Dodaj do ulubionych

Do końca lutego problemy z Neostradą mają się s...

IP: *.skierniewice.mediaclub.pl 12.01.03, 19:02
No tak, za nieudolność kadry kierowniczej i jej błędy cierpieli
abonenci. Do tego dochodzi monopol utrzymywany przez polityków.
Edytor zaawansowany
  • Gość: west IP: *.chorzow.sdi.tpnet.pl 12.01.03, 19:04
    ...i tyle :-)
  • Gość: LaFemme IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.01.03, 20:25
    Od początku listopada jestem użytkownikiem DSL 512. Mogę to określić w jednym
    zdaniu - TP SA postawiła sobie za cel wykończyć małe firmy. W ciągu tych 2
    miesięcy nasłuchałam się tylu bajek od pracowników TP SA, że nie zamierzam
    wierzyć już w ani jedno słowo.
  • Gość: N+ IP: *.prosoft.com.pl 12.01.03, 20:12
    Serdecznie dziekuje za pomoc Panu Rezlerowi. Konkretny gosc. Tak
    trzymac TP Internet!!!
  • Gość: www IP: *.prosoft.com.pl 12.01.03, 20:13
    Serdecznie dziekuje za pomoc Panu Rezlerowi. Konkretny gosc. Tak
    trzymac TP Internet!!!
  • Gość: neo IP: 153.19.176.* 13.01.03, 09:49
    Nie kumasz że to nie kadra kierownicza zawiniła a urządzenia?
  • Gość: Lucyfer IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl 13.01.03, 10:37
    Kadra kierownicza zwala swoje grzeszki na kadrę techniczną. Po prostu marketingowcy przyjęli zbyt ambitne
    plany, jak na mozliwosci techniczne sieci.

    Krótka analogia - kiedys w internetowym atlasie zachodniej firmy zadałem zaplanowanie przejazdu Warszawa
    - Gdansk,. Ku mojemu rozbawieniu, w marszrucie przyjęta została srednia prędkosć ok. 100 km/h. Bo w kraju
    operatora witryny, miasta połączone są autostradami, po ktorych można jeździć 130 km/h. Ale nie wziął pod
    uwagę, że z Warszawy do Gdańska autostrady nie ma.

    I dokładnie tak samo mają się założenia marketingowców TPSA do rzeczywistosci technicznej. Ktos powie, to
    niech budują te autostradę. OK, ale na to niech kierownictwo da pieniądze. Bo jak ich nie ma, to nie będzie z
    czego budować. W tej chwili plany marketingowcow zakladają ow "przejazd z W-wy do Gdańska w 3 godziny"
    na takiej zasadzie, że ilus tam ludzi się chełpi, że w takim czasie przejechali. Ale nie można na podstawie
    wyczynów kilku "rajdowców" tworzyć globalnych planów. Zwykly Kowalski na taki czas praktycznie nie ma szans.

    No i tak to jest z tą Neostradą. Ciekawe jest także to, że nie ma w artykule ani słowa o użytkownikach SDI,
    których też problemy z sieciąbolesnie dotknęły.
  • Gość: Michał IP: *.telpol.net.pl / 172.16.2.* 13.01.03, 17:15
    cytat " Zupełnie nie wiemy, dlaczego tak się dzieje. Każda sieć
    ma swoją specyfikę."

    hehe...kto w to wierzy ??
  • Gość: LT IP: *.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl 13.01.03, 18:29
    ponoć wszystkiemu winne routery z Lucenta
  • Gość: NeoFob IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.01.03, 20:48
    ciekawe jak w listopadzie kilkanascie procent wyliczyli ze neo
    nie bylo.....ja kilkanascie procent to mialem net
  • Gość: niezadowolony klient IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.03, 01:28
    abonentem neostrady jestem prawie od poczatku jej oferowania i
    obserwuje, ze im dluzej to trwa tym jest gorzej. kiedys byli zli
    uzytkownicy teraz wadliwe routery.

    a do wypowiedzi prezesa mialbym pare slow komentarza:
    - czy aby to odnotowane zmniejszenie liczby awarii nie jest
    spowodowane ewidencjonowaniem kolejnych zgloszen pod jednym
    numerem
    - redukcja abonamentu w styczniu i lutym (10% - jestem pod
    wrazeniem!) nie rozwiazuje problemu. ale widac czekaja nas tez
    nastepne skoro do konca lutego ma byc zle.
    - infolinia nie dziala: trudno sie dodzwonic, jest
    niedoinformowana. nie mozna eskalowac zgloszen (ewidentnie
    szefowie nie zycza sobie kontaktow z klientami).

    wypada tylko sie dziwic, ze firma, ktora dysponuje tak duzymi
    srodkami, stosujac standardowe technolgie moze proponowac tak
    awaryjna usluge.

    niezadowolny klient
  • Gość: jeleń IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.01.03, 08:12
    Do autora wywiadu : 15 styczeń to kolejny rekord . Trzy awarie w
    ciągu 19 godzin , łącznie 7,5 godz. . Jest lepiej , z
    niecierpliwością czekam na kolejny rekord . Polecam wypowiedź
    rzecznika TP S.A. dla PC World Komputer . Jest tam definicja
    stałej usługi w rozumieniu Tepsy . Fenomen !!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka