Dodaj do ulubionych

Mroczki przed oczami

30.07.10, 21:49
wiem, dziwny temat ale mam taki problem;
kiedyś w ciagu dnia pojawiały mi sie one raz góra 2 na dzień czasem w ogóle, ale tera jest
zupełnie inaczej. Od wczoraj pojawiają mi sie około 14 razy na dzień

wiem, ze to dziwne ale o co tutaj chodzi?
Edytor zaawansowany
  • melody_ 30.07.10, 21:56
    może to przez złą dietę, zmęczenie, wadę wzroku lub chorobę...
    nie mam pojęci dlaczego. wink
  • juliettee 30.07.10, 22:02
    ja tak mialam jak intensywnie roslam, ale bezpieczniej bedzie jak powiesz o tym
    rodzicom i pojdziesz do lekarza
  • kociara1111 05.08.19, 12:31
    Znikły ci? Jak wyglądały?
  • kociara1111 11.08.19, 13:52
    A przeszło ci? Jak wyglądały?
  • kama96 30.07.10, 22:08
    Być może za długo siedzisz na komputerze. Twoje oczy są przemęczone. Polecam
    patrzenie na drzewka, roślinki. Kolor zielony jest dobry na oczy. Tak słyszałam.
  • oliiviia 30.07.10, 22:08
    masz o tych
    mroczkach
  • anja_ 31.07.10, 17:19
    Ja je mam gdy czytam białe litery na czarnym tle. oczywiście na komputerze. wtedy to mam przez jakąś minutę.
  • anne05 30.07.10, 22:08
    Może to osłabienie organizmu. Tak mi się wydaje. Ja miewam migreny - przed nimi zawsze
    następuję coś w stylu aury - i wtedy widzę mroczki przed oczami. To znak, że zaraz moja
    głowa będzie pękać z bólu. Inna sytuacja, kiedy miałam ciemność przed oczami, to kiedy
    raz zasłabłam w sklepie.
    Nie mam pojęcia, czym są twoje. Ale wydaje mi się, że to ogólne osłabienie. Po prostu
    odejdź od kompa i raz w życiu pożądnie się wyśpij. A jak to nie pomoże, to idź do lekarza.
  • ciapolka 30.07.10, 22:11
    U mnie to jest tak: wstaje - mroczki, idę sie napic - mroczki, ide do wc - mroczki, ide
    uściąśc - mroczki [...]
    po prostu od wczoraj za dużo razy sie pojawiają ...
  • dusssia 30.07.10, 22:14
    ja też czasami tak mam,
    ale to olewam , nie wiem co to jest . ale nie mam zamiaru szukać sobie choroby.
    wink tobie też to polecam wink
    to raczej nic strasznego .
  • misiaaaa 30.07.10, 22:38
    Ale też to olewam tak jak dusssia big_grin
    Może to byś spowodowane osłabieniem organizmu big_grin
    Czasami mi się tak zdarzyło jak za szybko i za gwałtownie wstalam...
    Albo jak sie gdzieś zapatrzyłam i za szybko odwróciłam w 2 str itp ;D
    `xdd
    Ale to chyba nic poważnego kiss
    Ja z tym nic nie robiłam samo przeszło wink kiss
  • miqusia 30.07.10, 23:06
    Kiedyś były raz tygodniowo. Obecnie mam je kilka razy dziennie. To chyba przez
    nie jedzenie. ;p Przynajmniej u mnie.
  • klucha2 30.07.10, 23:09
    Ja też mam tak często, np. jak patrzę się na światło i odwrócę wzrok i ogólnie big_grin
  • caterina97 31.07.10, 00:39
    ja też tak czasem mam i mi to tam lotto . xd
  • indywidualistka 31.07.10, 11:16
    Też czasami tak mam. ^^
  • coco. 31.07.10, 11:27
    ja mam zawsze rano, jak wstanę z łóżka. i jeszcze mi się wtedy kręci w głowie.
    ale 14 na dzień ? nie mam pojęcia dlaczego tak masz.
  • demilovatocool 31.07.10, 11:33
    czasami mam to samo
  • biedronssa 31.07.10, 11:35
    naoglądałaś się za duzo M jak miłość
  • vanell. 31.07.10, 11:53
    to normalne, choć nie wiem czy w takich nadmiernych ilościach..
  • chocolatex 31.07.10, 12:03
    Może to od tego, że za dużo przy komputerze siedzisz .
  • lilii_95 31.07.10, 12:33
    miałam tak w zeszłym roku. tyle, że u mnie to było przez przegrzanie organizmu.
  • rozalie32 31.07.10, 17:05
    Tęż tak mam. Byłam u lekarza bo zaczęłam jeszcze przy okazji mdleć i pani doktor
    powiedziała, że dojrzewam i to jest normalne.
  • kociara1111 09.08.19, 22:09
    I co przeszło? Jak wyglądały?
  • maka213 31.07.10, 17:18
    Lepiej idź do okulisty, bo to może być coś poważnego. Moja ciocia miała kiedyś
    mroczki przed oczami i nie widziała przez pół roku na jedno okouncertain
  • collage 31.07.10, 17:27
    ja też tak mam kiedy rano wstaje. spadają mi i staram się je śledzić, lecz mi
    uciekają. zawsze myślałam, że to rzęsy i wiadomo, że jak coraz bardziej mrużę
    oko, to więcej widzę.
  • decode 31.07.10, 19:24
    ja też tak czasem mam.
    ale siedzenie na komputerze raczej nie pomaga wink
  • cookie_. 31.07.10, 19:29
    czasami tak mam jak za szybko wstanę.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka