pomocy....! Dodaj do ulubionych


Od miesiaca mam problemy trawienne. Zaczęło się od wirusówki ( chyba) albo od antybiotyku. W przedszkolu córki panował rota...ona miała luźne kupki i tyle, ja w domu byłam przeziębiona a do tego zaczęło łamac mnie w kościach i miałam straszne bulgotanie i nieprzyjemne gazy. Poszłam do lek. i dostałam Augmentin. Wzięłam wieczorem. Rano masakra ( mega biegunka, woda pod ciśnieniem- nigdy takiej nie miałam). Zdążyłam wziąć 4 tabletki antybiotyku , potem z powrotem do lek. Kazał odstawić. Dostałam leki na biegunke. przeszło. Poźniej straszna grzybica pochwy i odbytu- brałam nystatynę. Jak przestałam sie kurowac wracała biegunka i to coraz gorsza ( krew) . No to podejrzenie zap. jelit. Biorę metronidazol, ale zanim zaczełam go brac to zdążyłam zrobic posiew kału - wyszła obfita candida. I teraz mam przepisane leki na candide po zakończeniu leczenia metronidazolem, ale nie wiem co jeść, bo po tych biegunkacj strasznie schudłam i nie moge własnie jeść przetworów mlecznych ( uszkodzone jelito) błonnikowych ect. Własciwie powinnam jeść białe pieczywo, mięso drobiowe, marchew gotowaną, sama nie wiem co ( dieta ubogoresztkowa). Ale to własnie pożywka dla grzybów. Jestem w mega kropce, czy ktos mi coś poradzi?
--
http://www.suwaczki.com/tickers/l22nvcqgup40hae6.png

"codziennie mnie zachwyca Twoje maleńkie życie"
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.