Dodaj do ulubionych

Spotkanie w czwartek?

21.09.05, 09:43
Hej, moze reflektujecie na spotkanie w czwartek po pracy?

Bede w luksie caly dzien, i musze sie jakos zrelaksowac przed interview ;)

co prawda od 8.30 moge tylko wode pic, ale i tak chetnie spotkam przyszlych
(mam nadzieje) kolegow i kolezanki.

co wy na to? jak tak, to niech ktos zaproponuje gdzie mam sie stawic, o
ktorej (ja mam czas caly dzien, ale wy pewnie nie :p ) i jak tam trafic ;))
Edytor zaawansowany
  • szymbi 21.09.05, 10:38
    hej no nie przejmuj się tak tą 8.30! Ja w dzień poprzedzający medicala
    wieczorkiem miło gaworzyłem przy pizzy soczkach etc do chyba 23 czy coś i to pod
    okiem naszej medycznej siły Asiuni no i medicala "zdałem" instytucje mnie
    przyjęły, wszystko gra :) No może gdybym miał medicala w Parlamencie, to by mi
    Asiunia nie pozwoliła konsumować o takiej porze.... ;)
  • tomi_22 21.09.05, 11:04
    Co loil browary jeden za drugim, a potem okazalo sie na Medicalu, ze okaz
    zdrowia i bylo ok :)))
  • flippa 21.09.05, 11:11
    wy tu o medicalach, a nikt sie zobaczyc ze mna nie chce?

    :p
  • szymbi 21.09.05, 11:32
    ja bym sie zobaczyl, ale w Luxie bede dopiero od pazdziernika...
  • flippa 21.09.05, 11:43
    nieistotny szczegół ;)
  • epsiak 21.09.05, 11:51
    ja reflektuje :)
    np. na 20 u Scota - kurcze cos oklepany ten pub hihihi
    powiedz gdzie bedziesz przebywala to moze i podskocze po ciebie albo umowimy
    sie w miejscu strategicznym
    pozdrawiam
  • minka22 21.09.05, 11:52
    z reguly w czwartki spotykamy sie we Foyer, takiej knajpce dla eurourzednikow.
    Tak kolo 20.00. Nie wiem czy jutro ktos przyjdzie, ale sa takie plany. Wiec
    moze tam.
  • flippa 21.09.05, 12:09
    ja ogolnie w hotelu Zurich mam nocleg zaklepany.
  • epsiak 21.09.05, 12:14
    ojejeje a gdzie ten hotel jest?
    chyba ze na Hamiliusie sie spotkamy o 20:00 - tam moze trafisz bo wiekszosc
    autobusow przejezdza ta droga
    czyli do zobaczenia jutro
    czy ktos sie dolacza do spotkania ????
  • flippa 21.09.05, 12:26
    36, rue Joseph Junck, kolo dworca (tak przynajmniej z mapy wynika). Ale moze
    byc na Hamiliusie. O 20.00 :)

    Moze dasz mi swoja komorke na priva? chyba ze mnie poznasz po opisie; bede
    miala niebieska kurtke sportowa, brazowe krecone wloski, okularki i wygladam na
    jakies 17 lat ;)
  • blanka25 21.09.05, 13:59
    Hej,

    czy ja tez sie moge dolaczyc jako nieeps ale mieszkanka Luxa?
    chetnie sie spotkam pon Hamiliusem, bo nie wiem gdzie jest Scotts.

    pzdr
    blanka
  • flippa 21.09.05, 14:05
    ale jednak do foyer idziemy. to znaczy wszyscy ida, to ja tez :)
  • blanka25 21.09.05, 14:57
    czy do Foyer nieeps moze wejsc?
  • tomi_22 21.09.05, 15:00
    Moze, ale MUSI go wprowadzic ktos z Badge...
  • flippa 21.09.05, 15:05
    no wiesz tomi...
  • tomi_22 21.09.05, 15:08
    No co? Taka prawda. Jest pan ochroniarz, ktory to sprawdza. Jednak jak sie ma
    Badge to mozna wprowadzic tyle osob ile sie chce.
  • flippa 21.09.05, 15:28
    to co? stac pod drzwiami i zaczepiac wchodzacych? :p
  • tomi_22 21.09.05, 15:31
    Taaa, okarze sie wtedy jaka to z ciebie sprzycha jak to sie opisywalas...

    Tak na powaznie, przeciez sie umawiasz wczesniej z kims??? Z Epsiakiem chyba.
    On Badge ma i cie wprowadzi. Proste, no nie?
  • tomi_22 21.09.05, 12:10
    Mnie nie bedzie ;P

    Bede czytal... bajki hi hi hi :)))
  • minka22 21.09.05, 12:31
    Czesc z nas bedzie we Foyer, jak nam sie znudzi to moze dolaczymy do Was w
    szkockim pabie. Chyba, ze zaczniecie z nami ;)

    Do Tomiego: No, wiesz. Chyba juz sie wyhasales w tym tygodniu :( Co to ma
    znaczyc ":P" Jakas tragedia zyciowa?
  • tomi_22 21.09.05, 12:36
    Dobra, dobra. Ja nic nie mowie, znaczy mowie, ze bede bajki czytal :)
  • asiunia.lux 21.09.05, 12:29
    szymbi napisał:

    > No może gdybym miał medicala w Parlamencie, to by mi
    > Asiunia nie pozwoliła konsumować o takiej porze.... ;)

    albo zamiast soczek saczyc pozwolilabym na pifko?;)

    A na temat: jutro wieczorkiem jest spotkanie we FOYER, wiec mozesz przychodzic
    na slepo nie umawiajac sie z nikim. Zawsze na kogos sie tam napatoczysz...
  • flippa 21.09.05, 12:39
    ok, to moge przyjsc bez umawiania, ale gdzie to jest?
  • asiunia.lux 21.09.05, 13:29
    Le restaurant du FOYER
    Foyer européen
    12, rue Heine
    Luxembourg-Gare
  • flippa 21.09.05, 13:38
    o, to blisko mojego hotelu?

    dzieki! to bede :)
  • szymbi 21.09.05, 13:40
    ile płacisz za jedynkę w tym hotelu?
  • flippa 21.09.05, 13:45
    55 euro
  • tomi_22 21.09.05, 13:41
    Moze i Tomi sie jednak pojawi ;)

    z przedszkolem hi hi hi :o)
  • minka22 21.09.05, 13:50
    wlasnie MOZE Tomi, MOZE ;)
    No, ale pewnie znasz sposoby zeby mnie przekonac :)

    Do Flippy: przychodz smialo! Ja tez tam "zaczynalam" :)))
  • scoiattolo 21.09.05, 16:17
    Dear Flippa, jak chcesz, to ja moge byc o 20 pod foyer, to wejdziesz ze mna na
    badge'a. Chyba ze wolisz, zeby sie Toba Epsiak zajal...
  • flippa 21.09.05, 16:34
    no nie wiem, czy tak od razu chce... moze go najpierw poznam ;))

    dobra, to bede o 20.00 i wejdziemy razem :)
  • scoiattolo 21.09.05, 16:39
    Ok! Poznam Cie po wczesniej zamieszczonym opisie. Mnie ewentualnie mozna poznac
    po tym, ze bede nieziemsko przemeczona
    flippa napisała:

    > no nie wiem, czy tak od razu chce... moze go najpierw poznam ;))
    >
    > dobra, to bede o 20.00 i wejdziemy razem :)
  • tomi_22 21.09.05, 16:44
    Epsiakowi potencjalna kandydatka na (...) ubyla ;)))
  • epsiak 21.09.05, 16:46
    :P
  • epsiak 21.09.05, 16:45
    ojejeje
    czlowiek pojdzie tylko na krotkie szkolenie a tu sie bez niego poumawiaja na
    spotkanie :)
    to ja tez przybede pod Foyer o 20 - co prawda nie wiem gdzie to jest ale
    znajde :)
    zatem do zobaczyska jutro :)
  • tomi_22 21.09.05, 16:49
    A noz/widelec sie uda? Z opisu wynika, ze mamy do czynienia z kims wyjatkowym.
    A widzisz jaki jest Lux. Kto 1 ten lepszy.

    Ps
    Z gory zaznaczam, ze ja w wyscigu nie biore udzialu.
  • flippa 21.09.05, 16:53
    a ty tomi sie przyczepiles jednego zdania pol roku temu... :p
  • tomi_22 21.09.05, 16:56
    JA??? No co ty? Skadze... w zyciu.
  • epsiak 21.09.05, 16:59
    widze ze jutro bedzie niezla jazda w tym Foyer :) hehe
  • daisy78 22.09.05, 10:54
    :-))))))))))))))))))))
  • epsiak 21.09.05, 16:46
    jak sie obawiasz ze bez badge cie nie wpuszcza to tez przybadz na 20 przed
    Foyer to wejdziesz z nami
    pozdro
  • tomi_22 21.09.05, 16:50
    Z iloscia kobiet "na raz" ??? ;)))
  • scoiattolo 21.09.05, 17:11
    Ja w kazdym razie sie z wyscigu do flippy/o flippe automatycznie wylaczam, bo
    narzeczonego juz mam i bardzo jestem z niego zadowolona.
  • epsiak 21.09.05, 17:14
    moze niech flippa sama sie wypowie czy dopuszcza mozliwosc zorganizowania
    takowych wyscigow...
  • minka22 21.09.05, 17:17
    no prosze, swieza zwierzyna i ilu mysliwych :))))))))))
    Niech mysliwi szykuja .... strzelby ;)
  • daisy78 22.09.05, 11:07
    i uwazaja na te strzelby, bo w desperacji wszystkie chwyty dozwolone ;))
  • flippa 21.09.05, 17:18
    a co sie bede juz teraz deklarowac? pogadamy, zobaczymy ;)))
  • blanka25 22.09.05, 12:49
    dzieki serdeczne, bede zatem o 20. moj znak rozpoznawczy, to czarny zakiet i
    kolorowy szalik;-)

    pzdr
  • epsiak 22.09.05, 14:17
    OK zatem bedziemy wypatrywac kolorowego weza nad czarnym tlem :)
  • daisy78 22.09.05, 10:55
    ;-)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka