Dodaj do ulubionych

Obowiązki recepcjonistki lub asystentki biura

09.04.19, 16:54
Cześć wszystkim, Czytałam, że dobra sekretarka (termin ogólny) powinna znać podstawy rachunkowości. Moim zdaniem żebym mieć do czynienia z finansami firmy( obliczeniami, ulgami), co jest odpowiedzialną pracą, trzeba mieć uprawnienia jakie ma np. księgowy/księgowa. Co zatem robi recepcjonistka? Albo jakich rozliczeń dokonuje asystentka zarządu? Czy to nie jest zwalanie obowiązków na sekretarkę aby ją zwolnić przy pierwszej lepszej okazji? Pracuje jako recepcjonistka na zastępstwo, ale w ogłoszeniach widzę też aluzje do finansów na stanowisku asystentki biura. Obecnie nie mam do czynienia z finansami. Co właściwie oznacza ścisła współpraca z księgowością? Dziękuję za odpowiedź.
Edytor zaawansowany
  • biurowarewolucjonistka 14.05.19, 12:47
    Zosiu, w tego typu przypadkach chodzi przede wszystkim o odpowiadanie na pytania księgowości w sprawie dokumentów pracowników, przekazywanie im dokumentów, rejestracja wpływających wniosków, jak i na koniec miesiąca przekazywanie faktur i rozliczeń. Nie musisz znać podstaw księgowości, ważne jednak byś wiedziała co jest na fakturze, dlaczego faktura jest ważna, prowadziła rejestry faktur czyli wpływy i wypływy faktur. Zajrzyj tu, będziesz mieć na pewno więcej informacji: biurowerewolucje.pl/krotka-powtorka-faktury/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka