Jak przygotować się do wymazu gardła? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Za kilka dni o godzinie 14 będę miał robiony wymaz z gardła.
    Jak do tego należy się przygotować? (czy myć zęby i język, czy pić i
    przyjmować pokarmy itp)
    • Szkoda, ze nie masz tego badania w godzinach rannych. Niestety trzeba byc na
      czczo, nic nie pic i nie myc zebow.
    • Nieciekawie. Niestety doktorek mnie o tym nie poinformował.
      Jesteś tego pewna?
      • Oczywiscie, w moim laboratorium z miejsca pytaja, czy sie jest na czczo? ,
        inaczej badanie nie ma sensu.
        • a czy można:
          - przepłukać jamę ustną wodą?
          - napić się szklane wody?

          czy wpłynie to negatywnie na wynik?
          • ja tam pamietam jadlam, pilam i po godzinie poszlam na wymaz gardla i mimo to
            udalo sie zlapac paciorkowcawink



            Nie boj sie, skoro masz jakies przerosniete pasozyty typu grzyb lub bakteria to
            im nie przeszkadza ze zjesz lub cos wypijesz przed wymazem ... one sa caly
            czas.... Jedynie jogurty czy citrosept moga je zredukowac troche - jesli juz....
            Patogeny bytuja caly czas na wszytskich sluzowkach .... liczac na to, ze jak
            kichniesz lub spluniesz to beda mogly wyladowac na powierzchni sluzowki innego
            czlowieka i tam sie rozmnozyc.


            Wszystko chce zycwink
            • takze zjedz normalnie sniadanie, popij woda.
              Co ma wyjsc to wyjdzie.



              Tylko citrosept, jogurty, probiotyki maga zaklocic prawdomownosc testu, bo
              sztucznie zaniza ilosc patogenow i moesz dostac wynik negatywny jesli idzie o
              te patogeny...
              Wiec poprostu unikaj tego co zdrowe na krotko przed testem.

              Potem jak najbardziej jedz tylko to co zdrowewink
              • przykro mi to pisac , ale tym razem nie zgadzam sie z Toba Homeopatkaqq. W
                Polsce , w kazdym dobrym laboratorium wymagane jest bycie na czczo, bez mycia
                zebow itp. Pamietam , ze kiedys mialam problemy z gardlem,robilam wymaz po
                poludniu, po sniadaniu i po obiadku i nic nie wyszlo. Nastepnego dnia z rana
                poszlam do tego samego laboratorium , oczywiscie na czczo i wyszla jakas
                bakteria. Trzymam sie dalej swojej piuerwszej wypowiedzi- przed wymazem trzeba
                byc na czczo.
                • ok, monix2, ja nie twierdze, ze jest to jakas bzdura by byc na czco przed
                  wymazem- jasne, pozwoli to by test byl jak najbardziej miarodajny....



                  Masz wiec racje.
                  Chcialam tylko napisac, ze ja po sniadaniu i kawce oraz po myciu zebow bylam
                  poddana takiemu testowi a mimo to test byl pozytywny- wylapal mimo wszystko
                  bakterie w gardle .



                  Ale na pewno pojscie na czczo bedzie najrozsadniejszewink
                  Pozdroweczkawink))))))))


                  • Wymaz jednak odbył się o 8 rano na czczo, bez mycia zębów (tak jak zalecał
                    laryngolog). Zdziwiło mnie jednak to, że czynność ta trwała tak krótko (kobita
                    dotknęła patyczkiem gardło). Wydaje mi się, że wymaz został nieprawidłowo
                    wykonany (kobita powinna pojeździć przez chwilę po tym gardle i migdałach)

                    Czy ten patyczek jest tak wrażliwy, że w momencie zestyku z gardłem potrafi
                    wyłapać wszystkie bakterie i grzyby?
    • Badanie oczywiście nic nie wykazało (fizjologiczna flora bakteryjna). Tak więc
      nie wiem dlaczego od kilku lat podczas nocnego snu w mojej jamie gromadzi się
      "gnój" (gęsta żółta ślina, biały nalot na języku, żółty śluz na wargach i
      zębach, nieprzyjemny zapach i smak). Poza tym przez ostatnie pół roku na moim
      lewym migdale gromadził się biało-żółty serek.
      • to zrób go jeszcze raz. Nie wystarczy tylko zwykły wymaz z gardła. Sa jeszcze
        wymazy w kierunku innych bakterii, które w normalnym wymazie nie wychodza. A
        takie sensacje mogą także oznaczać choroby dziąseł lub zębów. Masz wszystkie
        wyleczone ?
        Może przydałaby się także cytologia nosa ?

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.