Dodaj do ulubionych

zarobki lekarzy

IP: 149.156.57.* 04.09.02, 18:37
zarabim "na reke" troche ponad 800 zl- za 8 godzin pracy dziennie (czesto
wiecej; bez dyzurów)
jestem 5 lat po studiach.
wiekszosc moich znajomych- również tych bedacych 10 lat po studiach dostaje
pensje w granicach 1000 zl- czyli nie jestem wyjątkiem.
(chociaz gdzies podobno sa POZ-y i prywatne osrodki gdzie lekarze zbijaja
kokosy "bez lapowek"; osobiscie nie znam NIKOGO takiego)
pracuje w bardzo dobrym osrodku klinicznym. jestem lekarzem bardzo cenionym
przez pacjentów.
wyjezdzam za granice, ale moi koledzy-zostaja.

jak długo to moze trwac?

pozdrawiam

lekarz

Obserwuj wątek
    • Gość: Doki Re: zarobki lekarzy IP: *.211-200-80.adsl.skynet.be 04.09.02, 22:55
      To jest demagogia. Masz zasadniczej 800 zl. Nie mowie, ze to nie jest skandal. Ale zarabiasz na reke duzo wiecej niz 800 zl. Inaczej umarlbys z glodu. Dyzury to podstawa utrzymania wielu lekarzy w Polsce. Problem polega na tym, ze to sie nie liczy do emerytury.
      Ile to jeszcze potrwa? Dluzej niz zamierzasz zyc. Czy zauwazyles, ze lekarz jest zawsze tak bogaty, jak jego pacjenci? Pracujesz w gulagu, leczysz za pol kartofla. Pracujesz w Hollywood, leczysz za pol Ferrari. Proste.
      Wyjechac? Sprobuj. Ja wyjechalem. Jesli sie zdecydujesz, bedziesz przeklinac te decyzje. Ale warto.
      • Gość: LM Re: zarobki lekarzy IP: 149.156.57.* 05.09.02, 15:04
        Gość portalu: Doki napisał(a):

> To jest demagogia. Masz zasadniczej 800 zl. Nie mowie, ze to nie jest
        skandal.
        > Ale zarabiasz na reke duzo wiecej niz 800 zl. Inaczej umarlbys z glodu.
        Dyzury

zeby nie byc oskarzanym o demagogie- z dyzurami jest to ok 1100-1300 na reke;
        w szpitalach- gdzie sa dyzury "kontraktowe"- jest to kwota o 100-300 zł wyzsza
        (powiekszona o ZUS- ktorego wtedy sie nie płaci; ale musisz miec zarejstrowana
        dzialalnosc)

> to podstawa utrzymania wielu lekarzy w Polsce. Problem polega na tym, ze to