zdrowa żywność Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Jestem początkującą mamą w walce z candidą.Ostatnio odwiedziłam sklep ze
    zdrowa żywnością i tam próbowałam znaleźć produkty do stworzenia potraw dla
    mojej córki.Większość tych produktów pochodzi z Chin, mają różne atesty itp,
    ale ja mam wciąż w pamięci przypadki chorób po importowanym właśnie z Chin
    miodzie(jakiś czas temu).I tu moje pytanie-czy to są wiarygodne produkty?
    Mam jeszcze jedną prośbę, czy mogłabym prosic o podesłanie linku do wypowiedzi
    dr Janusa nt. leczenia dzieci.Moja córka ma 19 miesięcy.Z góry dziękuję za
    wszelkie informacje.
    • Znalazłam wątek oleczeniu dzieci, ale prośbę o dot. żywności podtrzymuję
    • A o jaką żywność ci chodzi i jakie atesty? A może masz na myśli żywność ekologiczną?
      • wiele z produktów zalecanych przy kandydowej diecie, o które pytałam i oglądałam
        na opakowaniach miało wpisany kraj pochodzenia Chiny.A w naszym przypadku zdrowa
        to także ekologiczna, przynajmniej po części.
      • Mnie też to dziwi, co robią chińskie produkty żywnościowe w sklepach eko? Czy
        udało się komuś kupić choćby polski łuskany słonecznik? Bo chyba dobry klimat
        mamy dla tych roślin, przeklęta globalizacja.
    • W sklepach z tzw. zdrową żywnością sprzedają różne produkty... np. dla diabetyków, produkty bezglutenowe, ekologiczne. Często sklepy ze zdrową żywnością spotyka się w centrach handlowych. Ale jest to jakczęściej tylko podpucha, bo przecież my sami idąc do sklepu wybieramy produkty zdrowsze i mniej zdrowe. Gdy kupują w najnormalniejszym spożywczym mogę wybrać chipsy (niezdrowe) lub marchew i sałatę (uważane za zdrowe).
      Z kolei dla kogoś kto ma nietolerancję glutenu niezdrowe będą produkty z glutenem... więc określenie zdrowa żywność jest mało precyzyjne.

Jeśli chodzi o produkty ekologiczne to: