i życzyć szczęścia w przetargach :)
    --
    jacek
  • Gość: Ziom IP: *.koelner.pl / *.koelner.pl 27.09.05, 10:56
    Ty Pyra! Tylko tu sie nie przenos!!!
  • tg 27.09.05, 12:43
    Pyra nie sluchaj go. Serdecznie zapraszamy. Moja zona jest z Poznania i chwali
    sobie zycie we Wroclawiu. Poznan jest tez fajny, ale nie tak fajny jak
    Wroclaw:):)
  • Gość: programista IP: *.ip.nd.e-wro.net.pl 27.09.05, 14:13
    ja przeniosłem się kilka miesięcy temu. Fajnie tu jest ale dalej tęsknię za Poznaniem ...
  • Gość: Ziom IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 28.09.05, 03:40
    Wracaj na Jeżyce albo Łazasz :-))
  • Gość: gość IP: 193.109.212.* 28.09.05, 10:39
    Bo w Poznaniu rządzi Kulczyk

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka