SINDBAD, EUROLINES itp.

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam!
    Chciałabym zapytać, czy ktoś z was pracuje na liniach w Sindbadzie, Eurolines lub innych? Czy wiecie, gdzie składać papiery, żeby się dostać na linie jako pilot? Jak wygląda praca pilota na liniach?
    Pozdrawiam!
    • 29.08.11, 21:53 Odpowiedz
      Sindbad raz na jakiś czas ogłasza rekrutację na necie. W zeszłym roku znalazłam ich ogłoszenie na stronie biura karier mojej uczelni. Zaprosili mnie na rozmowę kwalifikacyjną, potem na wewnętrzne szkolenie, które miało mieć 3 etapy: weekendowe ćwiczenia z czytania kolorowanek, wyjazd szkoleniowy (jako drugi pilot) do Londynu, i potem tygodniowe szkolenie w siedzibie biura dla tych którzy dostaną pozytywne opinie od pilotów z którymi pojadą na praktykę. Dziwne wydało mi się to, że od kandydatów na pilota nie oczekiwali uprawnień..
      Proponowali umowę na 1/4 etatu, na początek za jakieś śmieszne pieniądze. Obiecywali, że będzie można połączyć tą pracę ze studiami albo inną pracą, że są otwarci itp itd.. ale dla mnie ta ich otwartość była tylko pozorna, więc ostatecznie się nie zdecydowałam na podpisanie umowy... ale może lepiej niech się wypowie ktoś kto faktycznie dla nich pracuje :)
      • 29.08.11, 23:31 Odpowiedz
        A po co konduktorowi na linii uprawnienia pilota wycieczek? Z całym szacunkiem dla tych, co tam pracują za psie pieniądze.
        • 30.08.11, 07:18 Odpowiedz
          dokładnie ,to nie piloci tylko stewardzi tak naprawdę , taka ich rola ,zero informacji o kraju ,mieście, a pieniądze - chyba nie takie psie -skoro właśnie sporo osób studiujących jeździ.
    • 28.09.11, 10:45 Odpowiedz
      Z tego co wiem to aktualnie rekrutacja jest prowadzona na Pomorzu u na południu Polski. Informacje znajdziesz na stronie sindbada, w zakładce "o nas". W Sindbadzie pracuję prawie dwa lata i mnie się ta praca podoba. Znajomość języków obcych jest przydatna, bo różne narodowości tu jeżdżą (kilka razy Chińczyków woziłam :-). Uprawnienia pilota wycieczek nie są wymagane, aczkolwiek wiedza z pilotażu też się przydaje (jak trzeba np. wyjaśnić, gdzie się przystanek w Brukseli znajduje :-). Praca do latwych nie należy, mimo pozorów, że to tylko sprawdzenie biletów i robienie gorących napojów. Na pewno jest mniej płatna niż turystyka, ale mnie te warunki odpowiadają.
      Aga
    • 28.09.11, 11:07 Odpowiedz
      Piloci turystyczni nie pracują na liniach-to jest raczej praca konduktorska.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.