anonim1979
29.11.14, 02:22
Wstawiam tutaj wersję z aktywnymi odnośnikami bo w komentarzach znowu nie mogę wstawiać linków z EG:
Analiza techniczna EG - PS4 vs X1
www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-grand-theft-auto-5-ps4-xbox-one-face-off
1920x1080p z AA na obu konsolach.
Grafika identyczna - niestety nie zawsze ładna, przykładowo filtrowanie tekstur jest słabe - poza dwiema różnicami:
Na X1 w niektórych miejscach jest mniej małej roślinności (np. trawa czy paprocie, drzewa itp. są takie same). Ponadto czasami nieobecne są efekty soczewki.
Filmik skupiający się na tych różnicach:
www.youtube.com/v/yiGF7Nd1CnE
Obrazki (ponownie te z różnicami , na resztę które są kompletnie identyczne zapraszam do artykułu):
images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/2/2/0/2/1/PS4_000.bmp.jpg
images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/2/2/0/2/1/XO_000.bmp.jpg
images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/2/2/0/2/1/PS4_001.bmp.jpg
images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/2/2/0/2/1/XO_001.bmp.jpg
images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/2/2/0/2/1/PS4_011.bmp.jpg
images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/7/2/2/0/2/1/XO_011.bmp.jpg
Animacja - gra pracuje w, z reguły stabilnych, 30 klatkach.
X1 lepiej radzi sobie z jazda po zatłoczonych ulicach (prawdopodobnie wpływ mocniejszego CPU) - spadki na PS4 do ~24klatek , zaś PS4 bez problemowo radzi sobie z nawałem efektów przezroczystości które to na X1 też sprowadzają animację do "filmowych" 24-26 klatek...
Analiza:
www.youtube.com/v/5z6ONWZ7etA
Analiza widoku z pierwszej osoby:
www.youtube.com/v/PEqBDAY5flI