Dodaj do ulubionych

nareszce letter of offer

15.11.05, 09:29
dostalam :)

co dziwne, tylko w formie papierowej, a nie elektronicznej. No i w takim
razie odpisze, ze chce zaczac od stycznia. Jest sens wysylac maila, czy od
razu list?
Obserwuj wątek
      • flippa Re: nareszce letter of offer 15.11.05, 09:51
        no dzieki tomi :p

        bama, mam nadzieje, ze sie spotkamy :)

        > a jak chcesz jechac?

        wiesz, chyba przyjade w grudniu szukac mieszkania, a potem na swieta do rodziny
        w niemczech. Chyba ze forumowicze np. wiedza z doswiadczenia ze szukanie
        mieszkania w polowie grudnia to zly pomysl?
        • tomi_22 podpowiedz 15.11.05, 09:57
          Co prawda nie wiem czy to dobry czy zly pomysl, ALE podam Ci strone - dla
          ulatwienia.

          www.athome.lu

          Skuteczna strona. Aha, od pewnego czasu "mowi sie na miescie", ze rynek
          nieruchomosci jest niestabilny, tzn ceny ida w gore z miesiaca na miesiac. JEst
          ogromny popyt na mieszkania etc... Na twoja/wasza niekorzysc przemawia fakt, ze
          Parlament zatrudnia wlasnie bulgarow i rummunow, wiec sporo ludzi szuka
          mieszkan. Do tego caly czas nowi - tak jak wy - sie pojawiaja. Raczej nie ma
          czasu do namyslu, tzn, jak cos fajneg ozobaczysz to bierz, bo nastepnego dnia
          moze tego juz nie byc etc.

          Dosc pesymizmu, poszukaj na tej stronie, to sie zorientujesz co i jak. Reszta
          juz na miejscu.

          Dobrym pomyslem moze byc nawiazanie kontaktu z agentem jakims, wtedy bedzie Ci
          szukal.
        • ma_wi99 Re: nareszce letter of offer 15.11.05, 10:00
          > Chyba ze forumowicze np. wiedza z doswiadczenia ze szukanie
          > mieszkania w polowie grudnia to zly pomysl?


          No, nie wiem... my probowalismy wylacznie na wiosne i w lecie. Z doswiadczenia
          natomiast wiem, ze Luksemburaki na Swieta tlumnie wyjezdzaja -- na Karaiby, na
          Ibize czy inne Antyle, a "kommisjonerzy" odlatuja do swoich krajow ojczystych
          swietowac, wiec w same Swieta jest tutaj pusto, jak po inwazji Marsjan.

          Czy ma sie to jakos do rynku nieruchomosci? Pewnie tak, ze tuz przed Swietami
          trudno jest cokolwiek zalatwic i byc moze nawet ofert jest mniej. A moze tak, ze
          ludzie nie chca sobie na Swieta zostawiac spraw niezalatwionych i to co nie
          "zeszlo" wczesniej idzie w polowie grudnia za pol ceny? Nie mam pojecia -- to
          tylko hipotezy. Mam nadzieje, ze ktos potwierdzi albo zaprzeczy.
        • bamaza42 Re: nareszce letter of offer 15.11.05, 10:09
          Ja sobie zabukowalam na razie slynny Hotel Pax, od 2.01...(bo nie chcialabym
          siedziec samotnie w Luxie w Sylwestra...), na 2 tygodnie...a potem zobaczymy -
          bede szukac...No i jeszcze ciagle nie wiem, jak jechac...auto czy samolot...
        • dungoodxb12s Re: nareszce letter of offer 15.11.05, 10:16
          Maly OT (ale taki sladowy ;) ) - jak ktos bedzie zainteresowany, to
          prawdopodobnie w polowie grudnia/koniec stycznia bede zwalnial umeblowane studio
          45m w Strassen (600EUR+150EUR oplat), bo koncze wlasnie finalizowanie zakupu
          wlasnego mieszkania.
                • ma_wi99 Gdzie jest Strassen 15.11.05, 10:37
                  wywolaj sobie www.mappy.de i wpisz kolejno:

                  Strasse: route d' Arlon
                  Ort: Luxembourg
                  Land: Luxembourg

                  To sie dowiesz gdzie jest Strassen -- rozciaga sie na calej dlugosci w/w route
                  d'Arlon -- niemal od Place d'Etoile (wg mojej wiedzy Strassen zaczyna sie
                  jeszcze przed autostrada -- w okolicach Batiselfa) i ciagnie prawie do Mamer, a
                  przynajmniej do ronda przy Belle Etoile.
            • ma_wi99 Re: nareszce letter of offer 15.11.05, 10:31
              Strassen -- generalnie blisko. Z tego co wczesniej pisal dung... na watku o tzw.
              "panu Piotrusiu", to jest to gdzies w okolicach Batiselfa (dobrze pamietam?)
              czyli bardzo bliskie Strassen.

              Generalnie wszedzie dosyc dobry dojazd, tyle, ze w zasadzie nigdzie "walking
              distance". Troche zakorkowane route d'Arlon w kierunku na Kirchberg/Centre. Ale
              gdzie sie teraz w Luxie nie robia korki?

              Cena wg mnie -- bardzo przystepna, wiec jesli jestes zainteresowana akurat
              studiem, to sie dlugo nie zastanawiaj. Ja Ci jednak doradzac nie bede --
              mieszkanie przed decyzja trzeba po prostu zobaczyc i "posluchac". Tzw. wady
              ukryte to nie tylko polska specjalnosc! Ale, ze to juz sprawa miedzy Toba a
              kolega dung... to sie stad zmywam.
      • tomi_22 no to powiedz... 15.11.05, 10:41
        Co wg ciebie jest Centrum bo moze to byc:
        Kirchberg;
        Gare;
        Grund.

        I teraz: Kirchberg - ceny wynajmu najwieksze - zwykle ponad 1000Euro za studio;
        Gare - Burdele (Kabarety), beretowo;
        Grund - Duzo turystow, ceny dosyc wysokie.

      • ma_wi99 Re: nareszce letter of offer 15.11.05, 10:41
        > hmm. dzieki. Chyba jednak wolalabym walking distance od centrum...

        Pomysl dobry. Pamietaj tylko, ze walking distance od Centrum to jest 90% jedna
        wielka imprezownia (wiekszy harmider masz juz tylko na Gare). Zostaje oczywiscie
        jeszcze jakies 10%, wiec moze cos znajdziesz. Tyle tylko, ze prawie wszystkie
        domy w Centrum sa bardzo stare i maja przerozne mankamenty -- mieszkania tam
        trzeba bardzo dobrze ogladac i pytac o wszystko. Ponadto ceny w Centrum sa
        najwyzsze.
        • flippa Re: nareszce letter of offer 15.11.05, 10:47
          a okolice belair czyli tam gdzie mieszka polowa forum (chyba ze tak mi sie
          tylko wydaje)?

          jak wspominalam, zupelnie sie nie znam, wiec baardzo dziekuje za wszelkie info.

          Zalezy mi na miejscu, gdzie jest dobry dojazd do pracy (teraz mam do pracy ok.
          godziny i mam juz tego totalnie dosc), i takim, zeby byc w stanie bezpiecznie
          wrocic wieczorem do domu z ewentualnej imprezy ;)
            • dungoodxb12s Re: nareszce letter of offer 15.11.05, 11:09
              To jest "bliskie Strassen" :), pomiedzy autostrada a Cafe Benelux, ale na Rue du
              Kiem, czyli cichej ulicy rownoleglej do Route d'Arlon. Mieszkam tam od 09.2004
              i jest bardzo fajnie i spokojnie, ale w koncu nadszedl czas by kupic cos
              wlasnego, a nie wywalac kase komus innemu do kieszeni ;)
              Co do dojazdu, to ja co prawda mam auto i jakos nigdy nie myslalem na ten temat,
              ale autobusy sa - do miasta przystanek mam 200m od drzwi, a z miasta przystanek
              jest 20m od domu.
          • ma_wi99 I jeszcze jedno pytanko: 15.11.05, 11:04
            > Zalezy mi na miejscu, gdzie jest dobry dojazd do pracy

            Ale gdzie Ty masz zamiar pracowac? Bo to nie jest oczywiste.

            EPSY w Luxie pracuja przynajmniej w 3 dzielnicach:

            1) Kirchberg
            2) Gare
            3) Gasperich

            A to sa trzy zupelnie rozne czesci miasta. Tak wiec odpowiedz na Twoje pytanie
            -- skad mialabys miec blisko do pracy, poki co nie jest mozliwa.
              • flippa Re: I jeszcze jedno pytanko: 15.11.05, 11:14
                dzieki za link, mawi :) z tego watku wynikalo by, ze jednak lepiej dla mnie
                byloby szukac czegos w Merl lub BA.

                Ale sprawdzilam sobie od razu autobusy do Strassen, i nie wyglada to zle :)

                Jeszcze raz dziekuje wam za wszelkie info, i dzieki tomi za zalozenie forum :D
                • ma_wi99 Re: I jeszcze jedno pytanko: 15.11.05, 11:19
                  > dzieki za link, mawi :)

                  Nie ma sprawy. Cala przyjemnosc po mojej stronie :-)

                  Mysle, ze wiesz juz teraz tyle, ze poradzisz sobie doskonale. Powodzenia!

                  Do Tomi:

                  > Jeszcze raz dziekuje wam za wszelkie info, i dzieki tomi za zalozenie forum :D

                  Nie uwazasz, ze to zdanie nalezaloby opublikowac na forum Europrac...? Co
                  poniektorym szczeki by opadly z wrazenia :-) Chociaz wiekszosc pewnie i tak by
                  nie zrozumiala...

                  pozdrowka dla wszystkich!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka