Dodaj do ulubionych

C&A czy H&M ??? !!!!

20.10.09, 16:47
No a wiec pytanie jak w tytule .
H&M czy C&A ?
Ja wole o 100 razy H&M.
Jest lepszy a w C&A nawet fajnych ciuchw nie ma tylko malo ich i malutkie.
A wy jak myslicie ? xd.
Edytor zaawansowany
  • sandrunka 20.10.09, 16:48
    ja też wole H&M.
  • oleska940 21.10.09, 10:25
    oczywiście H&Mbig_grin
  • bloodsucker 21.10.09, 20:38
    H&M tongue_out
  • any13x 31.10.09, 18:43
    H&M ;D
  • bellsxd 30.10.09, 21:25
    Wole H&M suspicious
  • selenka_gomez 31.10.09, 21:34
    H&M w 100%smirk
  • v. 20.10.09, 16:52
    hm, oba sklepy nie są najlepszej jakości.
    ale w C&A są zawsze słodkie pierścionki i bransoletki.
  • rodzynek 20.10.09, 16:56
    A ja uważam żee oba sklepy są okbig_grinkiss
  • chocolate23 20.10.09, 17:00
    zdecydowanie H&M .
    C&A nie jest złym sklepem, ale H&M to jednak o wiele lepszy sklep
    H&M to sieciówka w której można znaleźć ciuchy podobne do tych z wybiegów
    najnowsze trendy itd...
    poza tym fatałaszki z H&M bardziej mi się podobają niż te z C&A wink
  • laauraa 20.10.09, 17:01
    moim zdaniem oczywiście H&M (;. co tydzień znajduję tam kilka fajnych ciuchów,
    których wcześniej nie widziałam, chociaż jak już wspomniałam, jestem tam dosyć
    często ;p.
  • smiley11 20.10.09, 19:58
    Zdecydowanie H&M. C&A nie lubię, mało co tam kupuję...
  • seneka4 21.10.09, 09:47
    Nigdy nie byłam w C&A u mnie w mieście i w kilku okolicznych miastach nie ma
    tego sklepu ,ale widziałam kilka ciuchów w gazetach. Były naprawdę ładne.
    Ale wolę H&M mają tam ciuchy z Hello Kitty i czasami można wpaść na śliczne
    rzeczy. wink
  • karolajn. 21.10.09, 10:02
    A ja wolę C&A, u nas jest większy od H&M, jest taniej i fajna biżuteria ^ ^
  • nikt. 21.10.09, 14:38
    H&M.
    ale w C&A też są fajne ciuchy : )
  • lilith 21.10.09, 14:42
    połowę ciuchów mam z C&A a w H&M kupiłam może 2 rzeczy w życiu XD
  • kaila. 21.10.09, 14:44
    Oba fajne, ale jednak wolę H&M big_grin
  • devilish_ 21.10.09, 14:51
    zdecydowanie .
    H&M .
  • muszelka 21.10.09, 14:53
    oczywiście ,że H&M , nie rozumiem co to za WąT i wgl . xd ja tam śpię .piwo
  • kaasia96 21.10.09, 16:02
    Wolę H&M smile
  • nes 31.10.09, 21:26
    chyba całą szafę mam z C&A. a H&M dosłownie jedną rzecz ...
  • anusia1314 21.10.09, 16:03
    Zdecydowanie H&M #
  • th4ever 21.10.09, 17:16
    c&a...no mozebyc nic takiego...statnio kupilam sobie spodnie...ale nic takiego...

    a h&m....jest super xD
  • taylor_ 21.10.09, 17:35
    ` C&A .
  • kremowa.xd 21.10.09, 18:25
    Ja tam lubię oba sklepy (:
    Tylko, że w H&M
    ubrania są troszkę
    gorszej jakości ;//
    Ale i tak wymiata xD
  • zochana_xp 21.10.09, 18:32
    Nie wiem lubię i to i to.
    Ale więcej ubrań mam z H M winkbig_grin
  • foczka 21.10.09, 18:39
    h&m
  • bubinka 21.10.09, 19:18
    oczywiście H&M
  • matitka 21.10.09, 20:35
    Raczej, że H&M on wymieta ;];]
    C&A to takie szmatki, to znaczy w Polsce, bo np. w Niemczech w C&A są bardzo
    fajne ciuchy i dobrej jakości ;pp
    ale i tak H&m góra ;];]
  • olinaa 30.10.09, 21:24
    H&M
    Powiem że w C&A byłam chyba ze 3 razy w życiu a do H&M za każdym razem wchodze ;]
  • olivka1235 30.10.09, 21:29
    ja tam lubie to i to!

    H&M sa lepze ciuchy ale w C&A tez czasami sa fajne!;**
  • mandy_jonas 30.10.09, 21:35
    Z dwóch podanych w temacie bardziej lubię H&M. Ale jednak z tego typu sklepów
    najlepsze dla mnie to New Yorker i Croppwink
  • kociakgabi 31.10.09, 11:07
    Zdecydowanie H&M jest lepszyyy !!
  • roxy11 31.10.09, 11:14
    za żadnym nie przepadam, ale wybieram H&M.
    wolę House, Cropp, Top Secret i kilka innych .
  • pixi_14 31.10.09, 12:44
    H&M
  • rosalie 31.10.09, 15:57
    prawie wszystko mam z H&M.
    ciuchy w C&A są ładne.. ale nie w moim stylu.
    H&M rlz. xD
  • agati_1997 31.10.09, 16:03
    No pewnie,że H&M big_grinwinksuspicious
  • tinkerany 31.10.09, 18:49
    H&M
  • mandy_ 31.10.09, 21:00
    polskie C & A jest zjeb...
    nic nie ma . ale w innych krajach
    w C & A sa lepesze rzeczy .
    H & M jest spoko .

    [bez emotikonek . zal jestem na odwyku]
  • smykalka 01.11.09, 12:52
    Ja też wolę H&M są w nim Fajne ciuchy i nie tak drogie jak C&a smiletongue_out
    kiedyś lubiłam c&a ale teraz nie ma w nim nic ciekawego uncertainuncertain sad
  • mileylove. 15.11.09, 20:44
    ja lubie to i to . big_grin
  • ostrypazurek 16.11.09, 13:32
    ja teżsmile
  • sweet_princess. 16.11.09, 17:40
    '. Hmm.. Lubie Obydwie Marki Ale Lepsze jest C&A big_grinbig_grin

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.