Dodaj do ulubionych

Złoty pod ostrzałem

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.09, 20:52
roztowski ogłosił o 150mld obligacji =zwrost kursu walut bedzie
euro 7 zł
dolar 5 zł
frank 4 zł.
kredytów nie będzie ,lokaty tanieją a banki przygotowóją sie do
kupna obligacji na 12% po kupnie obligacji kursy walut stanieją .
gdy euro dolar wysoki można kupić dużo obligacji

a z wysokiego kursu walut duży zysk dla bileckigo bo ludziska
wzieły kredyty we frankach i trzeba ich łoić

Edytor zaawansowany
  • Gość: full of fluff IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.09, 23:00
    A skąd te obligacje na 12%?
  • Gość: Gosc987 IP: *.pools.arcor-ip.net 04.02.09, 23:08
    Gość portalu: full of fluff napisał(a):

    > A skąd te obligacje na 12%?
    ***************
    12% ?, już wierze w te 12%.
    Tu 12% a szef Unii Barroso poleca kryzys zwalczać jeszcze większymi długami, ot
    wiarygodny szef Unii. Juz był taki za oceanem co polecał Amerykanom zwalczać
    kryzys zaciąganiem kredytów i kupowaniem dóbr materialnych, widzimy do czego
    doprowadził Hameryczke i swiat?


    --
    <a
    href="www.pe24.pl/tekst-13084/Polska-tanim-sojusznikiem-USA-wywiad-z-prof.-Ryszardem-Zieba"
  • Gość: diakon IP: *.chello.pl 05.02.09, 08:36
    duży kapitał spekuluje, w czasie kryzysu robi się najlepszą kasę
    aby to pozazać dam prosty przykład
    mamy 10 akcji po 10 zł sprzedajemy je w 2007 i zmieniamy na euro po
    3,3PLN = 30E, czekamy spokojnie aż akcje osiągną dno w 2009 akcje są
    po 5 PLN, nasi pobratymcy wpływają na kurs złotego i osiąga on
    4,7PLN, zmieniamy swoje 30E na złotówki mamy 141PLN kupujemy akcje
    po 5PLN, mamy już 28 akcji, czekamy następne 3-4 lata az sie trochę
    uspokoi i akcje wrócą do poziomu z przed kryzysu i mamy 280% zysku.
    Dlatego co pewien czas opłaca się wywoływać kryzysy. To nie spiskowa
    teoria dziejów, to uproszczony schemat powstawania fortun.
  • Gość: Krzysztof IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 05.02.09, 10:48
    To już jest taka kaskadowa kombinacja. Jednak ja myślę, ze
    rzeczywiście banki zachodnie (którym dzięki pomysłom Balcewrowicza
    wyprzedaliśmy nasze banki i to za psie pieniądze) robią biznes na
    naszej złotówce i obligacjach. No i tym, że nasze banki kupują
    franka czy euro żeby sie wypłacić...
    I to nie ja napisałem, że wystarczy naprawde relatywnie niewiele,
    żeby złotówką spekulować.
    Teraz wystarczy sprawdzić kto to robi....A z pewnością znajdziemy
    tam banki "europejskie" (niemieckie?)....
  • Gość: Ajm IP: *.opera-mini.net 05.02.09, 13:11
    Sprzedawajcie euro. Prawdopodobnie poleci do 4 pln. Analizy z gazeta.pl zawsze sie sprawdzaja, tylko trzeba robic odwrotnie niz doradzaja.
  • starod 05.02.09, 12:54
    Gość portalu: Gosc987 napisał(a):

    > Gość portalu: full of fluff napisał(a):
    >
    > > A skąd te obligacje na 12%?
    > ***************
    > 12% ?, już wierze w te 12%.
    > Tu 12% a szef Unii Barroso poleca kryzys zwalczać jeszcze
    większymi długami, ot
    > wiarygodny szef Unii. Juz był taki za oceanem co polecał
    Amerykanom zwalczać
    > kryzys zaciąganiem kredytów i kupowaniem dóbr materialnych,
    widzimy do czego
    > doprowadził Hameryczke i swiat?
    >
    >
    Cały ten debilny kryzys bieże się z ludzkiej głupoty, snobizmu i z
    zycia ponad stan. Nie stać cię na samochód to kup sobie rower , a
    nie zaciągaj kredytów o których z góry wiadomo, że są niespłacalne,.
    To tak jak z PiSuarowym programem walki z kryzysem, podnieśmy
    deficyt budżetowy, przeżryjmy forsę a później jakoś to będzie - a co
    użyjem to dla mas, jak mawiali bonzowie PZPR czyli protoplasci
    PiSuaru.
  • bemowiak2008 04.02.09, 23:10
    sie boze a zwykly kowalski zaraz sie obudzi z reka w nocniku jak
    towary zaczna drozec (juz drozeja).

    Nasi zas rzadzacy wogole problemu nie widza.

    Zloty w pol roku stracil tyle ile przez kilka lat wypracowal, w
    sumie jak nasza gielda i nasze emerytury, ale jest dobrze mowia
    eksperci bo statystycznie i patrzac historycznie to bedzie dobrze
  • Gość: Antyszkop IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 09:33
    Naucz się głupku po polsku poprawnie.
    A niemiecki to jest przydatny tylko wtedy, jak się chce tam
    mieszkać. Dobrze że z publicznych szkół na kopsulcach wyleciał dzięk
    minister Hall. English Only. To za traktowanie Polaków i Polski
    przez Szkopościerwa jak śmieci!
  • Gość: Ooooo IP: *.pool.einsundeins.de 05.02.09, 11:24
    > Naucz się głupku po polsku poprawnie.

    Po co sie ma uczyc? Toz polski to na swiecie nic nie znaczacy jezyk.
  • Gość: xx IP: *.chello.pl 05.02.09, 16:40
    pozdrawiam przechrztów i volksdeutschy
  • Gość: mirek IP: *.pools.arcor-ip.net 05.02.09, 10:49
    bardzo ciekawy artykulik.
    pzdr
  • metall 05.02.09, 10:04
    ... jak pogoda od meteorologów.

    Nie wiem kto to powiedział, ale dobrze powiedział i mamy właśnie kolejny dowód
    na to.
  • Gość: bankier IP: *.subscribers.sferia.net 04.02.09, 23:40
    Koleś. Nie pisz tyle, bo jeszcze możemy kupić$$$ poniżej 4 zł Powoli
    siorbaj jak wysocy bankowcy. Logika prawidłowa tylko zarób na niej
    jak my.
  • Gość: kryzys IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 05.02.09, 03:31
    BANKIER, uwazaj bo pojdziesz po ostrzal jak narod sie wkurzy.
    Chciwosc gubi....
  • Gość: kryzys IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 05.02.09, 03:43
    Takiej hustawki nz PLN jeszcze nie bylo.
    PLN wzmacnial sie od poziomu 4.6 za USD do okolo 2 PLN w ciagu 8 lat.
    Teraz juz wiemy, ze grano na opcjach.

    Obecnie wyglada na to, ze nasza zlotowka spadnie do 4 PLN w ciagu
    trzech miesiecy. Prawdopodobnie opcje sa wykupywane ze strata (50
    mld).
    Komus pali sie ziemia pod nogami....
    Chlopcy wydaja 8 mld PLN i skupuja na gwalt waluty ???

  • Gość: Jerry IP: *.dsl.wlfrct.sbcglobal.net 05.02.09, 04:27
    Jak sie czyta wypowiedzi i prognozy tych finansowych debili, to nie
    wiadomo czy sie smiac czy plakac.
  • Gość: łodzianin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 07:02
    Ja też nie jestem już w stanie zdzierżyć tego kretynizmu. W
    normalnym kraju jeśli waluta traci połowę swojej wartości w pół
    roku, to władza zostaje wypie...na na ryj i zastępuje się ją kimś,
    kto umie zapewnić stabliność waluty.

    Ku..., co robi prezes NBP? Na co ten debil czeka, aż kilka milionów
    ludzi z kredytami we franku wyniesie to gó... na kopach? Władza
    martwi się o "konkurencyjność" gospodarki, a ma w dupie klasę
    średnią, która traci na drożejącym franku? ja pie..., kraj
    debili...
  • maniek_ok 05.02.09, 07:41
    Akurat klasa srednia to sobie z wahaniami kursow poradzi. Gorzej z 110 ltv i
    innymi cudakami natury.
    I nie wiem czemu panstwo mialoby ingerowac i ratowac spekulantow grajacych na
    walutach? Bo tobie sie tak podoba? zadzwon sobie do profesora z torunia, on Ci
    pomoze!
  • micheld 05.02.09, 10:09
    klasa srednia radzi sobie owszem ..ale do czasu .. Jak franek dojdzie do 4 zl, to radzic sobie przestanie ..Problem polega na tym, ze sa to gospodarstwa domowe przewaznie 2+1 lub 2+2 ..przy srednich dochodach 5-6 tys netto .. Przy zalozeniu ze rata ich kredytu przy powiedzmy 2,3 zl za CHF oscylowala w granicach 1400 zl (przy 300 tys. zl kredytu) .. to przy 4 zlotych - czyli wzroscie o 75%, rata rosnie o rowny 1000 zl.. I teraz pytanie, czy taka rodzina sie wyzyluje i zaplaci te 2400 kosztem innych rachunkow? czy nie zaplaci, przeznaczajac ten tysiac na inne potrzeby .. Tak czy siak - na cos nie bedzie ich stac. I co wtedy??? Wtedy wyjda na ulice ..

    Ja tez jestem na dzis przeciwny interwencji NBP-u ..bo to by pokazalo, ze spekulanci moga hulac ile wlezie. Natomiast chcialbym uslyszec zapewnienie, czy chocby maly ale czytelny sygnal, ze jesli zloty dalej bedzie leciec na pysk, to do takiej interwencji mogloby dojsc .. Chodzi o male info dla spekulantow, ze wiecznie takiej degrengolady nie bedzie. Tymaczasem Skrzypek wychodzi i cos tam sepleni, ze na 1000% zadnej interwencji nie bedzie nigdy. To ja sie pytam, jaki to jest sygnal dla tych wszystkich spekulantow i blagierow??? Bo dla mnie bylby jednoznaczny - hulaj dusza bez limitow .. Bo jaki to problem przy tak malym ruchu na rynku rzucic te 100-150 mln euro, zeby zlotowka poleciala o kolejne 3-4% w ciagu dnia .. zaden.
  • Gość: gosc IP: *.fastres.net 05.02.09, 11:59
    Przeciez on mowil o KLASIE SREDNIEJ, a nie o biedocie ktora ma kredyty we frankach.
  • Gość: ff IP: *.range81-158.btcentralplus.com 05.02.09, 12:21
    to jest wlasnie klasa srednia w polsce
  • Gość: cc IP: 80.240.172.* 05.02.09, 07:59
    Nie ma na co liczyć. Przecież u nas władza to partyjne jełopy. Np
    stanowisko wicepremiera - odkąd pamiętam zawsze jest dla
    inteligentnego inaczej. A to Lepper a to Pawlak ględzący byle co
    którego nikt nie słucha i nawet z nim nie polemizuje.
    Wypowiedzi wicepermiera idą w próźnię bo są puste i nic nie wnoszą.

    Ale to Polska to Polacy tak wybierają - jak debil to do polityki
  • pklimas 05.02.09, 08:31
    Jeszcze na poczatku stycznia GW i TVN pisały, ze osłabienie złotego
    jest spowodowane zablokowaniem przez Prezydenta ustawy o emeryturach
    pomostowych.
    Ludzie jednak nie dali sie nabrac na to?
  • Gość: er IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 09:58
    > Nie ma na co liczyć. Przecież u nas władza to partyjne jełopy. Np
    > stanowisko wicepremiera - odkąd pamiętam zawsze jest dla
    > inteligentnego inaczej. A to Lepper a to Pawlak ględzący byle co
    > którego nikt nie słucha i nawet z nim nie polemizuje.


    Ja ja... a tu na forum zebrało się kilkadziesiat nieodkrytych finansowych
    talentów mających receptę gotową na wszystko. Tylko skad wy głąby kapuściane
    medrkujace na forum wpadliscie na pomysł żeby brac kredyty na lewo i prawo
    myśląc ze wszystko będzie dobrze do końca waszego marnego zywota? Chce sie
    francuskich korniszonów i chałupy w konstancinie to trzeba za to płacić. Trzeba
    było z kopami iść po sejm jak tego skrzypka wybierali i wykopać go razem z jego
    kartoflanym pryncypałem zanim go zamontowali w NBP a nie jęczeć dopiero wtedy
    jak macie rekę w g..
    Władza to debile. Pewnie i tak tylko po kiego chooja wołasz teraz o intrwencje a
    jak było dobrze to było "ręce precz od gospodarki". no to teraz macie nie
    kryzys a rezultat własnej głupoty działalnosci bankierskich cwaniaczków. jeden
    ostatnio jakubasowi "zainwestował" 160mln ojro i wylądował na kardiologii w
    końcu. Tak to jest jak się gra w gry wirtualne obracając realnymi pieniedzmi. No
    ale nie ma tego co na dobre nie wyjdzie. Kiedys wojna czysciła świat z
    dziadostwa teraz pewnie kryzys.
  • Gość: beno IP: *.dip.t-dialin.net 05.02.09, 10:19
    ...czy nikt nie widzial ,ze przez mocny kurs zlotowki wiele rzeczy
    bylo w polsce nienormalne?!ze mieszkania byly drozsze niz na
    zachodzie,ze benzyna na polskich stacjach benz. byla drozsza niz u
    siasiadow za odra?!,nawet auta mimo "niedoposazenia" byly w salonach
    drozsze niz bogatsze wersje na zachodzie?...no niby nic dziwnego ,ze
    gdzies na swiecie cos jest tansze i drozsze,ale czemu w kraju gdzie
    przynajmniej statystycznie zarabia sie 4 x mniej niz na zachodzie?w
    polsce jest malo rodzimych polskich firm ,takze z ekonomicznego
    punktu widzenia slaby zloty napedza gospodarke a silny powoduje
    spowolnienie-a co wolicie?
  • Gość: ff IP: *.range81-158.btcentralplus.com 05.02.09, 12:24
    zle rozumujesz

    slaba zlotowka podniesie ceny jeszcze bardziej bo wiecej sie importuje niz
    eksportuje.

  • Gość: areq IP: *.171.65.147.static.crowley.pl 05.02.09, 12:42
    > slaba zlotowka podniesie ceny jeszcze bardziej bo wiecej sie
    importuje niz eksportuje <
    Kuźwa mądrość przynajmniej równa profesorowi zwyczajnemu...
    Jak masz pisać takie brednie to lepiej nie pisz nic.
    Jak Eu było po 3,2zł a za Łabą TV LCD 40'' był po 500Eu to cena w
    Polsce 500*3,2=1600zł.
    Jak Eu jest po 4,7zł a za Łabą TV LCD 40'' jest po 500Eu to cena w
    Polsce wynosi 500*4,7=2350zł a to już jest średni opłacalne.
    To co więcej się będzie importować przy słabej czy silnej złotówce??
  • Gość: Wesołek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 08:16
    "Obecnie wyglada na to, ze nasza zlotowka spadnie do 4 PLN w ciagu
    trzech miesiecy"

    Chętnie zamienię swoje złotówki po kursie 1:4 na PLN.
  • Gość: Piotr IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.02.09, 08:22
    To lepiej uważaj bo Ci wymienią gotówkę 1:4, kasę w banku 1:2 a ceny towarów 1:6 ...
  • 220wolt 05.02.09, 09:37
    > Takiej hustawki nz PLN jeszcze nie bylo.
    > PLN wzmacnial sie od poziomu 4.6 za USD do okolo 2 PLN w ciagu 8 lat.
    > Teraz juz wiemy, ze grano na opcjach.

    Nie zapominajmy tez o dziesiatkach mld kredytow CHF na przewartosciowane klitki.
    Ta kasa przechodzila przez rynek walutowy i dodatkowo podbijala wartosc zlotowki
    przez ostatnich pare lat.

    eksmisja.wordpress.com/2009/02/04/walka-z-cieniem/
  • Gość: ktos IP: 94.196.160.* 05.02.09, 05:58
    A ja proponuje przeprowadzic szybka akcje reklamowa w Niemczech i Slowacji o
    tym jaka jest slaba Polska waluta!Niech przyjezdzaja Niemcy i Slowacy i kupuja
    polskie produkty.
  • moher75 05.02.09, 10:54
    ...nie zapominaj że od maja każdy Niemiec będzie mógł bez ograniczeń zakupić
    nieruchomość w Polsce
  • Gość: :))) IP: 94.75.67.* 05.02.09, 11:37
    moher75 napisał:

    > ...nie zapominaj że od maja każdy Niemiec będzie mógł bez
    ograniczeń zakupić
    > nieruchomość w Polsce

    Spoko, strategicznymi ziemiami "zaopiekował się" już polski kościół.
    Mimo, że brał on udział w plugawej germanizacji polskich dzieci na
    Śląsku, to teraz ponoć jest "ostoją polskości" i Niemcom nie
    sprzeda. Czy sprzeda? Pecunia non olet dla kleru niestety :(
  • Gość: kell.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 21:07
    www.kryzys-gospodarczy.pl - nowe forum tematyczne o aktualnej sytuacji w kraju i
    na świecie
  • Gość: abc IP: *.128.35.40.static.crowley.pl 05.02.09, 06:34
    Ekonomisci przecieraja oczy ze zdumienia, zalosne; wczesniej
    napompowali zlotowke do niebotycznych poziomow, a potem jeszcze
    oczekuja ze dalej zl bedzie rosl i bedzie chyba najsilniejsza waluta
    na swiecie; kto im uwierzyl i myslal ze zl moze tylko rosnac ten
    glupi i tyle.

    Czekam az 1zl = 5 euro
  • Gość: abc IP: *.128.35.40.static.crowley.pl 05.02.09, 06:35
    drogi kolego przez emisje wlasnie obligacji nabijana jest sztucznie
    wartosc zlotowki, to ja wzmacnia a nie oslabia.... trzeba troche
    pomyslec.
  • Gość: szczecin IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.02.09, 07:23
    mało tego byliście ostrzegani.A tania złotówka to na kryzys jak
    znalazł.Szkoda że stocznie tego nie doczekały.
  • Gość: jerry IP: 62.29.136.* 05.02.09, 07:37
    Chcialem przypomniec panu Filarowi ze jeszcze w listopadzie ub. roku
    byl przeciwny obnizce stop procentowych gdy ta siegala az 6%!
    Tymczasem juz we wrzesniu i pazdziernika wszyscy obok nas obnizali
    stopy procentowe. Wtedy trzeba bylo panie Filar jednorazowo obnizyc
    stopy nawet o 1-2%. Wtedy kiedy zlotowka leciala na ryj na dzwiek
    samego slowa "kryzys". My musielismy oczywiscie inaczej bo nas
    kryzys nie dotyczyl bo my musimy pilnowac inflacji. Majac takich
    fachowcow w RPP jak pan Filar mamy jak mamy - czyli dalej najwyzsze
    stopy procentowe w regionie (no moze oprocz Wegier).
  • Gość: Jana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 07:34
    Warto zerknąć, język łatwo zrozumieć.. W skrócie wejście do strefy euro ustabilizowało gospodarkę, nie wzrosną ceny energii (w porównaniu z krajami o słabych walutach Węgry, Polska, Czechy - szczególnie z nich się nabijają), piszą że w Polsce i na Węgrzech kredytobiorcy tracą domy, bo stają się niewypłacalni, a także o większej konkurencyjności słowackiej gospodarki, bo opartej na wydajności pracy, a nie chwiejnej walucie. O ogromnym wzroście zainteresowania inwestycjami jako tanim kraju euro. Wystarczyło, wejść do ERM, a każdy z Polaków mógł oszczędzić po kilka tysięcy złotych, a kredytobiorcy średnio po 50 tysięcy. W przeliczeniu na starą słowacką koronę frank na Słowacji wciąż kosztuje około 2,3 zł. Pozdrowienia z Bratysławy
  • maniek_ok 05.02.09, 07:44
    Puknij sie w glowke dziecko. Poczekajmy rok, niech Slowacy zdradza ile ich
    kosztowal okres przejsciowy utrzymywania kursu stalego. A potem popatrzymy czy
    nie bedzie tak samo jak na Litwie.
    Nie porownuj kraju porywnywalnego z jednym z naszych wojewodztw do calej
    Polski. Bo robisz to samo co pis-owska PR.
  • Gość: cc IP: 80.240.172.* 05.02.09, 08:03
    Jak my będziemy wchodzic do strefy euro to 1 euro będzie po 10zeta.
    Wówczas ci wycenią płacę na 100 euro. A słowak będzie miał średnio
    800.
    Podziękujmy naszym włodarzom za to że tak zgnoili sprawę
  • pklimas 05.02.09, 08:44
    ktora słowacka prasa?
    na stronie www.sme.sk sa artykuły o wzroscie bezrobocia powyzej 10%
    o spadku przyrostu PKB z 8% w 2008 roku do 1,7% w 2009 roku, o braku
    konkurencyjnosci Słowackiej gospodarki, o masowych zwolnieniach w
    zakladach motoryzacyjnych na Słowacji, o braku turystow, ktorzy
    zaczeli wybierac Polske zamiast Słowacji.
    Jeszcze nigdy w polskich Tatrach nie było tylu Węgrów - zawsze
    woleli jezdzic na Slowacje, ale teraz dla nich jest tam 40% drozej
    niz w Polsce.
  • polsz 05.02.09, 10:08
    to nie na Słowacji podrożało, to nasze waluty tak nisko spadły
  • Gość: ZiomisławPaliblant IP: *.e-wro.net.pl 05.02.09, 08:50
    > Pozdrowienia z Bratysławy

    To tam już neostradę mają?
    Kurde bela...
  • Gość: Lubelski IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 09:37
    To serce się kraje jaka ta Słowacja dziadowska i szmaciana lalka.
    Więc niech się nabijają i jeszcze powiedzą że ta ich PIERDZISŁAWA
    lepsza od PRAHY. Tymczasem mniej interesująca ta ich "stolica" od
    Lublina. Oni nawet prawdziwego miasta te łajzy słowackie żałosne nie
    mają.
  • Gość: Lubelski IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 09:39
    Gnij w tej "twojej" zapyziałej dziurze Pierdzisławie. I Euro jej nie
    pomoże, bo to taka guvniana mieścina. Nie potrzebuję pozdrowień z
    takiej potwornej dziury obrośniętej całym pierścieniem do dzisiaj
    nie opanelowanych i nie zmodernizowanych, rozlatujących
    się "panelaków" (bloków). Brudasy i dziady. Niech się udławią tym
    swoim frankiem za 2,30.
  • Gość: cc IP: 80.240.172.* 05.02.09, 07:55
    Wszystkie waluty drożeją za wyjątkiem 2 - polskiej złotówki i
    ukraińskiej hrywny. Nawet ruble rosyjskie, estońskie, litewskie i
    białoruskie idą w górę aż miło tylko polski złoty idzie na dno
  • Gość: zdumiony IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 08:13
    Tyś chyba "ekonomist" kończył ekonomię w przypegieerowskiej
    podstawówce. Wyjaśniałoby to ortografię twojego postu i błędy
    rzeczowe, od których włosy jeżą się na głowie.
  • Gość: jkm IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 09:21
    Tusk przecież obiecywał dolara po 5 złotych i wygląda na to że słowa dotrzyma. Trzeba mu jedno oddać - nie rzuca słów na wiatr.
  • Gość: aba IP: 92.5.57.* 05.02.09, 09:23
    a co z funtem tesz wzrosnie???
  • Gość: popeye IP: *.bb.sky.com 05.02.09, 09:56
    funt poleci na twarz - UK wydaje niemilosierne pieniadze na
    stabilizacje gospodarki, czyli po prostu drukuja pieniadze. Za rok,
    dwa spowoduje to inflacje a co za tym idzie spadek wartosci funta.
    Jezeli dojdzie do hiperinflacji to funt bedzie warty naprawde nieduzo
  • Gość: kirasjer IP: *.sol2.cable.ntl.com 05.02.09, 10:25
    bredzisz koles od rzeczy jak funt straci wartosc ,to zloty
    zajmie jego miejsce? wizje hiperinflacji spotkasz nad wisla i to nie
    za rok,czy dwa.Za funta niebawem dostaniesz 6.50 tak jak to bylo w
    2004/05. roku.
  • Gość: ff IP: *.range81-158.btcentralplus.com 05.02.09, 12:26
    No pewnie bo Wielka Brytania tylko przez przypadek znalazla sie w top 5
    najbogatszych krajow na swiecie a Islandia jest zaraz za nia.
  • Gość: kirasjer IP: *.sol2.cable.ntl.com 05.02.09, 13:21
    no to moze podasz cos wiecej niz banalne 'on ma racje'? Wiekszosc
    z nas chetnie przeczyta ktory kraj i na ile jest przerosniety,a
    ktory skarlaly jak nieprzymierzajac idee wodza rewolucji wczesno-
    jesiennej?
  • Gość: ff IP: *.range81-158.btcentralplus.com 05.02.09, 12:28
    funt poleci na twarz - UK wydaje niemilosierne pieniadze na
    stabilizacje gospodarki, czyli po prostu drukuja pieniadze. Za rok,
    dwa spowoduje to inflacje a co za tym idzie spadek wartosci funta.
    Jezeli dojdzie do hiperinflacji to funt bedzie warty naprawde nieduzo
    --------
    twoja czarna wizja wlasnie sie sprawdza funt ciagle rosnie i jest juz po 5.2
  • Gość: Wojtulek IP: 81.190.124.* 05.02.09, 09:25
    Analitycy,analitycy.....jeszcze niedawno twierdzili że dolar ma być
    po 1,5zl.Mają dobrą fuchę.Wróżą z fusów i jeszcze im za to
    płacą.Moim zdaniem waluty nieco spadną.euro-4.2,dolar3,frank-2,9
  • Gość: zetiks IP: *.mgsp.pl 05.02.09, 09:51
    analitycy jak sama nazwa wskazuje g... wiedza. bo jakby wiedzieli toby sie teraz
    wylegiwali na Mauritiusie popijajac drinki
  • Gość: ddf IP: *.oracle.co.uk 05.02.09, 10:04
    Dodajmy do tego jeszcze barylke ropy po 200$ i litr paliwa po 5 zl.
  • Gość: cc IP: 80.240.172.* 05.02.09, 10:30
    Znam takich co po doradztwie anal ityków posprzedawali dolary po 2
    zł po to by władować kasę w fundusze akcji zalecane przez anal
    ityków.
    jak na tym wyszli. Niestety anal ityk to zwykle chłopie o małym
    rozumku plecące trzy po trzy i zmieniające zdanie 10 razy dziennie
  • Gość: tomico IP: *.adsl.inetia.pl 05.02.09, 09:25
    Pamiętacie spot Pisu z kotem Sylwestrem? PO = pusta lodówka....
  • Gość: Trumper IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.02.09, 09:37
    Wielce szanowni Analitycy, napisze to prosto: z wami jest jak
    przepowiadaczami pogody, może wam i coś się sprawdza ale rzadko. Nie
    wiem dlaczego ale skoro siedzieliście i analizowaliście i kasa za to
    wpadała to żadnego z was nie olśniło aby stwierdzić "sytuacja idzie w
    złą stronę będzie kryzys" więc albo żaden z was nie zna się na
    analizowaniu albo wyciągacie złe wnioski albo dane macie z sufitu.
    Przykład - analiza rynku paliw kto pamięta prorocze wizje analityków
    odnośnie cen za baryłkę ropy ? kto pamięta prognozy cen na stacjach?
    jak widać te wasze prognozy nadają się w kosz i to nawet bez
    czytania. Szkoda na was kasy wielce szanowni analitycy z instytucji
    finansowych i innych.
  • Gość: 4g63 IP: 213.77.0.* 05.02.09, 09:39
    jak pomyłkolityk mówi że będzie po 5 zł, to trzeba sprzedawać -

    ps, moje wywody są czysto teoretyczne i nie biorę żadnej odpowiedzialności za sugerowanie się moimi wypocinami na forum!
  • 123i321 05.02.09, 09:41
    za oddanie Polski globalnym zlodziejom na pozarcie.
  • Gość: popeye IP: *.bb.sky.com 05.02.09, 09:46
    Nie ma przeslanek do dlugofalowego obnizenia wartosci PLN - obecny spadek powodowany jest odwrotem kapitalu z naszego regionu. Ten kapital wroci. W wiekszej mierze niz na popycie wewnetrznym polski wzrost opieral sie na popycie zagranicznym. Nasi eksporterzy (z wyjatkiem tych ktorzy idiotycznie nie spekulowali waluta) maja teraz dodatkowy instrument do konkurowania na rynkach gdzie niski koszt liczy sie duzo bardziej niz jeszcze rok temu. Pamietacie lament eksporterow sprzed pol roku o niedochodowej produkcji z powodu zbyt wysokiej wartosci PLN? Sam mam kredyt hipoteczny w EUR, wiec wiem jaki ma to wplyw na budzet mojej rodziny, ale dla gospodarki tymczasowo slabsza zlotowka jest lepsza. Zgadzam sie rowniez z dzialaniami rzadu - o ile nie wejdziemy w znaczna recesje polska nie powinna wydawac pieniedzy na pakiet stabilizacyjny. Pod koniec kryzysu wygraja panstwa stabilne z niskim poziomem dlugu i zbilansowanymi budzetami. Kazdy kraj bawiacy sie w rozdawnictwo zaplaci hiperinflacja i niepokojem spolecznym, kiedy trzeba bedzie ciac nowe przywileje/wydatki by inflacje ograniczac i bilansowac budzet. Podstawowe prawa ekonomii nigdy nie przestaja dzialac, nawet jezeli jakims cudem ekonomisci i finansisci wpadaja w zbiorowa amnezje.
  • Gość: Martusia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 09:48
    Bo mam w banku małą lokatkę. Jeszcze z dawnych czasów gdy ta waluta
    była tania jak barszcz.
  • dobiczek 05.02.09, 10:02
    ja kupilem USD po 2,4 i ciesze sie z obecnego kursu walut,ci ktorzy
    wzieli kredyty,gardlowali o kokosach jakie maja z dlugoterminowych
    lokat to ekonomiczni analfabeci.moze i dobrze ze niewidzialna reka
    rynku wyeliminuje ze spoleczenstwa glupkow.instynkt stadny jest
    cecha baranow-biora kredyty i glosuja tak jak im powie tvn. w
    nastepnych wyborach chwala bogu nie beda mogli podejsc do urn bo pod
    mostem nie daja meldunku.
  • Gość: inz.Mamon IP: *.sol2.cable.ntl.com 05.02.09, 10:30
    Marta,trzymaj te franki jak najdluzej mozesz.Wiecej ci nie
    podpowiem,bo byloby to wrozenie z fusow,ale do konca roku na twoim
    miejscu nie ruszalbym ich wcale.
  • Gość: les paul IP: *.aster.pl 05.02.09, 10:15
    Dziś to nie trzeba analizować żeby taką mądrość wygłosić:)) Gdyby 2
    miesiące temu, gdy premier Tusk głosił zero kryzysu w Polsce,
    analitycy pomogli ludziom się przewalutować taką prognozą...
  • Gość: potatos Idaho IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.02.09, 10:17
    A mi tam aby dłużej tej bananowej hossy.Jak dolar był po 2,00 zł kupiliśmy ze
    szwagrem piłki do nożnej,siatki i koszykowe.W USA ma się rozumieć w
    hurcie.Powiem tylko ,ze mysleliśmy ,że Ppana Boga za nogi żeśmy złapali dolar w
    przebitce wynosił 11 zł... tak,tak . Martwiło nas tylko że wolno się sprzedają.A
    teraz właśnie sprzedalismy ostatni kontener.Dolar wyszedł ostatecznie po około 6
    miesiącach--21zł.Mozna robić biznesy.A jak... ;)W drugą stronę wysłaliśmy
    skórzane podkówki-takie na bilon portmonetki(polskie) z podobizną Obamy.
    Pooooszłyyyyy. Bajka nie czas. ;)))
  • Gość: dd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 10:21
    a miałeś prawa do obamowego wizerunku? oj oj....
  • Gość: potatos Idaho IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.02.09, 10:35
    Obama jest podobny do clip artu obecnego w całej sieci.Ot moje
    pozwolenie.Podpisu nie było. Ino afroamerican w kolorze blue&white...
    Z niejednego koryta się wcinało.Gra skojarzeń - zero błędów. ;)
  • Gość: Lens IP: *.versanet.de 05.02.09, 10:36
    Komus bardzo zalezy, by wprowadzic w Polsce jak najszybciej Euro.A kiedy to
    juz nastapi- bojcie sie Polacy! Wtedy bedziemy jeszcze bardziej uzaleznieni.
  • Gość: gl.analitykekspert IP: *.brnt.cable.ntl.com 05.02.09, 10:47
    ... pozniej znow sobie zarobisz.
    Gl.ekonomista analityk-ekspert dyplomowany inz.Maliniak
  • garofanorosso 05.02.09, 10:49
    KURSY NA STRONĘ GŁÓWNĄ!!!! Co się stało z kursami na stronie głónej
    wydania internetowego! Szanowni redaktorzy prosimy o powrót bo
    znajdziemy inny portal :-)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka