Dodaj do ulubionych

Age of Conan - rozdajemy klucze!

IP: 193.200.216.* 08.01.09, 16:28
A jak ktoś już jest zapisany na newsletter?
Obserwuj wątek
    • falcion Re: Age of Conan - rozdajemy klucze! 08.01.09, 16:43
      Najzabawniejsze ze open beta ruszyla wczoraj ale az do dzis najwyrazniej nikt nie wiedzial skad klucze do niej zdobyc tongue_out.

      Dostepne sa 2 typy serverow
      pvp i pve.
      PvE - spodziewajcie sie ciekawych questow atmosferki itp ale uwaga bo gra niedaje wyjsc z tortage wiec zakonczenie calego mainquesta usadzi was w tamtym miejscu.
      PvP - Spodziewajcie sie ze niekazdy bedzie zainteresowany robieniem questow czy braniem sie za raczke, wejscie do lochow badz wyplyniecie na biale piaski samotnie to ryzyko z jakim musicie sie liczyc.

      Milej zabawy i zostancie z nami na dluzej smile.
    • falcion Re: Age of Conan - rozdajemy klucze! 08.01.09, 17:01
      Oczywiscie.
      Na serverze PvE walka meidzy graczami jest tylko i wylaczne w specjalnych warunkach i za zgoda obu stron.
      W PvE w miastach jestes bezpieczny ale na dzikszych terenach mozesz sie spodziewac ze ktos ukrywa sie z pomoca umiejetnosci hide i czeka na twoje plecy badz podkrada sie wlasnie do ciebie.

      Zarowno w jednym ja i drugim systemie przynajmniej na tortage jest jednak "tryb nocny" jest to zbior questow kluczowych dla historii bohatera i sa to misje tylko dla niego samego wtedy niejestesmy narazeni na spotkanie innych graczy czy atak z ich strony.
    • Gość: Allanon Re: Age of Conan - rozdajemy klucze! IP: *.eranet.pl 09.01.09, 07:36
      Niestety, ale sukcesu nie będzie.
      Początkowo dużo osób będzie zafascynowanych. Levelowanie postaci jest naprawdę przyjemne. Świat przypomina Gothica. Jest mroczny, brudny, zły.
      W PvP wymiata Priest of Mitra. Grając na zagranicznych serwerach mogłem spokojnie iść na kawę, podczas gdy moja kapłanka mordowała wszystko dookoła.

      Problem zaczyna się przy poziomie 40+. Gra staje się.. nudna. Mija pierwsza fascynacja, zauroczenie. Na serwerze PvP wykonanie instancji, gdzie mogą wejść inne drużyny, graniczy z cudem. Bardziej kumaci po prostu olewają zadania z dungeonów i robią zadania w dalszych krainach.

      Same instancje, co muszę z przykrością stwierdzić, są bardzo, bardzo proste. Na ogół jest to najzwyklejszy tank&spank. Naprawdę nie ma tutaj żadnej filozofii. Jeżeli ktoś wcześniej grał w WoW'a, niestety, srodze się zawiedzie.

      Dodatkowo dochodzi do tego małe ogarnięcie ludzi. Nic tak nie irytuje jak dzieciak wyrywający się do przodu, wipe'ujący całe party. Krew człowieka zalewa widząc takie "ewenementy". Niski abonament AoC będzie sprzyjał napływowi takich osób (ale tylko do czasu levelowania).

      Age of Conan to gra ukończona w 70%. Funcom'a przerosło zadanie. System PvP kuleje. Rajdy są wielkim chaosem. AoC pokazuje, dlaczego kolizja postaci jest niezbyt trafnym wyborem w grach MMO.

      Najgorsze jest jednak to, że na maksymalnym poziomie doświadczenia absolutnie nie ma co robić. Content gry istnieje tak długo, co czas levelowania postaci. Reszta bardziej irytuje, niż bawi.

      Osobiście srodze zawiodłem się na Age of Conan. Od pierwszych zapowiedzi z zapartym tchem śledziłem kolejne screeny, trailery, gameplaye. Zamówiony preorder umożliwił szybsze rozpoczęcie zabawy. Szkoda, że przygoda skończyła się tak szybko.

      Nie wiem dlaczego Funcom wydał niedokończony produkt. Stawiam na brak gotówki. Ilość błędów nadal jest bardzo duża, na hotfixy trzeba czekać dosyć długo. Zebrane przez polskich graczy błędy zostaną usunięte... za 3-4 miesiące. Albo i później. Pod tym względem Funcom jest dosyć ślamazarną firmą.

      Sukcesem będzie, jeżeli po 2 miesiącach CDP będzie miał więcej niż 5000 graczy aktywnie grających. Polski serwer (bo nie sądzę, aby CDP trzymał dwa) będzie cechowała... pustka.

      PS. Ciekawi mnie dlaczego nikt nie wspomniał o tym, że świat Conana nie jest całkowicie jednolity. Każda lokacja to osobna instancja, dodatkowo podzielona na kanały. Przechodząc z miasta do pobliskiej wioski, musimy odczekać loading screen, następnie jesteśmy wrzuceni do instancji z daną lokacją podzieloną na kanały.
      Pełnej swobody absolutnie nie ma. Nie można zapędzić się w dzikie rejony, aby odszukać nieznane miasto. Jest to niemożliwe. Aby opuścić lokację należy odszukać przejście, które... jest niczym więcej tylko kolejnym loading screenem, dołączeniem do instancji, wyborem kanału.
      Age of Conan jest bliższy Guild Wars (pod tym względem) niż World of Warcraft. Jedyna różnica jest taka, że w GW widzieliśmy poza miastem tylko swoje party, a w AoC spotykamy innych graczy. Nie wiem dokładnie ile postaci przypada na kanał, ale nie jest to oszałamiająca ilość.
    • s.c Re: Age of Conan - rozdajemy klucze! 09.01.09, 08:40
      dodam tylko ze chciałbym zobaczyc jak bardzo AoC sie zmienił od maja kiedy zaczynałem grać, wtedy wytrzymałem do 44 lvl tongue_out gdyby tak dali abonament rzedu 10 zł to chyba mozna by troszke casualowo w to popykać big_grin
    • falcion Re: Age of Conan - rozdajemy klucze! 09.01.09, 09:31
      Allanon problem z twoim opisem jest taki ze jest kompletna bzdura obecnie smile. Opisujesz cos co jest teraz poprzez pryzmat czegos co bylo kiedys.
      Ja do 70 lv nie narzekalem na questy i prawda duzo bylo tych idz zabij i wroc ale byly tez takie ktorych rozwiazanie bylo jednak bardziej skomplikowane. Pozatym do kazdego questa jest hisoria. Jak sie bedzie gralo tylko na zasadzie przeklikac tekst i robimy questa zamiast wiedziec po co go w ogole robimy to rzeczywiscie bedzie kiepsko

      To z ena max lv sie rga konczy to moznabby o kazdej grze powiedziec bo co w wow robisz na amx lv? Co w lineage robisz na max lv? No dokladnie to samo co tutaj, raid po lepszy sprzet, walka z innymi graczami, siege, roleplaying.

      Swiat conana nie jest jednolity, wow...a inne mmo myslisz ze sa naprawde az tak jednolite? W L2 masz paski gdzie jak przekraczasz to nagle okazuje sie ze cos bylo przed toba i teraz ci to doczytuje.
      AoC ma chyba jednak troche za mocna grafike by sie bawic w wowa? Pozatym pomiedzy przejsciami jestes zabezieczony tarcza by neie bylot ak z eobudzisz sie martwy z drugiej strony.
      Swoja droga wole loading screen niz zebym musaial przez 5-10 minut ogladac oscia jak mnie w lodce przeprawia. Tutaj nie ma gryfow na uslugach ludzi ani smokow ani niczego takiego. wiec jak niemoglbym z pomoca jakiegos woznicy przejsc ta pare lokacji dalej tylko widzialbym wozek ktory mnie tam wiezie przez 30 minut to bym chyba podziekowal...zas na jednolitym swiecie by to bylo absurdalne bo gosc uciekalby do woznicy i nagle pyk niewiadomo gdzie uciekl jak go goniles moze do punktu pare metrow za toba i teraz na hide sie skrada bezsensu.

      Czemu ciagle ludzie pattza przez pryzmat maja zeszlego roku? Ja rozumiem cuzjecie sie skrzywdzeni ale czy to usprawiedliwia klamstwo?
    • Gość: Allanon Re: Age of Conan - rozdajemy klucze! IP: *.eranet.pl 09.01.09, 09:31
      Panie "b" pojęcie "zabawa", to pojęcie względne.
      Dla jednych zabawne jest dłubanie w nosie, dla drugich wyścigi samochodowe.

      AoC na maksymalnym poziomie doświadczenia ma do zaoferowania tyle, co sprzedawczyni w sklepie mięsnym za czasów PRLu.
      PvP - leży. Złośliwi piszą na oficjalnym forum AoC, że skrót ten należy rozszyfrowywać jako Age of Casters. Postacie "czarujące" mają olbrzymią przewagę nad postaciami melee. Jest to stwierdzony fakt. Balansu w PvP nie było od startu premiery.

      Oczekiwanie na pojedynek, nazwijmy go "BG", trwa długo, a sama walka to jeden wielki chaos. I nie mówię tutaj o tym, że jest to PUG. Po prostu ten content jest strasznie niedopracowany.

      Już dawno opadły mi klapki fanbojstwa. To że płacę, nie oznacza, że mam wielbić dany tytuł.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka