Dodaj do ulubionych

Czescy maszyniści nie chcą polskich pociągów

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.09.07, 21:54
Śmieszne. W te wakacje jechałem składem czeskich kolei do Pragi. Przedziały
wyglądające jak z lat 60, okna które albo są otwarte całkowicie albo wcale...
I tak można by wymieniać dalej.
Edytor zaawansowany
  • Gość: polonski IP: *.30.254.125.static.comindico.com.au 10.09.07, 05:39
    kupic pendolino z czeska mandolina i wyslac na trase z polskimi
    pasazerami i polska obsluga a do tego z polska restauracja, i zdrowa
    polska zywnoscia, i.....
    "dac" im tego co sobie zycza tak zeby im w piety "poszlo",
    oczywiscie po biznesowej linii.
    Nauczcie sie wreszcie od zoltkow jak sie robi dobre kontakty,
    kwitnacy business, i ..i wypychanie innych z rynku, i do tego
    wszyscy ich chwala...chlech!
  • Gość: rekin IP: *.adsl.inetia.pl 10.09.07, 09:53
    PKP niech nie pier... popieram Czehów. PKP powinnismy zlikwidowac to kupa g...
  • toja3003 10.09.07, 14:08
    Kolej powinna być sprywatyzowana. Wszystko co jest państwowe działa
    gorzej niż to samo prywatne. Tak samo powinno zrobić się z RTV i
    służbą zdrowia. Lepiej niech PKP zrobi konferencję i powie kiedy
    wreszcie w III RP pociągi będą jeździć tak szybko jak przed wojną.
    Tak jest, w latach 1930-tych, bo takie są fakty. Francuzi mają swoje
    TGV, Włosi Pendolino, Niemcy trzepią ICE nawet ponad 300 km/h a my
    co? Prędkość podróżna polskich pociągów wynosi kilkadziesiąt km/h i
    nie przekracza 100 km/h to o czym jest rozmowa? O przystankach w
    każdej wsi?

    Między bajki należy włożyć informacje o szybkim zaistnieniu w Polsce
    kolei dużych prędkości i podróżami takimi pociągami za dwa-trzy
    lata. Nie ma na to środków, podobnie jak na bieżące utrzymanie sieci
    kolejowej. Dlatego w ponad 6,5 tys. miejsc pociągi muszą zwalniać do
    20-40 km na godz., żeby się nie wykoleić (w XXI wieku!). Pomysłu na
    rozwiązanie tego problemu brak.
  • kapitan.kirk 11.09.07, 12:25
    Myślałby kto, że po Czechach same Pendolino jeżdżą... Ruch
    regionalny utrzymują tam przede wszystkim "jednostki" typów 451 i
    460, równe wiekiem naszym EN57, a często w gorszym stanie. Będąc
    ostatnio w Cieszynie miałem okazję je oglądać: brudne, z
    porysowanymi szybami, całe wymazane graffiti; jedna - w planowym
    ruchu! - była nawet tak dalece niesprawna, że miała wyłączone
    silniki i ciągnęła ją doczepna lokomotywa, czego u nas się mimo
    wszystko nie widzi.

    Nie ma wątpliwości, że czeskie koleje są na ogół w o wiele lepszym
    stanie niż nasze; wystarczy rzut oka na dworce czy rozkłady jazdy.
    Jednak jeżeli chodzi o stan techniczny taboru, to akurat większych
    różnic nie ma - kilka Pendolino i nowoczesnych pociągów typu 471
    jeszcze wiosny nie czyni, tym bardziej, że i u nas coraz lepszych
    pociągów coraz więcej.

    Pzdr

    --
    A poza tym, Kartagina powinna zostać zburzona!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka