Dodaj do ulubionych

Rząd przejmuje budowę autostrady A1

IP: *.rev.pro-internet.pl 02.06.06, 21:35
JO, wybudują taniej, a potem po roku będą takie koleiny, że się nie da jechać.
Edytor zaawansowany
  • Gość: traffic IP: *.tychy.sdi.tpnet.pl 02.06.06, 21:51
    I o to chodzi. Ktoś te koleiny będzie musiał naprawić. I znów będzie robota:)
  • Gość: graf IP: *.chello.pl 02.06.06, 22:23
    Może niech wszystkim w Polsce zajmnie się rząd - będzie lepiej, szybciej i taniej.

    TO sprawdzone - przecież w PRL działało, prawda?
  • bagdadsniper 03.06.06, 00:08
    Pamętam jeszcze filmiki z pracy ludzi zatrudnionych w firmach państwowych...
    Nawet jeżeli dojdzie do rozpoczęcia budowy to se mozemy pomarzyć o nowej
    autostradzie do 2010 roku... A jeżeli wszystkim w Polsce miałby się zająć rząd,
    to ja zmieniam obywatelstwo
  • Gość: brawo IP: *.one.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 03.06.06, 02:49
    głupiś, synku.
    To chodzi o to, że państwo jest zleceniodawcą, a wykonuje prywatna firma,
    zresztą nie ma już państwowych firm budowlanych.

    P.S. Niektóre rzeczy niestety, ale za komuny funkcjonowały lepiej niż teraz -
    n.p. szpitale - odgórnie zarządzane i finansowane.
  • giuseppe53 03.06.06, 09:31
    biła rekordy światowe tylko że nie była publikowana.
  • Gość: bono IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.06.06, 08:49
    bagdadsniper nie gadaj tylko zmieniaj obywatelstwo. Przecież nikt ciebie tu nie
    trzyma. Panie Lewandowski przez pańskie wypociny już dosyć łez ludzi wywalanych
    z pracy przez zagranicznych i polskich inwestorów. Miało być prywatne to czemu
    nie budują bo za mało wyszarpneli z budzetu?Tak miało być pięknie i nowocześnie
    to dlaczego jest największe bezrobocie w UE. Jakoś za granicą jesteśmy dobrymi
    pracownikami i nawet budujemy drogi. Panu p. Lewandowski kiedyś ludzie
    zapłacą!!!
  • giuseppe53 03.06.06, 09:29
    tylko po prostu wykonują czyjeś polecenia i jest dobrze.
    Jak Polacy zaczynają się rządzić to jest jeden wielki bajzel.
    Niejaki Bismarck powiedział cos na ten temat ... dajcie się Polakom rzadzić ...
    a skutki widzimy. Do dziś a może szczególnie dziś ;-)
  • Gość: endrju IP: *.man.bydgoszcz.pl 04.06.06, 19:11
  • zyks 03.06.06, 00:21
    m potrafi z tępawym polaczkiem.
    --
    "Todos contentos y yo tambien"
  • Gość: wz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.06.06, 01:04
    Proponuję przejazd autostradą koło Poznania nie budował jej PiS a już się sypie
  • 1europejczyk 03.06.06, 07:58
    w budowaniu autostrad przez prywatne firmy zapewnialy dobra jakosc i wykonanie
    na czas mozna by sie spierac ale ani autostrada ktora "psim swedem" zdobyl
    Kulczyk ani tak wroclawska nie tylko nie sa lepsze ale na dodatek ta
    kulczykowska jest jedna z najdrozszych (dla uzytkownikow) w Europie.
    Uczciwosc, rzetelnosc i dobra jakosc nie maja najmniejszego zwiazku z tym czy
    to jest panstwowe czy prywatne. Charakteryzuja ludzi a nie system w ktorym ci
    ludzie pracuja. Ilosc korupcji, brakorobstwa i afer w sektorze prywatnym jest
    mniej wiecej taka sama jak w panstwowym. Sa tylko propagandowymi
    argumentami "malutkich", ktorym sie zdaje, ze odkrywaja Ameryke (w ktorej nota
    bene wiekszosc autostrad byla budowana przez panstwo) szukajac w "panstwowym"
    usprawiedliwienia dla polskiego brakorobstwa i niechlujstwa.
    Najlepsze jakosciowo europejskie autostrady byly budowane przez panstwo
    francuskie i obecnie bedac obecnie prywatyzowane czestym pytaniem jest czy ich
    jakosc i stan bedzie tak samo dobry po prywatyzacji jak za czasow panstwowych!
  • Gość: Delon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.06, 01:47
    a co z tego , ze naszym kosztem. W Chorwacji autostarady buduje panstwo, szybko
    i są o połowe tansze w Polsce.
  • Gość: Real IP: *.proxy.aol.com / *.proxy.aol.com 03.06.06, 03:00
    Kulczyk ma teraz inne problemy motoryzacyjne.
    Ostatnio jeździ nowym modelem ..zdy.
  • Gość: Kulczyk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.06, 05:02
    Teraz zatykam dziurkę w nowej d,.upie
  • Gość: brawo IP: *.one.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 03.06.06, 02:44
    Lewandowski to znakomity ekspert do spraw pierdzenia baaardzo głośnego.
    Szacuneczek.
  • neiden 03.06.06, 03:46
    czas najwyrzszy.spolka ctc nie wywiazala sie z tego zadania.przedsiebiorstwo
    ktore podejmuje sie prac jest odpowiedzialne finansowo i prawnie za dobre
    wykonanie pracy.w tym przypadku nie powinno byc mowy o odszkodowaniu dla
    ctc.wrecz odwrotnie to ctc musi zaplacic kare za niewykonanie autostrady.
  • Gość: shitman IP: *.in-addr.btopenworld.com 03.06.06, 05:45
    W Brazylii np w 15 lat wybudowano 2 tys km autostrady z Sao Paulo do Santos
    przez tropikalne gory.Gdzie sa same mosty tunele i estakady.A polskie debile
    chwala sie budowa 62 km i to na plaskim terenie w 9 lat.
  • Gość: Tomasz. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.06, 07:57
    Tak w skrócie budowano autostrady w Polsce.
    Paru cwaniaków chciało wybudować autostrady głównie za państwowe pieniądze
    przy minimalnym, własnym wkładzie finansowym i maksymalnym zysku. Efekty tej
    działalności są doskonale widoczne. Czas to zmienić i komuś zasunąć kopa
    za dotychczasowe "osiągnięcia".
  • Gość: rowerzysta IP: *.chello.pl 03.06.06, 08:43
    Rząd wybuduje taniej? Bardzo tanio wybudował istniejący odcinek Kraków-Katowice
    z niekończącym się remontem... każdy kto zna tę drogę to wie. Bardzo szybko
    wybudowano też równie znakomity odcinek do Wrocławia, bez zjazdów, bez
    poboczy... nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Wracając z Wawy do Katowic w
    piątek wolę jechać interem bo tam i z powrotem kosztuje 100, a słynna
    "gierkówka" ksztuje mnie nerwy i czasmi więcej niż 5 godzin jazdy. Może
    zainwestujmy w sensowne lotniska i nie oszukujmy się, żadnych dróg nikt w tym
    kraju nie wybuduje (lotnisk chyba też nie, bo też państwowe)
  • Gość: slowfox IP: *.chello.pl 03.06.06, 09:05
    Zaczyna się powrót do starych tekstów o budowie autostrad. Czy ktoś kiedyś
    policzy, ile kosztowało utrzymanie przez ostatnie 10 lat Agencji Budowy
    Autostrad ? Ilu ludzi brało pensje za nic, ile kasy poszło w różne plany do tej
    pory niezrealizowane i zapewne nieaktualne ? Nic się nie zmieni, zapewniam.
    Państwo jest niewydolne, drogie, niezależnie od tego, kto jest przy korycie.
    Zapomnijmy o autostradach, to bajka podobna do tej o 3 milionach mieszkań,
    niższych podatkach, ułatwieniach dla przedsiębiorców, tanim państwie.
  • Gość: dc99 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.06.06, 09:12
    > "Janusz Lewandowski, europarlamentarzysta PO
    >
    > Decyzja ministra Polaczka dobrze komponuje się z całą polityką obecnego rządu,
    > który chce zapewnić sobie, nie tylko w dziedzinie transportu, jak największy
    > wpływ na gospodarkę. Pachnie mi to opóźnieniem budowy autostrad w Polsce i
    > sporem z koncesjonariuszem, który może być bardzo kosztowny dla podatników.
    > Angażowanie się państwa w budowę autostrad niesie też za sobą ryzyko
    > korupcyjne, związane z powierzeniem kolejnych zamówień publicznych na
    > olbrzymie kwoty urzędnikom."

    Za to wymyślona przez pana Lewandowskiego i jego liberalnych kolesiów "budowa"
    autostrad przez prywatnych aferzystów (ale za państwowe pieniądze) zapewne
    1) Nie spowodowała żadnych opóźnień, a już napewno 16-letnich.
    2) Gwarancje państwowe dla prywatnych spółeczek nie są może angażowaniem
    pieniędzy podatników i nie niosą ryzyka korupcyjnego.
    3) Ściąganie opłat za prywatną autostradę przy pomocy aparatu państwowego
    (winiety od ciężarówek) również zapewne leży daleko od pieniędzy podatnika i od
    korupcji.

    Akurat pan Lewandowski w sprawie autostrad powinien się zamknąć i nie
    przypominać o sobie i swoich poje...anych pomysłach (BOT).
  • Gość: XXL IP: *.centertel.pl 03.06.06, 09:53
    Wystarczy obejrzeć autostradę Kulczyka A2. Prywatną, która krocie kosztowała.
    Po 2 - 3 latach są już koleiny.
    Społeczeństwo płaci mu grube miliony za przejazd ciężarówek.
    Płaci tyle, że po 4 latach cała inwestycja się zwraca.
    Tu dopiero jest KORUPCJA.
  • Gość: po rozum do glowy IP: 213.219.169.* 03.06.06, 09:30
    Tak rozumuje CZERWONA, skorumpowana "gazeta", gdzie post-komuna gra jeszcze
    pierwsze skrzypce. W WIEKSZOSCI PANSTW NA SWIECIE, NIE TYLKO W EUROPIE,
    AUTOSTRADY SA PANSTWOWE.
  • giuseppe53 03.06.06, 09:36
    w tym interesie i wszystko w porzadku. W Polsce nic się nie da - gdzie nie
    popatrzysz korupcja, złodziejstwo i przekrety.
    A każda kolejna opcja polityczna robi to samo. Od przekrętu Mazowieckiego
    począwszy do obecnego folwarku. I tak będzie niestety do V-tego rozbioru Polski.
  • marekmarek44 03.06.06, 09:43
    Gość portalu: po rozum do glowy napisał(a):

    > Tak rozumuje CZERWONA "gazeta", gdzie post-komuna gra jeszcze
    > pierwsze skrzypce. W WIEKSZOSCI PANSTW NA SWIECIE, NIE TYLKO W EUROPIE,
    > AUTOSTRADY SA PANSTWOWE.
    Oczywiście-ostatecznie po coś płacimy akcyzę za paliwo.
    Chyba nie po to żeby jakiś prywatny cieć stawiał nam szlaban przed maską.
  • Gość: kulczyk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.06, 10:03
    Może by wziąść przykład z Niemiec i powielic ten model. Państwo buduje
    autostrady:Ciężarówki płacą.Auta prywatne chesz jechać winieta koszt ookoło
    150PLN na rok. Koszty Budowy 50% Polska i 50%UE.Najlepszy operator państwo:
    1. sieć zarządów utrzymania dróg
    2. Podatki i opłaty ida do MF
    3. brak przelewów do operatorów autostrad
    4.ORLEN również Państwy : przynosi podatki

    Ale będą problemy z politykami: rady nadzorzcze i stołki
    Rozwiązanie:
    Polityczna tylko Rada Nadzorcza i nic więcej\
    Ruch niżej nie możliwy ze względu na kształt i typ zarządzania
    Politykom lepiej płacić za pierdzenie w radzie nadzorczej niż wtrącanie się w
    właściwe zarządzanie danym zadaniem.
    Potraktujmy to Jak wejśćie do NATO i Uni i Europejskiej
    Miłego weekendu
    A2 najlepszy mój Biznenes!!!!!!!!!!!!!!!
    Kasa leci i nic nierobię
  • Gość: Gdynianin IP: *.gdynia.mm.pl 03.06.06, 09:54
    przeciac i tyle prez najblizsze 10 lat.pis - patalachy i socjalisci
  • Gość: emigrant IP: *.pools.arcor-ip.net 03.06.06, 10:17
    Jesli do tej pory w Polsce cos funkcjonowalo, to TO w czym wszystkie Pseudo-
    rzady nie przeszkadzaly.Jesli polski rzad sie teraz zajmie budowa autostady, to
    mozecie mi wierzyc, ale ta autostrade bedzie jeszcze budowal rzad, w ktorym
    premierem bedzie Karol (Ten z programu Manna "Duze dzieci")
  • Gość: Jarek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.06, 13:02
    Ciekaw jestem czy Państwo bierze pod uwagę koszty finansowe inwestycji (koszty
    kredytu) i remontu okolicznych dróg dojazdowych. A poza wszystkim zgadzam się z
    panem Lewandowskim w kwestiach korupcji i innych nedociąnięć przy inwestycjach
    prowadzonych przez GDDKiA patrz papa na A2 do Strykowa
  • Gość: hahahaha IP: *.dip.t-dialin.net 03.06.06, 14:45
    e to rzecz oczywista, a przy przetargu na bycie operatorem nie, a niby czemu to????
    Panie Lewandowski Pan jestes lobbysta prokorupcyjny
  • Gość: wineta IP: *.cable.satra.pl 03.06.06, 18:27
  • Gość: jk IP: 212.191.172.* 05.06.06, 18:36
    Nareszcie! Ile kilometrów i jakiej jakości wybudowała GTC od czasu otrzymania
    koncesji. Chybamieli trochę czasu? Czekali , aż kumple wykupią działki, a ceny
    gruntów i robocizny pójda w górę?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.