Dodaj do ulubionych

Wymiana kadr przyspieszy budowę autostrad?

21.10.06, 00:29
Brawo Jarek! 6km:) jesteś debeściak!

ps.k...wa,dom wariatów. i tyle.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Kierowca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.10.06, 01:32
    Ciezko jest rzadzi i kierowac w kraju w, ktorym co drugi to kradnie lub
    kombinuje.
    Zobaczmy jak globalna krytyke przyjmuja byle rzadzace partie, PO/SLD.
    To ich liderzy zgarneli mase kasy na przekretach w drogownictwie.
    Czemu nikt w PO/SLD nie mowi o ministrze Kurylczyku czy dr Kulczyku ktorzy nas
    kierowcow oskobali i przez nastepne lata beda nas okradac w imie prawnie
    zawartej umowy zalatwionej w ostatnim dniu rzadzenia przez dzisiejsza opozycje.
    Jesli pozwalalo sie okradac rowniez firma budujacym drogi, to nie dziwmy sie ze
    niechca pracowac tylko za wynagrodzenie kiedy usatly inne zachety do pracy .
    Budowa autostrady na zachodzie Europy kosztuje 2 - 3 mil euro/km, w kraju gdzie
    grunty, place i jakosc sa wielokrotnie wyzsze niz w Polsce.
    W Polsce A1 Kurylczyka, Gdansk - Grudziadz kosztuje 5,5 mil euro/km a A2
    Kulczyka Poznan -Nowy Tomysl 6,5 mil euro/km.
    Tu widac ze kradna wiecej niz jest warta praca.
    Co zamierza zdzialac wymiar sprawiedliwosci, chyba nic nie zdziala. Zlodzieje
    majac taka kase, napewno znajda wlasciwa interpretacje prawa ktora nie zauwazy
    nieprawidlowosci.
    Kasa wszystkim jest potrzebna.
  • Gość: raper IP: *.2-87-r.retail.telecomitalia.it 21.10.06, 09:49
    skąd masz dane na temat kosztów budowy autostrad w Polsce?
  • wrojoz 21.10.06, 10:22
    Jak frustraci moga coś zbudować.? Tylko insynuują, a do tego nie ma autostrad.
  • Gość: kicia IP: *.fbx.proxad.net 21.10.06, 11:01
    Budowa autostrad bedzie moze jedyna dobra rzecza jaka im sie uda? Pozyjemy,
    zobaczymy
  • Gość: taki jeden IP: *.lama.pl 21.10.06, 10:04
    Idąc Twoim tokiem myślenia, to najbardziej kradną przy budowie zakopianki bo tam
    na niektórych odcinkach koszty są znczenie wyższe niż te co podałeś, choć nie
    jest to autostrada.
    Wskaźnik koszt-za-kilometr pokazuje tylko tyle, że kilometr kilometrowi nierówny.
    Taniej sie buduje na płaskiej powierzchni w szczerym polu między burakami i
    pszenicą, drożej na podmokłym, poprzecinanym rzeczkami terenie a najdrożej w
    górach gdzie jest masa wiaduktów albo czasem nawet jakiś tunel.
  • wrojoz 21.10.06, 10:21
    PiS nic nie zrobi, bo nie potrafi.
  • Gość: skorpion IP: *.dip.t-dialin.net 21.10.06, 08:58
    wreszcie , ale kara za mala , zalozyc co roku 500 km jak nie wykona rozstrzelac

    AK
    Batalion Krwawa Luna
  • Gość: użytkownik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.10.06, 09:02
    Nic nie robą w GDDKiA. Darmozjady. Skutek taki , że drogi mamy najgorsze w Europie. Do wymiany wszyscy zatrudnieni w GDDKiA.
  • wrojoz 21.10.06, 10:23
    Ustawy, przetargi, wolna gospodarka i wtedy autostrady. PiS tego nie umie.
  • Gość: Lemur IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.10.06, 09:36
    Ustawa utknęła w sejmie, a odwołali jakiś dwóch wicedyrektorów. I o co tu chodzi?
  • Gość: Pedro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.10.06, 09:36
    nie debesciakiem ale debilem!
  • Gość: Deutsche U-Bahn IP: *.range81-154.btcentralplus.com 21.10.06, 09:48
    Typowy przyklad Polnische Wirtschaft!

    Polacy chcieli miec wlasny kraj, ale nie potrafia nim dobrze zagospodarowac.

    Wiec na co wam ta niepodleglosc? Macie swoich wspolplemiencow w Quebec. Oni tez
    nie cierpia Anglikow i marza od niepodleglosci. Od momentu, gdy wygnali Anglikow
    z Montrealu, to miasto stalo sie syfem a burdel, korupcja i marazm taki sam jak
    w Polsce.
  • patman 21.10.06, 14:03
    Zobacz sobie syf w swoim kraju na terenach DDR.

    --
    Jestem autorytetem niemoralnym
  • zyks 22.10.06, 22:16

    --
    "Todos contentos y yo tambien"
  • wrojoz 21.10.06, 10:21
    Myślę, że tak. Ale trzeba zacząć od Kaczyńskich.
  • lorneta.i.meduza 21.10.06, 15:49
    A czy były pieniądze na budowę dróg ???
    Ci zwolnieni panowie mieli z własnych pensji budować ???

    Teraz można krzyczeć, że nic nie robili i trzeba ich wywalić, a prawda jest
    taka, że UE sypnie groszem na drogi, więc trzeba zatrudnić SWOICH !!!
  • Gość: recontraktor IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 22.10.06, 15:29
    ...stary oni zarządzali,przy być może za niskich pensjach potwornymi sumami-i
    robią to żle,do tego manipulują przetargami,kupczą dokumentami,preparują
    referencje-tylko w jednym celu-BAKSZYSZ! ten pan jastrzębski odpowiada za
    rozdanie przetargu np.na obwodnicę puław-szczyt bezczelności i matactwa,żeby
    ustanowić zwyciezcę-MOSTY ŁÓDZKIE+KIRCHNER-czas go rozliczyć,zresztą tego pożal
    się boże KOTLARKA no i ministra POLaczka też!!!.ten minister to jest największe
    nieporozumienie.on paru cytowanych wyżej panów obdarzył zaufaniem...to skandal!
    GDDKiA trzeba zlikwidować w tej formie-przepraszam tu uczciwie pracujących tam
    urzędników-większość decydentów to "agenci" i kolesie prezesów firm budowlanych-
    o dziwo notorycznie przetargi rozdawane są w tym samym kręgu dogadanych firm-a
    panowie dyrektorzy z GDDKiA tylko ten nielegalny system obsługują...bez żenady-
    nie dla państwa...i do własnej kieszeni! Jako PISowiec oczekuję radykalnych
    decyzji i dymisji pana polaczka!
  • Gość: Mezon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.10.06, 17:03
    Kilkanaście lat robili Was w konia (czerwoni i różowi). Wciskali Wam
    autostradowy kit, a Wy naiwniacy wreszcie się przebudziliście. ŻAŁOŚNI
    !!!!!!!!!!!!!!! HA HA HA HA
    Brońcie tych kolesi to Wam zrobią autostradę co to by sprawnie pozwoliła
    transferowć kasę od naiwniaków (w ramach wolnego przepływu kapitału, of cource).
    Dajcie się skubać, puki jeszcze co nieco pozostało.
  • Gość: Mezon IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.10.06, 17:15
    PS. Ze wszystkich postów, widać, że tylko jedna osoba ma pojęcie o co tu biega w
    sprawie autostrad. Reszta reprezetuje przerażający poziom znajomości tamatu. Ale
    takie to niestety czasy, że aby mieć pogląd niekoniecznie trzeba mieć wiedzę.
    Jesteście (dyskutanci) klinicznym znakiem upadku cywilizacji bazującej na
    rozumie. Wktótce o wyniku dodawanie 2 do 2 decydować będzie ankieta.
    Jako (niestety) znawca problematyki (aby przynajmniej kilku jeszcze samodzielnie
    muśłących oświecić) to właśnie niedebranie koncesji na A1 opóźniło jej budowę o
    ok 2 lata.
  • pethate 21.10.06, 17:42
    Kaczynscy, jesli do czegos sa zdolni, to tylko do wymiany dup pierdzacych w
    fotele na odpowiedzialnych i wysoko platnych stanowiskach.
    Nie sa w stanie zorganizowac robot drogowych. To sa zera.
    Autostrady wg. kaczynskich, na srodkowym pasie beda mialy szafy(pewnie Lesiaka,
    sejfy) a na pasach awaryjnych beda teczki. Haki z logo kaczek na stacjach
    benzynowych.
  • Gość: lolek 2 IP: *.adsl.inetia.pl 22.10.06, 08:17
    Konieczne są zmiany kadrowe bo ustalili u Prezydenta ilość stanowisk do
    obsadzenia przez sejmowe przystawki. Czas realizacji nadszedł i idą zmiany.
    Przegraliści i musimy was odstawić do kąta.
  • Gość: qwe IP: *.acn.airbites.pl 22.10.06, 13:55
    ... autostrad? Jeżeli ważniejsze są dekomunizacje, białe księgi, tworzenie na
    potęgę komisji sledczych to świadczy to jedynie o całkowitej arogancji
    rządzących. Posłowie należą do włądzy ustawodawczej a bawią się w sądowniczą! I
    tk do u.... śmierci! Niech każdy kandydat do sejmu odpowiada całym swoim
    majatkiem za brak skuteczności w działalności parlamentarnej. Po co nam 450
    posłów? Niech będzie ich 50, ale wysokiej jakości a nie gości pokroju Bondy,
    Wierzejskiego, Leppera czy Florka!
  • zyks 22.10.06, 22:14
    pójdzie :)))
    --
    "Todos contentos y yo tambien"
  • zyks 22.10.06, 22:19

    --
    "Todos contentos y yo tambien"
  • katrina_bush 23.10.06, 17:34
    To wszystko jest pod kontrola NATO i CIA !

    Priorytetem PiSu jest ujawnianie agentur NATO ?...
  • Gość: MArek IP: 213.17.170.* 22.10.06, 22:56
    PiSowska metoda na wszystko to wyrzucanie kadr i wstawianie swoich niedorobów i
    to ma być recepta na budowę. Niestety budowa to nie taka wirtualna zabawa jak
    polityka i efekty działalności polityków widać. Zamaias podjąć decyzję jak ma
    być prowadzona budowa wyrzuca się bogu ducha winnych dyrektorów. Destabilizując
    organizację chce się osiągnąc efekty. Permanentna reorganizacja jaka trwa w
    Polsce od wielu lat do budowy się nie przyczyni raczej do dalszej zapaści.
    Takie instytucje potrzebują stabilności kadrowej i zarządzania. Ale to do PiS-
    uarów i w ogóle ćwokowatych polskich pseudopolityków dojść nie może.
  • Gość: tufi IP: *.chello.pl 22.10.06, 23:49
    Tak naprawdę to rozpieprzają całą administrację. Dyrektorzy zmieniają się co
    miesiąc. Ludzie co liczyli na w miarę normalną pracę w budżetówce albo już
    zmieniło pracę albo zmieni w najbliższym czasie. Kilka lat pracy nad służbą
    cywilną idzie w pi... a wbrew pozorom administracja to nie tylko panie
    przystawiające pieczątki w okienkach. To cała masa ludzi która musi się
    wykazywać dosyć często mocno specjalistyczną wiedzą, którą po kilka lat trzeba
    zdobywać. Na najlepszych rynek czeka. I ci ludzie spieprzają, bo ważniejszy jest
    krótkotrawły interes polityczy niż Państwo. Po tych rządach trzeba będzie 10 lat
    sprzątać.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.