Dodaj do ulubionych

Kserokopiarka

07.09.11, 13:07
Problem i to nie mały :/
Muszę zakupić do biura kserokopiarkę, a najlepiej urządzenie, które potrafi wszystko :) zależy mi również na tym aby adresowało koperty lub miało opcję drukowania etykiet (wiecie naklejek z adresem klienta).
Stoi obecnie za mną ustrojstwo typu Brother MFC 6490CW ale nikt nie wie jak to obsługiwać podobno cosik tam jest zepsute ech...szkoda gadać...
Chciałam zaznaczyć, że u mnie w firmie nie ma działu informatycznego więc jestem w kropce
:(

Pomożecie :)
Edytor zaawansowany
  • legionowianka30 21.11.11, 13:20
    Witaj. Poszukaj forum dotyczącego urządzeń biurowych i poczytaj opinie o sprzęcie biurowym. Zapytaj też znajomych z jakich modeli korzystają w pracy. Poszukuj na stronie firmy hp.
  • lady.godiva 24.11.11, 19:09
    Wrzuciłam w google:

    www.videotesty.pl/produkt/657/Brother-MFC-6490CW/instrukcja/
    A może i jakiś serwis da się tym sposobem znaleźć?
  • minotaurion 30.04.12, 16:08
    A nie łatwiej wydzierżawić taki sprzęt? Jeżeli chcesz je kupić, to powodzenia, są bardzo drogie - szczególnie te, które mają wszystkie "bajery". Skorzystaj z oferty firmy "execo pl" a obniżysz wydatki, a dzierżawę i tak możesz wrzucić w koszty, więc każdy jest zadowolony :)
  • mikladeczka 18.09.14, 16:50
    My w biurze dzierżawimy, taniej wychodzi, bo takie sprzety strasznie drogie są, a samej trudno wybrac dobra.
    Dzierżawa kserokopiarek, dziś jest lepszym wyjściem niż kupno. Szef będzie zadowolony bo obniżasz koszty biura :)
  • margot452 19.09.14, 09:27
    To zależy, co uważać za "strasznie drogie". My kupiliśmy poleasingową MInoltę za 3 000zł.
  • fat-sja 29.01.16, 10:29
    My na początku rozwoju naszej firmy wynajmowaliśmy, teraz już nam się nie opłaca wynajmować i kupiliśmy
  • nowawies51 13.03.16, 21:43
    Witam
    Mam zamiar kupić używaną kserokopiarkę Ricoh pro c651ex. Uprzejmie proszę o każdą opinię na jej temat: eksploatacji jak również jakości zwłaszcza kolorów w porównaniu np. z minoltą pro 5501.
    Józek
  • ask.me76 29.06.16, 12:06
    Uważam tak samo jak poprzednik, zanim pozbędziesz się tego urządzenia na dobre lepiej skorzystać z jakiegoś serwisu, specjalizującego się w naprawie takich sprzętów. W mojej firmie ostatnio popsuło się ksero, całe szczęście znalazłem Arso Serwis ze Szczecina, który przywrócił moje ksero do życia. A już się bałem, że czeka mnie wydatek w postaci nowej kserokopiarki.
  • stazysta.perfectconsulting 05.07.16, 13:38
    Jesteś asystentką i zależy Ci na dalszym rozwoju zawodowym? Mamy dla Ciebie ofertę pracy w Warszawie! Aplikuj już dziś! Wyślij swoje zgłoszenie na adres stazysta@perfectconsulting.pl i rozpocznij nowy rozdział swojej kariery zawodowej.
    Szczegóły oferty:
    perfectconsulting.pl/index.php?event=user1&offer_id=617&parent_id=9&menu_id=9

    Nie zwlekaj!
  • jacentywroclawski 30.03.17, 19:50
    Osobiście polecam dzierżawę a nie kupno, prawdopodobnie bardziej się opłaci. Tu się dowiesz więcej: kserokopiarkiwroclaw.pl/dzierzawa-kserokopiarek/
  • daario123 25.08.17, 15:26
    Wydaje mi się, że o wiele lepsze będzie kupno kserokopiarki, aniżeli jej wynajem. Jedną z lepszych miejsc, gdzie dostaniesz dobrej jakości i tanie kserokopiarki jest firma ABC Digital. Podsyłam ofertę: abcdigital.pl/kserokopiarki i polecam!
  • wosk_asia 28.11.18, 08:12
    I ja polecam wynajem. Osobiście korzystam z usług: www.biuro-styl.com.pl/. Jestem zadowolona.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.