Dodaj do ulubionych

Czy bez makijażu podobacie się sobie?

22.12.09, 15:28
No właśnie, dziewczyny, czy bez makijażu podobacie się sobie?
Edytor zaawansowany
  • Gość: tasza IP: *.szczecin.mm.pl 22.12.09, 16:02
    zanim skonczylam 25 lat>tak.Potem już gorzej...
  • lula.pl 22.12.09, 17:15
    Szczerze mówiąc, ja miałam z tym zawsze kłopot, bo mam wyraźne cienie pod oczami
    (od dziecka) oraz mocne rumieńce. Zawsze starałam się je maskować. Zazdroszczę
    dziewczynom, które nie mają potrzeby używanie korektorabig_grin
  • Gość: bllanka IP: *.b-ras2.mvw.galway.eircom.net 22.12.09, 22:03
    nie malowalam sie do 25 roku zycia smile pozniej zaczelam a teraz juz nie wyjde z
    domu chocby bez maskary i podkladu sad
  • jagodowysad 17.01.11, 17:22
    Jesli jestem wypana, wypoczeta to jesy całkiem nieźle. Ale kiedy mam wory pod oczami, masakra, sama siebie mogę się wystraszyć wink))
  • Gość: she IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.12.09, 13:10
    No muszę powiedzieć, że zdecydowanie lepiej wyglądam w makijażu..NO i w zasadzie lepiej
    się też czuję.. Bo tak to wyglądam jak bez oczu, ale "śruby" nie mam i zdarza mi się
    wychodzić do ludzi bez makijażu.. Lubię to w sobie.
  • pollinii 03.01.10, 11:38
    Tak, obecnie nie mam problemów z cerą i wystarczy mi podkład dla nastolatków z Nivea.
    Ale mam niezwykle proste i krótkie rzęsy. Zalotka i tusz to podstawa. Mam 16 lat i
    właściwie malowanie się tak jak ja to nic nowego w mojej szkole. Są dziewczyny, które
    rzeczywiście brzydko wyglądają w makijażu, mają zbyt ciemne pudry, czarne kredki i nie
    zmywją makijażu codziennie. Są sztuczne. Wiadomo ,że na imprezy moża poszaleć, ale
    myślę że na codzień naturalność jest wystarczająco dobrasmile.
  • Gość: economygirl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.12.09, 15:46
    staram się nie wychodzić z domu bez podkładu. po prostu czuję się niekomfortowo.
    właściwie podkład to złe słowo, bo używam kremu lumineuse z serii vichy. ale nie
    umiałam wyjść z domu bez niczego. ciężka bariera psychiczna do przełamania.
  • Gość: Gosia IP: *.brnt.cable.ntl.com 24.12.09, 15:28
    A ja mam odwrotnie mam 23 lata i na codzien wcale sie nie maluje tylko ktem na
    buzie smile
    maluje sie wtedy kiedy musze smile
  • kasia3000 29.12.09, 14:13
    Bez makijażu podobam sie sobie ale nie tak bardzo jak zsmile Generalnie wiele
    kobiet ma z tym problem i nawet śmieci nie wyrzucą jeśli nie maja pomalowanych
    rzęs. Niestety tez tak czasami mam
  • Gość: Kasiunia IP: 213.92.196.* 02.01.10, 12:58
    Ja nakładam chociaż podkład na buzię, ale to TYLKO z tego powodu, że już od ok.
    23-24 roku życia mam z cerą dość spore problemy (krostki, przebarwienia uncertain), z
    którymi do dzisiejszego dnia (a mam 27 lat) nie mogę sobie dać rady (chociaż
    jest jakby troszkę lepiejsmile ; gdyby nie to - nie malowałabym się. Chociaż z
    makijażem w postaci podkładu i maskary czuję się o wiele wiele lepiej,
    atrakcyjniejsza, pewniejsza siebie itd. smile
  • Gość: mits IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.10, 19:28
    to zależy od dnia, dzisiaj tak wink
  • hiacynt 19.01.10, 15:03
    To chyba zależy od dnia... i ogólnego mojego nastroju... bywa u tak, że nie
    maluję się wcale przez kilka dni i nie mam problemu z tym, że się sobie nie
    podobam bez makijażu... chyba to jest kwestia samopoczucia i tego jak się
    czujemy w danym dniu żeby się podobać bez makijażuwink
  • marsjanka115 22.12.10, 11:58
    oj nie ... crying
  • Gość: emka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.12.10, 16:33
    makijaż a jego brak -duża różnica. wyjątkowe przypadki, kiedy podobam się sobie bez makijażu. denerwuje mnie czasem to, że my się pindrzymy, malujemy etc (wszystko aby wyglądać korzystnie, a jakiś koleś wyjdzie z domu narzucając kurtkę i jest do kur.wy jędzy przystojny sciana
  • drapa 04.01.11, 11:30
    Oczywiście, że się sobie podobam bez makijażu. Jestem wtedy naturalna.
  • olka22 18.01.11, 14:42
    hmmm....to zależy, mój makijaż nie wygląda jak tona tapety, tylko to delikatna korekta wyglądu;p
  • wzorek 21.01.11, 12:01
    Owszem podobam sie sobie bez makijazu. Przyzwyczaiłam sie do siebie.
  • Gość: aluta200 IP: *.ghnet.pl 25.01.11, 20:57
    Ja już od bardzo dawna się maluję, więc ciężko mi powiedzieć jakbym się czuła bez makijażu. Przypuszczam jednak, że chyba nie najlepiej. Nie jestem też przewrażliwiona na tym punkcie. Jestem w stanie pójść po bułki do sklepu bez makijażu, jednak na imprezę bez niego już bym się nie wybrała.
  • dzin100 29.01.11, 02:05
    Bez makijażu nie czuję się goła, ani mniej atrakcyjna. Ale jednak wolę kiedy czuje sią zadbana w każdej sytuacji więc zrobiłam sobie makijaż trwały, polecam !

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka