Dodaj do ulubionych

Kłopoty z Polbankiem: Kliencie pokaż, źródło

IP: *.chello.pl 25.12.07, 19:33
miałem identyczne problemy z tym gó..anym bankiem i wątpię żeby
ktoś ich nie miał próbując bezskutecznie uruchomić płatności
internetowe.W sumie rozmawiałem z konsultantami parę
godzin,dyskutowałem z kimś z bank.elektronicznej ..itd.Szkoda słów.
Piotr
Edytor zaawansowany
  • Gość: jAKUBEK IP: *.chello.pl 23.04.08, 16:20
    Cóż mogę napisać...
    ja używam dwóch kont w Polbanku i nigdy nie miałam z nimi kłopotów.
    korzystałam od lat z konta z BPH również bezproblemowo.
    Cóż, może to jednostkowy incydent ale wierzyć mi sie nie chce że nie da się
    dociec i rozwiązać tej sprawy...

    Jest jeszcze jedna cenna informacja, standardowy limit przelewów dziennych to
    5000 pln, więc trzeba w oddziale banku składać dodatkową dyspozycję z
    zwiększeniu limitu przelewów.
  • Gość: geronimo IP: *.chello.pl 11.05.08, 13:22
    bankowość internetowa Polbanku to jedno wielkie
    nieporozumienie !!!!!!!!
    raz działa raz nie działa, chciałem dokonać przelewu zewnętrznego -
    nie byłem w stanie bo dwie ostatnie cyfry konta na które miałem
    przelać kasę po prostu się nie pojawiały w rubryce - paranoja, innym
    razem "java applet failed",
    pan w oddziale w moim mieście wytłumaczył mi, że to Grecki bank a
    Grecy wychodzą z założenia, że bankowość internetowa wogóle nie jest
    potrzebna - no nie wiem co to za idiotyczne tłumaczenie, że dlatego
    to taka kupa, miałem konta w PKOBP i BZWBK oraz w Banku Śląskim
    wszędzie przez internet hulało ale Polbank to mega porażka!!!!
    jeżeli robisz często dużo operacji za pomocą internetu - zapomnij o
    Polbanku!!!! no i to potwierdzenie przelewu, ja robie dużo przelewów
    na kwoty po kilka tysięcy, jeżeli nie daj boże będę miał problem i
    będę potrzebował jakieś potwierdzenie to z tego co napisał tu jeden
    z internautów może się okazać impossible uzyskanie takiego
    wiarygodnego potwierdzenia nawet w oddziale banku, o
    kilkudziesięciuminutowych oczekiwaniach na połączenie z infolinia
    też warto wspomnieć, swoją drogą - bankowość internetowa Polbanku to
    takie dno że aż dziwi, że chcą 2 zł za przelew zlecony w oddziale,
    powinni to oferoiwać za darmo zanim wreszcie nie usprawnią
    bankowości internetowej, której poziom w porównaniu z innymi bankami
    jest zerowy !!!!
  • Gość: grzywa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.08, 13:29
    witam
    już trzeci raz próbuje sie zalogowac na koncie internetowym i nic po podaniu
    hasła z koperty jest ok potem system prosi o zmiane hasła i wtedy juz jest
    problem po wylogowaniu i próbie logowania sie od nowa wyswietla sie komunikat
    złe hasło ale widzę że nie tylko ja mam kłopoty
  • Gość: wujupietro IP: *.chello.pl 15.07.08, 12:34
    Ja oczywiście zrezygnowałem z płatności internetowej w
    polbanku ,przeniosłem sie do m-banku .
    Polbank to najbardziej nędzny bank jaki do tej pory mi się trafił

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.