Dodaj do ulubionych

2gi etap rekrutacji

21.07.09, 21:47
Witam Panie,
chcę Was zapytać, czego spodziewać się na 2gim etapie rekrutacji na asystentkę
zarządu ds. administracyjno-organizacyjnych w banku spółdzielczym. Niestety
nie miałam okazji o nic zapytać na rozmowie, nie dano mi takiej możliwości, a
kiedy chciałam to zrobić to panie rekrutujące już stały z ręką wyciągnięta do
pożegnania.
Czy to już konkretne sytuacje/zadanie do odegrania/rozwiązania. Czy może
zadawanie pytań jak w 1szym etapie?
Jak negocjować zakres obowiązków, warunki umowy? Jestem w tym zupełnie świeża
i liczę na Wasze rady
Obserwuj wątek
    • tulcymea Re: 2gi etap rekrutacji 23.07.09, 12:10
      opowiem ci z mojego doświadczenia jak to może wyglądać. Na 2 etapie
      prawdopodobnie spotkasz się z przyszłym przełożonym. Może pytać
      konkretnie o to co robiłaś dotychczas, jakie zadania, jak sobie
      radziłaś. Może rzucić jakąś hipotetyczną sytuację i poprosić być
      opowiedziała co zrobisz np. jak pani zareaguje na wzburzonego
      klienta, jak pani zorganizuje targi, od czego zacznie najpierw i
      dlaczego gdy 3 różne osoby zlecą zadania. Na drugim etapie powinnaś
      także mieć możliwość dopytania o szczegóły pracy, o stanowisko.
      Jeśli nie, domagaj się. To jest spotkanie dwóch stron. Co do
      negocjacji zakresu obowiązków? Ten jest podany w ogłoszeniu. Nie
      wiem czy tu można jeszcze coś negocjować? Bo skoro taki zakres
      podali to taką pracę oczekują, że będziesz wykonywać. Oczywiście
      możesz spytać jak to ma wyglądać, jakieś szczegóły. Niemniej, ja się
      spotkałam z tym, że to mnie pracodawca pytał jak sobie wyobrażam
      wykonywanie poszczególnych obowiązków. Reasumując, pytaj, kto pyta
      nie błądzi.
      --
      Obrażają się głupcy i lokaje

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka